Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 322 opinii

2.11 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.55
  • Dostawa
    2.13
  • Poziom cen
    2.30
  • Łatwość zamawiania
    2.72
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Madzia / 2021-05-22 13:12
    Ocena: 1.60 / 5
    Tragedia

    Tragedia! Nie wpisali Dhl- owi numeru telefonu więc nie dostałam informacji o przesyłce i kodu odbioru. Od kilku dni nie mogę odebrać przesyłki. Obsługa infolinii skandaliczna! Zaproponowano mi, że jeśli jeszcze raz zapłacę za przesyłkę to dostanę kod!!!!!! Są bezmyślni, odpowiadają wyuczonymi formułkami jak automaty. BRAK PROCEDUR. Brak możliwości kontaktu z jakimkolwiek przełożonym. ODRADZAM!!!! Takie firemki powinny zniknąć z rynku. Lepiej kupować bezpośrednio u producentòw.

    WadyFatalna obsługa klienta!
  • ~Wyjebany / 2021-05-16 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    11ty dzień czekam na przesyłkę,kasa zapłacona więc mają mnie gdzieś,sztuka na raz JUŻ NIGDY TAM NIE KUPIĘ TO BYL MÓJ PIERWSZY I OSTATNI zakup w tym PSEŁDO sklepiku
  • ~Julita123 / 2021-04-13 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści!! Przesyłka miała być darmowa, a chcieli 10 zl od Julity za przesyłkę wyłudzić... NIE POLECAM!
  • ~Emmi / 2021-04-07 16:29
    Ocena: 2.20 / 5
    Zakupilam dwie bluzy z czego jedną musialam zwrócić. Dostawa , nie mam zastrzezeń, natomiast zwrot kompletna ignorancja klienta. Nie mogąc wychodzić z domu wybralam opcje zwrotu za posrednictwem kuriera DHL, ktory mimo trzykrotnego złożenia zlecenia i 3 reklamacji , nie pojawil się. Do tego w rozmowie z DHL bylam oklamywana, ze kurier byl, ze dzwonil, z czego żadne nie miało miejsca. Niestety Zalando umywa ręce, teoretycznie jest możliwość zwrotu taka drogą, praktycznie nie ma. Nie polecam zakupów w tej firmie, ani korzystania z uslug firmy DHL.
    WadySystem zwrotow kuleje.
  • ~BOŻENA / 2021-03-12 11:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Niekompetencja złożyłam zamówienie za pomocą karty podaronkowej nie dość że nie zostałam zawiadomiona że zamówienie nie może zostać zrealizowane to jeszcze moja karta została już wykorzystana taką dostałam informację.
  • ~Magda / 2021-03-11 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia kiedyś polecałam sklep na dzień dzisiejszy nie polecę nikomu kolejne zamówienie nie dotarło wysłane ale nigdy mie dotarło . Dzwoniliśmy Pan powiedział ze mam sobie czekać aż będzie na stanie ta rzecz .Ze zwrotem kosztów tez problemy po 17 dniach dzwonienia pieniądze zostały oddane ponieważ zamówiłam co innego a dostałam co innego ogólnie Nie polecam szkoda nerwów
  • ~Paweł / 2021-02-01 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    100 - dniowe prawo zwrotu ? Opiszę jak to działa a raczej nie działa w praktyce.

    Zamówienie 10910041906377
    Kupiłem buty, fajne ale nie pasowały. Wydawało mi się że są w dobrej cenie więc przetrzymałem je dla brata żeby zobaczył może sobie zostawi. Przymierzył – nie chce. Więc odsyłam buty –dwa razy przymierzone – w terminie a jakże i czekam na zwrot pieniędzy. Tyle że pieniądze nie wracają ani przez tydzień ani przez dwa ani nawet przez trzy. Dzwonię na infolinię i tu dowiaduję się że BUTY ZOSTAŁY ZUTYLIZOWANE bo były podobno używane (ciekawe gdzie i przez kogo) a jak w terminie 14 dni od maila (którego nie otrzymałem do dziś) nie odpisałem że chce by mi je odesłano to buty niszczą. NOWE BUTY za 400zł.. Już to widzę. Poprosiłem o: protokół rzekomej utylizacji gdzie jest informacja na stronie o ewentualnej utylizacji zwracanego obuwia no i o dowód że tego maila otrzymałem ? NIE, NIC TAKIEGO NIE DOSTANĘ bo nie ma takiej PROCEDURY. Mieli telefon, adres – jakoś się nie potrafili skontaktować. Pani z infolinii nie potrafiła mi na te pytania odpowiedzieć podobnie jak: „Pozdrawiam serdecznie z Berlina Marta H., Justyna N., Dominik N. i Zespół Zalando Życzę Miłego Dnia !”
    Jaka jest możliwość zabezpieczenia się przed takim kantem ? Pozbawiliście mnie Państwo prawa do zbadania sprawy przez niezależnego rzeczoznawcę. Zniszczyliście dowód sporu.
    Nie polecam. Z w miarę tanio zrobiło się mega drogo.
  • ~Farinelli / 2020-11-24 14:10
    Ocena: 2.60 / 5
    Kupiłem na prezent dla dziewczyny szal i czapkę w promocji black week i przysłali mi produkt z zaciągniętą, wyciągniętą nitką i z metką papierową luzem - jakby jakiś bubel po zwrocie. Nie polecam!!!
    Zaletyasortyment
    Wadyczęsto buble po zwrocie
  • ~Patrycja / 2020-10-20 20:58
    Ocena: 4.00 / 5
    Rezygnuję z zakupów w sklepie internetowym Zalando.
    Przyczyną tego stanu rzeczy nie jest obsługa czy towar.
    Irytują mnie i nie tylko mnie, reklamy tegoż sklepu.
    To nie jest reklama towaru czy usług ,tylko forsowanie filozofii lgtb.
    Nie do każdego taki przekaz trafia i uważam ,że niedopuszczalne jest takie wpływanie ,szczególnie na młodego człowieka. Sklep powinien sprzedawać towar a nie poglądy .
    ZaletyDobra obsługa, towar na czas dostarczony do domu.
    WadyNiedobra reklama sklepu,przekaz narzucający styl życia i filozofię lgtb.
  • ~olninio / 2020-09-14 07:56
    Ocena: 3.40 / 5
    Odradzam jakiekolwiek zakupy w tym sklepie. Od 2019 roku nie respektują moich praw jako konsumenta. Wykorzystują to że mają firmę zarejestrowaną w Berlinie i nasz UOKiK nie może im nic zrobić. Tygodniami nie odpowiadają na moje maile i mnie ignorują. Musiałem pisać do instytucji zagranicznych broniących praw konsumenta żeby oddali mi moje pieniądze. Teraz czekam już miesiąc czasu od decyzji o zwrocie i dalej jestem zwodzony!!! Słyszę ciągle słyszę: "Proszę jeszcze o chwilę cierpliwości". Od 2019 roku!!!!
  • ~Bożena / 2020-08-05 10:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Odesłałam spodnie 23.06.2020 r. nie otrzymałam zwrotu pieniędzy.Interweniowałam 14.07.2020r. telefonicznie,poinformowano mnie, że zwróciłam Pocztą Polską (nie przyjęto mi przesyłki w Żabce) więc spodnie zostaną mi odesłane. Niestety zostałam okłamana nie otrzymałam spodni.
  • ~Eliza / 2020-02-26 14:11
    Ocena: 3.60 / 5
    Towar dostałam 17 lutego i 17 lutego go odesłałam (z Żabki- kurierem). Dziś jest 26 luty. Rzekomo dziś dostali paczkę????. I od dziś mam czekać 2 tygodnie na zwrot kasy????. Miałam za tę zwróconą kasę zamówić coś znowu w Zalando, ale właśnie stracili klienta. Trzeba upaść na głowę, żeby kazać wierzyć, że paczka szła do nich ponad tydzień. Są inne sklepy. Także tego, Zalando, kiepściutko.
    ZaletyDuży wybór, szybka dostawa
    WadySzkoda, że klient nie otrzymuje kasy w miarę szybki.
  • ~tomek.adamczyk@poczta.onet.pl / 2019-10-15 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zwrotu pieniędzy!!! Niestety sprawa trafi do sądu
  • ~dorota_012@op.pl / 2019-10-15 15:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Absurdalne w dzisiejszych czasach, ale ubrania czesto nie docierają do klienta. Towar ma status: dostarczono. Co wiecej firma ZALANDO nie zwrocila mi pieniedzy - oficjalnie błąd w systemie, a tak naprawdę scenariusz, ktory bardzo czesto się powtarza kiedy czytam pozostałe opinie. OSZUŚCI.
  • ~Justyna / 2019-09-11 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio zamówiłam sukienkę w Zalando, było to moje pierwsze zamówienie z tego sklepu. Przesyłka dotarła bardzo szybko. Jednak po otworzeniu paczki przeżyłam szok. Otrzymałam sukienkę bez metki, o intensywnym zapachu perfum poprzedniej właścicielki, zmechaconą pod pachami. Co gorsza... o lekkim zapachu potu pod pachami. To dla mnie nie do przyjęcia, że taka renomowana i światowa firma jak Zalando robi takie rzeczy. W regulaminie sklepu widnieje informacja, że nie przyjmują ubrań ze śladami użytkowania/noszenia. A jednak okazało się, że nie tylko przyjęli ale także wysłali kolejnej osobie. Złożyłam reklamację, bez żadnego problemu otrzymałam zwrot pieniędzy. Kontakt ze sklepem, obsługa klienta też ok, wszystko przebiegało sprawnie. Jednak mimo tego piszę negatywną opinię, ponieważ to co mnie spotkało w Zalando to skandal. Nie spodziewałam się takiej sytuacji po żadnym sklepie internetowym, a spotkało mnie to w sklepie tak renomowanym jak Zalando.
    Zaletyszybka wysyłka, bardzo sprawny kontakt, szybki zwrot pieniędzy
    WadyNiedopuszczalnym jest, że Zalando przyjmuje zwrot ubrania z widocznymi śladami użytkowania, po czym wysyła przepocone ubranie bez metki kolejnej klientce
  • ~Grzegorz / 2019-06-05 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja zostałem OSZUKANY! Zamówiłem produkt i nie dostałem ani produktu ani pieniędzy. Telefony i emaile nić nie pomagają. Tłumaczą się, że to dystrybutor nawalił i każą czekać. Sprawa ciągnie się już miesiąc. Odradzam robienia tu zakupów. Sprawa rozwojowa w kierunku upublicznienia lub droga sądowa. Materiał dowodowy barrrdzo obszerny.
    Wadyobsługa klienta
  • ~iw / 2018-09-15 20:26
    Ocena: 1.80 / 5
    Może i asortyment jest... ale problem z reklamacja walczę z zegarkiem Michaela Koresa który był złoty teraz srebrny.. .Każda reklamacja odrzucona!!Obsluga taka sobie problem z dostarczeniem paczek Tysiące skarg ,pism które nic nie dają .Kurier to beton .brak słów!! Nie dbają o klienta obsluga jak za króla świeczki.Źenada!!
    Zaletyasortyment
    Wadykurier ,obsluga
  • ~Lenny / 2016-02-20 11:55
    Ocena: 4.80 / 5
    Tak powinno być w każdym e-sklepie: darmowa dostawa i zwrot. Fajny towar.
    Zaletydarmowa dostawa i zwrot
  • ~zakupoholiczka / 2016-02-18 22:00
    Ocena: 4.60 / 5
    Zalando ma dobrą ofertę, darmową dostawę, więc zawsze lepiej zamówić dwa rozmiary, nigdy nie miałam kłopotów ze zwrotem.
    Zaletyszeroka oferta, darmowa dostawa bez limitu cenowego
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1691
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1660
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1296
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 971
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4387
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4383
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3859
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3488
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2892