Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

AXA opinie

Ocena na podstawie 190 opinii

1.51 / 5

  • Oferta
    1.60
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena/Jakość
    1.49

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 10 z 10
  • ~aga_salamon / 2009-05-03 07:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Może z innej beczki. Przyvchodząc do pracy do firmy myślałam o niej w superlatywach. Wydawało mi się, że atmosfera jest tam całkiem fajna, a Dyrekyor i Manager to ludzie poważni. Odbyłam szkolenie w pomieszczeniu górnym i zaczełam pracę. W Opolu byliśmy jeden dzień. Nie było tygodnia AXA. Pracuję (obecnie jestem na zwolnieniu) dla oddziału Opole, Filia Jelenia Góra. Na początku denerwowało mnie to, że kiedy gdzieś dzwoniłam, wiecznie przerywał telefony telefon od Dyrektora albo jego księgowej, brakowało np komputera u nas w filii, potem, że np manager nie chciał pojechać z przedstawicielem dalej w Polskę do klienta. Wytrzymywałam jednak. Pewnego dnia, a dokładnie 20. kwietnia 2009 r. odbyło się spóżnione szkolenie z Analizy Potrzeb Klienta, na drugim piętrze filii Jelenia Góra. W pewnym momencie chciałam zejść po portfel, sfikołkowałam ze schodów. Na dole pomógł mi pewien Pan, który szkoli się na przedstawiciela. Tego dnia miałam mieć spotkanie z klientem. Firma wymaga ubioru, ubrałam buty na obcasie. Przy schodach nie było poręczy, okazały się lakierowane i cyklinowane. Mojego managera w tym momencie interesowało czy odwołałam spotkania. Noga poważnie się złamała. Gdyby nie Pan Marcin nie była bym w stanie zadzw onić na pogotowie. w zeznaniu świadka mój manager pisze iż jako jeden z pierwszych mi pomagał. Zeznanie osoby, która mi pomogła temu zaprzecza. Firma olała sprawę po wypadku. Jest maj, jestem bez wózka, czy głupiego balkonika abymóc soboe pomóc. Przełożeni nie zrobili nic. Zeznaie odebrał mój tato. kiedy stwierdził, że nawet te na dole schody są niebezpieczne i ktoś może wcodzić i może mu się coś stać, manager powiedział tylko to nie musi tu wchodzić. Po dwóch tygodniach e-mailem wymusiłam na Dyrektorze Regionalnym aby do mnie zadzwonił. w pierwszym zdaniu zapytał kak widzę dalszą współpracę. Nie mowwię już, że akurat jechałam na kolejną zmianę gipsu. Na koncie 10 maja będę miała 1200 zł. Komisja ZUS za tygodni. Schodów do tej pory nie zabezpieczono. Dyrektor twierdzi, że dopomieszczenia, w którym odbywało się szkolenie nie mamy wstępu, a ja jak mogam spaść ze schodów, skoro nie wolno tam pracownikom wchodzić. Firma AXA AVANSSUR POLSKA S. A. manipuluje mną. Postanowiłam podać firmę do sądu. Przestrzegam wszystkich. Tak potraktowano pracownika. To jak można potraktować klienta? Podaję mój numer tel.: 0506780549 dla wszelkich osób chcących się ze mną skontaktować, a także dziennikarzy. PS.: Liczyłam na pomoc ze strony firmy, jak dotąd widzę, ze firmie zależy jedynie na produkcji, produkcji, jeszcze raz produkcji.
    Wady-----
  • ~mg / 2009-04-30 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam..wiekszych problemow przy wyplacaniu chyba juz sie nie da robic
    Wadywszystko
  • ~Jacek / 2009-04-10 19:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam,
    W firmie AXA na stronie internetowej wypełniłem formularz zgłoszenia wykupu polisy OC, AC i Asitstance. Czekałem dwa dnia na telefon o powiadomieniu mnie o terminie oględzin samochodu , niestety nie doczekałem się. W końcu zadzwoniłem i na infolinii podali mi dzień w którym te oględziny nastąpią. Coż nikt się nie zjawił, nikt nie zadzwonił o jego zmianie, porostu żadnej informacji.

    Jeżeli na tym etapie jest tak niska jakość obsługi stwierdziłem że nie należy brnąć dalej i nie narażać się na kłopoty.
    Musze podziękować specjalista ds obsługi klienta że przed podpisaniem umowy ubezpieczenia i wpłaceniem pieniędzy ujawnili poziom profesjonalizmu panujący tej firmy.



    Zaletytylko cena
    Wadyniski profesjonalizm działu obsługi klienta
  • ~Zelu / 2009-03-10 10:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Może i polisa tania, ale jak przychodzi do wypłaty odszkodowania to beznadzieja. Teraz konkrety: za rozbitego Fiata Punto 2000 r. (rozbity przód samochodu, uszkodzona chłodnica, błotniki itd.) zaoferowali 3000 zł. Mechanik powiedział że za tą kwotę to zrobi co najwyżej błotniki. Sprawa znajdzie się w sądzie. Nie dość że człowiek ucierpi w skutek wypadku to jeszcze taki stres związany z wypłatą odszkodowania i brakiem środka transportu. Jeśli uderzy was ktoś kto ma polisę w AXA to już zacznijcie się martwić.
    ZaletyTania polisa.
    WadyWszystko inne.
    rok
  • ~kocurek23 / 2009-02-28 08:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Ubezpieczenie można było w miarę szybko wykupic i do tego momentu było bezproblemu, ale...

    po małej kolizji zgodnie z ubezp. przysługuje mi samoch. zastępczyale, ponieważ nie wzywałempomocy drogowej aby zaoszczędzić firmie AXA dodatkowych kosztów na własny koszt dowiozłem samochód do domu- samochód już mi nie przysługuje!
    na miejscu zdarzenia, na moją prośbę powinien być w ciągu 30min człowiek polecony przez AXA w celu sporządzenia protokołu itp. (pani prezez telefon powiedziała że pierszy raz o tym słysy i jedynie kierowca z pomocy drogowej może coś takiego wypicać : totalna bzdura bo nastepnego dnia inna osoba w Axa powiedziała że taka osoba mi przysługuje)

    co do wypłaty szkody z AC:
    Rzeczoznawca w celu oszacowania szkody pojawić się dopiero po 3 dniach
    osoba prowadząca sprawę nie wykazuje jakiegokolwiek zaangażowania, nie potrafi nic w sprawach technicznych powiedzieć, wszystko się dopytuje rzeczoznawcy (w swoim biurze) przez co tematy sa prowadzone 2 miesiące (a prawo nakazuje zakończyć sprawę w 30dni lub do 14 dni po otrzymaniu pisma wyjaśniającego)
    Jakiekolwiek działania w sprawie zgłoszonej szkodzy odbywają się wyłącznie po moich telefonach (nikomu się nie spieszy)

    Zaniżanie wartości części w przypadku oszacowania szkody to już chyba u nich standard.

    Ogólne moje wrażenie:
    nigdy więcej na pewno nie będę korzystał z tej ubezpieczalni.
    Jeżeli ktoś chce płacić tylko OC to można się jeszcze zastanowić co do ich wybory , w innym przypadku nie jest to partner do ubezpieczenia, oprócz atrakcyjnej ceny nie oferują nic.


    Zaletyw miarę konkurencyjna coferta,
    Wadybrak kompetentnych osób, różne decyzje w zależności od osoby za telefonem, szkoda AC jezt rozpatrywana już 2 miesiące i końca nie widać
    1 rok
  • ~WALDI / 2009-02-25 10:19
    Ja jestem zadowolony niskie składki za OC zapłaciłem 330 z zniżką z polecenia polisy znajomego mogę podać moj numer BC1211268/09
  • ~mg / 2009-01-12 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    zaniżają wartość przy wypłacaniu, ma się on nijak do wartości przy zawieraniu umowy..spóźniają się z terminami wypłat..jednym słowem beznadzieja
    Zaletychyba tylko krotka nazwa
    Wadynieterminowi, niewyplacalni, niezorientowani i niekompetentni
    6 miesiecy, 2500
  • ~mareskor / 2009-01-07 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwróciłem się o zaświadczenie o bezszkodowości po angielsku, odpowiedziano mi, że "w Polsce językiem urzędowym jest polski". To mi dopiero urząd...
    Bez problemu dostałem takie zaświadczenia z PZU i Hestii.
    Będę zmuszony zapłacić za tłumacza przysięgłego, powtarzam: dziadostwo, bo trzeba do ich interesu dopłacać.
    Nie polecam, z tego co wiem, to jedno jest ważne, jak się z nimi podpisuje umowę: przeczytanie warunków ogólnych, bo kruczków więcej mają niż inni, dlatego czasem są tańsi.
    Wadyjak wyżej
  • ~sajmon / 2008-11-13 20:40
    Ocena: 4.67 / 5
    Warto obliczyc sobie sładkę w AXA porównac z innymi TU a dodatkowo możesz dostać zniżkę powołując się na nr BA1055243/8 . NAPRAWDĘ WARTO SPRÓBOWAĆ
    Zaletyszybko,tanio,bez problemu
    Wadynie widzę
strona 10 z 10
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 832
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 746
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 622
Warta
Ocena: 1.37, ilość opinii: 449
Generali
Ocena: 1.59, ilość opinii: 292
Allianz
Ocena: 1.38, ilość opinii: 279
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4694
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027