strona 3 z 14
-
~Anna / 2025-01-28 09:25
pierwsza umowa w porządku akurat trafiła się szkoda wypłacili szybko choć tak naprawdę do całkowitego zlikwidowania szkody i tak zabrakło ok. 500 zł. Umowa dobiega końca i przychodzi propozycja ubezpieczenia i tu wielki szok :D z 800 na 1700 zł oferta wiec słabe zgranie przy jednej szkodzie tak podnieść ubezpieczneie no nic teraz jestem w innej firmie i ubezpiecznenie domu w tej samej kwocie co rok temu u was z taką polityką firmy to tylko tracicie klientów -
-
~Anonymus / 2023-08-27 18:45
Nie polecam, nic u nich nie działa, ciągłe problemy z logowaniem, nie widać wykupionych polis! WadyPanel klienta -
~DJ83 / 2019-03-10 12:37
NIE POLECAM!!!
AC to tylko na papierze. Mialem kolizje, wpadlem w poslizg chcac uniknac zderzenia z zwierzakiem i wyladowalem na drzewie, a TU Allianz dwa miesiace myslalo i odmowilo. Przyczyna to formulka kopiuj wklej jak do wielu z dopiskiem ze zrobilem to celowo w sposob kontrolowany. Ale po opiniach ludzi widze ze do kazdego zdarzenia znajda ciezki do zrozumienia argument aby odmowic. Tak wiec lepiej zaplacic pare zł wiecej i miec w razie co odpowiedzialnosc a nie tylko polise na papierze. Kontakt, obsluga jak na te czasy to porazka, nie ma z kim porozmawiac. Jedynie maile ktore pozostaja bez odpowiedzi!!!! NIGDY WIECEJ ALLIANZZaletyCenaWadyKontakt,obsluga,jakosc -
~Hanna / 2014-08-05 15:27
Rok temu spowodowałam stłuczkę. Zgłosiłam szkodę przez internet, bo w końcu mamy XXI wiek... Nie polecam tej metody bo jest nie tylko czasochłonna, ale jeszcze w dodatku okazało się, że system pominął moje zgłoszenie!I to dwukrotnie. Pomimo wykupionej opcji samochodu zastępczego musiałam się o niego dośc długo wykłócać ponieważ Allianz oraz dealer u którego kupowałam samochód (Volvo) nie mogło się zdecydowac kto ma mi ten samochód zapewnić (jednak, o dziwo, Allianz). W końcu pomimo wyraźnego zapisu umownego, że auto powinno mi zostać wypożyczone na cały czas trwania naprawy i ma być w maksymalnie zbliżonym standardzie do mojego, oraz mimo deklaracji dealera ,który napisał oświadczenie,że naprawa będzie trwała 7 dni dostałam auto na całe 2. Nie wspomnę też o infolinii, która po baaardzo długim procesie weryfikacji czy Ty to napewno Ty, w żaden sposób nie jest w stanie pomóc. Reasumując, naprawianie szkody, faktycznie rozległej, ale sam serwis trwał 7 dni, zajęło ponad 6 tygodni. Zaletynie zauważamWadykiepska jakośc obsługi na infolinii; wysoka cena ubezpieczenia -
~Iwona / 2023-04-13 12:11
Nie polecam ,kiedyś ceniłam sobie tą firmę ale teraz,,,pan konsultant pracuję i iro ironizuje ZaletyBrakWadyKontakt -
~Jakub / 2021-04-24 20:36
Po 10 latach płacenia składek, okazało się że mam mniej pieniędzy niż włożyłem... Wrzuciłbym na lokatę bym wyszedł lepiej, a tak straciłem pieniądze. Chyba mają kiepskich ludzi od inwestowania. Nie polecam!!! ZaletySponsor Bayernu hahahaWadyNieudolność inwestycyjna -
~Kamila / 2023-08-21 09:11
Paniktora została naszym agentem bardzo nie miła i opryskiwa kobieta nic nie wytłumaczyła tylko burkała przy rezygnacji z ubezpieczenie. ZaletyNie ma zalet -
~Kasia / 2022-10-31 15:44
Tragedia odszkodowanie dziecka który był unieruchomiony prawie dwa miesiące. Marne grosze nigdy więcej nie chcę mieć nic wspólnego z tym ubezpieczycielem. -
-
~Katarzyna / 2022-12-15 13:45
Od 16.10.2022, czekam za zamknięcie roszczenia za szpital i operację. Miłe Panie na infolinii informują, że decyzje muszą jeszcze "przejść przez system". Nie odpowiadają na wiadomości nie oddzwaniają. Nie oczekują też ode mnie żadnych dodatkowych dokumentów. Dodam, że chodzi o sumę poniżej 1000 zł. Czekam, az upłynie 90 dni i zgłaszam skargę do Rzecznika Finansowego. następnie zmieniam ubezpieczyciela. Dramat ZaletyMiłe Panie na infoliniiWadyWszystkie pozostałe czynniki. Małe sumy ubezpieczenia, fatalny czas rozpatrywania roszczeń. -
~lukka / 2019-08-30 10:43
Miesiąc czekam na rozpatrzenie szkody z AC. Poza mailami nie da się z nimi skontaktować.
Dwa razy wysłali informację, że wysłali wycenę, ale wyceny nie ma.
Strasznie irytujące podejście do klienta.Wadywszystkie z opinii -
~Miiiii / 2019-03-27 15:18
Od ponad 3 tygodni próbuje aby załatwić szkodę z OC. Najpierw czekanie na rzeczoznawcę który co 3 dni dzwonił i pytał kiedy możemy się spotkać gdy odpowiedziałem codziennie po godzinie 14 mówił że on pracuje i nie ma takiej możliwości więc poinformowałem iż godziny 8-9.30 mi nie odpowiadają. Po 4 dniach znowu dzwoni tym razem inny ta sama sytuacja i znów 4 dni czekania, aż w końcu Pan przyjechał 2 dni temu. Ciekaw jestem ile czasu będą tym razem potrzebowali na decyzję.... Najgorsze jest że z tą firmą nie ma jakiegokolwiek kontaktu tylko maile które trafiają nie wiem gdzie.... ZaletyBrak!!WadyBrak kontaktu
Zerowe podejście do człowieka -
~Milena / 2019-10-06 11:40
Mimo wykupionego AĆ ubezpieczyciel miga się od wypłaty za naprawę auta. Na wycenę szkody czekaliśmy 6dni. A od prawie dwoch tygodni auto stoi i nke mozna podjac naprawy bo dalej nie mamy decyzji co do wyplaty ubezpieczenia. Nie polecam tego ubezpieczyciela. Mimo że mają daje oferty są bardzo nierzetelni i mają w głębokim poważaniu swoich klientów. Radzę się trzymać zdala od tego ubezpieczyciela WadyNierzrtelnosc
Brak zainteresowania klientem
Bardzo długi czas oczekiwania na decyzję
Opóźnienie z wysłaniem dokumentów -
~Mira / 2023-02-05 14:33
Słaba obsługa klienta. Niekompetentne i nie miłe osoby na infolinii.
Brak aplikacji do umawiania wizyt.
Oczekiwanie tydzień na umówienie wizyty przez infolinie,plusów nie widzę....
NIE POLECAMZaletyBrakWadyBrak aplikacji do samodzielnego umawiania wizyt,niekompetentne osoby na infolinii, -
~Paulina / 2023-06-19 12:38
Nie polecam. Ubezpieczenie ac opisane tak, że nie wiadomo co człowiek ma w pakiecie, po szkodzie czeka się bardzo długo na rozpatrzenie wniosku, po czym człowiek sam musi do nich zadzwonić, aby dowiedzieć się ze szkoda nie została uznana, ponieważ Pani pakiet nie obejmuje takiej kolizji. ZaletyZeroWady- długi czas oczekiwania na rozpatrzenie szkody
- niejasno opisany pakiet
- brak uznania szkody z AC oraz brak informacji (bez zapytania), że szkoda nie została uznana -
~Paweł / 2022-05-18 06:57
Zdecydowanie nie polecam Allianz naciągają klijętow i robią wszystko żeby nie wypłacić odszkodowania. U mnie był brak dokumętów. -
~Pokrzywdzona / 2020-04-30 14:42
Ubezpieczenie na życie dobre póki się nie zachoruje, później paragrafy i drobne druczki i poważne zachorowanie w Allianz jest tylko wtedy , gdy już trzeba kupować trumnę !!!Pieniadze w razie poważnego zachorowania w najgorszym stadium choroby nowotworowej!!!
Proszę dobrze czytać , można się później nardzo rozczarować ! -
-
~ppatti / 2023-08-16 21:53
Witam,
Drodzy internauci - omijajcie Allianz SZEROKIM łukiem !!! Kontakt w sprawie szkody - fatalny ,firma wstrzymywała decyzję o przyznaniu odszkodowania, mnożąc o kolejne "wymagane dokumenty" jednocześnie wcale nas nie informując, ze są wymagane. Brak odpowiedzi na maile, brak odpowiedzi na telefony [chociaż na infolinii automat zapewnia, iż opiekun sprawy odzwoni w ciągu 24 godzin. nie polecam. FATALNY ubezpieczyciel
PatrycjaWadybrak kontaktu działania zmierzające do odmowy wypłaty odszkodowania -
~spray74 / 2023-08-29 14:59
Ubezpieczyłem się w Alianz Assistance wyjeżdżając w podróż motocyklem. Na powrocie , na granicy Serbia-Węgry miałem usterkę motocykla. Próba dodzwonienia się do konsultanta trzy krotnie odrzucona. Grała muzyczka i tyle. Nie polecam. Reklamacja oczywiście odrzucona. Po co mi ubezpieczenie skoro i tak nie odbierają. Pomoc przyszła od obcych ludzi. ZaletyBRAK!!!!!!!WadySame wady. Nie polecam!!!!!!!! -
~Sylwester / 2023-04-19 22:31
Mam przymusowe OFE, dawniej Aviva OFE. Kilka tygodni temu dowiedziałem się, że teraz Allianz przejął aktywa. Do tej pory nie poinformowano mnie o fuzji.
Mam też drugi produkt i też nikt nie jest zainteresowany tym, że już kończę umowę i nie jest to OC/AC pojazdu. Dziwne, chyba, że to też zamknie działalnośćZaletyNie widzę zaletWadyZaczynają pączkować -
~Tom / 2021-06-23 08:33
Przy umawianiu wizyt dość często są problemy. A to wizyta nie umówiona, albo umówiona ale nie zostałem poinformowany, albo umówiona na termin w którym mówiłem, że nie mogę.
Zwroty ryczałtowe za wizyty w innych placówkach - często blisko maksymalnego terminu (30 dni roboczych), często nieuwzględniane bez żadnej wiadomości.
Dział reklamacji niekompetentny - napisałem reklamację i odpisali mi rzeczy niezgodne z prawdą...
Podsumowując jest z tym tyle problemów, że odradzam.
strona 3 z 14