Skandaliczne realizowanie szkody z OC sprawcy, od początku sierpnia do dziś a mamy 29 listopada nie dostałam nawet wyceny szkody. Zarówno ubezpieczyciel jak i rzeczoznawca nie odpowiadają i nie przesyłają wyceny szkody. Firma oceniająca szkodę to Inotis, nie odpowiada na maile, telefon podany jest faxem, a więc dodzwonić się tam nie można. Allianz twierdzi, ze to nie ich problem skoro nie dostali kosztorysu???!!!! Ale czyż to nie Allianz zawarł umowę z firma Inotis, i czy to nie Allianz powinien wyegzekwować od tej firmy terminową realizację zlecenia, a jeśli nie potrafi, zlecić to innemu podmiotowi?! Kto tam pracuje? Jak widać potrafią tylko brać pieniądze, ale na realizacje szkody nie ma co liczyć.
nIE POLECAM SIĘ UBEZPIECZAĆ W TEJ FIRMIE, BO NAWET Z oc może się to skończyć tym, ze Allianz nie wypłaci odszkodowania i osoba, która ma OC zapłaci po sprawie sądowej ze swojej kieszeni, bo tak jakby tego OC nie miała.ZaletyBRAK
WadyBRAK KONTAKTU, ABY SIE DODZWONIĆ PRZEŁACZAJĄ PO 6 RAZY OD JEDNEGO KONSULTANTA DO DRUGIEGO, DŁUGI CZAS OCZEKIWANIA NA INFOLINII, PO 4 MIESIĄCACH NADAL NIE MA NAWET KOSZTORYSU, PROTOKOŁU SZKODY, BRAK JAKIEGOKOLWIEK ZAINTERESOWANIA Z ICH STRONY,