Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Compensa opinie

Ocena na podstawie 202 opinii

1.86 / 5

  • Oferta
    1.93
  • Obsługa klienta
    1.81
  • Cena/Jakość
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2019-04-09 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś smutny żart! Poziom obsługi klienta jest poniżej jakiejkolwiek krytyki! Agenci i ich przełożeni są niesłowni i niekompetentni. Pomimo obietnic składanych wielokrotnie od nikogo nie doczekałem się załatwienia mojej sprawy. Przez 4 dni usiłowałem ubezpieczyć u nich zabytkowy samochód na który wyliczono mi wstępnie składkę między 700 a 800 złotych ( bo mają taką niby fajną zniżkę dla weteranów). Po czterech dniach się dowiedziałem, że składka niestety wyniesie 1900 zł a że mam kartę pz mot to obniżą mi ją na 1620 zł przy czym w innych firmach składki te okazały się o 1000 zł niższe... ODRADZAM!
  • ~Katarzyna z Krakowa / 2019-03-24 20:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam serdecznie , dziś o godzinie 12:00 dzwoniłam na infolinię Luxmed i z rozmowy dowiedziałam się ( po zweryfikowaniu moich danych osobowych) , że mam się udać na ulicę Opolską 114 i tam otrzymam pomoc lekarza internisty . Od rana mam problem z okiem , odczuwam silny ból ,mam światłowstręt oraz uczucie ciała obcego w oku , omówiona wizyta na następny dzień tj .25.03.2019 jest dla mnie zbyt odległa ponieważ dziś tj.24.03 .2019 źle się czuje. Pojechałam pod wskazany adres Opolska 114 i dowiedziałam się że mam zapłacić za wizytę 130 złoty.
    Czuję się przez Państwa firmę Compensa oszukana , infolinia kieruje mnie do lekarza , gdzie mam zapłacić . Moje pytanie brzmi ,to po co mam płacić abonament w Państwa firmie.
    Od ponad półtora roku płacę abonament i wogule nie korzystam , ponieważ jestem osobą zdrową , a jeśli potrzebuję pomocy nie otrzymuje jej , jestem fałszywie informowana przez infolinię ( tracę czas i pieniądze na transport aby dojechać na ulicę Opolską).
    Wykonuje kolejny telefon na Infolinię Compensa i dowiaduje się od pani :
    " Mam sobie robić w domu okłady z herbaty" , przepraszam bardzo ale to jest farsa i sprawa do nagłośnienia w jaki sposób Państwo traktują klientów .
    Na koniec całej historii udaję się do placówki NFZ przy ulicy Armii Krajowej 5 , jest mi tutaj udzielona pomoc lekarska, otrzymuje antybiotyk
    WadyLekceważenie pacjenta
  • ~lordix / 2019-03-22 14:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Czas oczekiwania na rzeczoznawcę bardzo długi. Konsultant chamski, opryskliwy i bez jakiejkolwiek wiedzy na temat polisy.
    Zaletybrak
    Wadyczas oczekiwania na rozpatrzenie zgłoszenia
    czas oczekiwania na rzeczoznawcę
    obsługa klienta
  • ~Rafi / 2019-02-20 09:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam
    Rowniez moge powierdzic ze dostac odszkodowanie z oc sprawcy w tej firmie to droga przez mękę. Chociaz po miesiacu mi sie to udalo to problem pojawil sie gdzie indziej a mianowicie zwrot pienuedzy za scholowanie auta.kasa miala byc wyplacona razem z odszkodowaniem ale firna liczyla pewnie ze klient sie nie odezwie i troche zarobią. Po moim tel czemu nie wyplacili to nawet nie potrafili powiedziec czemu kazali poczekać 3 dni, minal tydzien kasy brak. Po kolejnym tel znowu kazali czekac 3 dni kasa na kącie byla ale pomniejszona i polowe. Zeby dowiedziwc sie czemu wyplacono mi polowe dodzwonilem sie dopiero po 2dniach a na dodatek pani z pretensja ze gdybym czytal @ to bym wiedzial, pomijajac fakt ze nie wyrazilem zgody na informowanie o postepach w sprawie drogą @. Z @ dowiedzialem ze chca specyfikacje z pomocy drogowej a z tej takiej nie dostane, Kontakt utrudniony blbo nikt nie odbiera albo połączą z osoba która niewiele wie w sprawie i trzeba dzwonic kolejny raz.szkoda nerwow i czasu na szarpanie sie o swoje z ta firma w mom pdzypadku sprawa skonczy sie raczej w sadzie
    Zalety-brak
    WadySlaby kontakt z konsultantami
    -problem z wyplatami odszkodowan
    -brak informacji o postepach sprawy
  • ~niezadowoleni / 2019-02-06 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorsze TU z jakim mieliśmy styczność - na nasze nieszczęście kilka razy. Likwidacja szkody z OC sprawcy to nie tylko droga przez mękę, ale też zwykłe oszustwo. Firma zatrudnia skrajnie niekompetentnych ludzi, którzy lekceważą swoje podstawowe obowiązki. Przykłady można można i mnożyć np. zwykłe przepisanie oc ze zbywcy na nabywcę trwało u nas kilka miesięcy (nieprawidłowe przeksięgowanie składek, niesłuszne pisma windykacyjne) i kosztowało nas masę nerwów i czasu. A już skrajną bezczelnością wykazała się Compensa, gdy złożyliśmy odwołanie do sprawy osobiście w jednym z oddziałów na kilka dni przed upływem terminu. Firma odrzuciła odwołanie powołując się nie na datę wpływu do jednostki, a na termin wysłania dokumentów pocztą z oddziału do centrali...śmieszne. Poza tym wysyłając odp. na nasze odwołanie sami przekroczyli ustawowy termin - w takiej sytuacji (zgodnie z prawem) odwołanie uznaje się rozpatrzone na korzyść osoby odwołującej się. Wysłaliśmy na to stosowną odpowiedź, a firma nas olała - odpisali że nic więcej się nie należy i tylko w jednym zdaniu stwierdzili, że faktycznie był błąd w datach. Kolejny błąd z ich strony - nie dość, że nie przeprosili, to wręcz olali ustawę i udają głupa... Dobrze wiedzą, że spora cześć ludzi nie zdecyduje się na drogę sądową i tak oszukują ludzi... żałosna firma, która myśli, że jest ponad prawem.
    Zaletybrak
    Wadyoszukują na każdym kroku
  • ~Darek / 2019-01-21 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 14.01.2019 zgłosiłem szkodę z AC. Miałem pecha i moja szyba dostała kamieniem, sprawcy nie udało się ustalić, niestety szyba jest do wymiany. Na początku było całkiem sprawnie, zgłoszenie przez internet, telefon od konsultanta z infolinii, że mogę skorzystać z szybkiej wyceny. Dostałem sms z linkiem do aplikacji, zamieściłem zdjęcia, opis i po godzinie przyszła pierwsza wycena, 1000PLN. Nadmienię, że moja polisa AC obejmuje zniesienie amortyzacji i naprawę na częściach oryginalnych. Szyba w ASO Peugeot kosztuje 2016PLN + wymiana. Decyzja mogła być tylko jedna, odrzuciłem ofertę informując Compensę o powodzie braku akceptacji. Dwa dni później telefon z infolinii, propozycja 1400PLN. Szanowni Państwo, to nie są negocjacje cenowe, szyba ma konkretną cenę i żadne ASO nie da rabatu 50%!!! Oczywiście odrzuciłem ofertę. Zgodnie z ustaleniami miałem czekać na wizytę rzeczoznawcy, który miał przygotować kolejną wycenę. W sumie nie wiem po co, uszkodzenia się nie zmieniły, polisa się nie zmieniła ale skoro się upierają... Jakież było moje zdziwienie gdy dwa dni później otrzymałem kolejną wycenę mailem na kwotę 662PLN!!! Pan rzeczoznawca nie pofatygował się z wizytą a wycenę oczywiście przygotował na podstawie mojego wcześniejszego zgłoszenia, przyjmując do wyceny chyba używaną szybę z Allegro. Na infolinii konsultanci nie byli w stanie podać mi telefonu do likwidatora, który zajmuje się moją szkodą, otrzymałem trzy telefony i trzy różne nazwiska, niestety żadna z tych osób nie zajmowała się moją sprawą. Poziom obsługi to nieporozumienie. Rzeczoznawca,który przygotowywał wycenę, założył że szyba (co najwyżej chiński zamiennik albo używana) kosztuje 300PLN, podał nawet nazwę firmy, w której to podobno sprawdził. Po zweryfikowaniu tej informacji, w tej samej firmie, okazuje się, że zamiennik kosztuje 1095PLN a pan rzeczoznawca dokonał "urealnienia" ceny. Dobre, dawno się tak nie uśmiałem, będę musiał ten tekst zastosować przy kolejnych zakupach, np. nowego samochodu :) Dla mnie takie działanie to jawne oszustwo i działanie na szkodę klienta. Podejrzewam, że jak tak dalej pójdzie to sprawa niestety skończy się w sądzie. Pewnie będzie trwało, ale nie lubię jak ktoś próbuje ze mnie robić idiotę. Jeżeli ktoś zastanawia się nad polisą w Compensie to moja rada jest jedna: uciekajcie i zapomnijcie że taka firma istnieje.
    Zaletybrak
    Wady- niekompetentni pracownicy
    - jawnie zaniżają kwotę odszkodowania
  • ~Malgorzata / 2019-01-03 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma ubezpieczeniowa jaka istnieje! Oddałam somochod do serwisu po kolizji z OC sprawcy (rozliczenie bezgotówkowe) koszty naprawy wyliczone na 22tys według nich koszt naprawy to 3080zl jakiś żart. Nie miałam czym dojeżdżać do pracy, wnioskowałam o auto zastępcze, mój samochód został rozebrany w celu wykonania napraw blacharsko lakierniczych, a pan z infolini powiedział ze nie otrzymam auta dopóki nie zweryfikują kosztorysu przesłanego przez serwis i ze mam zadzwonic do serwisu aby złożyli mi auto do tego czasu bo koszt złożenia auta jest mniejszy niż koszt wynajęcia auta zastępczego.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe, brak słów
  • ~Czesiu / 2018-12-27 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia tej firmy to jest jakiś śmiech na sali. Konsultant mnie totalnie zlał i rozłączył rozmowę bo musiał czekać na podanie numeru PESEL. Zadzwoniłem jeszcze raz - kolejny pan nie potrafił z kolei podać konkretnej daty ale uwaga! ODPOWIEDZI na zadane pytanie :)
    Pytanie było czy w konkretnym czasie (chodziło o okres 10 dni) firma jest w stanie znaleźć mi placówkę w której będę mógł wykonać badania. "Może dzisiaj, może w przyszłym tygodniu - proszę czekać na telefon". Co za totalna amatorka i piorunujące tempo. Nadmienię że samemu zajęło mi to telefonicznie 5 minut. 3 placówki były wstanie rozwiązać mój problem w interesującym mnie terminie. PORAŻKA. Omijać szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadynajgorsza infolinia świata. Pretensjonalni, niemili konsultanci. Ślamazarne tempo.
  • ~Madlena / 2018-11-06 15:02
    Ocena: 4.33 / 5
    Co prawda kontakt mailowy pozostawia trochę do życzenia, ale finalnie rozliczenie OC pojazdu wyłączonego z ruchu i zezłomowanego wpłynęło na konto, także nie jest źle. Polecam.
  • ~MK / 2018-11-04 22:38
    Ocena: 3.67 / 5
    dot.mojego wpisu z 23-10-2018.Złożyłam reklamację do Compensy i została załatwiona pozytywnie .Wypłacone mi 31-10-br odszkodowanie(dopłata do wcześniej wypłaconych 931zł) z OC sprawcy (klienta Compensy) .Zostało 200zł na naprawę wgiętego błotnika i zaczepów zderzaka.Jeszcze nie otrzymałam rozliczenia na piśmie ,więc nie wiem co zostało uwzględnione w wypłaconym odszkodowaniu. Dziękuję.
    Wadyduża strata czasu na załatwienie sprawy.
  • ~Zofia / 2018-10-30 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM! Prosze trzymac sie z daleka od tej firmy. Przez trzy lata wykupowalam od nich ubezpieczenie na wakacje do USA. Za pierwszym razem nic sie nie stalo, za drugim dostalam goraczki i zapalenia gardla, musialam zaplacic z wlasnej kieszeni, wyslalam wszystkie dokumenty, oni wymyslali sobie ciagle, ze czegos brakuje!

    Nastepnie w kolejnym roku, rowniez w USA, przewrocilam sie na lodowisku i stluklam nasgarstek, pogotowie wynioslo mnie 600 dolarow i nie chcieli w ogole przyjac zgloszenia, po czym sie okazalo, ze dopiero teraz po takim czasie wyslali zawiadomienie na domowy adres z Polski, ze zgloszenie zostalo odmowione.

    Firma jest okropna, brak szacunku do klienta, myslalabys, ze jak placisz takie pieniadze, to jakos sie da sprawe zalatwic, a tu nic.

    NIE POLECAM!
    Zalety - zadnych zalet nie ma
    Wady - wszystko
  • ~MK / 2018-10-23 17:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Wystąpiłam o odszkodowanie z OC sprawcy kolizji z 11-09-2018 .Tragedia.Przysłali 931zł (na wymianę wahacza,amortyzatora,robociznę ,naprawa blacharska i lakiernicza zderzaka i błotnika oraz wynajęcie samochodu. Zapłaciłam 2500 (bez naprawy blach).Wysłałam fakturę i dostałam odmowę.Wszystkie naprawy wyliczyli na 529zł Czekam jeszcze 7 dni na odp Compensy i składam pozew do sądu.Kontakt z firmą beznadziejny.
  • ~zbig / 2018-10-15 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    26 września wysłałem drogą elektroniczną na Compensa kontakt druk wypowiedzenia umowy ubezpieczeniowej OC oraz fakturę VAT zakupu samochodu. Mineło 2 tygodnie i zero odpowiedzi jak długo trzeba czekać na załatwienie sprawy? Rozmowy z konsultantami nic nie dają łączą z następnymi konsultantami i tak w koło Macieju.Zastanawiam się czy to jest poważna firma czy firma "KRZAK" mam nadzieję że to pierwsze i sprawa zostanie załatwiona szybko i pozytywnie i wtedy dodam więcej gwiazdek.
  • ~Magda / 2018-06-14 13:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybka oraz bezproblemowa wyplata odszkodowania z oc sprawcy.zalatwienie formalnosci przebieglo bez przeszkod.W 3 dni robocze zalatwiona sprawa z odszkodowaniem.dobry kontakt z ludzmi
    ZaletyRzetelna,konkretna,szybkie terminy
  • ~Paweł / 2018-06-12 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniłem dwa razy na infolinię w celu zawarcia umowy OC dla praktykanta. Za pierwszym razem obiecano mi że w trybie pilnym do godziny skontaktuje się ze mną agent. Podałem wszystkie potrzebne dane. Nie skontaktował się. Nazajutrz zadzwoniłem i znowu poprosiłem o kontakt z agentem. Przekierowano mnie do złego agenta, który kazał mi poczekać na kontakt wlasciwego. Dodał że sprawa ma najwyższy priorytet. Nie zadzwonił. To jakaś kpina. 3 raz nie zadzwonię...
    WadyLekceważące podejście do klienta
  • ~Redblut / 2018-05-26 07:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam moj syn za trzy zlamania z przemieszczeniem srodstopia czwarte bez po dwoch opeeacjich po r4miesiacach leczenia dostal 625zl odszkodowania masakra gdzie sduby ma na stale nie polecam Na jakiej podstawie to wyliczyli
    ZaletyBrak
    WadyMnostwo
  • ~M.A. / 2018-04-06 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem samochód używany, wypowiedziałem ubezpieczenie firmie "Compensa".
    Nagle i nie oczekiwanie po trzech miesiącach dostałem pismo z firmy windykacyjnej w sprawie nie opłacenia ubezpieczenia. Nie podoba mi się sposób załatwienia sprawy przez firmę, najpierw powinienem zostać jakieś wezwanie, a nie od razu trzeba straszyć komornikiem.Udało mi się ustalić
    że nie przysługuję mi prawo do ubezpieczenia zakupionego samochodu w czasie do jego przerejestrowania w związku z czym firma "Compensa" żąda ode mnie pokrycia kosztów za okres ok 20dni. Nie spotkałem się z taką sytuacją i praktyką w żadnej firmie ubezpieczeniowej, a dodam że jest to mój 40 samochód używany. Podsumowując jest to firma która działa na zasadzie wyciągnięcia jak najwięcej z jak największej liczby swoich klientów i biorąc pod uwagę inne komentarze z jakimi się tutaj spotkałem na dobre odszkodowanie też niema szans.
  • ~Lukasz / 2018-01-22 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Szkoda z OC sprawcy, 4 miesiące i nie dostałem pieniędzy pomimo ze wysłali pismo o wypłacie. Warsztat jaki wskazali nie naprawił w ogóle auta, na pismo czy zgłosili sprawę oszustwa i narażenia życia i zdrowia bo warsztat spartolił sprawę brak odpowiedzi... żenada....
    WadyWszystko od a do z....
  • ~Aleksandra / 2017-10-24 14:42
    Tragedia, wyliczone odszkodowanie to 1/3 kosztu naprawy, kontakt tragiczny, wmawianie, że coś wysłali oczywiście nie ma. Niestety szkoda z OC sprawcy więc nie mam wyboru
    ZaletyBRAK
    Wadycałokształt współpracy
    Rzeszów
  • ~Damian / 2017-10-17 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaniżają koszta, banda niekompetentych osob. Nie potrafią się poprawnie wysłowić. Całkowity brak szacunku do klienta.
    ZaletyBrak.
    WadyZaniżają koszta oraz chca naprawić na najtańszych częściach. Zmienne decyzja. Długi okres oczekiwania na jakakolwiek odpowiedz.
    Za długo korzystam z ich usług, ponieważ nie są warci nawet złotówki.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 824
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 728
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 612
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 440
Warta
Ocena: 1.35, ilość opinii: 421
Allianz
Ocena: 1.39, ilość opinii: 272
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4387
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4382
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3859
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3488
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2892