strona 24 z 25
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
-
~tomek / 2022-03-14 13:00
Bankowosc mobilna ich to jakas kpina zalogowanie co kilka godzin prawie niemozliwe. ciagle sie cos zacina i nie dziala. masakra. -
-
~Mikro / 2022-03-06 13:44
ALIOR BANK POMAGA ROSJI WSPIERA PUTINA !!! Witam, otrzymalem 01.03.2022 przelew z ROSJI. Zadzwonil do mnie pracownik i poinformowal mnie ze bank odrzucil tranzakcje nie podajac mi przyczyny. Zwrocilem sie do Banku aby przelal te pieniadze na konto techniczne lub zablokowal je do wyjasnienia sprawy. Powiedzialem,ze nie zgadzam sie aby moimi pieniedzmi wspieral Rosjan. Bank tego nie zrobil i oddal moje pieniadze Rosjanom. ALIOR BANK POMAGA ROSJI WSPIERA PUTINA !!! UKRAIŃSCY I POlACY nie zakladajcie tu rachunkow, nie wspierajcie ALIORBANKU !!! Zaletykantor wymiany walutWadyBANK PUTINA -
~Tomasz / 2022-02-08 19:51
Na codzień pracuje w Anglii w Polsce pojawiam się sporadycznie co kilka miesięcy natomiast z konta znika co miesiąc 6zl prowizji niby za obsługę tylko co oni tam mają obsługiwać jak ja nie robię żadnych operacji na koncie. W skali roku znika 72zl to jest czysta komedia. Mam dwa konta w Anglii TSB i Barclays przez 4 lata zanotowałem tylko procentowe podwyżki za trzymanie pieniędzy w tych bankach nic to nie kosztuje. W Polsce to koszt 72zl w Alior Bank ZaletyNie widzę żadnych nadzwyczajnych zalet na tle innych banków i tego co proponująWadyZbyt dużo blokad zawiłe hasła dodatkowe pytania których nie pamiętam na infolinii po kilku latach -
~Paweł / 2022-02-07 08:45
Beznadziejny bank nie polecam
Infolinia to istna kpina
Pani z banku dzwoni regularnie z pytaniem o pochodzeniu moich środków na rachunku ....
Przecież to jakaś masakra
ZaletyBrakWadyAbsolutnie wszystko -
~Wkurwi-ony / 2022-01-21 18:17
Ten bank to jakaś pomyłka. Czeka na przelew zPolski do Norwegii już trzeci dzień. Tymczasem w drugą stronę zajmuje to kilka godzin. MASAKRA W cywilizowanym kraju ten banalnie miałby prawa istnieć. -
~Beata / 2022-01-20 13:47
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia.
Kredyt gotówkowy płacę zawsze nawet około 10 dni przed terminem i od 3 miesięcy regularnie dostaję upomnienia, że coś nie zostało zapłacone. A to dlaczego? Dlatego, że bank podnosi kwotę raty. Rozumiem, że obecna sytuacja rynkowa takich działań wymaga. Klienta informuje się jednak o podwyżce odpowiednio wcześniej a nie 2 dni przed planowanym terminem. Burdel i nic więcej. Złożyłam skargę i zostałam zignorowana. Taki ot profesjonalizm. Omijać szerokim łukiem jeśli nie chcecie być nękani upomnieniami za coś, co zapłaciliście. -
~Żenada nie bank no i złodzieje / 2022-01-19 14:59
Złodzieje którzy nie oddają pieniędzy z tytułu wcześniej spłaconego kredytu i wymyślają beznadziejne powody ZaletyZeroWadyMultum -
~niezadowolony klient / 2022-01-17 15:20
Bank omyłkowo drukuje i wysyła karty płatnicze do pełnomocników do konta, choć ich nikt o to nie prosił, nie było żadnego wniosku, a o właścicielu konta zapomniał. Nikt przepraszam za pomyłkę nie powie, wymuszają na klientach podanie danych (np: adres email) tylko po to, aby potem reklamy wysyłać. Jakość obsługi klienta na infolinii poniżej jakiejkolwiek krytyki. Szczerze odradzam ten bank. -
-
~Krzyżówki / 2021-12-30 11:25
Kontakt z informacją prawie niemożliwa bo uczy się elektroniczna sekretarka która nic nie rozumie, a cały czas trwania rozmowy jest płatny. WadyŁatwiej do Papieża się można dodzwonić. -
~Bogdan / 2021-12-23 18:53
Koszmarna współpraca. Tragedia na każdym kroku. Na infolinji nic nie wiedzą. na połaczenie czeka się w nieskończonosc a i tak nic nie idzie tam załatwić. ZaletybrakWadyszczegulnie nie polecam firmą -
~Bogdan / 2021-12-23 18:51
W moim przypadku zablokowali kilkadziesiąt tysięcy dolarów CAD bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Po kilku dniach zażądali ode mnie faktur umów i wszelkich dokumentów dotyczących przedmiotu transakcji, a następnie powiedzieli, że o te dokumenty prosili bezpodstawnie, ponieważ muszą uruchomić procedurę pytającą do banku nadawcy. Mijają tygodnie, a oni dalej wyjaśniają pomimo faktu, że bank nadawcy dawno wysłał już sprostowanie. Dowiedziałem się w trakcie jednej z rozmów, że gdybym od razu zareagował i potwierdził, Że ten przelew był kierowany do mnie, to oni zwolniliby środki I PRZEKAŻĄ NA KONTO. Potwierdza się obraz narysowany przez Marka - 2 opinie niżej. Potrafią w imie tzw. bezpieczeństwa zablokować ci środki na długi. W myśl zasady " ukradliśmy Panu płaszcz i co nam pan zrobi) Nie wiem skąd oni ta „Wyższą kulturę bankowości zaimportowali" ale wygląda to na kulturę państw Trzeciego Świata. Na infolinii nic nie udaje mi się załatwić. Ciągłe te same informacje. Gdzieś jest jakiś tajemniczy dział, który to niby załatwia sprawę i nic nie wiemy. Jak zadajesz bardziej konkretne pytania, to wygłaszają formułke, że na wszystkie pytania odpowiedzieli i rozłącza się. Super jakość. NIE POLECAM TEGO BANKI. ZaletybrakWadyBankowosc internetowa jak ze sredniowiecza. Smsy od nich nie dochodza, konto internetowe co chwile sie blokuje, A na infolinii nikt nie potrafi pomoc. No I nie moge sie dostac do moich pieniedzy -
~lilo / 2021-12-17 13:54
Koszmarna współpraca, począwszy od infolinii - nie odpowiadają na pytania, jak chcesz coś załatwić co nie jest dla nich na rękę to zniechęcają, zadają pytania kontrolne, jak dopytujesz o co chodzi to mówią, że mam odpowiadać tak albo nie, a jak nie wiem to kończą rozmowę i muszę ponownie wisieć na infolinii. Dramat!!! ZaletyżadnychWadyod obsługi klienta po wykorzystywanie przewagi nad nieświadomym klientem -
~rozgoryczony / 2021-12-17 11:24
Pracownica banku sama zaproponowała otworzenie linii kredytowej w koncie,po zastanowieniu zgodziłem się na 2 tyś.Zachwycała się wysoką oceną scoringową (konto mam w banku od wielu lat,regularne wpływy,brak negatywnej historii kredytowej i.t.p.)Po kilku godzinach przyszedł SMS,że umowa została unieważniona,oczywiście bez słowa wyjaśnienia.W ciągu kilku dni usiłowałem sprawę wyjaśnić,by w końcu się dowiedzieć,że...nie wiadomo dlaczego się tak stało.Zmarnowany czas,zawracanie czterech liter,kompletny brak szacunku dla klienta.Wcześniej kilkukrotnie usiłowano mi wcisnąć niekorzystny kredyt.U konkurencji załatwiałem podobne sprawy w kilka minut telefonicznie lub internetowo.Oferta banku i podejście do klienta to dno,nie polecam nikomu. ZaletyBrakWady-lekceważący stosunek do klienta
-fatalna oferta produktowa -
~MP / 2021-12-11 18:46
Witam
Poniżej krytyki, ignoranckie podejście banku do klienta.
Pomimo spełnienia wszystkich warunków nałożonych przez bank oraz podpisaniu umowy cesji w dniu 26.11.2021, do chwili obecnej przedmiot umowy nie jest w moim posiadaniu.
Brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony banku, ani telefonicznie ani mailowo. Bank nie odpisuje na maile
Nie polecam
Rozczarowany klient biznesowy.
MP -
~Bociano / 2021-12-08 07:05
Posiadam dowody, że w tym banku pracują idioci i kretyni jak wysłałem dokumenty z dowodami to pracownicy nie potrafili prostej sprawy zaakceptować, i wystawiali faktury niezgodnie ze stanem aktualnym więc trzeba było tłumaczyć trzy razy.Jeżeli ktoś nie chce się zbędnie tłumaczyć to nie polecam usług tego dziwnego banku. ZaletybrakWadyOszuści i kłamcy -
~Marek / 2021-11-24 11:52
Nie polecam, przy każdym przelewie z banku telefon nawet przy kwotach 1000 pln, przelew ekspresowy za który płaciłem był wykonywany po 5 godzinach aż ktoś raczy z banku zadzwonić i potwierdzić przelew w ramach oczywiście bezpieczeństwa .Zablokowanie konta bez podania przyczyny i wyprawa 300 km do oddziału w celu odblokowania konta. Potrafią zablokować środki bez żadnego powodu bez żadnej informacji i telefonu. Najgorszy bank jaki jest obecnie w Polsce. ZaletyŻadnych zalet.WadySame minusy -
-
~Monika / 2021-11-18 23:34
OBSŁUGA KLIJENTA W ALIOR BANK PŁOCK UL KOLEGIALNA RÓG TUMSKIEJ TO BRAK SZACUNKU DLA KLIJENTA,,, PRACUJĄ TAM PANIE NIE MIŁE A ICH SPOJRZENIE TO ZABIJA SZCZEGÓLNIE JEDNEJ PANI,,,, UWAŻAM ŻE ZAMKNIĘCIE KASY PIĘĆ MINUT PÓŹNIEJ TO NIE JEST TRAGEDJA,,, PANI BARDZO NAPOMPOWANA UWAŻAJĄCA SIĘ ZA NIEWIADOMO CO,,,, CO MNIE PRZYCIĄGA DO BANKU UŚMIECH PRACOWNIKA A NIE PRZESZYWAJĄCY WZROK ZaletyBrakWadyBardzo niemiła obsługa6 -
~KS / 2021-11-08 12:25
Tragedia. Korzystałam z usług leasingu. Ograniczony kontakt, niewyjaśnione sprawy, przerzucanie sprawy z osoby na osobę. Pół roku czekam na zwrot nadpłaty na polisę ubezpieczeniowa- już całkowicie inny temat, że umówione było ubezpieczenie OC i AC, a zostawili mnie z samym OC. Nie polecam. ZaletybrakWadyOgraniczony kontakt, brak wyjaśnień dotyczących przysyłanych dokumentów, nikt tam nie jest za nic odpowiedzialny, przerzucanie spraw z pracownika na pracownika. -
~Zbulwersowana / 2021-10-11 17:13
Mam umowę ratalną z bankiem i po 1,5 roku spłaty dostałam informację z kancelarii że zalegam z karnymi odsetkami o których nie miałam zielonego pojęcia(0.30 groszy). Po dodzwonieniu się na infolinię poinformowano mnie że w kwietniu 2020 spóźniłam się 1 dzień ze spłatą i przez ten czas bank nie mógł mnie poinformować. Beznadzieja nie polecam banku. ZaletybrakWadybrak informacji -
~Jon / 2021-07-30 22:47
Nie polecam nikomu mam dwa konta grzebią w historii usuwają tranzakcje z historii od roku nie idzie przelać pieniędzy na revoluta WadyJak można komuś usunąć z historii tranzakcje
strona 24 z 25
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »