Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Allianz Życie opinie

Ocena na podstawie 39 opinii

1.83 / 5

  • Cena/Jakość
    1.73
  • Obsługa klienta
    1.78
  • Oferta
    1.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~Zibi34 / 2023-12-19 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta indywidualna beznadziejna obsługa i wypłata rozszczen,nie polecam tej firmy ani opiekuna p.Tomasza Brik
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~Agata / 2023-11-07 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Allianz zdrowie to jakaś porażka. Brak możliwości umówienia się na wizytę do lekarza. Za każdym razem przy próbie umówienia wizyty informacja zwrotna SMS, że nastąpiła anulacja zgłoszenia (a to lekarz nie przyjmuje w ramach Allianz, a to nie ma kalendarza, itd ). Brak możliwości umówienia się do lekarza. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości skorzystania z wizyty u lekarza jakiegokolwiek
  • ~Irena / 2023-09-26 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma działa powoli, wygląda na bałagan, nie umie pisać e-maili ani obsługiwać komputera, proces składania wniosków może trwać miesiącami. Nie wiedzą, jakie dokumenty są wymagane i nie ostrzegają, że trzeba je odebrać. Naprawdę nie polecam współpracy z tą firmą w jakimkolwiek obszarze ubezpieczeń. Stracone pieniądze!
    ZaletyNie mają
    WadyNie pracują wcale
  • ~Barbara / 2023-06-26 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    BEZUŻYTECZNE! Nie da się umówić wizyty w piątkowy wieczór na poniedziałek np., bo operatorzy nie pracują. Każda moja próba umówienia się, kończy się (do różnych specjalistów) od kilku miesięcy kończy się wiadomością, że prośba została anulowana. W placówkach informacja, że badanie w pakiecie, później po jego wykonaniu info, że och, jednak 600 zł (prawdziwa historia, stomatolog); specjaliści bardzo kiepscy, albo mialam pecha - niemniej nie mogę go zminimalizować wybierając specjalistę sama. Przez miesiąc żyłam z bardzo trudną diagnozą, dopóki nie poszłam prywatnie do prywatnego specjalisty, który stuknął się w czoło jak ją usłyszał, po obejrzeniu mnie. NIE POLECAM, TYLKO DODATKOWY STRES
  • ~Jacek / 2023-03-05 20:02
    Ocena: 4.00 / 5
    Polecam pakiet medyczny Allianz. Jestem klientem od roku i dosyć często korzystam z wizyt ponieważ mam dwójkę dzieci. Nie piszę często opinii, choć zdarzało mi się czasami dłużej poczekać na umówienie wizyty, ale postanowiłem tym razem napisać, ponieważ jestem pod wrażeniem ostatniego kontaktu. Był bardzo merytoryczny, uprzejmy i wszystko zostało sprawnie załatwione.
    ZaletyProfesjonalna obsługa
  • ~A / 2023-02-18 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam pakietu medycznego w Allianz.
    Na infolinii nie da się nic umówić.
    Wizyty zaplanowane na dany dzień okazuje się ,że infolinia umówiła na inny.
    Porażka.
    Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Basia / 2023-01-17 23:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Tydzień czekam na rejestrację na RTG i nic cisza . Nie wiem co się dzieje w zeszły roku w ciągu jednego dnia lub 2 dni była rejestracja
  • ~OSZUKANA / 2022-11-23 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    7-latach ubezpieczałam się w Alianz ! Z niczego nie korzystłam: żadne badania, żaden szpital, żadne inne świadczenia i pomoc w niczym !!! Przez 84-miesiące wysyłałam regularnie składkę 93,60 = 7862,- zł. 20.10.2022 wysłałm pisemną rezygnację z ubezpieczenia mnie i czekałam do dziś na częściowy zwrot gotówki. Dzisiaj zadzwoniłam i pani w rozmowie telefonicznej stwierdziła: pani NIE NALEŻY SIĘ ŻADEN ZWROT GOTÓWKI. Bandyctwo !!!!
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Zrobiony w bambuko / 2022-05-31 17:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam w żadnym wypadku. Wcisnęli mi to ubezpieczenie podczas zacofani kredytu w banku. Nie mogłem z tego zrezygnować bo bym płacił większe odsetki. W czasie 10 lat miałem 2 operacje nie uznali ani jednej bo dla nich operacje to są na otwartym sercu lub przeszczepy narządów inne to zabiegi chirurgiczne. Zrezygnowałem z tego dziadostwa. Unikać
    ZaletyBrak zalet
    Wady-długie rozpatrywanie wniosków
    - wszystko idzie listem zwykłym co trwa ponad 14 dni
  • ~KW / 2022-03-11 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. W życiu nie spotkałam gorszego ubezpieczyciela. Wizyty lekarskie umawiane są przez konsultantów na przypadkowe godziny, w razie zmian trzeba dzwonić często do innego konsultanta i znów czekać. Dziś mimo zapewnień, że jestem umówiona na pobranie krwi, Allianz nie zarejestrował mnie na wizytę. Wyjaśnianie sprawy z przypadkowym konsultantem skończyło się dla mnie 100 proc. pokryciem kosztów usługi. Brak profesjonalizmu, nie polecam.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyKulawy system zapisów na badania, nieprofesjonalni konsultanci, generalnie w przypadku Allianz są same wady
  • ~mm / 2021-10-27 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia.. płaci się za to, że konsultant zadzwoni za was do innej przychodni i umawia was na wizyte na nfz, czeka się tyle samo na lekarza specjaliste jak na nfz. dramat. nie mają swoich placówek medycznych, jedynie refunduja w jakiejś kwocie wizyte u lekarza przewanzie nie jest to nawet połowa kwoty. nawet nie wiedza gdzie maja specjalistów lekarzy i czy w danej placowce jest ten specjalista. a informuja ze są to ich placówki partnerskie tylko na czym to polega? odradzam
    Zaletynie ma
  • ~Anna / 2021-10-15 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Opieka zdrowotna na telefon, bo umówienie wizyty stacjonarnej to jakiś cyrk. Albo znajdź sobie sam, albo wylosuj cokolwiek! Brak jakiegokolwiek sensownego systemu umawiania wizyt stacjonarnych. Odradzam wszystkim, chyba że chcecie teleporade, to wówczas nawet o 22 przyjmą i wystawią co chcesz - sam sobie postawisz diagnozę, a oni przez telefon to klepna. Najgorszy pakiet usług medycznych z jakiego kiedykolwiek korzystałam!
    ZaletyZwolnienie na zawołanie (sic!)
    WadyWszystko tam jest wadliwe
  • ~Kikimora / 2021-08-25 09:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze ubezpieczenie zdrowotne na rynku. Przez rok użytkowania zdarzyło mi się:
    - pójść na wizytę, która wcale nie była umówiona (mimo że dostałam SMS z potwierdzeniem terminu wizyty),
    - dzwonić, żeby umówić wizytę, dostać SMS z terminem, który mi nie pasuje, dzwonić, żeby odwołać wizytę i umówić nową, dostać SMS z terminem, który mi nie pasuje i znów dzwonić, żeby dwołać wizytę i umówić nową (kosztowało mnie to tyle czasu spędzonego na infolinii, że w zasadzie mogłabym juź po prostu zrobić badanie prywatnie i na własny koszt)
    Zalety- duża liczba obsługiwanych placówek
    Wady- brak sensownego systemu online; nie widać dostępności lekarzy, można wpisać preferowane daty i godziny wizyty, ale jej ostateczny termin i tak zależy od konsultanta
    - na badania nie można umawiać się online
    - obsługa klienta
  • ~Kiki / 2021-08-06 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    czekasz na sms zwrotny kiedy będzie wizyta i gdzie - to jakaś porażka,

    nawet nie można wybrać sobie miejsca badania czy ustalić godziny - po

    prostu sms z informacją. Po za tym terminy są bardzo odległe - szybciej

    na NFZ się dostanę w swojej przychodni niż przez Allianz wiec po co to

    płacić abonament? Obsługa na infolinii to też porażka. Medycyna pracy to

    kolejna masakra, badania są rozrzucone na cały dzień - zaczynając

    pierwsze o 8:05 a ostatnie 17:30 (w trakcie co 1-2godz inne) -

    oczywiście trzeba przyjść na czczo więc jeżeli pod domem nie macie

    placówki to cały dzień w pseudo klinice trzeba spędzić na czczo.
    Zaletybrak
    Wadytermin,
    brak możliwości uzgodnienia terminu i miejsca
    sms z informacją
    obsługa
  • ~Elżbieta / 2021-06-08 16:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Zostalam oszukana i zawiedziona powolinnam dostać za pobyt w szpitalu na reh.po operacji ndoprotezy kolana i nic odmownie i za bad.specjistyczne kardiologiczne koronografii i tez nic
    ZaletyNie ma
    WadyBrak szc,Eros i itd
  • ~TomTom / 2021-01-15 09:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Umówienie wizyty to jakiś absurd. Dzwonisz na infolinię i mówisz, że "jak najszybciej, w piątek mogę między 9 a 11 i po 16, w przyszłym tygodniu po 16 ale z wyjątkiem środy i piątku i dodatkowo we wtorek między 8 a 12". Druga opcja to zgłoszenie przez formularz na stronie ale wtedy czeka się 3-4 dni na umówienie wizyty.

    Dość często wizyta jest źle umawiana, np.: okazuje się na miejscu, że wizyta nie jest umówiona albo jest umówiona do lekarza, który nie przyjmuje w ramach Allianz.

    Allianz robi bardzo duże problemy ze zwrotami refundowanych wizyt. Zawsze czekają do ostatniego dnia z odpowiedzią na zgłoszenie (30 dni), więc jak coś jest nie tak to sprawa potrafi się ciągnąć i 4 miesiące. Czepiają się o wszystko np.: jeżeli refundowana jest "konsultacja dermatologiczna" a na fakturze jest "wizyta dermatologiczna" to chcą, żeby im przesłać "specyfikację wizyty i wykonanych czynności" wraz z pisemnym poświadczeniem przez placówkę, że jest to prawda. Zdarza się, że zwroty są przekazywane 1-2 tygodni po obowiązującym terminie.

    Na infolinii nic się nie można dowiedzieć, zawsze odsyłają do ubezpieczającego, że niby on ma listę placówek, cenniki itp. a nie ma bo nic takiego nie przekazują. Bardzo często podają błędne informacje odnośnie tego co jest w pakiecie, jaki jest koszt, dostępność usług czy placówki partnerskie.

    Kontakt jest utrudniony, można się skontaktować jedynie przez formularz online, który ma więcej pól do wypełnienia niż przeciętny PIT a i tak trzeba do niego dołączyć ten sam formularz wydrukowany i podpisany. Nie ma możliwości kontaktu mailowego lub na czacie. Infolinia nie rozwiązuje problemów jedynie udziela informacji.
  • ~Mariusz / 2020-12-11 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadowska firma na spotkaniach przedstawiając ofertę weszli by w d.... a jak ma dojść do wypłaty to potrafią się wykręcić od wszystkiego. Mentalność niemiaszków robiących w konia Polaków.
    Zaletybrak
    Wadypłacisz składki a nie dostajesz odszkodowania zwykli naciągacze .Menatlność niemiaszków robiących w konia polaczków. Jak przypadkiem wypłacą 300 zł lament aż do Monachium...odradzam
  • ~Adam / 2020-08-17 13:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Kilka razy korzystałem z usług zapewnionych w pakiecie. Niestety, za każdym razem było coś nie tak. Finalnie mimo posiadania nie najtańszych pakietów w Allianz byłem zmuszony zawsze wspomagać się prywatnymi wizytami lekarskimi, ponieważ obsługa klienta w Allianz bardziej przypomina bycie pacjentem NFZ niż jakość prywatnej opieki medycznej.
    Zaletydużo można załatwić online
    Wadyco innego mówią przez telefon, co innego okazuje się w praktyce
  • ~zawiedziona / 2020-07-14 14:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Najgorsze ubezpieczenie medyczne jakie miałam, totalne średniowiecze. Brak zwrotu kosztów leczenia związanych z alergią ( z odczulaniem) mimo iż w pakiecie był określony częściowy zwrot kosztów. Umówienie się na wizytę do specjalisty KOSZMAR!!!! Brak dogodnych terminów u specjalistów. Najpierw dzwoni się na infolinię i zgłasza się potrzebę wizyty u lekarza. Następnie pani pan z infolinii oddzwania z informacją jakie dostępne są terminy w danych placówkach. I zazwyczaj są to odległe terminy jak i również placówki. Masz grypę lub przeziębienie a musisz iść do pracy? zapomnij o tym, że dostaniesz się do lekarza tego samego dnia.Wychodzą z założenia, że lepiej abyś całą firmę zaraził.
    Posiadałam wcześniej ubezpieczenie medyczne, które było oparte na portalu pacjenta tzn.były w nim widoczne: skierowania, wyniki badań, grafiki lekarzy, dostępne terminy wizyt, możliwość umówienia się do danego specjalisty bez dzwonienia.Bez porównania :0
  • ~Grzegorz / 2020-02-26 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Best doctors - oszustwo robią wsztstko byleby nie pokryć kosztów leczenia wyludzanie pieniędzy. W chorobie powinienem wspierać żonę a nie walczyć o pieniądze na leczenie.
    ZaletyBrak
    WadyNie działa
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.63, ilość opinii: 345
Generali Życie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 52
Warta Życie
Ocena: 1.34, ilość opinii: 33
AXA Życie
Ocena: 1.15, ilość opinii: 11
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4144
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795