Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Alior opinie

Ocena na podstawie 509 opinii

1.83 / 5

  • Obsługa klienta
    1.80
  • Oferta
    1.90
  • Prostota obsługi
    1.76

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wujek Rysiek / 2023-05-24 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nikomu nie polecę tego banku.Dobrze że mam możliwość przeniesienia kredytu gdzie indziej bo chyba bym zwariowała.Tydzien spóźnienia raty a oni wysyłaja jakiś swoich inkasentów i nękają ludzi.Strasz wpisem do rejestru bazy BIK.Totalna porażka.Nie polecam nikomu.
  • ~Kkkkkk / 2023-05-24 01:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje ! Przy pożyczce 45000 rata 750zł przez 4 lata spłacone 3100zł. To nie złodzieje ?!! Szkoda nerwów na ten bank. Chyba że chcesz ich finansować.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~1234123 / 2023-05-24 01:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank Alior to jakaś porażka. Nękają ludzi na każdym kroku. Spróbuj się spóźnić z ratą choć jeden dzień to ci już żyć nie dadzą. Telefony nawet w weekend ! System maja do niczego nie wymieniają się informacjami za każdym razem te same pytania. A jak sie do nich idzie to wieczny temat do rozluźnienia to paznokcie :D raty górują a spadają o grosze. Kiepski bank mega kiepski. Nie polecam nawet wrogowi.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt dużo.
  • ~Wiesław / 2023-05-23 17:49
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu dzisiejszym tj. 23 maja załatwiałem w mławskim Alior (pierwsze stanowisko) sprawę związaną z odblokowaniem konta. Pani była przesympatyczna, miła i kompetentna. Warto współpracować z taką firmą, która zatrudnia takie osoby.
  • ~Grazyna / 2023-05-23 12:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo jestem zadowolona, miła obsługa, polecam Panią Grazyne
  • ~Lat 73 / 2023-05-18 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzie niemile podejście do Klienta (osoba 73 lata), który w opinii „banku” jest raczej PETENTEM
  • ~Jola56 / 2023-05-15 17:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Serdecznie polecam Pania Annę Żuchowicz z oddziału chorzowskiego. Wspaniała obsługa klienta ,profesjonalne podejście ,szybka pomoc ogólnie wszystko na najwyższym poziomie.
    ZaletySame plusy
    WadyBrak
  • ~Ewelina / 2023-05-11 12:27
    Ocena: 4.33 / 5
    Miła obsługa zawsze doradza maja czas dla klienta polecam
    ZaletyMiła i szybka obsluga
  • ~Paulina / 2023-05-10 13:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa bardzo miła i pomocna, polecam
    Oddział Suwalki
    ZaletyMiła obsługa
    WadyBrak
  • ~Izaura / 2023-05-08 01:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dział reklamacji i obsługa klienta to pomyka .
    ..bank Alior to złodzieje i oszuści ...handel danymi osobowymi to jest na porządku dziennym .kierowniczka sporo bieze za dane osobowe .i stać ją kilka razy do roku jeździć do najmu i wypoczywać i jeździć na meladiwy
    ZaletyKradna
    WadyKradna
  • ~Izaura / 2023-05-08 00:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Alior Bank to złodzieje oszuści handel narkotykami i bronią .jest to karter powiązany z Putinem wyłudzają dane osobowe i biorą kredyt na daną osobę .nie powinni tego robić ale to robią .obsługa klienta jest hamaka .Grzegorz Olszewski taje na to przyzwolenia .z kilku miejsc musiał odejść no były skargi i uwagi tylko jak ktoś ma powiązania z mafia rosyjska o Putinem . Zamiast wziosc się kontrola banków .sprawdzić jak traktuje się klijentow w banku i obsługa klijentow .kierowniczka nie podchodzi wcale do telefonu bo klijencji zrównali by ją z błotem.... Wszystko przychodzi z opóźnieniem a księgowanie i inna para kaloszy ..prezes banku Grzegorz olszewski to facet który lubi facetów i jest na tym stanowisku to jest żenada .przesi banków powinni pokazac jak mieszka jaki ma samochód i powinien być podany telefon komórka i domowy .....pracownik banku ..
    ZaletyZalety zadne
    WadySame wady
  • ~Jaqo / 2023-04-28 18:47
    Ocena: 2.67 / 5
    W oddziale w Wołomonie nie kompetentne osoby do obsługi, na każde zapytanie klienta, Pani pyta swojego kolegę, ktory jest zirytowany i opryskliwy, a nie obługuje nikogo i raczy w końcu odpowiedzieć, gdy musi przerwać ukladanie pasjansa.
    Dziś próba dodzwonienia się na infolinię banku, 20 minut, bo uparłem się i przejechałem w między czasie sporo kilometrów.
  • ~Sławek / 2023-04-28 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia wydają negatywną opinię dla polskich e-płatności jak chcę terminal płatniczy. A jak się do nich dzwoni to nie potrafią podać przyczyny odmowy. Mówią że mają prawo odmówić na zasadzie nie bo nie.
    Uważajcie na nich.
    Kiedyś upominałem się u nich o swoje - musieli oddać mi pieniądze i od tego momentu są zawsze na NIE
    ZaletyBrak
    WadyObsługa
  • ~Gosia / 2023-04-28 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie na nie robią co chcą. Uważajcie na złodzieji
    ZaletyBrak
    WadyKradną pieniądze
  • ~GreGo / 2023-04-28 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Założyłem konto walutowe, aby móc dokonywać przelewów. Zleciłem przelew dla kontrahenta zagranicznego - zniknął, nie wykonał się, zero informacji. Zleciłem drugi raz - to samo. Pani na infolinii na którą cudem się dodzwoniłem, poinformowała, że musi być pełny adres odbiorcy. Nie wpisuję nigdy, bo wpisanie adresu powoduje zablokowanie wpłaty w banku zagranicznym, wystarczy, że jeden znaczek lub przecinek będzie się nie zgadzał. Miał już takie przypadki, odkręcanie zajmowało ze 2 tygodnie i kosztowało dodatkowe pieniądze. Ale w Aliorze nie jest to możliwe. poza tym, nikt nie poinformuje o tym, że przelew nie został wykonany! Jakaś tragednia. A już dddzwonienie się dla normalnego cżłowieka do konsultanta, to trzeba być mistrzem klawiatury telefonu i nie mieć żadnych lagów, bo czas na wpisanie pesel jest tak krótki, że mnie udało się to za 5 razem. Ktoś wolniejszy nie ma szans się dodzwonić. Konto walutowe w Alior zdecydowanie odradzam!
    Wadyutrudnione dodzwonienie się do konsultanta, brak możliwości wykonania przelewu zagranicznego bez adresu, brak informacji z banku o zablokowanym przelewie
  • ~Gummi / 2023-04-25 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla tego banku nie istnieje prawo. Nie mogę zamknąć konta zmarłej Mamy, bo bank wymaga ORYGINALNEGO aktu zgonu. Mam tylko kopię, bo oryginał został u notariusza w zamian za wydanie mi aktu dziedziczenia. W tym akcie jest oczywiście napisane, ze mama nie żyje (dlatego chyba dziedziczę, nie z innego powodu). Alior ma jednak inne zdanie i gdzieś logiczne argumenty, mówiąc „prawo prawem, ale my mamy własne przepisy”. DOSŁOWNIE tak mi zostało powiedziane w placówce na Grojeckiej w Warszawie. Z tego wynika, ze prawo prawem, a Alior jest ponad nim. Żenujące. Straciłam pół dnia wczoraj i dziś stracę więcej, bo muszę znowu jechać do urzędu miasta po akt zgonu, potem do ich banku gdzie pracują niekompetentni ludzie itd. Na szczęście jest masa innych opcji na rynku, ta nie należy do poważnych z która warto jest robić interesy.
    WadyGorzej niż za komuny
  • ~yunaak1 / 2023-04-22 22:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy Bank z jakim się spotkałem. Dwa tygodnie na zamknięcie spłaconego kredytu. Zanim połączysz się z konsultantem musisz przebrnąć kilka minut z botem. Porażka totalna. Unikać jak ognia.
  • ~Agnes / 2023-04-22 18:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsluga klienta w odzialach z reguły nie potrafi udzielić odpowiedzi. Braki szkoleniowe? Czas oczekiwania na rozprzestrzenie różnych wniosków b długi .blokady na koncie beż wcześniejszego poinformowania klienta. Zdecydowanie nie polecam
  • ~Marcin / 2023-04-21 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Zwlaszcza weryfikacja. Robia wszystko zeby utrudnic czlowiekowi przelewy.Moje wlasne pieniadze byly zablokowane chociaz odpowiedzialem na wszystkie pytania. Tragedia jakas. Zona stala obok a Pani naskoczyla na nia bo slyszala ze ktos jest obok. Obsluga tez jakby laske robila. Trzymajcie sie z dala chyba ze macie stalowe nerwy.
    ZaletyNic
    WadyWeryfikacja
  • ~Niezadowolony / 2023-04-20 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Totalny brak szacunku dla klienta - aby wypłacić pieniądze trzeba czekać 1,5h w długiej kolejce, bo na jednym stanowisku są realizowane zarówno wypłaty, z reguły szybko, jak i długie sprawy, typu zamknięcie jednej lokaty i z zakładanie nowej, co zajmuje średnio 30 minut. Pracownik banku odpowiedział mi, że tego typu działanie - łączenie na jednym stanowisku tego typu spraw, to strategia firmy. Brak słów, radzę unikać tej instytucji. Ja zamykam swój rachunek.
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1583
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1238
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.81, ilość opinii: 1145
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1005
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 968
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5008
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192