-
~tomek.adamczyk@poczta.onet.pl / 2019-10-15 15:24
Brak zwrotu pieniędzy!!! Niestety sprawa trafi do sądu -
-
~dorota_012@op.pl / 2019-10-15 15:21
Absurdalne w dzisiejszych czasach, ale ubrania czesto nie docierają do klienta. Towar ma status: dostarczono. Co wiecej firma ZALANDO nie zwrocila mi pieniedzy - oficjalnie błąd w systemie, a tak naprawdę scenariusz, ktory bardzo czesto się powtarza kiedy czytam pozostałe opinie. OSZUŚCI. -
~Justyna / 2019-09-11 20:42
Ostatnio zamówiłam sukienkę w Zalando, było to moje pierwsze zamówienie z tego sklepu. Przesyłka dotarła bardzo szybko. Jednak po otworzeniu paczki przeżyłam szok. Otrzymałam sukienkę bez metki, o intensywnym zapachu perfum poprzedniej właścicielki, zmechaconą pod pachami. Co gorsza... o lekkim zapachu potu pod pachami. To dla mnie nie do przyjęcia, że taka renomowana i światowa firma jak Zalando robi takie rzeczy. W regulaminie sklepu widnieje informacja, że nie przyjmują ubrań ze śladami użytkowania/noszenia. A jednak okazało się, że nie tylko przyjęli ale także wysłali kolejnej osobie. Złożyłam reklamację, bez żadnego problemu otrzymałam zwrot pieniędzy. Kontakt ze sklepem, obsługa klienta też ok, wszystko przebiegało sprawnie. Jednak mimo tego piszę negatywną opinię, ponieważ to co mnie spotkało w Zalando to skandal. Nie spodziewałam się takiej sytuacji po żadnym sklepie internetowym, a spotkało mnie to w sklepie tak renomowanym jak Zalando. Zaletyszybka wysyłka, bardzo sprawny kontakt, szybki zwrot pieniędzyWadyNiedopuszczalnym jest, że Zalando przyjmuje zwrot ubrania z widocznymi śladami użytkowania, po czym wysyła przepocone ubranie bez metki kolejnej klientce -
~Grzegorz / 2019-06-05 15:30
Ja zostałem OSZUKANY! Zamówiłem produkt i nie dostałem ani produktu ani pieniędzy. Telefony i emaile nić nie pomagają. Tłumaczą się, że to dystrybutor nawalił i każą czekać. Sprawa ciągnie się już miesiąc. Odradzam robienia tu zakupów. Sprawa rozwojowa w kierunku upublicznienia lub droga sądowa. Materiał dowodowy barrrdzo obszerny. Wadyobsługa klienta -
~iw / 2018-09-15 20:26
Może i asortyment jest... ale problem z reklamacja walczę z zegarkiem Michaela Koresa który był złoty teraz srebrny.. .Każda reklamacja odrzucona!!Obsluga taka sobie problem z dostarczeniem paczek Tysiące skarg ,pism które nic nie dają .Kurier to beton .brak słów!! Nie dbają o klienta obsluga jak za króla świeczki.Źenada!! ZaletyasortymentWadykurier ,obsluga -
~Lenny / 2016-02-20 11:55
Tak powinno być w każdym e-sklepie: darmowa dostawa i zwrot. Fajny towar. Zaletydarmowa dostawa i zwrot -
~zakupoholiczka / 2016-02-18 22:00
Zalando ma dobrą ofertę, darmową dostawę, więc zawsze lepiej zamówić dwa rozmiary, nigdy nie miałam kłopotów ze zwrotem. Zaletyszeroka oferta, darmowa dostawa bez limitu cenowego