Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Allianz opinie

Ocena na podstawie 277 opinii

1.38 / 5

  • Oferta
    1.49
  • Obsługa klienta
    1.31
  • Cena/Jakość
    1.37

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KR / 2023-03-16 07:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Powielę negatywne opinie. Brak jakiegokolwiek kontaktu, nie odpisują na e-maile, naliczają ratę za ubezpieczenie jak już opłacona, a przy próbie wyjaśnienia brak kontaktu. Proponuję omijać szerokim łukiem. Pierwszy raz spotkałem się z taką ignorancją lub niezorganizowani. Brak słów.Ubezpieczenie przejęte po poprzednim wlaścicielu auta i nawet z tym był problem.
    ZaletyBrak.
    WadyBrak kontaktu, naliczanie składki, która jest już opłacona, brak przesłanych dokumentów do ubezpieczenia.
  • ~Lidia / 2023-03-03 07:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to TRAGEDIA. Miałam operację złożyłam dokumenty na odszkodowanie niby wszystko online, ale trzeba była drukować i wypełniać pisemnie do tego potrzebują inne dokumenty jakby co najmniej mieli wypłacić 50tys! Zrezygnowałam z tego roszczenia i oczywiście z ubezpieczania, bo kontakt oczywiście utrudniony, nawet nie raczą odpisać na maila!! Dodam tylko, że mam również w innej firmie ubezpieczenie i jeszcze tego samego dnia co złożyłam wniosek ONLINE bez drukowania i wypełniania ręcznie papierów, dostałam wyliczenie odszkodowania, a następnego dostałam przelew na konto.
    Lepiej tą składkę wkładać do słoika, lepiej człowiek na tym wyjdzie!
  • ~Jagoda / 2023-02-28 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniłam w kwestii skończenia ubezpieczenia, auto posiadam od ojca zostałam zapewniona że jeśli chce by było ubezpieczenie na mnie mam wysłać dokumenty jak nie wyśle poprostu polisa będzie ojca i w czasie wypadku jemu się może to do zniżek doliczyć ale umowa zakończy się z końcem okresu polisy. Ostatni dzień dostaje wpierw od jakiegoś oszusta informacje o polisie, rozmowa nie jest nagrywama po konsultacji w Allianz dowiaduje się że nikt do mojego ojca nie dzwonił ale nawet nie chca numeru oszusta by ostrzec swoich klientów. Dowiaduje się że jednak polisa sie odnowi chyba że podam dokumenty auta albo mój tata zadzwoni i wypowie.
    Okej tata dzwoni i chcę wypowiedzieć słownie przecież rozmowy są nagrywane to nie. Ma pisać jakieś pismo i powołują się na artykuł po długim szukaniu że musi byc dowód prawnym to przepraszam bardzo czym jest nagrywana rozmowa i po co wg nagrywać? Czemu przez tel można nagrać rozmowę ale wypowiedzieć no co to ma być?
    WadyBrak poszanowania klienta, przedstawianie fałszywych informacji przy każdej rozmowie
  • ~Robert / 2023-02-27 07:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta fatalna. Kruczki w umowie i warunkach. Jeżeli w waszym aucie dojdzie do awarii i jakoś doczłapiecie się do serwisu to nie dostaniecie auta zastępczego nawet w przypadku pełnego pakietu assistance ponieważ wymagane jest holowanie auta. Warto pamiętać i mieć na uwadze....
  • ~Klient / 2023-02-25 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Uległam wypadkowi,mam dodatkowe ubezpieczenie nnw, i co i już będzie rok i do tej pory nie otrzymałam pieniążków. Pieniądze pozyczone na leczenie, i niestety spotkamy się w sądzie. Myślę że na prawdę nie ma co odpuszczać.
  • ~Mortimer / 2023-02-21 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma antyubezpieczeniowa, będąc poszkodowany w wypadku, co stwierdza policja, mając u nich OC, AC, Assistance, NNW... sam muszę na koniec płacić za naprawę auta. Wypinają się na wszystko, likwidator ogląda jakieś zdjęcia i wydaje bzdurne opinie. Zgadzają się na kosztorys naprawy, a po naprawie zmieniają zdanie. Skargi nic nie dają, jedynie sąd. Polskie państwo za jedynie kilka przypadków takich praktyk powinno nie dawać im żadnej koncesji.
    ZaletyNic
    WadyCała firma to jest wada, wadą jest to, że mogą prowadzić swoje praktyki w Polsce
  • ~Mira / 2023-02-05 14:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Słaba obsługa klienta. Niekompetentne i nie miłe osoby na infolinii.
    Brak aplikacji do umawiania wizyt.
    Oczekiwanie tydzień na umówienie wizyty przez infolinie,plusów nie widzę....
    NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyBrak aplikacji do samodzielnego umawiania wizyt,niekompetentne osoby na infolinii,
  • ~Stryju / 2023-01-29 06:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga w moim przypadku 5 krotne zaniżanie odszkodowania z oc sprawcy gdy się nie zgodziłem z tym przeciągają sprawę już miesiąc niekompetetna obsługa i rzeczoznawcy- czemu nikt nie nakłada kar na takich oszustów?
  • ~Daro / 2023-01-23 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego ubezpieczyciela. Obsługa masakryczna, kombinatorstwo poprzez zmuszanie do przedłużenia i opłacenia nieobowiązkowej polisy AC.
    ZaletyBrak
    WadySłaba oferta, kiepska obsługa, naciąganie klienta
  • ~Łukasz / 2023-01-19 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa szkód dotyczących ubezpieczenia grupowego tragedia złamane żebra a mi nie przysługuje ani złotówka w związku z tym że moje ubezpieczenie nie obejmuje niby tego typu szkód a w poprzednich latach wypłacali Tragedia!!!!
    ZaletyZadne
    WadyObsługa roszczeń tragiczna standard żaden ludzie na infoliniach zakręceni średnio po 40 min wiszenie na tel.
  • ~ola / 2023-01-05 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na tzw. "Polisy na Życie". Allianz po przejęciu Avivy korzysta z tego że ubezpieczony zapłaci składkę z opóźnieniem i wypowiada Umowę Polisy na tej podstawie. Dziwne tylko, że takie potknięcia tolerowali dopóki ubezpieczony nie skończył 50 lat... 23 lata opłacałam taką polisę a Towarzystwo zarobiło na funduszach całe 1000 zł!!!
    To nie Polisy tylko "podatek od głupoty"
    Zaletyżadne
    Wadywypowiedzenie umowy klientowi po 23 latach opłacania polisy
  • ~Dorota / 2022-12-20 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Allianz jako ubezpieczyciela, od wielu lat płacę składki AC, uszkodziłam samochód i ubezpieczyciel zrobił wszystko aby nie wypłacić odszkodowania, łącznie z poddawaniem w wątpliwość faktu zdarzenia. Dostałam odmowę wypłaty odszkodowania, a weryfikacja trwała ponad 3 tygodnie.
    Na pewno już nie będę korzystać z usług tej firmy.
    ZaletyBrak
  • ~Katarzyna / 2022-12-15 13:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 16.10.2022, czekam za zamknięcie roszczenia za szpital i operację. Miłe Panie na infolinii informują, że decyzje muszą jeszcze "przejść przez system". Nie odpowiadają na wiadomości nie oddzwaniają. Nie oczekują też ode mnie żadnych dodatkowych dokumentów. Dodam, że chodzi o sumę poniżej 1000 zł. Czekam, az upłynie 90 dni i zgłaszam skargę do Rzecznika Finansowego. następnie zmieniam ubezpieczyciela. Dramat
    ZaletyMiłe Panie na infolinii
    WadyWszystkie pozostałe czynniki. Małe sumy ubezpieczenia, fatalny czas rozpatrywania roszczeń.
  • ~POSZKODOWANA / 2022-11-29 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczne realizowanie szkody z OC sprawcy, od początku sierpnia do dziś a mamy 29 listopada nie dostałam nawet wyceny szkody. Zarówno ubezpieczyciel jak i rzeczoznawca nie odpowiadają i nie przesyłają wyceny szkody. Firma oceniająca szkodę to Inotis, nie odpowiada na maile, telefon podany jest faxem, a więc dodzwonić się tam nie można. Allianz twierdzi, ze to nie ich problem skoro nie dostali kosztorysu???!!!! Ale czyż to nie Allianz zawarł umowę z firma Inotis, i czy to nie Allianz powinien wyegzekwować od tej firmy terminową realizację zlecenia, a jeśli nie potrafi, zlecić to innemu podmiotowi?! Kto tam pracuje? Jak widać potrafią tylko brać pieniądze, ale na realizacje szkody nie ma co liczyć.
    nIE POLECAM SIĘ UBEZPIECZAĆ W TEJ FIRMIE, BO NAWET Z oc może się to skończyć tym, ze Allianz nie wypłaci odszkodowania i osoba, która ma OC zapłaci po sprawie sądowej ze swojej kieszeni, bo tak jakby tego OC nie miała.
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK KONTAKTU, ABY SIE DODZWONIĆ PRZEŁACZAJĄ PO 6 RAZY OD JEDNEGO KONSULTANTA DO DRUGIEGO, DŁUGI CZAS OCZEKIWANIA NA INFOLINII, PO 4 MIESIĄCACH NADAL NIE MA NAWET KOSZTORYSU, PROTOKOŁU SZKODY, BRAK JAKIEGOKOLWIEK ZAINTERESOWANIA Z ICH STRONY,
  • ~Marzena / 2022-11-29 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Skorzystałam z ubezpieczenia Allianz w podróży i już nigdy więcej nie popełnię tego błędu. Zgłosiłam u nich szkodę walizki, która została całkowicie zniszczona w podróży. To za brak rachunku zakupu walizki nie wypłacą nawet podstawowego odszkodowania 200 PLN. Kto w dzisiejszych latach trzyma rachunki za walizkę po 3 latach. I oczywiście brak kontaktu z infolinią. NIGDY WIĘCEJ ALLIANZ!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu. Nie rozliczają podstawowych szkód!!
  • ~Joanna / 2022-11-29 10:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo trudny kontakt. Na infolinii raz odbiorą telefon, trzy razy nie odbiorą. Zostawiłam swój numer tel. aby oddzwonili - brak odzewu. Przekazują część roszczeń (rehabilitacja) zewnętrznej firmie informując o tym ale nie informują o tym, że trzeb w tej firmie dodatkowo dokonać zgłoszenia.
    Napisałam dwa zgłoszenia prosząc o podanie szczegółów decyzji, logując się na stronie allianz. Piszą, że mają 30 dni ale załatwiają to najczęściej w ciągu 7 dni roboczych. Nieprawda. Ciekawe jak mam się odwołać od decyzji o przyznaniu odszkodowania, jeżeli w tej decyzji nie piszą z jakiej pozycji tabeli przyznali procent odszkodowania. Konkurencja ich pobija na przedbiegach. Wiem, bo mam dwa ubezpieczenia. Czas reakcji i decyzji w tej samej sprawie to "przepaść". Dobrze, że mają konkurencję.
    Rezygnuję z ubezpieczenia z w Allianz.
    Zaletybrak
    Wadysłaby kontakt. czas na odpowiedź. Portal Allianz nie uwzględnia korespondencji w spawie zgłoszonej szkody.
  • ~Klient / 2022-11-14 05:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Po co piszą, że infolinia działa 24/7 jak nikt nie odbiera w nocy, albo jest wyłączona, a jak już człowiek się dodzwonić po wielu próbach to odbiera babsko z fochem. Żenada.
  • ~JACEK / 2022-11-13 08:32
    Ocena: 1.33 / 5
    W umowie zapewniają pieniądze na leczenie raka.stwierdzony rak pecherza moczowego odpowiedź alianz rak musi być w stadium najgorszym z przerzutami czyli do innych narządów dopiero może dostanę pieniądze na leczenie NIE POLECAM I NAPEWNO REZYGNUJĘ JA I MOJA RODZINA Z TEGO PSEUDO UBEZPIECZYCIELA.NAWET JAK PÓJDĘ DO SADU TO I TAK NIE DOŻYJE WYROKU I O I O TYM WIEDZĄ
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Wojciech / 2022-11-08 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa tragedia ,po zgonie rodzica czekam już drugi miesiąc na pieniądze z odszkodowania a wszystkie dokumenty zostały dostarczone . Dzwonię i piszę do nich i jedyna odpowiedź to trzeba troszkę poczekać. Nie polecam jedno wielkie dno i dwa metry mułu.
    ZaletyBrak jakichkolwiek
  • ~Kasia / 2022-10-31 15:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia odszkodowanie dziecka który był unieruchomiony prawie dwa miesiące. Marne grosze nigdy więcej nie chcę mieć nic wspólnego z tym ubezpieczycielem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.81, ilość opinii: 826
PZU
Ocena: 1.44, ilość opinii: 738
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 614
Uniqua
Ocena: 2.10, ilość opinii: 443
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 428
Generali
Ocena: 1.60, ilość opinii: 287
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2958