Najpierw wykupiłam bilety na przejazd, a dopiero póżniej przeczytałam opinie w internecie na temat firmy. Włosy mi się na głowie zjeżyły od ilości negatywnych komentarzy. Tych pozytywnych było zaledwie kilka. Przestraszyłam się nie na żarty, że zostanę na lodzie. Ale nic takiego na szczęście się nie wydarzyło. Wręcz przeciwnie! Pełen profesjonalizm, dlatego nie wiem skąd tyle negatywnych komentarzy, czyżby konkurencja czuła się zagrożona? Wszystko było na czas, sprawnie i szybko. Mało tego, zapytałam czy możemy pojechać wcześniejszym busem niż tym zamówionym, na który trzeba by było poczekać 3 godziny. Pan kierowca poczekał na nas i zabrał nas wcześniej.
Naprawdę to porządna firma i czasem trzeba patrzeć na negatywne komentarze z przymrużeniem oka.
Zalety- profesjonalizm
- szybko i sprawnie do celu
- wygoda
- mili kierowcy
Wadybrak
~M / 2019-02-10 13:02
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA TO OSZUSCI !!!! OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED KORZYSTANIEM Z ICH USLUG!!!
nieopatrznie kupilem 2 bilety, za pierwszym razem zostawili mnie na lotnisku, mimo, ze informowali mnie ze poczekaja, za drugim razem zmienili wyjazd o kilka godzin pozniej tj. o 5 rano zamiast o 2 jak bylo wykupione i zaplacone, pieniedzy za bilety nie oddali
lepiej korzystac z FLIXBUSA lub kolei - taniej szybciej i pewniej
Jestem bardzo rozczarowana usługą firmy BERLINEXPRESS,która zdawała się do tej pory uczciwa i rzetena,to był nasz 5-ty zamówiony kurs i okazuje się pechowy,odczytałam opinie o firmie BERLINEXPRESS,i potwierdzam ze zachowanie własciciela firmy jest bardzo żenujące,zamówiłam transfer 10.01.2019,dokonałam wpłaty za 6 osób,650,00zł,20.01.2019 o godz.23.35 mielismy mieć podstawionego busa na lotnisku berlin sxf,okazało się ze ustne potwierdzenie przelewu,nie wystarczyło, zeby potwierdzić rezerwacje,Pan który odebrał telefon był bardzo niemiły,zły ze o tej godz. go budzę,na moje zapytanie czy podstawi busa za 2-3 godz,stwietrdził ze to nie jego problem i odłożył słuchawkę.ŻENADA.Po powrocie napisałam email z prośbą o zwrot pieniędzy,pani telefonicznie zapewniała mnie już dwa dni ze szef przelał pieniądze,ale do tej pory nie wpłynęły na moje konto.NIE POLECAM,CZUJE SIĘ OSZUKANA.Ostrzegam aby nie wykonywać zwykłych przelewów za rezerwacje,ponieważ tłumaczą się,ze nie mają potwierdzenia płatnosci.To już 3 tygodnie jak przetrzymują moje pieniądze,Zgłosiłam sprawe na policje,ponieważ jest to kradzież
Po zgłoszeniu sprawy na policje,odszukaniu właściciela na fb,i skontaktowaniu się z żoną właściciela na messengerze,dzisiaj,29.01.2019,po jej zapewnieniu, wpłynął zwrot gotówki na moje konto.Niestety firma traci klientów,już nie skorzystam z usług,mam nadzieje że odpowiednie organy przewertują nieuczciwą praktyke przetrzymywania i obracania gotówką klientów,dlatego apel do osób poszkodowanych przez firme berlinexpress,aby najmniejszą kwote nawet 50,00zł nie darowali i zgłaszali na policje,takie przestępstwa i wyłudzanie pieniędzy trzeba tępić.
~xoxoxoxox xo / 2018-12-08 21:18
Ocena: 1.50 / 5
Po dokananiu rezerwacji na ich stronie oraz natychmiastowej zapłacie zostałam zostawiona na lodzie.
Rezerwacja była dokonana na tydzień przed odlotem, a dzień przed dostałam telefon, że był jakiś błąd w systemie i niestety nie maja dla mnie miejsca w busie na lotnisko.
Meżczyzna, który to mnie zadzwonił był bardzo ordynary i miał podejście " nie wiemy co i jak,ale to nie nasza wina i nie nasza sprawa, dowidzenia".
CO było dosyć zabawne,bo przecież na ich stronie zapewniaja, że każdy kto dokona rezerwacji i przelewu bedzie miał zagwarantowny transport ....
Podczas telefonicznej rozmowy zostałąm również zapewniona,że zaraz zwrócą mi pieniążki, jednak do tej pory nic nie wpłyneło, a mineło juz 5 miesiecy i wysłałam wiele maili .... to chyba kradzież ... ale w konću po pieciu miesiącach sie doczekałąm zwrotu ...wow
Tak więc bardzo odradzam korzystanie z ich usug.
Plus trzeba brać pod uwage,że nawet jak transport jest to czasami trzeba poczekać kilka ładnych godzin na wyjazd z lotniska.
Zalety-kierowcy sa ok
Wady- prostactwo i ordynarność
- nie dotrzymanie umowy
-zwklekanie ze zwrotem pieniedzy 5 miesiecy !!!!!!!!!!!!!!!
~wik / 2018-11-14 19:25
Ocena: 1.00 / 5
Fatalne pierwsze wrażenie. Po rozmowie telefonicznej z obsługą zrezygnowałam z jazdy z tą firmą. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak chamską obsługą Klienta. Szok i żenada!
~Barbara / 2018-11-09 08:47
Ocena: 4.50 / 5
W dniu wczorajszym wracaliśmy z mężem z Berlina . Wszystko przebiegło bez zakłoceń. Pan kierowca grzeczny ,uprzejmu, punktualnie podjechał w określone i ustalone miejsce. wcześniejsze kontakty z firmą również dobre. Jestem bardzo zadowolona. Polecam tę firmę.
ZaletyPunktualność, przejrzystość ustaleń, kontakt dobry
Wadybrak
~Paolo / 2018-10-31 15:23
Ocena: 1.50 / 5
Po wykonaniu płatności jak oni piszą na stronie zostawili mnie na lotnisku. Dla mnie są nie poważny.
ZaletyNie ma. Polecam Mitex lub polskie bus.
WadyNie ma kontaktu i nie poważny. W ogóle nie miły.
~Ania / 2018-10-24 05:40
Ocena: 4.25 / 5
Kontakt z szefem-zimny prysznic, ale za to kierowca-Pan Bartek ( serdecznie pozdrawiam;) bardzo miły i uprzejmy. Przyjemna podróż w dobrym towarzystwie -polecam i na pewno jeszcze skorzystam pod warunkiem że będzie ten sam kierowca:))
~Jacek / 2018-10-16 17:50
Ocena: 1.00 / 5
Jedna gwiazdka to zdecydowanie zbyt dużo. Z taka arogancja, brakiem profesjonalizmu, krętactwem, nieuprzejmością i nieposzanowaniem klienta spotkałem się po raz pierwszy w życiu. Masakra – nigdy więcej. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyWiele
~Fretka / 2018-08-26 15:15
Ocena: 1.25 / 5
Mimo uzgodnionej godziny przejazdu dzien wczesniej wieczorem zostala ona przesunieta o 3 godziny ! Absolutnie unikac tej firmy. Strata czasu.
~PKF / 2018-08-24 11:30
Ocena: 1.00 / 5
Własciciel cham i prostak. Zachowanie oraz obsuga klienta na poziomie tak zenujacym ze zero gwiazdek nie oddaloby sprawiedliwosci. Chcialem skorzystac z zakupionego Groupona i zarezerwowac przejazd dzwoniac pod numer Berlin Express (rozmawialem z wlascicielem firmy - niestety). Jednakze ow Pan poinformowal mnie ze zmarnowalem jego czas i ze jesli chce skorzystac z Groupona to:
a) moge skorzystac tylko z jednego (mialem zakupione 2 i oba chcialem wykorzystac)
b) wyjazdy dla klientow Groupona (jak mniemam gorszego sortu) sa o (absurdalnych moim zdaniem godzinach) czyli o 1 w nocy oraz powroty o 23.50 (nie ma znaczenia o ktorej klient ma loty).
Zapytalem wiec Pana gdzie jest o tym wzmianka na Grouponie lub w regulaminie, na to Pan powiedzial ze nie ma, i, cytuje: „moga sobie dowolnie ustalac godziny wyjazdow i przyjazdow i czy mysle ze im sie oplaca jezdzic w takich cenach jak te z Groupona, oraz jak mi sie nie podoba to nie musze korzystac z ich oferty i moge anulowac Groupon jesli jeszcze nie minelo 14 dni (szczesliwie nie minelo) a jak minelo to juz moj problem”.
Nadmienie jeszcze tylko ze podczas krotkiej rozmowy Pan wlasciciel oznajmil ze jak nie zmienie tonu glosu z rozczeniowego (szukalem jedynie informacji) to on nie bedzie tego tolerowal i rozlaczy sie..Rozlaczylem sie ja..Polecam obchodzic SZEROKIM ŁUKIEM!!!!
ZaletyBRAK
WadySAME
~Vika / 2018-08-19 21:10
Ocena: 1.25 / 5
Mieliśmy do czynienia z firmą 2 razy z braku innych opcji. Oby razy nie bez kłopotów. Za pierwszym razem zarezerwowaliśmy transfer do lotniska na 3 osoby przez stronę internetową. Nie doczekawszy się potwierdzenia rezerwacji, o której mowa była w formularzu rezerwacyjnym, zaczeliśmy dzwonić. Rezerwacja została potwierdzona, po czym po kilku godzinach Pan zadzwonił z informacją, że się pomylił i że mają tylko jedno miejsce. Ponieważ wyjazd miał się odbywać wcześnie rano kolejnego dnia i czasu na poszukiwania było mało, zgodziliśmy się na to jedno miejsce i poprosiliśmy o przesłanie potwierdzenia. Aby to potwierdzenie otrzymać dzwoniliśmy znów kilka razy aż do późnego wieczoru. Ale na szczęście się udało.
Za drugim razem bus miał nas odebrać z lotniska. Po kilkukrotnym kontakcie z kierowcą i przełożeniu terminu jego przyjazdu co 20 minut udało nam się wsiąść do busa po ponad godzinnym oczekiwaniu.
~Oburzona / 2018-07-24 19:19
Ocena: 1.00 / 5
Zgadzam się z tym, iż jedna gwiazdka to w dalszym ciągu zbyt dużo. Właściciel firmy jest chamski, nieodpowiedzialny i nieuprzejmy. Po miłej rozmowie telefonicznej związanej z rezerwacją przejazdu poprosił mnie o przesłanie SMS-em szczegółów przejazdu oraz danych osobowych oraz powiedział, że w ciągu maksymalnie dwóch godzin potwierdzi przejazd. Jak można się domyślić przejazd nie został potwierdzony, więc napisałam wiadomość, a po kolejnej godzinie zadzwoniłam. Pan odebrał krzycząc na mnie mówiąc, że jest prawie 1.00 w nocy. Gdy powiedziałam, że miał potwierdzić przejazd powiedział 'nic nie miałem' i rzucił słuchawką. Zadzwoniłam na drugi numer podany na stronie i okazał on się niestety numerem do tego samego mężczyzny. Tym razem zaczął wyzywać mnie od nienormalnych i oznajmił, że blokuje mój numer. Rzucenie słuchawką nr 2. Ostatnią szansą był trzeci numer telefonu, gdzie informacji udziela się w języku angielskim lub niemieckim. Zadzwonił mój przyjaciel, który za kilka godzin miał wsiąść w busa do Berlina żeby nie przegapić lotu. Pan z żenującej firmy BerlinExpress nie pozwolil mu dojść do głosu i zaczął głupio pytać 'are you normal or unnormal?'. Rzucenie słuchawką nr 3. Oczywiście byliśmy zmuszeni szukać innej formy transportu. Właścicielowi polecam poczytanie o obsłudze klienta i podstawowych normach zachowania oraz być może znalezienie takiej branży, gdzie nie trzeba z nikim rozmawiać, ani niczego organizować. Upewnię się, że wiele potencjalnych klientów o tym usłyszy. Jednym słowem: ŻENADA.
~Agnieszka / 2018-07-18 22:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie do pomyślenia, tak zła jakość obsługi. Brak kontaktu z kierowcą oraz z firmą przewozową. Żadnych informacji o opóźnieniu, które wynosiło ponad godzinę. Po napisaniu reklamacji nie została ona przyjęta, ponieważ przewoźnik twierdził, że dzwonił na numery telefonu pasażerów - nie prawda.
Ponadto w trakcie postępowania reklamacyjnego, korespondencja na ten temat trafiała do przypadkowych, nie związanych ze sprawą osób z powodu "pomylenia adresu e-mail". Żenada.
~Joanna / 2018-07-18 22:21
Ocena: 1.25 / 5
Tragedia. Kierowca jeździ w te i z powrotem po lotnisku nie wiedząc nawet jakich pasażerów ma zabrać. Kontakt z kierowcą, jak z i firmą jest bardzo utrudniony - nie odbierają telefonów. Nocne przejazdy są opóźnione, czasem nawet o godzinę lub więcej. Masakra.
~Natalia / 2018-05-17 08:51
Ocena: 1.00 / 5
Kierowca nie poczekal mimo oplaconego z gory przewozu I informacji o opoznionym samolocie. Nikt nie poinformowal nas ze to byl ostatni przewoz tego dnia I ze nastepny bedzie za 11 godzin. Nikt nie zostawil rowniez wiadomosci Ani nie probowal sie skontaktowac, zeby powiedziec ze kierowca nie bedzie czekal. W centrali nikt nie odbieral telefonu. Zostalismy narazeni na stres spefzenia nocy na lotnisku. Brak profesjonalizmu. Nie polecam.
~Krzyś / 2017-07-19 10:48
Ocena: 4.50 / 5
Szybki przejazd wygodnym busem, bez najmniejszych problemów. Polecam serdecznie!