Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Allianz opinie

Ocena na podstawie 264 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.50
  • Obsługa klienta
    1.32
  • Cena/Jakość
    1.37

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aleksandra / 2023-04-12 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma to jeden wielki żart i nieporozumienie.
    Dodzwonić się na infolinii gdziekolwiek graniczy z cudem!! Dosłownie z cudem.
    Jeśli już uda się złapać jakiś kontakt to nikt nic nie wie, nie umie odpowiedzieć na pytanie, pracownicy są chamscy, rozłączają połączenia! Pomylili się z powołaniem, powinni pracować z dala od ludzi w zamknięciu z takim podejściem!
    Jedna wielka kpina!
    ZaletyNie ma żadnych zalet!
    WadyFirma jest jedna wielka wada, a pracownicy to potwierdzają w 100%
  • ~Marta / 2023-04-08 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, ani nie da się dodzwonić na infolinię, na maile odpisują co dwa tygodnie, w oddziale Pani wypisała druczek i w ciągu 7 dni miała być wypłata z ppk, czekam już miesiąc nadal jej nie ma!!! Na mailu odpowiadają , że może zmieniłam nazwisko ???? od 7 lat pracuje w jednej firmie na jednym nazwisku!! Oddawać pieniądze złodzieje!!
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Lukasz / 2023-04-04 18:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Jedna wielka porażka. Nie polecam jedno wielkie nie powiem co Ich śmieszne kwoty z roszczen.zrezygnowalem nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyZla
  • ~Dawid / 2023-03-29 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciężko inaczej ocenić - w razie problemów odrzucają żądanie wypłaty odszkodowania
  • ~Kara / 2023-03-29 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem, czy to żart, ale sprawę, którą miałam podobno załatwić w 5 minut załatwiam już od miesiąca w Allianz. Chodzi o wypłacenie PPK. Zero kontaktu z obsługą klienta. Nie polecam.
  • ~Mart / 2023-03-23 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Komedia, strona internetowa napisana tak by klient miał problem załatwić jakiekolwiek sprawy bez udania się do oddziału. Długie procedury a czas dodzwonienia się na infolinie czasami przekracza 40 minut.
  • ~Michał / 2023-03-22 11:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Powiem tak z takim nieprofesjonalizmem się dawno nie spotkałem dzodzwonić sie to cud ale jesli sie uda to albo rozłączaja połączenie lub nie wiedzą co odpowiedziec na dany temat pomoc z ich strony jest rowna 0
  • ~KR / 2023-03-16 07:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Powielę negatywne opinie. Brak jakiegokolwiek kontaktu, nie odpisują na e-maile, naliczają ratę za ubezpieczenie jak już opłacona, a przy próbie wyjaśnienia brak kontaktu. Proponuję omijać szerokim łukiem. Pierwszy raz spotkałem się z taką ignorancją lub niezorganizowani. Brak słów.Ubezpieczenie przejęte po poprzednim wlaścicielu auta i nawet z tym był problem.
    ZaletyBrak.
    WadyBrak kontaktu, naliczanie składki, która jest już opłacona, brak przesłanych dokumentów do ubezpieczenia.
  • ~Lidia / 2023-03-03 07:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to TRAGEDIA. Miałam operację złożyłam dokumenty na odszkodowanie niby wszystko online, ale trzeba była drukować i wypełniać pisemnie do tego potrzebują inne dokumenty jakby co najmniej mieli wypłacić 50tys! Zrezygnowałam z tego roszczenia i oczywiście z ubezpieczania, bo kontakt oczywiście utrudniony, nawet nie raczą odpisać na maila!! Dodam tylko, że mam również w innej firmie ubezpieczenie i jeszcze tego samego dnia co złożyłam wniosek ONLINE bez drukowania i wypełniania ręcznie papierów, dostałam wyliczenie odszkodowania, a następnego dostałam przelew na konto.
    Lepiej tą składkę wkładać do słoika, lepiej człowiek na tym wyjdzie!
  • ~Jagoda / 2023-02-28 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniłam w kwestii skończenia ubezpieczenia, auto posiadam od ojca zostałam zapewniona że jeśli chce by było ubezpieczenie na mnie mam wysłać dokumenty jak nie wyśle poprostu polisa będzie ojca i w czasie wypadku jemu się może to do zniżek doliczyć ale umowa zakończy się z końcem okresu polisy. Ostatni dzień dostaje wpierw od jakiegoś oszusta informacje o polisie, rozmowa nie jest nagrywama po konsultacji w Allianz dowiaduje się że nikt do mojego ojca nie dzwonił ale nawet nie chca numeru oszusta by ostrzec swoich klientów. Dowiaduje się że jednak polisa sie odnowi chyba że podam dokumenty auta albo mój tata zadzwoni i wypowie.
    Okej tata dzwoni i chcę wypowiedzieć słownie przecież rozmowy są nagrywane to nie. Ma pisać jakieś pismo i powołują się na artykuł po długim szukaniu że musi byc dowód prawnym to przepraszam bardzo czym jest nagrywana rozmowa i po co wg nagrywać? Czemu przez tel można nagrać rozmowę ale wypowiedzieć no co to ma być?
    WadyBrak poszanowania klienta, przedstawianie fałszywych informacji przy każdej rozmowie
  • ~Robert / 2023-02-27 07:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta fatalna. Kruczki w umowie i warunkach. Jeżeli w waszym aucie dojdzie do awarii i jakoś doczłapiecie się do serwisu to nie dostaniecie auta zastępczego nawet w przypadku pełnego pakietu assistance ponieważ wymagane jest holowanie auta. Warto pamiętać i mieć na uwadze....
  • ~Klient / 2023-02-25 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Uległam wypadkowi,mam dodatkowe ubezpieczenie nnw, i co i już będzie rok i do tej pory nie otrzymałam pieniążków. Pieniądze pozyczone na leczenie, i niestety spotkamy się w sądzie. Myślę że na prawdę nie ma co odpuszczać.
  • ~Mortimer / 2023-02-21 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma antyubezpieczeniowa, będąc poszkodowany w wypadku, co stwierdza policja, mając u nich OC, AC, Assistance, NNW... sam muszę na koniec płacić za naprawę auta. Wypinają się na wszystko, likwidator ogląda jakieś zdjęcia i wydaje bzdurne opinie. Zgadzają się na kosztorys naprawy, a po naprawie zmieniają zdanie. Skargi nic nie dają, jedynie sąd. Polskie państwo za jedynie kilka przypadków takich praktyk powinno nie dawać im żadnej koncesji.
    ZaletyNic
    WadyCała firma to jest wada, wadą jest to, że mogą prowadzić swoje praktyki w Polsce
  • ~Mira / 2023-02-05 14:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Słaba obsługa klienta. Niekompetentne i nie miłe osoby na infolinii.
    Brak aplikacji do umawiania wizyt.
    Oczekiwanie tydzień na umówienie wizyty przez infolinie,plusów nie widzę....
    NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyBrak aplikacji do samodzielnego umawiania wizyt,niekompetentne osoby na infolinii,
  • ~Stryju / 2023-01-29 06:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga w moim przypadku 5 krotne zaniżanie odszkodowania z oc sprawcy gdy się nie zgodziłem z tym przeciągają sprawę już miesiąc niekompetetna obsługa i rzeczoznawcy- czemu nikt nie nakłada kar na takich oszustów?
  • ~Daro / 2023-01-23 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego ubezpieczyciela. Obsługa masakryczna, kombinatorstwo poprzez zmuszanie do przedłużenia i opłacenia nieobowiązkowej polisy AC.
    ZaletyBrak
    WadySłaba oferta, kiepska obsługa, naciąganie klienta
  • ~Łukasz / 2023-01-19 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa szkód dotyczących ubezpieczenia grupowego tragedia złamane żebra a mi nie przysługuje ani złotówka w związku z tym że moje ubezpieczenie nie obejmuje niby tego typu szkód a w poprzednich latach wypłacali Tragedia!!!!
    ZaletyZadne
    WadyObsługa roszczeń tragiczna standard żaden ludzie na infoliniach zakręceni średnio po 40 min wiszenie na tel.
  • ~ola / 2023-01-05 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na tzw. "Polisy na Życie". Allianz po przejęciu Avivy korzysta z tego że ubezpieczony zapłaci składkę z opóźnieniem i wypowiada Umowę Polisy na tej podstawie. Dziwne tylko, że takie potknięcia tolerowali dopóki ubezpieczony nie skończył 50 lat... 23 lata opłacałam taką polisę a Towarzystwo zarobiło na funduszach całe 1000 zł!!!
    To nie Polisy tylko "podatek od głupoty"
    Zaletyżadne
    Wadywypowiedzenie umowy klientowi po 23 latach opłacania polisy
  • ~Dorota / 2022-12-20 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Allianz jako ubezpieczyciela, od wielu lat płacę składki AC, uszkodziłam samochód i ubezpieczyciel zrobił wszystko aby nie wypłacić odszkodowania, łącznie z poddawaniem w wątpliwość faktu zdarzenia. Dostałam odmowę wypłaty odszkodowania, a weryfikacja trwała ponad 3 tygodnie.
    Na pewno już nie będę korzystać z usług tej firmy.
    ZaletyBrak
  • ~Katarzyna / 2022-12-15 13:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 16.10.2022, czekam za zamknięcie roszczenia za szpital i operację. Miłe Panie na infolinii informują, że decyzje muszą jeszcze "przejść przez system". Nie odpowiadają na wiadomości nie oddzwaniają. Nie oczekują też ode mnie żadnych dodatkowych dokumentów. Dodam, że chodzi o sumę poniżej 1000 zł. Czekam, az upłynie 90 dni i zgłaszam skargę do Rzecznika Finansowego. następnie zmieniam ubezpieczyciela. Dramat
    ZaletyMiłe Panie na infolinii
    WadyWszystkie pozostałe czynniki. Małe sumy ubezpieczenia, fatalny czas rozpatrywania roszczeń.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Hestia
Ocena: 1.82, ilość opinii: 819
PZU
Ocena: 1.45, ilość opinii: 709
Link4
Ocena: 1.49, ilość opinii: 604
Uniqua
Ocena: 2.11, ilość opinii: 439
Warta
Ocena: 1.36, ilość opinii: 408
Generali
Ocena: 1.61, ilość opinii: 282
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4230
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4083
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770