Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 322 opinii

2.11 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.55
  • Dostawa
    2.13
  • Poziom cen
    2.30
  • Łatwość zamawiania
    2.72
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zibi / 2023-01-19 13:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie kupujcie w zalando, to oszuści, zamówiłem kurtkę ze skury a przyslali jakieś badziewie ze szmaty
  • ~Magda / 2023-01-17 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando 2 razy nie zwróciło należności za odesłany towar!
    nie można w żaden sposób wyegzekwować należności a nie są to małe kwoty;
    twierdzą, że dokonali zwrotu ale nie podają żadnego potwierdzenia transakcji tylko email z informacją o dokonaniu przelewu, ale gdzie i do kogo to już nie wiadomo
    zdecydowanie NIE polecam
    Zaletybrak
    Wadystrata pieniędzy
  • ~Monika / 2023-01-17 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep musi mieć problem z negatywnymi opiniami, bo bardzo trudno jest je zamieścić na ich stronie. Napisałam dwie negatywne opinie na temat produktów, które ostatecznie nie zostały opublikowane. Na infolinii nie potrafią odpowiedzieć na pytanie dlaczego tak się dzieje.
  • ~Monika / 2023-01-17 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo zakupu z natychmiastową zapłatą nigdy nie otrzymałam przesyłki od Zalando. Nie otrzymałam także powiadomienia o wysłaniu do mnie towaru ani o tym, kiedy mija termin jego odbioru. Gdy zaniepokojona brakiem informacji ze strony sklepu zadzwoniłam do Zalando. usłyszałam, że moja paczka jest w drodze powrotnej do Zalando i nigdy nie otrzymam towaru. Zwrot pieniędzy będzie w ciągu 14 dni i jedyne co mogę zrobić, to złożyć rekalamację, która oczywiście nic mi nie da. Przesyłka została  wysłana za pośrednictwem DHL i nie powiadomiono mnie o tym fakcie ani mailowo ani sms em. Nie zrobiło to ani Zalando ani wynajęty przez sklep pośrednik. Zalando każe mi składać reklamacje w DHL,  pomimo tego, że do momentu otrzymania przesyłki jest jej właścicielem.
    Gwiazdka za obsługę to za dużo, ale daję ją, bo obawiam się, że bez niej moja opinia w ogóle się nie wyświetli.
  • ~Sylwia / 2023-01-06 16:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówione markowe botki za ponad 500 zł, towar wprawdzie dotarł bez uszkodzeń, nowy, ale bez oryginalnego, firmowego pudełka, zapakowany w szary, zastępczy. Przed wysyłką asortymentu Zalando powinno o tym poinformować klienta, ponieważ opakowanie fabryczne jest nierozłącznym elementem produktu. Jednak o tym nie informują, Pani z infolinii powiedziała, że nie mają obowiązku wysyłać towaru w oryginalnych opakowaniach, ale na pytanie, gdzie to jest napisane w regulaminie sklepu zaczęła się miotać, zapytała o nr zamówienia - podałam. Znalazła, coś powiedziała, natomiast ciężko było ją zrozumieć. Poprosiłam, żeby powtórzyła, rozłączyła rozmowę bez słowa. Po prostu odłożyła słuchawkę (!)

    Zadzwoniłam jeszcze raz, tym razem trafiłam na bardziej kompetentnego i miłego pracownika. Finał jest taki, że mogę oddać buty z adnotacją, że towar dotarł do mnie bez oryginalnego opakowania. Odpada, bo wyjeżdżam i potrzebuję cieplejszych butów na już. Cała sytuacja to nie jest wina pana z infolinii, ale polityki firmy. Zero informacji, firma traktuje klienta jak się im podoba. Słabo, Zalando.
    A może komuś chcę te buty podarować albo za jakiś czas zareklamować. Co mi powiecie, że nie ma pudełka firmowego?

    Sytuacja nr 2 - kurtka. Kupiłam w cenie niższej od zasadniczej, zamówienie zostało opłacone, otrzymałam powiadomienie na mail i potwierdzenie. Po dwóch dniach od zamówienia sprawdziłam status, ponieważ nie było żadnych informacji o wysyłce. I co się okazało? Zalando anulowało zakup. Bez informacji, bez podania przyczyny. Pan z infolinii powiedział, że to może być wina przeciążonego systemu i finalnie wycofało mi zamówienie. Pieniądze oddane, ale niesmak jak po starym bigosie.

    Daję sobie już spokój z tą firmą, coś się tam zmieniło. Na gorsze niestety. Raczej oszczędzę sobie stresu ruletki zamówień i zalandowych niedopatrzeń.
    ZaletyRÓŻNIE TO BYWA
    Wadyjak wyżej
  • ~Katarzyna / 2023-01-03 13:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam!!! O zwrot pieniędzy za odesłany towar dopominam się bez skutku. Ponoć przez wiadomość czat podałam nie swój numer konta i zwrot poszedł na nie znany mi rachunek bankowy. Jednak to nie wszystko! Prawdopodobnie wysłałam tą wiadomość dzień wcześniej niż dokonałam zwrotu. Masakra! W dniu poprzedzającym sama nie wiedziałam, że będę cokolwiek zwracać. Ponoć pisałam też, że w paczce nie było towaru. To skąd znalazł się u nich z powrotem? Jedno wielkie oszustwo! Przestrzegam przed zwrotami i transakcjami z tym sklepem internetowym! Obsługa telefoniczna również w niczym nie pomaga! Informują mnie, że sama powinnam to zgłosić na Policję. Oni wywiązali się z transakcji zwrotu nie analizując formularza zwrotu, jedynie weryfikują przez wiadomość czat, z której nie korzystałam. Porażająca sytuacja!
    WadyBrak profesjonalnego zaangażowania się w transakcje płatnicze
  • ~Marta / 2023-01-02 19:28
    Ocena: 2.60 / 5
    To jakaś kpina ostrzegam wszystkich !!!!! Nikt nas tak nigdy nie oszukał kupiliśmy zegarek hugo bosa przyszla totalna podróbka nic się nie zgadzało nr ogolny wygląd brak napisów pudełko z chin .od razu telefon kazali zrobic zdjęcia i to zglosci odeslalismy towar A oni pow że nam nie oddadzą pieniędzy ponieważ paczka od nas przyszła pusta tylko jest opakowaie od zegarka masakra zgłaszamy sprawę na policję bo to kpiny jeśli kupujecie coś z tej firmy nagrywajcie filmiki pod paczkomatem czy przy kurierze I jak odsylacie też to to banda zlodzieji
    ZaletyBrak
    WadyOszusci
  • ~Aga / 2022-12-31 00:10
    Ocena: 2.40 / 5
    klient od lat. Pierwszy był problem z reklamacją rozpatrzoną niezgodnie z przepisami. Już wtedy należało dać sobie spokój z Zalando. Tym razem sklep odmawia uznania zwrotu - „zauważyliśmy ślady użytkowania. Z tego względu zwrot nie może zostać zaakceptowany”. Zero dodatkowych informacji, wyjaśnień, zdjęć. Na dodatek to obuwie, więc ślady użytkowania byłyby raczej oczywiste i nikt zdrowy na umyśle (pomijając uczciwość) nie próbowałby zwrócić takich butów!!! Towar odesłany w takim stanie w jakim do mnie dotarł. Drugi nawet nie był wyjęty z pudełka, nie przyszło mi do głowy sprawdzać jego stan. Jak widać to był błąd i trzeba było zrobić dokumentację foto przed odesłaniem. Wniosek - jeśli towar był niepełnowartościowy, to taki został wysłany przez Zalando a to już nie jest w porządku. Teraz problem ma klient. I to za grubą kasę.
    Zaletyfajne rzeczy
    Wadyobsługa, serwis, reklamacje, zwroty
  • ~Witek / 2022-12-29 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczna obsługa klienta. Na moje pytanie niejaki Łukasz z czatu odpisał mi tak: "sprawdziłem uważnie i wychodzi na to że na stronie google można znaleźć wszystkie odpowiedzi. Na jego łaskawą odpowiedź musiałem czekać 10 minut, oczywiście wcześniej przeszukiwałem google, gdzie nie znalazłem odpowiedzi.
  • ~Wojciech / 2022-12-29 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno przesyłki z chin szybciej dostarczają niż z Zalando !!!
  • ~Ktos / 2022-12-21 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina. Zalando anulowało zamówienie nawet nie racząc mnie o tym poinformować przez co zostałem bez prezentów na święta dla Bliskich. Dziękuję.
  • ~Ralf / 2022-12-17 07:55
    Ocena: 3.40 / 5
    Na zdjeciu inny produkt niz dostalem... a dwa razy zamawialem i dwa razy dostalem co innego !
    Normalnie KPINA! Ceny zawyżaja przed promocją A następnie niby okazja 15 %. Co do otrzymywania i oddawania produktów to zastrzeżeń nie mam.
    Ale czas zmienić sztab ludzi wywodzących bo strasze bajzelllooo tam chyba panuje !
  • ~Amanda Lew / 2022-12-14 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam kurtkę marki the north face w rozmiarze S. Kurtka przyszła w rozmiarze M wiec zgłosiłam ten fakt. Po otrzymaniu zwrotu dostałam informacje ze ich zdaniem kurtka jest podrobiona i nie mogą mi zwrócić pieniędzy(a przecież właśnie ta kurtkę od nich dostałam). Pomimo dużej ilości prób kontaktu i wyjaśnienia sprawy zostałam po prostu zlana. Jutro wybieram sie w tej sprawie do rzecznika praw konsumenta. Każdemu odradzam jakiegokolwiek kontaktu z tą firma
  • ~Kasia / 2022-12-12 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam buty.....dostałam kurtkę ....masakra...szkoda pieniędzy i zachodu ...jestem ciekawa ile zajmie wyprostowanie ....a buty były potrzebne na juz ....a teraz niemam.butow. Ani pieniędzy
  • ~Agnieszka / 2022-12-11 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa Zalando jeśli chodzi o zwrot nie polecam.
    Bardzo źle zostałam potraktowana, napisano mi, że odzież śmierdziała potem. Zwrot nie został rozpatrzony pozytywnie.
    Na dodatek pytali czy mają zutylizować czy wysłać. Miałabym płacić za zniszczenie rzeczy, które okazały się za małe. Żenada.
    WadyObsługa
  • ~Grzegorz / 2022-12-09 23:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Totalnie nie wiedzą jakie produkty są do nich zwracane. Chaos na magazynie zwrotów. Brak umiejętności pomocy.
  • ~rich / 2022-12-07 15:05
    Ocena: 4.00 / 5
    "Nie polecam Zalando.To po prostu złodzieje i oszuści!Po zwrocie nieodpowiedniego towaru nie zwracają pieniędzy! z dnia 29.11.2022"- wycofuję te opinię.Pieniądze wróciły na moje konto!Dziękuję i przepraszam!
    Proszę tę złą opinię skasować.
    ZaletyOK
    WadyOK
  • ~Renata / 2022-12-07 09:29
    Ocena: 2.60 / 5
    Wszystko było ok, aż któregoś razu zwróciłam bluzę za 176 zł. Zalando uznało, że miała ona brzydki zapach i była pognieciona, odesłali mi bluzę i odmówili prawa zwrotu. Oczywiście jej stan był bez zarzutu, była nowa i miała zapach nowości, nie była podnieciona. Walka z nimi bez szans powodzenia i w ten sposób zostałam zmuszona do zakupu bluzy, która jest na mnie za mała.
  • ~anna / 2022-12-06 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    kupiłam bluzę 24.11 i do tej pory nie dostałam nikt nie umie mi powiedzieć na infolini co z moim zamówiemiem
  • ~Alicja / 2022-11-30 19:56
    Ocena: 3.60 / 5
    Kupuję w Zalando wiele lat, jestem zadowolona, zawsze ew. zwrot gotówki na czas. Jestem zdziwiona tymi wpisami. Mam tylko JEDNĄ UWAGĘ-zawsze kupuję "za pobraniem" a teraz nic nie mogę kupić, bo życzą sobie najpierw zapłatę. Chyba zakoncze tę miłą współpracę.
    ZaletySprawne zakupy
    WadyNie mogę kupić "za pobraniem".
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1691
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1660
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1296
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 971
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4387
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4382
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3859
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3488
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2892