Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Alior opinie

Ocena na podstawie 507 opinii

1.82 / 5

  • Obsługa klienta
    1.80
  • Oferta
    1.90
  • Prostota obsługi
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2023-02-05 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, nie jestem zadowolony z usług.
  • ~Dario / 2023-02-01 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank najgorszy z jakim miałem do czynienia. Dając Ci kredyt skaczą wokół Ciebie. Potem mają Cie za złodzieja. chcąc przesunąć spłate kredytu nikt z Tobą nie chce rozmawiać tekst z banku. brał Pan kredyt ma Pan obowiązek płacić inaczej wyślemy komornika. masakra. od kredytu co 3 miesiace pobierają jakąś opłate od zadłużenia pomimo rat płaconych. infolinia nie istnieje translator wypytuje po czym proszę czekać na połączenie z konsultantem 5 sekund melodyjki i automat rozłancza. nigdy więcej tego banku uważajcie na ukryte opłaty.
  • ~Ewa / 2023-01-30 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Omijać szerokim łukiem Obsługa na infolinii wręcz chamska
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt
  • ~Andrzej / 2023-01-25 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako użytkownik konta w Alior Bank,stwierdzam fakt,iż ta aplikacja to nieporozumienie,wersja na komputer jest poniżej wszelkiej krytyki,odzyskanie dostępu graniczy z cudem, więcej próbował nie będę,zapewne u konkurencji jest lepiej,w skali od 1 do 5,daje minus 5
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~tomex / 2023-01-25 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    po co ta Infolinia jak nic nie można załatwić tylko wysyłają do oddziału ????? patologia
    Zaletybrak
  • ~hedrh / 2023-01-20 09:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Dyskryminacja w Alior Banku. Od kilku lat korzystam z aplikacji mobilnej alior bank w swoim smartfonie (z wersją android 6). Wczoraj po uruchomieniu aplikacja wymusiła aktualizację (nie otwierała się, tylko przekierowanie do sklepu play aktywne). W sklepie natomiast brak aplikacji na moje urządzenie - są natomiast dostępne aplikacje kilkunastu innych banków, które w dalszym ciągu działają na starszych urządzeniach. Alior dyskryminuje starszych ludzi (mam ponad 70 lat), którzy nie wymieniają co chwilę swoich telefonów. Inne banki lepiej dbają o swoich klientów.
  • ~ARtur / 2023-01-18 17:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwsza wizyta w banku była rewelacyjna. Pracownik opowiedział o wielu promocjach, z których mogę skorzystać.
    Na koncie oszczędnościowym były w listopadzie wpływy 11tys. Nie uznali ich do promocji, ale wpływy w grudniu już tak. Dlaczego?
    Kolejny pracownik w banku nie przyjął reklamacji, odesłał do domu.

    Żeby zmienić limity przelewów, potrzebujesz numeru CIF. Ja dostałem go na infolinii, a narzeczona musi iść osobiście do oddziału, bo system sobie decyduje komu można pokazać, a komu nie.

    Aplikacja nieintuicyjna. Żeby wypłacić z oszczędnościowego, muszę wejść w osobiste, kliknąć z niego przelew i zmienić konto. I wiele innych rzeczy, których sam nie znajdziesz.
    Powiadomienia przychodzą z opóźnieniem nawet kilkudniowym.

    Na infolinii najpierw krozmawiasz kilka minut z robotem, dopiero potem konsultant.

    Regulaminy tak zapisane, żebys nie pamiętał wszystkiego. Nawet doradca w placówce musi je czytać, żeby Ci wszystkie warunki wytłumaczyć.
    A gdy masz pytania, dlaczego nie dostałeś promocji, każe Ci pisać reklamację w aplikacji, na której odpowiedź czekasz klika, a może nawet kilkanaście dni. Nie da się w odpowiedzi zadać kolejnego pytania, czyli prowadzić korespondencji, musisz zakładać nową reklamację.

    Wszystko skomplikowane i ładne tylko w reklamie.
    Porażka...
    ZaletyDobry pracownik na obsłudze
    WadyAplikacja nieintuicyjna, kontakt słaby, regulaminy skomplikowane, zasady wybiórcze, kontakt z obsługą ograniczony
  • ~xyz / 2023-01-17 18:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Nowa aktualizacja aplikacji ALIOR jest sprzeczna z moim telefonem, niestety, nie jestem w stanie zaktualizować systemu android. Ku ironii, nie jestem w stanie kupić nowego telefonu, bo powiadomienia PUSH nie chcą przejść, aby w ogóle wybrać inną metodę autoryzacji (SMS). Więc jedyne co mi zostaje to siedzieć i błagać ludzi, aby kupili dla mnie telefon, który będzie zgodny z aplikacją Alior. SZKODA, że nie dostałam żadnej informacji, że wkrótce aplikacja będzie wymagała wyższego systemu. Teraz nie mogę wykonywać ani przelewów, płacić blikiem, ani nic. I nic nie zrobię aż do jutro, gdy otworzą Bank, czyli dodatkowo stracę masę czasu w poczekalni, bo mój telefon jest widocznie zbyt stary na ich innowacyjne systemy bezpieczeństwa.
  • ~Łukasz / 2023-01-12 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam !!! Pieniądze w tym banku nie są bezpieczne. Problemy jeszcze raz problemy ze strony banku.
  • ~Kalina / 2023-01-11 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w moim życiu...
    Pan namówił mnie do założenia bezpłatnego konta na które ja nawet, ani razu się nie zalogowałam i po prostu o nim zapomniałam. Po jakimś czasie wysłali mi maila, że mam zapłacić 50 zł. Nawet nie napisali za co i za chwilę już sprzedali te żałosne 50 zł firmie windykacyjnej, która codziennie wysyła mi smsy o tym, że mam zapłacić. Wyśle reklamacje, ale te hieny na bank jej nie przyjma, bo mają pełno kruczków w umowach o których w ogóle klienta nie informują. W dodatku czytając opinie o tym banku mam wrażenie, że stracili przez pandemię i swoje nieprzychylne działania masę klientów w tym ich włożony w ten bank kapitał i chylą się po prostu ku upadkowi, więc muszą teraz wydoić jakos wszystkich, którzy tam zostali, żeby jakoś przeżyć... Stanowczo nie polecam. Jak ktoś ma tam konto to radze uciekać zanim zaczną wam mrozić kasę bez podania przyczyny, żeby ratować własne dupy.
    ZaletyNie ma
    WadyTen bank jest wada
  • ~Wojciech / 2023-01-11 22:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Profesjonalna obsługa klienta.100 % zaangażowania i troski o jak najefektywniejszą obsługę.
    Szczególnie przez Magdalenę B.....
    ZaletyGłos.
  • ~nick / 2023-01-10 10:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo długo przechodzą przelewy z banku do banku np. przelew wykonany wczoraj o 21.00 nie przeszedł a dziś jest juz 11.00
  • ~Oszukany / 2023-01-07 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje!!!!
    W stosunku do obecnej sytuacji covid itd. Złodzieje !!!!
    Oferty leasing złodzieje !!!!
    Ubezpieczenia w leasingu złodzieje !!!!

    Oprocentowanie leasingu w Alior jest szybsze niż inflacja, złodzieje !!!

    Dramat totalny dramat!!!

    Więcej uwagi powinni poświęcić klientom, a nie nagrodom dla swoich kłamliwych pracowników

    Złodzieje !!!
  • ~tom / 2023-01-05 12:53
    Ocena: 3.50 / 5
    Jak na razie reklamacje te proste są szybko rozpatrywane. Chodzi o promocje z założeniem konta.
    Jednak czeba to kontrolować i sprawdzać i to jest negatywne. Znowu musiałem złożyć kojejną reklamację
    zaczyna mnie to nudzić. z Banków zwalnia się fachmanów a zostawia robotów bez urazy. Zasada łapanki uda się to uda

    A co do tych którzy mają problemy w bankach korzystać z wykfalifikowanych zewnętrznych doradców
    Zostało ich nie wielu ale jeszcze są.
    Zaletymobilna fajnie się sprawdza
    Wadymało czytelna informacja z banku
  • ~Ref / 2023-01-02 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Człowiek dzwoni żeby spłacić całość, ale nie może się dogadać. Jak nie jakaś automatyczna sekretarka to Pani po drugiej stronie, mądrością nie grzeszy.. Jak oni coś chcą, to będą dzwonić co 5 minut! Kończy mi się kredyt, robiłem nadpłaty i chce wiedzieć ile ostatniej raty muszę zapłacić. I teraz co mam zrobić, wywróżyć z fusów???
    ZaletyŻadne
    WadyBez komentarza
  • ~Monika / 2023-01-02 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Alior Bank odmówił wypłaty ostatniej transzy gdyż jest po terminie. Oczywiście rozumiem, że mieliśmy czas do czerwca 2022 ale w międzyczasie była pandemia i wybuchła wojna z Ukrainą. Nikt nie zważa na fakt, że byliśmy tyle czasu zamknięci w domach, że nie było dostępnych materiałów, że ceny materiałów to była jakaś masakra). Wiele osób tak ja my musiało sprzedać cześć swojego majątku żeby wywiązać się z danej transzy czyli po prostu dołożyć z ładnej kieszeni. Wypłacona nam transza 110 tys w efekcie końcowym wyniosła nas 200 tys. I co teraz ? Zostało nam już tylko wykończenie ale bank nie chce wypłacić ostatniej transzy. Może nawet cofnąć kredyt bądź zakończyć go na tym etapie. Co ludzie mają zrobić ? Zwłaszcza że od 2023 roku mamy niższe dochody w związku z sytuacją gospodarczą pracodawcy obniżyli pensje. Jeśli jest ktoś w takiej samej sytuacji podaje maila monikazachary@icloud.com. Może w grupie uda się coś wymyślić albo złożyć pozew zbiorowy ????????????
    ZaletyŻadne
  • ~Kamilek / 2022-12-30 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z mozliwych. Wszędzie problemy. Uciekać od tego banku
  • ~antoni / 2022-12-29 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Spam marketingowy, żeby wycofać zgodę trzeba czekać pół dnia na infolinii.
  • ~Dominika / 2022-12-28 12:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nieuprzejma pani dzisiaj mam nadzieje ze te ich nagrywane rozmowy beda odtworzone. Ja w tym banku NIGDY nic muec nie chce. Omijac!!!
    ZaletyBrak
    WadyWredne babska przez telefon
  • ~Janusz / 2022-12-23 19:01
    Ocena: 4.33 / 5
    Powiem jestem klientem tego banku od jego powstania, mogę powiedzieć, że ten bank jest w miarę przychylny klientom.
    ZaletyMając konto możesz zaciągnąć pożyczkę w kilka chwil.
    Wadybrak uwag
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1573
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1089
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 951
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4928
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4622
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3167