Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

AXA opinie

Ocena na podstawie 189 opinii

1.52 / 5

  • Oferta
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena/Jakość
    1.50

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 10 z 10
  • ~mg / 2009-04-30 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam..wiekszych problemow przy wyplacaniu chyba juz sie nie da robic
    Wadywszystko
  • ~Jacek / 2009-04-10 19:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam,
    W firmie AXA na stronie internetowej wypełniłem formularz zgłoszenia wykupu polisy OC, AC i Asitstance. Czekałem dwa dnia na telefon o powiadomieniu mnie o terminie oględzin samochodu , niestety nie doczekałem się. W końcu zadzwoniłem i na infolinii podali mi dzień w którym te oględziny nastąpią. Coż nikt się nie zjawił, nikt nie zadzwonił o jego zmianie, porostu żadnej informacji.

    Jeżeli na tym etapie jest tak niska jakość obsługi stwierdziłem że nie należy brnąć dalej i nie narażać się na kłopoty.
    Musze podziękować specjalista ds obsługi klienta że przed podpisaniem umowy ubezpieczenia i wpłaceniem pieniędzy ujawnili poziom profesjonalizmu panujący tej firmy.



    Zaletytylko cena
    Wadyniski profesjonalizm działu obsługi klienta
  • ~Zelu / 2009-03-10 10:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Może i polisa tania, ale jak przychodzi do wypłaty odszkodowania to beznadzieja. Teraz konkrety: za rozbitego Fiata Punto 2000 r. (rozbity przód samochodu, uszkodzona chłodnica, błotniki itd.) zaoferowali 3000 zł. Mechanik powiedział że za tą kwotę to zrobi co najwyżej błotniki. Sprawa znajdzie się w sądzie. Nie dość że człowiek ucierpi w skutek wypadku to jeszcze taki stres związany z wypłatą odszkodowania i brakiem środka transportu. Jeśli uderzy was ktoś kto ma polisę w AXA to już zacznijcie się martwić.
    ZaletyTania polisa.
    WadyWszystko inne.
    rok
  • ~kocurek23 / 2009-02-28 08:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Ubezpieczenie można było w miarę szybko wykupic i do tego momentu było bezproblemu, ale...

    po małej kolizji zgodnie z ubezp. przysługuje mi samoch. zastępczyale, ponieważ nie wzywałempomocy drogowej aby zaoszczędzić firmie AXA dodatkowych kosztów na własny koszt dowiozłem samochód do domu- samochód już mi nie przysługuje!
    na miejscu zdarzenia, na moją prośbę powinien być w ciągu 30min człowiek polecony przez AXA w celu sporządzenia protokołu itp. (pani prezez telefon powiedziała że pierszy raz o tym słysy i jedynie kierowca z pomocy drogowej może coś takiego wypicać : totalna bzdura bo nastepnego dnia inna osoba w Axa powiedziała że taka osoba mi przysługuje)

    co do wypłaty szkody z AC:
    Rzeczoznawca w celu oszacowania szkody pojawić się dopiero po 3 dniach
    osoba prowadząca sprawę nie wykazuje jakiegokolwiek zaangażowania, nie potrafi nic w sprawach technicznych powiedzieć, wszystko się dopytuje rzeczoznawcy (w swoim biurze) przez co tematy sa prowadzone 2 miesiące (a prawo nakazuje zakończyć sprawę w 30dni lub do 14 dni po otrzymaniu pisma wyjaśniającego)
    Jakiekolwiek działania w sprawie zgłoszonej szkodzy odbywają się wyłącznie po moich telefonach (nikomu się nie spieszy)

    Zaniżanie wartości części w przypadku oszacowania szkody to już chyba u nich standard.

    Ogólne moje wrażenie:
    nigdy więcej na pewno nie będę korzystał z tej ubezpieczalni.
    Jeżeli ktoś chce płacić tylko OC to można się jeszcze zastanowić co do ich wybory , w innym przypadku nie jest to partner do ubezpieczenia, oprócz atrakcyjnej ceny nie oferują nic.


    Zaletyw miarę konkurencyjna coferta,
    Wadybrak kompetentnych osób, różne decyzje w zależności od osoby za telefonem, szkoda AC jezt rozpatrywana już 2 miesiące i końca nie widać
    1 rok
  • ~WALDI / 2009-02-25 10:19
    Ja jestem zadowolony niskie składki za OC zapłaciłem 330 z zniżką z polecenia polisy znajomego mogę podać moj numer BC1211268/09
  • ~mg / 2009-01-12 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    zaniżają wartość przy wypłacaniu, ma się on nijak do wartości przy zawieraniu umowy..spóźniają się z terminami wypłat..jednym słowem beznadzieja
    Zaletychyba tylko krotka nazwa
    Wadynieterminowi, niewyplacalni, niezorientowani i niekompetentni
    6 miesiecy, 2500
  • ~mareskor / 2009-01-07 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwróciłem się o zaświadczenie o bezszkodowości po angielsku, odpowiedziano mi, że "w Polsce językiem urzędowym jest polski". To mi dopiero urząd...
    Bez problemu dostałem takie zaświadczenia z PZU i Hestii.
    Będę zmuszony zapłacić za tłumacza przysięgłego, powtarzam: dziadostwo, bo trzeba do ich interesu dopłacać.
    Nie polecam, z tego co wiem, to jedno jest ważne, jak się z nimi podpisuje umowę: przeczytanie warunków ogólnych, bo kruczków więcej mają niż inni, dlatego czasem są tańsi.
    Wadyjak wyżej
  • ~sajmon / 2008-11-13 20:40
    Ocena: 4.67 / 5
    Warto obliczyc sobie sładkę w AXA porównac z innymi TU a dodatkowo możesz dostać zniżkę powołując się na nr BA1055243/8 . NAPRAWDĘ WARTO SPRÓBOWAĆ
    Zaletyszybko,tanio,bez problemu
    Wadynie widzę
strona 10 z 10
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 824
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 728
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 441
Warta
Ocena: 1.35, ilość opinii: 422
Allianz
Ocena: 1.39, ilość opinii: 272
Compensa
Ocena: 1.86, ilość opinii: 202
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4421
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907