strona 19 z 26
- « poprzednia
 - 1 ...
 - 17
 - 18
 - 19
 - 20
 - 21
 - nastepna »
 
- 
	~Piotr / 2022-11-16 09:48Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Ogromne problemy z bankie w szczególności konta firmowe. Sam portal do zarządzania jest mocno zacofany  - 
	
	
 - 
	~Agnes / 2022-11-16 06:33Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam tej placówki. Mąż dostał kredyt ale małżonka musiała założyć konto (było to jednym z warunków, choć tego nie potrzebowałam) Wpłaciłam oszczędności euro na to konto aby nie było puste. Po likwidacji konta nie zostałam poinformowana że zamiast EURo dostanę PLN na inne konto w innym banku.  - 
	~mat / 2022-11-14 23:51Ocena: 1.00 / 5
Pod koniec września naliczyli opłatę za wznowienie Karty Kredytowej, 14 listopada zrobili to ponownie... Ciekawe jak to wytłumaczą.... ZaletymaloWadyduzo - 
	~Jozef / 2022-11-09 19:29Ocena: 3.67 / 5
Doradca osobisty w oddziale Olsztyn Lanca profesjonalny i bardzo pomocny i kompetentny . Po umówieniu wizyty wszystko perfekcyjne załatwione i wytłumaczone . Problemy miałem wyłącznie z aplikacją na telefon którą 
Próbowałem uruchomić na telefon w domu . Mimo wielokrotnych prób nie udało się . W banku tego nie załatwiłem bo nie pamiętałem hasła na telefon.ZaletyMożliwość bezpośredniego spotkania z doradcąWadyKrótko otwarte kasy - 
	~mirek / 2022-11-08 09:40Ocena: 1.00 / 5
Jeśli chcecie wziąć kredyt lub założyć jakiekolwiek konto to lepiej skorzystajcie z usług innych banków. 
Nie Polecam tego Banku jak chcecie mieć spokojne życie i zdrowie.ZaletyżadnychWadyTylko wady - 
	~Kuba / 2022-11-03 17:18Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, ludzie z działu obsługi są po prostu debilami.  - 
	~Levy / 2022-10-31 07:53Ocena: 1.00 / 5
Alior Bank to stan umysłu a nie bank. 3 miesiące czekam na dokumenty. Mam wrażenie że wymogi przy rekrutacji kadry zajmującej się obsługą klienta to IQ poniżej 10. Zaletyzero zaletWadycały bank to jedna wielka wada - 
	~Karol / 2022-10-28 19:33Ocena: 2.67 / 5
Z góry napiszę, że interesowało mnie u nich konto maklerskie. W ciągu ostatnich miesięcy 3 razy próbowałem założyć w Aliorze konto przez internet, za każdym razem odrzucali każde z moich 3 (!) kont w innych bankach, których chciałem użyć do potwierdzenia tożsamości, mimo że w 2 z nich mam potwierdzoną tożsamość w placówce (co dodatkowo zweryfikowałem w każdym z nich). Te 3 banki to PKO, Millennium i ING, więc nic niszowego. Po osobistej wizycie w placówce, których to swoją drogą jest mało w mojej części Warszawy, również nie udało się założyć konta, bo jest widoczne niewielkie pęknięcie na moim dowodzie osobistym. Choć Pan, który mnie obsługiwał, wydawał się być miłym, tak w rozmowie z nim miałem wrażenie, że traktuje mnie z góry, próbował wcisnąć mi płatne konto, mimo zaznaczenia, że potrzebuję go tylko do założenia konta w ich domu maklerskim, mówił jak do debila, że tam trzeba trudną ankietę wypełnić (wcale nie są trudne te ankiety), mimo że wcześniej się dowiedział, że mam konto maklerskie w ING i dokładnie wiem jak to wszystko działa, oraz straszył zablokowaniem konta, bo za źródło wpłaty na konto podałem oszczędności wynikające z przeszłego dochodu, a obecnie chwilowo nie pracuję. Ogólnie pracownik nie zrobił nic złego, wydawać by się mogło, że przestrzegał procedur, jednak po powrocie do domu, kiedy już potwierdziłem w innych bankach, że moja tożsamość jest zweryfikowana, zauważyłem, że zniknęła u mnie opcja potwierdzenia tożsamości przelewem przy kolejnej próbie założenia konta w Aliorze, zupełnie jakbym został uznany za potencjalnego oszusta. Ogólnie nie polecam, ofertę maklerską mają fajną, ale przez całokształt czuję się jak trędowaty, wytknięty a wręcz poniżony. Millennium ofertę ma żałosną, ale przynajmniej załatwiając tam sprawy czułem się jakbym rozmawiał ze znajomą, pomocną osobą, a nie z naczelnikiem więzienia. Nigdy bym nie przypuszczał, że bank tak bardzo może utrudniać założenie konta. ZaletyOfertę biura maklerskiego mają naprawdę dobrą, przynajmniej na papierze
W teorii oferują też darmowe konta internetoweWadyNiestety założenie konta kosztowało mnie dużo czasu i zakończyło się niepowodzeniem
Wchodząc do placówki możesz poczuć się jakbyś szedł na Sąd Boży, jedynie Pan woźny wydawał się równym gościem
W moim przypadku niedziałające potwierdzenie tożsamości poprzez przelew z innych banków
Dość spore dziury na mapie rozmieszczenia placówek - 
	
	
 - 
	~Natalia / 2022-10-21 15:38Ocena: 1.00 / 5
Dramat! Dziś otrzymuję sms-a iż nie zapłaciłam bieżącej raty kredytu, mimo iż zapłaciłam 07.10.,sms z numeru na który nie można zadzwonić więc piszę maila na podany adres i otrzymuję odpowiedź iż oni nic nie mogą zrobić, nie mogą sprawdzić , nie mogą zadzwonić itp. Po 4 godzinach dodzwoniłam się na infolinię gdzie dowiedziałam się ,że mój pesel to nie mój pesel i imię matki to nie jej imię i koniec drugi raz nie sprawdzi bo nie i już. Jak wyjaśnić taką sytuację? Termin mija 23.10. mam potwierdzenie wpłaty wysłałam w mailu i wszyscy mają to kompletnie gdzieś. Beznadziejna instytucja ,szczerze odradzam. ZaletybrakWadykontakt z klientem - 
	~Ania / 2022-10-18 20:06Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów!!!!!! Cesje celowo przedłużają bo koczy się ub auta. I jak nigdy przysyłają fakturę za ub. Zanim w ogóle wygasła po to żeby skasować pieniądze za cesje ub. Idioci!!!! Nowy właściciel wysyła im ofertę swojej firmy ja poinformowałam ze jest zmiana właściciela a oni doją swoje. 
Wiecznie problemy nigdy nie szło w żadnej umowie z nimi normalnie. Ciągle przysyłają ze jest niezapłacona faktura, pytam która, podają, wysyłam potwierdzenie przelewu, to podają inny numer faktury i tak w kółko. Nigdy nie uwzględnili reklamacji i faktu kiedy udowodniłam że faktury w terminie mam zapłacone. Musiałam płacić za h... j wie co. Obowiązki ma tylko klient, oni nigdy żadnych. Oszuści!!!!ZaletyZadnychWadyŻe istnieją - 
	~Magda / 2022-10-17 21:55Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam wszystkich przed tym bankiem Alior bank sprzedał moje dane po czy ktoś wziął na mnie kredyt (sprawa jest w sądzie)  - 
	~Sonia / 2022-10-17 14:00Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, ludzie uciekajcie z tego banku. !!!! Pracownicy źle informują ludzi i oszukują. Kiedy zgłasza się reklamacje to mówią że nie byli przy spotkaniu. Szkoda gadać!!!! Rezygnujcie z usług jak najszybciej. ZaletyŻadnychWadyWieczny problem z tym bankiem - 
	~Anita / 2022-10-14 05:53Ocena: 1.00 / 5
Tak sam jak poprzednik nie ma możliwości zaktualizowana dowodu w ich systemie ani w oddziale banku, godzinę trwało podpinanie paszportu jako dowodu identyfikacji w oddziale. 
Zamówionej gotówki nie można wypłacić przez błąd systemu, a jeśli jej nie odbiorę grozi mi kara pieniężna absurd goni absurd.Np. idę rano do banku A tam informacja z powodu problemów technicznych oddział nieczynny - kartka wydrukowana 2 min przed 9.00
Ale już hitem była próba założenia konta dla nastoletniej córki, gdzie wymagany jest akt urodzenia, dowód tożsamości i osobista wizyta z córka w oddziale plus godzina oczekiwania, gdy zjawiłam się w banku przed 17.00 powiedziano mi że muszę zarezerwować przynajmniej godzinę na takie założenie konta ( w innym banku 12 min przez internet) bez aktu dowodu czekania i nerwów.
Nigdy nie udało mi się załatwić stacjonarnie żadnej sprawy, za to internetowo wszystko bez zarzutu.
 - 
	~Klientka / 2022-10-11 17:24Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza obsługa z jaką spotkałam się w bankach WadyNiekompetentna obsługa - 
	~Natalia / 2022-10-10 23:27Ocena: 1.00 / 5
Coraz bardziej mnie irytuje ten bank. Od wakacji mam problemy albo z blikiem bo powiadomienie potwierdzenia mi nie przychodzi a zwykłym przelewem jak próbuje coś zapłacić to nagle wyskakuje nieoczekiwany błąd. Dzisiaj już przeszli siebie jest dziesiąty października duzo osób dostaje wypłatę musi porobić przelewy opłacić różne rzeczy a oni przez cały dzień mieli problem z bankowością …. Jak jutro nie dam rady opłacić rachunków to rezygnuje i pójdę do banku w którym nie będę miała takich problemów. ZaletyOstatnio brak jakichkolwiekWadyTen bank to jedna wielka wada - 
	~Magda / 2022-10-10 14:00Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna obsługa, zwłaszcza w Lublinie, prace serwisowe w poniedziałek? Serio? Żenujący bank  - 
	
	
 - 
	~stan / 2022-10-10 10:45Ocena: 1.00 / 5
Badziew totalny. Żeby zmienić numer dowodu upłynęło prawie 2 tygodnie. Przez stronę banku nic nie można było zrobić bo pojawiał się komunikat, że nr dowodu nie ma w rejestrze dowodów osobistych na stronach gov. Czyli bank ma swój rejestr, który jest ważniejszy od stron MSWiA. Przeżyłem bardzo ciekawe doświadczenie co do bezpieczeństwa moich finansów. Bo okazało się, że nie mam dowodu bo stary pocięto mi w Urzędzie, a nowego bank nie chce uznać. Zarówno na infolinii jak i w oddziałach banku odsyłano mnie do Urzędu, żeby ten zmienił numer wydanego dowodu osobistego. Byłem w Urzędzie gdzie mi powiedziano że to nie jest pierwsza taka sprawa z Aliorem i żebym najlepiej zmienił bank, bo MSWiA, które jest odpowiedzialne za zmianę zapisów w dowodzie osobistym nic nie zmieni, bo nie ma podstaw a życzenie zmian przez alior mogą sobie..... Następnym "pomysłem" banku było, żeby zmienić dowód na paszport i z każdą sprawą udawać się do banku z paszportem. To HIT, bo odwiedzając oddział czułbym się jak na wyjeździe za granicę i to do dalekich krajów, bo w Unii paszport jest niepotrzebny. Po tych doświadczeniach i kolejnej wizycie w oddziale banku dzisiaj rano okazało się nagle, że wszystko jest w porządku i ze zmianą dowodu nie ma żadnych problemów. Oczywiście nie usłyszałem nawet słowa PRZEPRASZAM i żadnej wiadomości na skrzynkę mailową z której pisałem interwencje też nie otrzymałem. Żeby nie strona firmowa to uciekałbym z tego banku jak najdalej, tym bardziej, że ani w PKO, ani w MIllenium ani w Credit nie miałem żadnych problemów. Widocznie te banki korzystają ze stron MSWiA a alior z innych stron. Żeby nie było, że zmyślam rozmowy na infolinii są nagrywane więc można odsłuchać. Omijać ten bank szerokim łukiem, chyba, że ktoś chce doświadczyć takich przygód jak ja. Aha, może doczekam się słowa PRZEPRASZAMY, chociaż za bardzo na to nie liczę.  - 
	~Jarek / 2022-10-07 17:06Ocena: 1.67 / 5
Masakra...odchodzę od nich bo to jest nieporozumienie. Zawsze czekam na połączenie po 10min. Aplikacja Aliora jest niezrozumiała. A ludzie pracujący w placówkach Alior banku jest nieżyczliwa...po prostu uciekam choćby do PKO ZaletyNie znalazłem...WadyNie do policzenia... - 
	~DK / 2022-10-04 18:05Ocena: 1.00 / 5
Żeby dodzwonić się na infolinię trzeba mieć nieziemską cierpliwość. Czeka się w kolejce jak na infolinii do przychodni NFZ. Dlatego ocena 1. Oferta miała być "bezpłatnym prowadzeniem konta firmowego", a kilka razy w miesiącu pobierane są opłaty za każdym razem za coś innego (od 0,50 zł do 15 zł). 1 pkt na 5 za ofertę. 
Główną przyczyną rezygnacji z tego banku są: WIECZNE PROBLEMY Z APLIKACJĄ. Szału można dostać. Ciągle albo wyświetla się błąd techniczny, albo, że trwa naprawa, albo nie da się z jakiegoś magicznego powodu wysłać przelewu. Najgorszy i najczęściej występujący błąd to problemy płatności blikiem. Jestem w tym banku od dwóch lat i od początku, średnio co 2 tygodnie na tydzień nie da się płacić blikiem, bo kiedy trzeba potwierdzić płatność, nie da się tego zrobić. Nie wyświetla się "okienko" potwierdzenia wykonania przelewu. Jak można tak długo nie móc naprawić tego błędu? 2 lata?!Wadyproblemy z aplikacją Alior Bank, długie oczekiwanie na połączenie z konsultantem na infolinii, niejasne oferty - 
	~Mat / 2022-10-04 09:01Ocena: 2.33 / 5
Bardzo nieprzyjazny bank. Bezduszny / odhumanizowany. Za najdrobniejszą czynność pobierają opłaty. W ogóle nie ma dyskusji, partnerskiego podejścia. Tylko płać i płać …  
strona 19 z 26
- « poprzednia
 - 1 ...
 - 17
 - 18
 - 19
 - 20
 - 21
 - nastepna »
 
