Chciałam pobrać potwierdzenie stanu konta do kredytu. Na infolinii odebrała Pani, prawdopodobnie z Ukrainy, nie mówiąca praktycznie wcale (!) po polsku. NIe rozumiała mojej prośby o instrukcję uzyskania potwierdzenia, więc przełączyła mnie do innej osoby. Druga Pani też okazała się ukrainką, jednak mówiła już lepiej. Po ok 7 min odnalazła gdzieś instrukcję jak pobrać potwierdzenie stanu konta, jednak zapomniała wspomnieć, że taka usługa kosztuje 30 zł!.
Radzę dobrze zastanowić się kogo Państwo zatrudniacie, bo takiego braku profesjonalizmy w życiu nie doświadczyłam :) Niekompetentni, nie mówiący po polsku, aroganccy i nieduoczeni ludzie z call center.
Zaletynic
Wadyzatrudnianie samych ukr
~Gienek / 2023-06-11 14:48
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank.Naliczają kosmiczne prowizje po wcześniejszej spłacie kredytu niechcą oddać zwrotu kosztów czym łamią prawo.Łamią prawo niestosując się do art.45 ukk.Prawnik znalazł 5 błędów w umowie a Ci złodzieje z Aliora niechcą uznać sankcji i w akcie zemsty grożą że wypowiedzą umowę idę z tym do prawnika umowa ma tyle błędów że jest pewne zastosowanie sankcji.Ponadto dzwoniąc do nich jakiś robot odbiera który niema pojęcia gdzie to przekierować.Trzymajcie się z daleka od tej lichwy.
WadyWszystko od łamania prawa do chamskiego postępowania z klientami
~Staisław i Daniela / 2023-06-06 19:07
Ocena: 5.00 / 5
Placówka w Rybniku ul.Sobieskiego-problem który nie dało się rozwiązać po przez konsultanta info linii ,w placówce w Rybniku,dzięki Pani Agnieszce która "bardzo chciała i dała radę"(z uśmiechem)problem rozwiązany.Dzięki!
ZaletyPodejście do klienta i w miła atmosfera.
WadyBrak
~Asia / 2023-06-06 16:38
Ocena: 1.67 / 5
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia...w Toruniu ul. Garbary...Pani oświadczyła, że mnie nie obsłuży bo jest prawie minuta po 16.30....wstyd
ZaletyBrak
WadySame
~Rafał / 2023-06-01 17:02
Ocena: 1.00 / 5
nie da się do nich dodzwonić, poziom żenady osiągnięty, łączą się tylko kiedy coś sprzedają a jak coś pójdzie nie tak to nie odbiera nikt
~Basia / 2023-06-01 16:09
Ocena: 5.00 / 5
Profesionalna obsluga klient ma przedstawione tyle ofert ze ma wybor .Obsluga mila i umie doradzić
ZaletyProfesjonalizm w bankowosciu
Wadybrak
~Aga / 2023-05-28 18:42
Ocena: 4.67 / 5
Wzięliśmy kredyt w oddziale w Sosnowcu, gdzie byliśmy obsługiwani przez panią Agnieszkę ( którą serdecznie pozdrawiamy) byliśmy miłe zaskoczeni uprzejmością, rzetelnością oraz tym jak szybko cała procedura kredytowa została załatwiona.
Z czystym sumieniem polecamy tą placówkę.
~Bacha / 2023-05-25 11:23
Ocena: 5.00 / 5
Jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi w Oddziale w Krośnie. Dostaliśmy bardzo dobrą oropozycję pożyczki, obsługa bardzo miła i profesjonalna. Jesteśmy klientami Aliorbanku od wielu lat i nie zamierzamy tego zmieniać.
~Wujek Rysiek / 2023-05-24 10:12
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nikomu nie polecę tego banku.Dobrze że mam możliwość przeniesienia kredytu gdzie indziej bo chyba bym zwariowała.Tydzien spóźnienia raty a oni wysyłaja jakiś swoich inkasentów i nękają ludzi.Strasz wpisem do rejestru bazy BIK.Totalna porażka.Nie polecam nikomu.
~Kkkkkk / 2023-05-24 01:44
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje ! Przy pożyczce 45000 rata 750zł przez 4 lata spłacone 3100zł. To nie złodzieje ?!! Szkoda nerwów na ten bank. Chyba że chcesz ich finansować.
ZaletyBrak
WadyDużo
~1234123 / 2023-05-24 01:38
Ocena: 1.33 / 5
Bank Alior to jakaś porażka. Nękają ludzi na każdym kroku. Spróbuj się spóźnić z ratą choć jeden dzień to ci już żyć nie dadzą. Telefony nawet w weekend ! System maja do niczego nie wymieniają się informacjami za każdym razem te same pytania. A jak sie do nich idzie to wieczny temat do rozluźnienia to paznokcie :D raty górują a spadają o grosze. Kiepski bank mega kiepski. Nie polecam nawet wrogowi.
ZaletyBrak
WadyZbyt dużo.
~Wiesław / 2023-05-23 17:49
Ocena: 5.00 / 5
W dniu dzisiejszym tj. 23 maja załatwiałem w mławskim Alior (pierwsze stanowisko) sprawę związaną z odblokowaniem konta. Pani była przesympatyczna, miła i kompetentna. Warto współpracować z taką firmą, która zatrudnia takie osoby.
~Grazyna / 2023-05-23 12:18
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo jestem zadowolona, miła obsługa, polecam Panią Grazyne
~Lat 73 / 2023-05-18 09:14
Ocena: 1.00 / 5
Bardzie niemile podejście do Klienta (osoba 73 lata), który w opinii „banku” jest raczej PETENTEM
~Jola56 / 2023-05-15 17:10
Ocena: 5.00 / 5
Serdecznie polecam Pania Annę Żuchowicz z oddziału chorzowskiego. Wspaniała obsługa klienta ,profesjonalne podejście ,szybka pomoc ogólnie wszystko na najwyższym poziomie.
ZaletySame plusy
WadyBrak
~Ewelina / 2023-05-11 12:27
Ocena: 4.33 / 5
Miła obsługa zawsze doradza maja czas dla klienta polecam
ZaletyMiła i szybka obsluga
~Paulina / 2023-05-10 13:23
Ocena: 5.00 / 5
Obsługa bardzo miła i pomocna, polecam
Oddział Suwalki
ZaletyMiła obsługa
WadyBrak
~Izaura / 2023-05-08 01:04
Ocena: 1.00 / 5
Dział reklamacji i obsługa klienta to pomyka .
..bank Alior to złodzieje i oszuści ...handel danymi osobowymi to jest na porządku dziennym .kierowniczka sporo bieze za dane osobowe .i stać ją kilka razy do roku jeździć do najmu i wypoczywać i jeździć na meladiwy
ZaletyKradna
WadyKradna
~Izaura / 2023-05-08 00:51
Ocena: 1.00 / 5
Alior Bank to złodzieje oszuści handel narkotykami i bronią .jest to karter powiązany z Putinem wyłudzają dane osobowe i biorą kredyt na daną osobę .nie powinni tego robić ale to robią .obsługa klienta jest hamaka .Grzegorz Olszewski taje na to przyzwolenia .z kilku miejsc musiał odejść no były skargi i uwagi tylko jak ktoś ma powiązania z mafia rosyjska o Putinem . Zamiast wziosc się kontrola banków .sprawdzić jak traktuje się klijentow w banku i obsługa klijentow .kierowniczka nie podchodzi wcale do telefonu bo klijencji zrównali by ją z błotem.... Wszystko przychodzi z opóźnieniem a księgowanie i inna para kaloszy ..prezes banku Grzegorz olszewski to facet który lubi facetów i jest na tym stanowisku to jest żenada .przesi banków powinni pokazac jak mieszka jaki ma samochód i powinien być podany telefon komórka i domowy .....pracownik banku ..
ZaletyZalety zadne
WadySame wady
~Jaqo / 2023-04-28 18:47
Ocena: 2.67 / 5
W oddziale w Wołomonie nie kompetentne osoby do obsługi, na każde zapytanie klienta, Pani pyta swojego kolegę, ktory jest zirytowany i opryskliwy, a nie obługuje nikogo i raczy w końcu odpowiedzieć, gdy musi przerwać ukladanie pasjansa.
Dziś próba dodzwonienia się na infolinię banku, 20 minut, bo uparłem się i przejechałem w między czasie sporo kilometrów.