Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Alior opinie

Ocena na podstawie 496 opinii

1.82 / 5

  • Obsługa klienta
    1.79
  • Oferta
    1.89
  • Prostota obsługi
    1.75

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magda / 2022-10-17 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed tym bankiem Alior bank sprzedał moje dane po czy ktoś wziął na mnie kredyt (sprawa jest w sądzie)
  • ~Sonia / 2022-10-17 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, ludzie uciekajcie z tego banku. !!!! Pracownicy źle informują ludzi i oszukują. Kiedy zgłasza się reklamacje to mówią że nie byli przy spotkaniu. Szkoda gadać!!!! Rezygnujcie z usług jak najszybciej.
    ZaletyŻadnych
    WadyWieczny problem z tym bankiem
  • ~Anita / 2022-10-14 05:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak sam jak poprzednik nie ma możliwości zaktualizowana dowodu w ich systemie ani w oddziale banku, godzinę trwało podpinanie paszportu jako dowodu identyfikacji w oddziale.
    Zamówionej gotówki nie można wypłacić przez błąd systemu, a jeśli jej nie odbiorę grozi mi kara pieniężna absurd goni absurd.Np. idę rano do banku A tam informacja z powodu problemów technicznych oddział nieczynny - kartka wydrukowana 2 min przed 9.00
    Ale już hitem była próba założenia konta dla nastoletniej córki, gdzie wymagany jest akt urodzenia, dowód tożsamości i osobista wizyta z córka w oddziale plus godzina oczekiwania, gdy zjawiłam się w banku przed 17.00 powiedziano mi że muszę zarezerwować przynajmniej godzinę na takie założenie konta ( w innym banku 12 min przez internet) bez aktu dowodu czekania i nerwów.
    Nigdy nie udało mi się załatwić stacjonarnie żadnej sprawy, za to internetowo wszystko bez zarzutu.
  • ~Klientka / 2022-10-11 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa z jaką spotkałam się w bankach
    WadyNiekompetentna obsługa
  • ~Natalia / 2022-10-10 23:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Coraz bardziej mnie irytuje ten bank. Od wakacji mam problemy albo z blikiem bo powiadomienie potwierdzenia mi nie przychodzi a zwykłym przelewem jak próbuje coś zapłacić to nagle wyskakuje nieoczekiwany błąd. Dzisiaj już przeszli siebie jest dziesiąty października duzo osób dostaje wypłatę musi porobić przelewy opłacić różne rzeczy a oni przez cały dzień mieli problem z bankowością …. Jak jutro nie dam rady opłacić rachunków to rezygnuje i pójdę do banku w którym nie będę miała takich problemów.
    ZaletyOstatnio brak jakichkolwiek
    WadyTen bank to jedna wielka wada
  • ~Magda / 2022-10-10 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa, zwłaszcza w Lublinie, prace serwisowe w poniedziałek? Serio? Żenujący bank
  • ~stan / 2022-10-10 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Badziew totalny. Żeby zmienić numer dowodu upłynęło prawie 2 tygodnie. Przez stronę banku nic nie można było zrobić bo pojawiał się komunikat, że nr dowodu nie ma w rejestrze dowodów osobistych na stronach gov. Czyli bank ma swój rejestr, który jest ważniejszy od stron MSWiA. Przeżyłem bardzo ciekawe doświadczenie co do bezpieczeństwa moich finansów. Bo okazało się, że nie mam dowodu bo stary pocięto mi w Urzędzie, a nowego bank nie chce uznać. Zarówno na infolinii jak i w oddziałach banku odsyłano mnie do Urzędu, żeby ten zmienił numer wydanego dowodu osobistego. Byłem w Urzędzie gdzie mi powiedziano że to nie jest pierwsza taka sprawa z Aliorem i żebym najlepiej zmienił bank, bo MSWiA, które jest odpowiedzialne za zmianę zapisów w dowodzie osobistym nic nie zmieni, bo nie ma podstaw a życzenie zmian przez alior mogą sobie..... Następnym "pomysłem" banku było, żeby zmienić dowód na paszport i z każdą sprawą udawać się do banku z paszportem. To HIT, bo odwiedzając oddział czułbym się jak na wyjeździe za granicę i to do dalekich krajów, bo w Unii paszport jest niepotrzebny. Po tych doświadczeniach i kolejnej wizycie w oddziale banku dzisiaj rano okazało się nagle, że wszystko jest w porządku i ze zmianą dowodu nie ma żadnych problemów. Oczywiście nie usłyszałem nawet słowa PRZEPRASZAM i żadnej wiadomości na skrzynkę mailową z której pisałem interwencje też nie otrzymałem. Żeby nie strona firmowa to uciekałbym z tego banku jak najdalej, tym bardziej, że ani w PKO, ani w MIllenium ani w Credit nie miałem żadnych problemów. Widocznie te banki korzystają ze stron MSWiA a alior z innych stron. Żeby nie było, że zmyślam rozmowy na infolinii są nagrywane więc można odsłuchać. Omijać ten bank szerokim łukiem, chyba, że ktoś chce doświadczyć takich przygód jak ja. Aha, może doczekam się słowa PRZEPRASZAMY, chociaż za bardzo na to nie liczę.
  • ~Jarek / 2022-10-07 17:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Masakra...odchodzę od nich bo to jest nieporozumienie. Zawsze czekam na połączenie po 10min. Aplikacja Aliora jest niezrozumiała. A ludzie pracujący w placówkach Alior banku jest nieżyczliwa...po prostu uciekam choćby do PKO
    ZaletyNie znalazłem...
    WadyNie do policzenia...
  • ~DK / 2022-10-04 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Żeby dodzwonić się na infolinię trzeba mieć nieziemską cierpliwość. Czeka się w kolejce jak na infolinii do przychodni NFZ. Dlatego ocena 1. Oferta miała być "bezpłatnym prowadzeniem konta firmowego", a kilka razy w miesiącu pobierane są opłaty za każdym razem za coś innego (od 0,50 zł do 15 zł). 1 pkt na 5 za ofertę.
    Główną przyczyną rezygnacji z tego banku są: WIECZNE PROBLEMY Z APLIKACJĄ. Szału można dostać. Ciągle albo wyświetla się błąd techniczny, albo, że trwa naprawa, albo nie da się z jakiegoś magicznego powodu wysłać przelewu. Najgorszy i najczęściej występujący błąd to problemy płatności blikiem. Jestem w tym banku od dwóch lat i od początku, średnio co 2 tygodnie na tydzień nie da się płacić blikiem, bo kiedy trzeba potwierdzić płatność, nie da się tego zrobić. Nie wyświetla się "okienko" potwierdzenia wykonania przelewu. Jak można tak długo nie móc naprawić tego błędu? 2 lata?!
    Wadyproblemy z aplikacją Alior Bank, długie oczekiwanie na połączenie z konsultantem na infolinii, niejasne oferty
  • ~Mat / 2022-10-04 09:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo nieprzyjazny bank. Bezduszny / odhumanizowany. Za najdrobniejszą czynność pobierają opłaty. W ogóle nie ma dyskusji, partnerskiego podejścia. Tylko płać i płać …
  • ~Oliwia / 2022-09-27 13:36
    Ocena: 3.33 / 5
    Wzięłam sprzęt RTV na raty, sklep ma umowę z alior bankiem więc to im co miesiąc płaciłam ratę. Mała kwota, nigdy się nie spóźniałam. Raz umknęło mi że rata w danym miesiącu jest o 2 zł wyższa i opłaciłam tyle co zawsze. Przez 2 zł przekazali sprawę firmie windykacyjnej... naprawdę, w dodatku takiej bardzo nachalnej i nieprofesjonalnej
  • ~Justyba / 2022-09-21 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie bierzcie kredytów w tym banku to złodzieje. Niby dają wakacje kredytowe,pomniejszone raty płacisz przez 6 miesięcy 2000 zamiast 4000 a raty wydłużają się o 6 miesięcy a i tak płacisz 4000 zamiast 2000.Pytalismy jak to wygląda czy płacimy dodatkowe 6 miesięcy pomniejszone raty a doradca odpowiada że tak oczywiście .... Dodatkowo musimy płacić 12 tysięcy za nic
    WadyNie bierzcie kredytów w tym banku to złodzieje. Niby dają wakacje kredytowe,pomniejszone raty płacisz przez 6 miesięcy 2000 zamiast 4000 a raty wydłużają się o 6 miesięcy a i tak płacisz 4000 zamiast 2000.Pytalismy jak to wygląda czy płacimy dodatkowe 6 miesięcy pomniejszone raty a doradca odpowiada że tak oczywiście .... Dodatkowo musimy płacić 12 tysięcy za nic
  • ~Paweł / 2022-09-16 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, podpisałem umowę z Alior bankiem na 500 tys. Niestety jestem zmuszony napisać negatywną opinię. Dziś się dowiedziałem po 4 tyg od podpisania aktu natorialnego ze nie ma w nim zapisu o egzekucji i mój akt jest nieważny - trzeba go zrobić na nowo a to koszt 3600zl!!! Przed podpisaniem aktu jeszcze dzwoniłem do pani Magdy z Bydgoszczy ze starego rynku, czy muszę coś wiedzieć przed jego podpisaniem, otrzymałem odpowiedź ze nie. Jak klient ma ufać bankowi i doradcy skoro jest oszukiwany na każdym kroku i do tego ponosi konsekwencje wybrania złego banku? Jestem zdziwiony i bardzo rozczarowany.
    Pozdrawiam panią Magdę mam nadzieję że po przeczytaniu mojej opinii ktoś zrobi z tym porządek.

    WadyBrak kontaktu
  • ~ND / 2022-09-14 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Strasznie niemiła, arogancka i nieprofesjonalna obsługa telefoniczna - po 3 próbie i łącznie 40 minut czekania na linii dodzwoniłem się by zadać jedno pytanie dotyczące kredytu hipotecznego. Doradca w żaden sposób nie wykazał zainteresowania tematem, wielokrotnie prosił o powtórzenie pytania oraz wymagał w arogancki sposób bym przeliterował imię i nazwisko (chociaż wiem że dane klienta są wyświetlane u doradcy na podstawie podanego w trakcie dzwonienia numeru PESEL) i odmawiał kontynuowania zanim przeliteruję litere "Y" gdzie jest wykorzystane jako pierwsze w słowie. Uważam że to jakaś kpina i absolutny brak profesjonalizmu. Co do samego wyjaśnienia pytania - tłumaczył tak niby miał do czynienia z niepełnosprawną osobą czy dzieckiem z pytaniami w stylu "czy pan rozumie jak działają odsetki?".
  • ~Maciej / 2022-09-13 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najkrócej-omijajcie ten bank szerokim łukiem!!!
    W ramach starania się o pożyczkę na zakup ,pan z banku przedzwonił do mojego ksiegowego,przedstawiając się jedynie z imienia i nazwiska, oraz mówiąc, że dzwoni z banku prosi o informacje o moich dochodach !!! O takie informacje występuję się w sposób oficjalny!!!
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu pracowników
  • ~Kacper / 2022-09-07 14:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam kredyt firmowy w tym banku, chcę nadpłacić ratę kredytu w wysokości 1000,- a bank wymyślił, że muszę zapłacić prowizję 1500,- Chora prowizje, a nikt mnie nie zapytał czy godzę się na ratę wyższą o 2500,-
  • ~Paweł / 2022-09-04 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Doliczają sobie do kredytów ratalnych drobne sumy,przypominam że wziołem w sklepie sprzęt na raty 0%.....nigdy więcej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Banda Złodziejów !!!!!!!!!!!!!!
  • ~PanSklepikarz / 2022-09-01 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia a firm chyba nie ma gorszego banku. Ściemnianie potem zupełnie inna decyzja po kilku dniach.
    Wadybank powinien zmienić nazwę z ALIOR na WADA
  • ~kamopcsij / 2022-08-30 18:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Najohydniejszy bank pod słońcem!przenigdy wiecejm tam konta nie zaloze!Zenada i durfiarstwo ponad wszystkimi!!ohyda!
    Zaletyzero zalet
    Wadytotalne dno,nie potrafia odblokowac dostepu do bankowosci internetowej!odsylaja do oddzialow
  • ~Nilena / 2022-08-30 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli bank Cię oszukał , nie chcesz płacić swoich pieniędzy do cudzej kieszeni , zadzwoń dam darmową poradę jak sobie poradzić ! 530-343-338
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1544
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 944
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4690
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027