Dzień dobry,
dwa lata temu kupiłem lodówkę. Była promocja kredytu 0% - biorę. Po co wydawać kasę.
Niestety muszę powiedzieć, że to była bardzo zła decyzja - macie porostu złą obsługę po sprzedażową.
Zacznę od tego, że nie byłem w stanie mailowo złożyć reklamacji dotyczącej opóźnienia w spłacie kredytu ale o tym na koniec. Takowego opóźnienia nie było. Przelew wysłałem przelewem natychmiastowym z ING. Zdziwienie moje nastąpiło po kilku dniach kiedy dostaję od firmy "krzak" pismo, że zalegam kilka groszy (jak pamiętam 7)? Sprawdzam przelew. Jest ok. Sprawdziłem również w ING, że przelew został zrealizowany, a kasa u Was była max w przeciągu 15 minut!
Odpisuje na wiadomość, że proszę o informację, wyjaśnienie skąd ta zaległość. Otrzymuje info, że mam zapłacić i mają pełnomocnictwo z Banku. Jeżeli rzeczywiście macie ta umowę z tym biurem to zmieńcie bo na następne wiadomości ode mnie z prośba o wyjaśnienie mieli mnie już w przysłowiowej dupie. Nawet pełnomocnictwo do maila nie było dołączone. Kontakt nagle ustał... ale krwi napsuli!
Takowa sytuacja zdarzyła się jeszcze raz kiedy byłem winny 3 gorsze.
Serio? Ciężko Wam przedzwonić i poprosić dopłatę, a przede wszystkim powiedzieć za co?
Trzecia sprawa to opóźnienie w spłacie raty ponad 30 dni.
Nic takiego nie miało miejsca. Sprawdziłem. Daliście dane do BIK. a ja nie mogłem skutecznie złożyć reklamacji bo mail kontakt@ jest tylko do ofert, a reklamację mogę złożyć tylko telefonicznie... 21 wiek...
Słabo. To nie jest pierwszy mój kontakt z Waszym bankiem ale ostatni.
Przejście na państwowy zarząd Wam zaszkodziło. Bardzo.
ZaletySzybkość decyzji
WadyBrak możliwości wyjaśnienia moich zastrzeżeń. Utrudnione składanie reklamacji.
Maile z firmy windykacyjnej po 7 i 3 grosze z brakiem informacji za co. Brak kontaktu ze strony banku, mimo, że maile w tej sprawie były kierowane jako kopia do nich! Generalnie bałagan
~SKok / 2022-08-19 12:51
Ocena: 1.67 / 5
17.08 panienka z obsługi (za wejściem okienko na lewo. Odmówiła mi obsługi jeżeli nie zeskanuję dowodu osobistego.
NORMALNY SZANTAŻ ZWŁASZCZA ŻE:
Banki łamią prawo.
Zdaniem szefa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przepisy nie pozwalają na dowolne kserowanie przez banki dowodów tożsamości. I nie ma znaczenie, czy chcemy założyć konto czy sprawdzić zdolność kredytową.
W lipcu zaczęła obowiązywać ustawa o dokumentach publicznych, zakładająca budowę systemu bezpieczeństwa dla paszportów, dowodów osobistych i prawa jazdy
W opinii prezesa UODO ustawa o Prawie bankowym w żadnym miejscu nie pozwala bankom wykonywać kserokopii i skanów dowodów osobistych klientów.
Zespół prasowy Pekao SA przyznaje, że bank kseruje dowód osobisty i zostawia sobie skan, a wynika to z przepisów bezpieczeństwa obrotu finansowego. – Jeżeli klient odmawia, bank przyjmuje od niego oświadczenie o odmowie.
Zalety"0"
Wadycała masa
~Wyższa kulturę bankowosci / 2022-08-12 14:17
Ocena: 1.00 / 5
Idę do banku wpłacić pieniądze na czyjeś konto a oni wplate ksieguja nie pod moim imieniem i nazwiskiem ale właściciela konta. I nic nie mogą z tym zrobić. Po złożeniu reklamacji, oczywiście nie uznanej, czytam, że "weryfikacja nie wykazała nieprawidłowości i nie zgłaszałam bankierowi że jestem osobą wplacajaca". Dziwny bank, w którym wpłacający musi informować, że jest wpłacającym.... Może to ich słynna"wyższa kultura bankowości ", gdzie klienta traktuje się jak pariasa, no przecież klient jest dla banku, a nie odwrotnie. Tak bezczelnej w tonie odpowiedzi na reklamacje złożonej w przypadku oczywistego błędu pracownika banku nigdy nie otrzymałam. Ale to nie koniec.
ZaletyZadnych
WadyWszystko
~AliorSmiecie / 2022-08-11 18:11
Ocena: 1.00 / 5
Korzystam z usług tego banku już 3 lata - BARDZO żałuję o to że w ogóle korzystałem z tego, to jest prawdopodobnie najgorszy z możliwych banków na całym świecie, pewnie będę myślał o przejściu na coś innego (może Milenium). Obsługa infolinii tej śmieciarni jest coś - nie dostaniesz dostępu do SWOJEGO konta i żadnej pomocy :) Polecam każdemu kto chcę zniszczyć sobie humor i nerwy. Aplikacja jest bugowanym śmieciem napisanym przez jakiegoś studenciaka pod koksem.
ZaletyŻaden :)
WadyAplikacja
Obsługa na infolinii
~Hulka / 2022-08-10 15:21
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo!!! dziadostwo! dziadostwo! nie spotkałam się jeszcze nigdzie z takimi praktykami, w żadnym innym banku.
O obsłudze na infolinii szkoda gadać, porażka, chamstwo i brak rzetelnej informacji. Nie wysyłają żadnych harmonogramów spłat, ale uparcie twierdza, że wysyłają, a potem naliczają odsetki. Ostatni raz mam do czynienia z tym bankiem, nigdy więcej!
Zaletybrak
~Endrju / 2022-08-09 15:45
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo. Obsługa chamska i bezczelna. Na infolinii nie pomagają. 1 dzień spóźnienia (!!) i telefon z firmy windykacyjnej (poza 3 esemesami tego samego dnia) oraz wpis do BIK. Formularzy do płatności na raty żadnych nie dają, żadnych przypominajek, ale jak jeden dzień spóźnienia to w sposób chamski Cię ścigają.
Zdecydowanie NIE POLECAM. Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia.
Zaletyżadnych
Wadychamstwo, brak profesjoanlizmu i normalnego podejścia do klienta, w dodatku nie potrafią udzielic rzetelnych informacji
~igor / 2022-08-08 17:45
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa klienta. Czekamie na infolinii 40 min , po czym konsultant nie jest w stanie pomóc i... zaprasza do ponownego kontaktu. Paranoja!
~Wiktor / 2022-08-07 00:54
Ocena: 5.00 / 5
Dla mnie bardzo dobry bank skorzystałam z kredytu konsolidacyjnego super obsługa beż żądny problemów .Dobrze że uciekłam z PKO bo dziś bym się nie wypłaciła w związku z podniesieniem stóp procentowych.
ZaletyNiezmienna stopa procentowa
~Wkurzona / 2022-08-05 18:06
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie złożyłam wniosek o zamknięcie konta. Przelew sorbnet ma być zrealizowany w 15 minut, kosztuje 32 zł, zlecenie do 15:30. Dyspozycja złożona o 14:15, telefon potwierdzający dyspozycję dostałam o 15:30, przelew przejdzie w poniedziałek... DRAMAT!!!
~Ja / 2022-08-04 23:13
Ocena: 1.33 / 5
Dziadostwo, dziadostwo i jeszcze raz dziadostwo. Spóźniłem się z tata 7 dni i już widnieje w bik. Rata niska 100 zł.
ZaletyBrak
Wadymjagielska16@gmail.com
~Klientka była / 2022-08-04 20:27
Ocena: 1.00 / 5
wyłudzono na mnie kredyt. Oczywiście Alior Bank nie miał sobie nic do zarzucenia sprawa trafiła do Sądu. Sąd wydał decyzję o wstrzymaniu rat kredytowych jak i zastrzegł że nie mogą podać do BIK. Alior nie dostosował się do wyroku Sądu, dostaje sms tel o zaległości w racie jak podali mnie do BIK. Na moje telefony i emaile dostałam odpowiedź że reklamacja jest rozpatrywana mają na to 30 dni.
WadyDziałanie, bezpieczeństwo środków na koncie, zabezpieczenia przed wyłudzeniem
~Małgorzata / 2022-08-03 07:41
Ocena: 1.00 / 5
Największe dziadostwo na jakie przyszło mi trafić. Obsługa chamska i tępa. Nie orzysylaja harmonogramu a potem naliczają odsetki i się wygrazaja. Każą żeby się prosić o wysłanie harmonogramu spłat gdzie to ich obowiązek! przestrzegam was przed tym szmacianym bankiem. Nie jest to pierwszy incydent z nimi. Zdecydowanie was ostrzegam.
Zaletybrak
Wadynaluczanie oplat, brak kontaktu, nie wywiązywanie się z zakresu obowiązków, chamskie podejscie do klienta, oszustwo
~Michał / 2022-08-02 15:03
Ocena: 1.00 / 5
Współczuję wszystkim, którzy muszą korzystać z usług tego pseudobanku. Tragedia. Alior ul. Retkińska najgorszy bank w jakim kiedykolwiek bylem. Klient czeka godzinę na obsługę
ZaletyBrak
~Agnieszka / 2022-08-01 12:02
Ocena: 1.33 / 5
CHamstwo najwyższego gatunku,1 czekasz na linii aby pańcia Ci powiedziała że weryfikacja 8 stopniowa przebiegła negatywnie.Nie ma możliwości powtórnej 8 stopniowej weryfikacji,aplikacja nie działa jak cię nie zweryfikują. Dno,pańcie nie mile Infolina zacofana.
ZaletyBrak
WadyCaloksztalt
~Ireneusz / 2022-07-29 11:22
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia strona non stop wywala infolinia pol godziny oczekiwania wnioski na stronie nie dzialajaPowinni takie banki wy....IC z polski Żydowskie zlodziejstwo
ZaletyNic
WadyWszystko
~Piotr / 2022-07-28 22:59
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo niemiła obsługa klienta, bezczelni, sami się rozłączają bez powodu, traktują ludzi, jak śmieci, czasem mam wrażenie, że ludzie tam pracują za karę. Uciekać od tego banku jak najdalej, stanowczo odradzam. Nie polecam.
~Ktos / 2022-07-28 10:00
Ocena: 1.00 / 5
Masakra!! 6 dni opóźnienia i już w BIK. Jakiś absurd!! Rata nie jest wysoka 160 zl. Dwa lata wpłacam terminowo.
~INWEST / 2022-07-22 10:06
Ocena: 1.00 / 5
Alior jedno wielkie g....no
ustawienia ich stron ciągle znika ciągle na nowo ciągle sms
ZADZWONISZ CZEKAJ I PŁACISZ ZA ROZMOWĘ MASAKRA
WadyNIE POLECAM ZDALEKA OD zacofanego nie przyjaznego bank...
~Barbara / 2022-07-15 14:03
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo długie kolejki w oddziale w Rzeszowie przy ul Rejtana gdzie jest duża placówka. Jedna kasa a lydzi kilkanaścioro. Kasjerki bardzo powolne. Mają klientów za nic. Nie polecam o samą się z tego banku wypiszę. Trzeba brać dzień urlopu hy załatwić prostą sprawę.
ZaletyBrak
WadyBrak szacunku do klienta jego pieniędzy i czasu
~Sławomir / 2022-07-15 10:59
Ocena: 2.33 / 5
Złożyłem wniosek o otwarcie konta . Bank odrzucił mój wniosek bez podania konkretnych przyczyn. Czuję się oszukany ponieważ wyłudzono ode mnie zgody marketingowe i zasypują moja skrzynkę pocztową reklamami . Nie polecam