Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Allianz Życie opinie

Ocena na podstawie 11 opinii

2.00 / 5

  • Cena/Jakość
    1.80
  • Obsługa klienta
    1.90
  • Oferta
    2.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 1
  • ~Marta / 2019-05-14 18:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Beznadzieja. Strasznie ciężko umówić wizytę. Mapka na stronie jest bardzo trudna w użyciu, nie ma żadnych filtrów. Bardzo ciężko wyszukać jakiegoś sensownego lekarza. Żeby się umówić, trzeba albo samemu dzwonić do lekarzy albo wypełnia się formularz Allianzu. Wtedy odzwania ktoś z infolinii i próbuje znaleźć miejsce wizyty. Zazwyczaj jakiegoś randomowego lekarza w niedogodnym miejscu. Za to wielki minus.

    Niby większa oferta niż w enel-med ale w enel-medza to można rezerwować sobie wizyty przez aplikacje. Samemu wybiera się z listy najlepszego lekarza, miejsce i godzine. Niestety ale chyba przy najbliższej okazji wrócę do enel-medu.

    Dodatkowo w Allianz jak na razie trafiałam na samych niekompetentnych lekarzy. Brzydkie gabinety. A w enel-medzie cala dokumentacje mają w kompuetrach, wyniki odbiera się w aplikacji. Przechodząc do Allianz czuję, że cofnęłam się do poprzedniej epoki.
    Zaletyszeroka oferta lekarzy
    Wadybardzo niewygodny sposób umawiania wizyt. tragedia!
  • ~Artur / 2019-03-04 07:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety będąc klientem Allianz od zmiany pracy czyli już jkaieś półtora roku, nie mam dobrych opinii. Panie na infoliniii są wykształconymi lekarzami bo zawsze wiedzą lepiej co Twojemu dziecku dolega i np nie przyjmują zgłoszenia do chorego dziecka na wizytę domową, gdzie tłumaczysz że obie córki chore. temperatura, uporczywy kaszel, biegunka ... odp nie możemy przyjąc tego jako zgłoszenie na wizytę domową możemy zaoferować wizytę stacjonarną, jeżeli chodzi o ofertę to tak bardzo fajna, oczywiście wszystko super, tylko po to żeby wyciągnąć kasę a jak potrzebujesz wizytę domową to już problem, ja chory, dzieciaki chore ... weź się pakuj w deszcz, zimno z chorymi dziecmi jedz ... pewnie zaden problem pojadę nawet do zwyklej przychodni ale w tym momencie rozwiązuje umowę z allianz.
    Zaletyduża ilosć placówek
    Wadybrak profesjonalnego podejścia, lekceważenie sytuacji w temacie choroby dzieci 3 i 1,5 roku.
  • ~Marcin / 2019-02-08 02:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem ich klientem od 1 stycznia 2019 r. Od tego czasu trzy razy próbowałem umówić telefonicznie wizytę u lekarza. Pierwsze dwa razy wizyta dotyczyła 4 letniego dziecka, mojej córki.
    Za każdym z tych trzech razy nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej. Konsultant nie oddzwonił , nie poinformował o terminie wizyty czy o braku możliwości jej umówienia. Zostałem totalnie zignorowany i zlekceważony. Nie musze dodawać ,że w tak wrażliwej kwestii jak zdrowie dziecka jest to totalnie NIEDOPUSZCZALNE !!!
    W materiałach promocyjnych chwalą się nagrodami za najlepszą obsługę klienta.
    Żenujący poziom obsługi oraz brak profesjonalizmu jaki prezentuje firma Allianz skłania do refleksji ,że będąc ich klientem prędzej można doczekać się śmierci niż wizyty umówionego przez nich lekarza. A już na pewno nie ma co liczyć na jakąkolwiek informację zwrotną. Omijać szerokim łukiem ich infolinię . lepiej samemu zadzwonić do placówki i umówic się. Pracownicy Allianz maja klienta w..... głębokim poważaniu.
    Amatorszczyzna w korporacyjnym opakowaniu.
    WadyBeznadziejna obsługa.
  • ~Viper / 2018-12-03 02:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Lekceważą wszystko. Nie odpowiadają na telefony. Od razu oddawać ich do sądu
  • ~Gad / 2018-08-28 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy Allianz, odczułem to na własnej skórze. Miałem wypadek w domu i firma nie uznała uszczerbku na zdrowiu, na chorobowym spędziłem półtora roku. Dwa razy były wystosowane pisma z odwołaniem, jednak firma nadal utrzymywała że to nie był wypadek. W wypadku uszkodziłem rękę do tego stopnia że były pozrywane ścięgna i niedowład ręki. Ostrzegam przed tą firmą. Odradzam!
  • ~Anna, Grażyna, Waldemar i Jan / 2018-08-13 13:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Podczas wakacji na Teneryfie zmuszeni byliśmy skorzystać z pomocy lekarza. Po dziesięciu minutach od rozmowy telefonicznej dowiedzieliśmy się, że w ciągu godziny lekarz pojawi się w pokoju hotelowym. I tak się stało. Lekarz miły, kompetentny, pomocny i chętny do komunikacji. Jesteśmy bardzo zadowoleni z opieki ubezpieczyciela.
    Dziękujemy
  • ~Tomasz / 2017-09-18 21:14
    5 Lat temu skorzystałem z umowy ubezpieczenia dla syna. W ciągu tego okresu czasu zapłaciłem ok. 8500 zł zwiększając co roku składkę miesięczną zgodnie z rekomendacją Towarzystwa. Kilka tygodni temu poprosiłem o określenie wartości wykupu, wygasła bowiem konieczność ubezpieczenia syna. Na infolinii oszacowano jego wartość na ok. 1450 zł. Kiedy wypowiedziałem umowę oddano mi 83 zł. W tej chwili mój adwokat bada dokumenty i szanse wystąpienia z roszczeniem.
    Nie chodzi mi tu nawet o pieniądze- rozumiem bowiem, ze ryzyko firmy ubezpieczeniowej ma swoją cenę. Chodzi o to, ze proporcje tego ryzyka są tu zachwiane oraz o ewidentne oszustwo, jakiego dopuszczono się przy rozmowie na infolinii.
    Jestem z firmą Allianz praktycznie od początku jej działalności w Polsce i przez te lata ubezpieczałem zarówno zdrowie, jak i swój majątek osobisty oraz wszystkich firm, których jestem właścicielem bądź zarządzającym, na łączną sumę kilkudziesięciu milionów złotych. Nawet z ekonomicznego punktu widzenia, pazerność i głupota Allianz jest porażająca- tracą perspektywicznego klienta i dobre imię dla kilkuset złotych zarobku. Dlatego nie polecam tej firmy i będę głośno informował o jej metodach działania. Zamierzam również zainteresować sprawą mass media i Rzecznika Praw Ubezpieczonych, aby ostrzec innych potencjalnych klientów przed oszustami…
    Wadydno dna
  • ~Zosia Marek / 2017-05-23 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam wykupione opiekę zdrowotną Allianz Prestige VIP, dzwoniąc na infolinię w czwartek zeby umówić się do jakiegokolwiek lekarza z danej dziedziny do dziś (wtorek) nie mam terminu. Wczoraj dzwoniłam z przypomnieniem i usłyszałam żebym sobie sama podzwonila po ich placówkach bo oni nie mają czasu...
    ZaletyBrak
    WadyNiemiła obsługa
    Długie terminy
    Brak informacji
  • ~AGA / 2016-10-13 14:28
    Ocena: 4.67 / 5
    Szukałam ubezpieczenie na wypadek poważnych zachorowań tj. nowotrory
    Z ubezpieczeniem Best Doctors czuję się bezpiecznie.
    ZaletyNajszersza ochrona na rynku
    WadyCałość mogłaby kosztować mniej
    od pół roku mam to ubezpieczenie
  • ~OSZUKANI / 2016-08-31 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam Szanowni Państwo - z czystym sercem przestrzegam Was przed ubezpieczeniem w Allianz na wypadek choroby BEST DOCTORS. Nie możemy skorzystać z tego ubezpieczenia, ponieważ cięgle coś wymyślają a do tego są okropnie opieszali - nic nie idzie wg podpisanej z nimi umowy- NIC!!! Choroba rozwija się, a my użeramy się z ubezpieczycielem. Zbieramy wszystkie rachunki (ponieważ cały czas wszystkie badania wykonujemy prywatnie), jeżeli Allianz nie wywiąże się z umowy SPRAWĘ ODDAJEMY DO SĄDU. Pozdrawiamy - OSZUKANI PRZEZ ALLIANZ.
    ZaletyZalety... nie ma żadnych!
    WadyOszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo, Oszustwo !!!!
    ponad rok
  • ~wendy / 2015-08-24 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieliśmy z żoną u nich ubezpieczenie, połączone z Eurokonto Plus w Pekao SA. Kiedy żona nieszczęśliwie zmarła, po zgłoszeniu tego faktu, kazali przesłać kupę dokumentów i... cisza. Po tygodniu spytałem na jakim etapie jest sprawa i dowiedziałem się, że sprawdzają czy moja zmarła żona miała Eurokonto Plus. Po kilku kolejnych dniach - odmowa wypłaty świadczenia, bo... według ich informacji moja żona nie miała takiego konta... Od 2000 roku co miesiąc brali pieniądze, ciągle z tego samego Eurokonta Plus i nagle okazuje się, że... No właśnie. Znalazłem dokumenty, wyciągi z Banku, gdzie jak byk widać, że jednak Eurokonto Plus... Dosłałem do ubezpieczyciela.
    Skoro tak, to trzeba poszukać innego rozwiązania. Moja żona nagle straciła przytomność i po kolejnych dwóch tygodniach zmarła. Allianz uznał, że nie był to nieszczęśliwy (ciekawe w takim razie jaki?) wypadek i odmówili wypłaty świadczenia. Wynika z tego, że kosili przez 15 lat pieniądze, a kiedy przyszło do rewanżu, to figa. A gdyby tak się nam udało i byśmy żyli obydwoje jeszcze z 15 lat? Zgarnęli by jeszcze więcej, a i tak by nie wypłacili!!!
    Z daleka od Allianz, szkoda nawet złotówki!
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
    15 lat
strona 1 z 1
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.11, ilość opinii: 21
Allianz Życie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 11
Warta Życie
Ocena: 1.25, ilość opinii: 6
AVIVA Życie
Ocena: 1.47, ilość opinii: 5
mBank
Ocena: 2.11, ilość opinii: 457
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 423
Link4
Ocena: 1.62, ilość opinii: 270
ITAKA
Ocena: 2.79, ilość opinii: 202
Netflix
Ocena: 2.89, ilość opinii: 120
nju mobile
Ocena: 3.20, ilość opinii: 117