Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Alior opinie

Ocena na podstawie 496 opinii

1.82 / 5

  • Obsługa klienta
    1.79
  • Oferta
    1.89
  • Prostota obsługi
    1.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2022-04-29 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia naciągają ludzi nasyłając komornika, że się niby nie spłaciło zadłużenia chodź zostało wszytko spłacone nie polecam mają taki bałagan że sami nie wiedzą kiedy klient skończył kredyt!
  • ~Natalia / 2022-04-27 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, z jakim miałam doczynienia. DRAMAT I KRĘTACTWO I fatalne podejście do klienta, najgorsza oferta. NIE POLECAM! LEPIEJ OMIJAC! koszmarne doświadczenie. Spłaciłam kredyt po 3 miesiącach, a Alior uznał, że to nieważne, bo powinnam jeszcze zapłacić jakaś ratę i mimo spłacenia całości wszczęto windykację. Zastanawiam się, czego skoro mają cala kwotę u siebie. Dodatkowo nie chcą zwrócić pieniędzy za ubezpieczenie kredytu mimo, że jest napisane w umowie, że mają zwrócić.
    ZaletyZalet brak
    WadySame wady
  • ~Sebo / 2022-04-26 19:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat.....
    Jeśli raz na miesiąc nie zaliczę jakiegoś 'wkurwa' z tym bankiem to jest święto. Idiotka na infolinii blokuje bez mojej wiedzy jeszcze nie aktywowaną kartę. Już kilka tygodni za bułki, masło itp. płacę firmową.
    ZaletyCzasami udaje się zrobić jakieś przelewy.
    WadyKontakt z infolinią....DRAMAT
  • ~Łukasz / 2022-04-26 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam dzwonię w sprawie zamknięcia konta tmobile usługi bankowe, które zakładałem 5 lat temu i nie mogłem przejść weryfikacji danych z powodu, że nie pamiętałem numeru telefonu, który miałem 5 lat temu i nie znam loginu ani hasła do konta którego nigdy nie używałem i od 4 lat mieszkam za granicą i nie posiadam żadnych dokumentów w tej sprawie ,najpierw bank zablokował mi możliwość zamknięcia konta, a później powiedzieli że nie mogę telefonicznie zmienić numeru telefonu, dramat nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Beatta / 2022-04-23 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko na nie.
    Kontakt z infolinia tragiczny.
    Godzinę czekania na połączenie.
    Nikt nic nie wie.
    Pracownicy bardzo nieuprzejmi.
    Dziwne opłaty poza rata kredytu.
    Po zamknięciu kredytu jeszcze chcą więcej.
    Dziwne traktowanie klienta.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~klient alior banku / 2022-04-23 01:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam kredytów czy tez pozyczek gotówkowych. Kredyt niby niskie oprocentowanie, ale prowizja kilkanaście procent od kredytu, wliczona oczywiście w całość kredytu, od której tez są pobierane odsetki. Decyzja kredytowa w 30 minut, kredyt dostępny był następnego dnia, ale... no właśnie ale zamknięcie kredytu to droga przez mękę. 15 telefonów na infolinię, oczekiwanie az ktoś oddzwoni. Pózniej oczekiwanie na sms od banku, pózniej znowu infolinia kilkukrotnie, pózniej znów oczekiwanie na sms od banku i znowu infolinia z dyspozycją zwrotu prowizji, pózniej oczekiwanie na zwrot....dramat. Sprawa bedzie zapewne zgłoszona do uokik, choć sam nic nie ugram, ale x tysięcy osób pewnie juz tak.
    ZaletyFajna czytelna apka.
    WadyInfolinia to zenua zasłaniająca się procedurami które trwają wieki, ale tylko w jedną stronę. W stronę klienta.
  • ~Hurra / 2022-04-23 01:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia.
    Wyłudzanie pieniędzy po spłacie kredytu.
    Pracownik banku przyjmuje dyspozycję podaję kwotę a później dzwonią że masz dopłacać ale nie powiedzą ile.
    To się dzieje.
    To jakaś szopka.
    Obsługa tragiczna i zachowanie bez komentarza.
    Co to jest?
    Pracownik nie wpisuje kwoty do spłaty w dyspozycji i się jeszcze rzuca że tego nie zrobi.
    ZaletyZadnych
    WadyChamstwo
  • ~Klient / 2022-04-22 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikaj tego banku jak ognia. Totalna beznadzieja. Po spłacie pożyczki jeszcze się czepiają i wyłudzają jakieś pieniądze. Tragedia. Wyższa kultura patologii bankowej.
    Zaletybrak
    WadySame wady
  • ~Piotr / 2022-04-22 10:43
    Ocena: 2.67 / 5
    Dramat dramat ! Oferta może i dobra, ale obsługa klienta to już porażka każdy konsultant mówi co innego przynajmniej tak było w mojej sytuacji - telefonicznie co innego i w oddziale co innego (dodam że byłem w 2 oddziałach). Sprawa z zamknięciem kredytu i zwrotu nadpłaty + ubezpieczenia PORAŻKA w innym banku zajęło to 1 dzień tu czekam już 2 tygodnie. Jak się człowiek spóźnia z rata to od razu straszenie windykacją, ale jak człowiek chce odzyskać swoje pieniądze to maja czas. NIE POLECAM, osobiście nie skorzystam już z ich oferty !
  • ~Krzysztof / 2022-04-16 15:40
    Ocena: 4.33 / 5
    Przelewy na konto banku idą średnio licząc 2 tygodnie.Oczywiście obligatoryjnie naliczają odsetki. W żadnym innym Banku nie idzie tak długo przelew. Dla mnie jest to sprawa podejrzana, z pewnością mają konta założone gdzieś w Tajlandii czy Honkongu.
    ZaletyDobrze się w przeszłości reklamowali.
  • ~Tomasz / 2022-04-16 07:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam. Obsługa klienta to tragedia. Pierwszy raz zdarzyło mi się, żeby konsultant podniósł głos na klienta.
    Uważam, że praca z ludźmi jest najgorsza. Sam osobiście w pracy mam do czyniena z klientami i zdaję sobie sprawę, jak „trudne” przypadki się zdarzają i jak łatwo można zostać wyprowadzonym z równowagi.
    Ale podczas mojego kontaktu telefonicznego nie dałem konsultantowi żadnych podstaw do nerwów. Zawszę staram się prowadzić rozmowę z kulturą i spokojem, bez żadnych oskarżeń wobec konsultanta, gdyż zdaję sobie sprawę, że jest tylko pracownikiem firmy jak większość z nas.
    A tu niespodzianka. Konsultant widocznie obrażony, że dzwonię z samego rana. Podnosi głos i bezczelnie mnie zbywa. A dzwoniłem w naprawdę błahej sprawie.
    Przyznam, że pierwszy raz powiedziałem „do widzenia” i rozłączyłem się.
    WadyObsługa klienta
  • ~K / 2022-04-15 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam !

    Tragiczna obsługa klienta.

    Przetwarzają dane osobowe bez zgody.
  • ~Żal / 2022-04-15 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety w tym banku mam kredyt hipoteczny żałuję ,obsługa niegodna zaufania ,olewanie klienta , reklamacja rozpatrywana od listopada a mamy już kwiecień ,ciągle słyszę błąd w systemie , nie polecam nikomu , klient jest nikim dla tego banku
  • ~Marcin / 2022-04-15 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank w którym nic nie działa!!!!! Karty co chwilę się psują , bank nie widzi transakcji, obsługa poziom zenada
  • ~Tomasz / 2022-04-14 19:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Bankowość internetowa leży i kwiczy bez wizyty w oddziale nic się nie da zrobić nawet tak prostej rzeczy jak zmiana limitu transakcji, po wypłacie pieniędzy pożegnam się z tym bankiem
  • ~Piotr / 2022-04-13 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia na której brak informacji, oraz idiotyczny robot
    ZaletyBrak
    WadyNie kompetentni pracownicy
  • ~MZ Mariusz / 2022-04-10 23:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Siedzą debile kobieta pyta o moje dane poczym mówię że chcę zwiększyć limit do robienia zakupów karta ona mi mówi czy ja w tym wypadku robię transakcje odpowiadam mój syn poczym mówi że nie mogę udostępniać karty osobom trzecim i że zablokuje mi kartę mówię że wiem gdzie ta karta jest i nie chce żadnej blokady zadaje mi pytanie czy ma to uczynić po czym odpowiadam stanowczo nie i kończę rozmowę udaje się na zakupy na drugi dzień używam karty a tam odmowa więc dzwonię na info i tam dostaje odpowied że karta jest zablokowana spowodu naruszenia zasad banku rozjebało mi to korki proszę o dane osoby która mnie obsługiwała a ona mówi że jest rodo i że mogę zamówić nowa i przyjdzie za 14 dni tłumacze kobiecie że ja nie blokkowale swojej karty ma to w systemie bo nagrywają rozmowy ona znów swoje debili mają na infolinię nie polecam totalny burdel kpina idę zmienić bank bo to co robią to brak zrozumienia w polskim języku
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie jakie są
  • ~wojo / 2022-04-09 10:34
    Ocena: 1.67 / 5
    brak kontaktu
    próba odblokowania skończyła się informacją z której wynika, że nie znam swojego nr pesel i nie wiem jakie nazwisko panieńskie miała moja mama.
    próba kontaktu z infolinią:
    po 20 minutach oczekiwania dowiedziałem się iż mój komputer jest tak zainfekowany, że żaden program antywirusowy tego nie wykryje i powinienem zresetować go w całości - myślę, że najlepiej byłoby kupić nowy.
    moim zdaniem prostszym rozwiązaniem jest zmiana banku.
  • ~Roki / 2022-04-08 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Otworzyłam miesiąc temu konto w tym banku, teraz mam mieszane uczucia po przeczytaniu opinii czy nie zmienic na inny bank
    Zaletyna razie nie mam wiedzy
    Wadyna razie nie mam wiedzy ale się boję po przeczytanych opiniach
  • ~Prezes / 2022-04-07 08:48
    Ocena: 2.00 / 5
    miasto 40 tyś. brak placówki banku tylko jakieś partnerskie które obsługują własne potrzeby.
    Brak kontaktu telefonicznego z opiekunem firmowym , brak odpowiedzi na pytania zadane w aplikacji banku.
    W jednostce banku najpierw płatnie obsługują klienta następnie informują jak można uniknąć opłat.
    LIPA
    Zaletybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1545
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4691
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027