Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Alior opinie

Ocena na podstawie 492 opinii

1.82 / 5

  • Obsługa klienta
    1.79
  • Oferta
    1.88
  • Prostota obsługi
    1.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magda / 2022-05-26 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chcesz wziąć kredyt jesteś super klientem. Jak chcesz go spłacić nagle brak kontaktu
  • ~Rafał / 2022-05-26 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją biorąc kredyt wyraziłem zgodę na przetwarzanie danych teraz mam kilka telefonów dziennie spamów sprzedają nasze dane
  • ~Devil / 2022-05-24 10:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia. Mam kredyt w tym banku na jeden ze sprzętów AGD. Chciałem sobie płacić co miesiąc po 2 raty co by szybciej spłacić. Jednak przyszedł miesiąc w którym wydałem za dużo gotówki i pomyślałem, że sobie odpuszczę ratę bo byłem do przodu co najmniej 2 raty. Okazało się, że jak wpłacałem po dwie raty miesięcznie, to jedna szła na poczet aktualnego miesiąca, druga na ostatnią ratę. Przy wypisywaniu umowy, nie otrzymałem w ogóle takiej informacji, ani nie ma zawartego tego w umowie. Ogólnie jest informacja, że można spłacić szybciej.
    Jak już się dowiedziałem o tym, próbowałem wyjaśnić na infolinii. Nie dość, że ciężko w ogóle z kimś tam porozmawiać, to jeszcze bot który obsługuje przed konsultacją z pracownikiem, w ogóle nie rozumie co się do niego mówi choć powtarzam krótko zwięźle i głośno. Non stop problem był z tym botem. Jak już udało mi się dodzwonić i porozmawiać z pracownikiem to niestety ma on wadę wymowy. Współczuje Panu, bo to nie łatwe ale w kwestii pracy na call center powinni jednak pracować osoby, które płynie i wyraźnie mówią.
    Jak już udało mi się ogarnąć informację, że muszę raty i tak co miesiąc wpłacać, to wpłaciłem z opóźnieniem dwóch dni. Niestety przez to zabrało mi odsetki grosze o których nie wiedziałem. Gdy przyszedł następny miesiąc, wpłaciłem sobie od razu ratę co by mieć spokój. Jednak przyszedł mi sms, że kwota nie została uregulowana, więc postanowiłem się zalogować na stronę Alior Banku. Jak się okazało, nie mogłem w ogóle się zalogować, a reset hasła to istna magia walki z botem. Próbowałem z telefonu, jak otrzymałem kod, to nagle mnie wylogowało i jak próbowałem się zalogować z kodem to okazał się błędny... Postanowiłem zalogować się przez laptopa. Dalej weryfikacja urządzenia, sms, rozmowa z botem i po godzinie próbowania udało się. Tam się okazało, że brakuje groszy do pełnej raty..
    Uregulowałem i myślę, mam spokój. Przyszło dzisiaj, chce się zalogować, błędne hasło i w kółko to samo...

    TRAGEDIA! NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA, OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, logowanie do konta przez stronę, rozmowa z pracownikiem, botem.
  • ~Marlena / 2022-05-19 13:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa telefoniczna Alior banku to jakas jedna wielka porażka!!! Chciałabym zauważyć ze z waszych kont i aplikacji korzystają nie tylko młodzi ludzie, którzy mogą w każdej chwili podjechac do punktu, ale również starsi, którzy nie maja takiej możliwości. Dla Was problemem jest przed telefon podpowiedzieć w jaki sposób starsza osoba może odzyskać kod pin do apki mobilnej. Zmieńcie obsługę Panius siedzących za telefonami bo nawet nie można osobie starszej powtórzyć pytania zadanego przez konsultantkę bo od razu zostałam uciszona!
  • ~negatyw / 2022-05-19 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Spamują o grosz niedopłaty i straszą krs. Pomimo faktu, iż zaqwsze płacimy na czas.
    Zaletybrak
    Wadyzastraszanie
  • ~Witek / 2022-05-17 11:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Fatalna obsługa. Jedna osoba obsługi na cały oddział. Chamskie komentarze pracownika.
    ZaletyNie ma.
    WadyObsługa, oferta tragiczna.
  • ~Sebastian / 2022-05-17 09:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Zawarty kredyt konsolidacyjny przez instytucję poza bankową, która znalazła mi ofertę przez alior bank, (bank który odmówił mi kredytu) dokumentów pożyczkowych nie otrzymałem do dnia dzisiejszego, rozumiem że pracownik banku musiał dodatkowo zarobić
    Zaletybrak
    Wadybrak profesionalizmu
    daja monit w BIK po jednym dniu spóźnienia ze spłatą kredytu!
  • ~PanBialostoczanin / 2022-05-14 18:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Mogą kazać zamknąć konto bez wcześniejszego informowania i rozmowy. Dotyczy jdg.
    A dyrektor oddziału w Białymstoku ds klienta biznesowego Pan W. nawet nie zachował się profesjonalnie.
    Pani U. Doradca - przestała odbierać telefony.
    „Niestety temat wypowiedzenia jest zakończony po stronie Banku”…. Brak słów

    Pełen profesjonalizm.
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~M / 2022-05-13 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce / to mój cały komentarz
    Wadytragiczna obsługa klienta, tragiczny system online, całość tragiczna
  • ~. / 2022-05-11 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno totalne bardzo dużo przez nich straciłem. Nie mam nic więcej do powiedzenia.
    ZaletyZero
    WadyZero
  • ~. / 2022-05-11 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakaś katastrofa , nigdy nie wezmę w tym banku kredytu na samym początku wcisnęli mi ubezpieczenie i płaciłem o 200 zł więcej ratę kredytu ,podpisałem wszystkie papiery ale po moim pytaniu co to za ubezpieczenie pani doradczyni powiedziała że jes to mało istotne, po 9 latach spłaty zostaĺa mi ostatnia rata do spłaty 500 zł przy ostatniej racie trochę się spóźniłem ze spłatą od razu firma komornicza i grozenie sądem egzekucyjnym i dwonienie Non stop .Definitywnie nie polecam !!!!!
  • ~KLIENT / 2022-05-11 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!! Nie dość że ciągle coś nie działa to jeszcze obsługa klienta TRAGICZNA! W oddziale w Skawinie Panie bardzo nieuprzejme i opryskliwe! Mało że w kolejce się czeka nie wiadomo ile to jeszcze pretensje mają do człowieka że się w ogóle w oddziale pojawił! Niby taki duży oddział, wyższa kultura bankowości a uprzejmi są tylko jak człowiek chce wziąć kredyt!! Wynoszę się z tego banku i będę go omijał z daleka!!
    Zaletybrak
    WadyBRAK KULTURY PRACOWNIKÓW BANKU!!!
  • ~Zofia / 2022-05-11 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia zero informacji jakichkolwiek robią z kotem co chcą nie polecam absolutnie!!!
  • ~Ewelina / 2022-05-10 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla mnie tragedia, od niedawna obsługują moją firmę i tak źle się z nimi współpracuje , jak nigdy dotąd z żadnym bankiem . Mam w umowie 5 przelewów natychmiastowych ,ale w momencie kiedy robię taki przelew - a jak wiadomo natychmiastowy - to chcę żeby wyszedł od razu , wstrzymują taki przelew bo nagle jest potrzebna dodatkowa weryfikacja. kiedyś nie mogłam odebrać i potwierdzić, bo byłam u klienta , to usunęli mój nr telefonu i już wcale nie mogłam zrobić żadnego przelewu. Trzeba było jechać 40 km do banku i od nowa wszystko wprowadzać, , mamy placówkę 7 km od miejsca zamieszkania,ale te panie , które tam pracują nie mogą prawie nic , więc wycieczka 40 km. poza tym na moją reklamację bank odpowiedział że wszystko robią dobrze i nie widzą uchybień, tak że nawet nie ma z kim rozmawiać. Szczerze odradzam , chyba że macie stalowe nerwy i czas ,żeby się z nimi użerać.
    Zaletybrak
    Wadybardzo wiele ,mogę godzinami opowiadać o wadach
  • ~AAndrzej / 2022-05-07 21:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Tak fajny ten bank że dzwonią w weekend z weryfikacją wniosku kredytowego i zamiast powiedzieć z góry w czym tkwi problem to zadawają specjalnie pytania jak człowiek ma dość przechodzenia i mówi im nerwowo to wtedy odpowiadają o co chodzi drugi raz zostałem przez nich weryfikowany nie otrzymałem nawet informacji na maila że mam spodziewać się telefonu
    WadySystem weryfikacji banku (zamiast od razu mówić w czym problem)
    Telefon w weekend bez uprzedzenia na mailu
    Ciągłe problemy przy formularzu ratalnym podczas pobrania nagle formularz wywala błąd
    Spędzenie czasu na odpowiedzi weryfikacyjne
  • ~Marek / 2022-05-06 11:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Oddział Alior Bank Poznań Chrobrego 24 Nieporozumienie. Wieczna kolejka.Mało sympatyczni opryskliwi ludzie.Szkoda słów. Zmieniam bank bo ta wyższa kultura bankowości mnie przerosła
    WadyBrak kultury bankowosci
  • ~Aga / 2022-04-29 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia naciągają ludzi nasyłając komornika, że się niby nie spłaciło zadłużenia chodź zostało wszytko spłacone nie polecam mają taki bałagan że sami nie wiedzą kiedy klient skończył kredyt!
  • ~Natalia / 2022-04-27 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, z jakim miałam doczynienia. DRAMAT I KRĘTACTWO I fatalne podejście do klienta, najgorsza oferta. NIE POLECAM! LEPIEJ OMIJAC! koszmarne doświadczenie. Spłaciłam kredyt po 3 miesiącach, a Alior uznał, że to nieważne, bo powinnam jeszcze zapłacić jakaś ratę i mimo spłacenia całości wszczęto windykację. Zastanawiam się, czego skoro mają cala kwotę u siebie. Dodatkowo nie chcą zwrócić pieniędzy za ubezpieczenie kredytu mimo, że jest napisane w umowie, że mają zwrócić.
    ZaletyZalet brak
    WadySame wady
  • ~Sebo / 2022-04-26 19:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat.....
    Jeśli raz na miesiąc nie zaliczę jakiegoś 'wkurwa' z tym bankiem to jest święto. Idiotka na infolinii blokuje bez mojej wiedzy jeszcze nie aktywowaną kartę. Już kilka tygodni za bułki, masło itp. płacę firmową.
    ZaletyCzasami udaje się zrobić jakieś przelewy.
    WadyKontakt z infolinią....DRAMAT
  • ~Łukasz / 2022-04-26 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam dzwonię w sprawie zamknięcia konta tmobile usługi bankowe, które zakładałem 5 lat temu i nie mogłem przejść weryfikacji danych z powodu, że nie pamiętałem numeru telefonu, który miałem 5 lat temu i nie znam loginu ani hasła do konta którego nigdy nie używałem i od 4 lat mieszkam za granicą i nie posiadam żadnych dokumentów w tej sprawie ,najpierw bank zablokował mi możliwość zamknięcia konta, a później powiedzieli że nie mogę telefonicznie zmienić numeru telefonu, dramat nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadySame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 844
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3924
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2975