strona 15 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Marlena / 2022-08-21 11:40
Nie polecam !!! Krętacze i złodzieje . Zakupione buty w promocji zapłacone czekam na przesyłkę a tu cisza . Nie raczą poinformować klienta że zakup anulowany ! Co najlepsze wystawiają towar w tym rozmiarze już o 200 zł droższy !!! Nigdy więcej tam nic nie zamówię -
-
~Marta / 2023-04-06 19:51
Maja totalnie gdzieś prawo i Klientów. Zamówienie opłacone, otrzymałam potwierdzenie zamówienia i dopiero po rozmowie z konsultantem dowiedziałam się ze zamówienie zostało anulowane! Nawet nikt nie raczył mi tego napisać. Zostało anulowane bo: [tu kopiuje tłumaczenie obsługi zalando]
Wygląda na to, że Twoja płatność wpłynęła do nas tuż po wykupieniu artykułu z naszych stanów magazynowych, stąd musiała zostac anulowana, przepraszamy za niedogodności. Serdecznie przepraszam za anulowanie produktu. Aby lepiej wyjaśnić zaistniałą sytuację, opiszę krótko proces złożenia zamówienia.
W momencie złożenia zamówienia i potwierdzenia płatności, środki są automatycznie pobierane z Twojego konta i zajmuje to dosłownie kilka sekund. Jednak zanim środki fizycznie zostaną przypisane do odpowiedniego zamówienia, może minąć trochę czasu. Dlatego też wymagamy od serwisu przesłania potwierdzenia, że płatność została zrealizowana.
Jeżeli w międzyczasie, gdy czekamy na wspomniane potwierdzenie, produkt zostanie wyprzedany lub z przyczyn technicznych nie otrzymamy takiego potwierdzenia od serwisu, system automatycznie anuluje zamówienie. Wówczas należy złożyć zamówienie ponownie (jeżeli produkt nadal jest dostępny), a środki za anulowane zamówienie automatycznie wrócą na konto w ciągu kilku dni roboczych.
Przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość!
Po pierwsze jak to jest możliwe skoro płatność została zrobiona od razu po drugie dają możliwość płatności przelewem wiec w momencie zakupu rezerwują dana rzecz i dają czas na opłacenie. Po drugie mogli zaproponować inny kolor. Po trzecie, zrobiłam dwa zamówienia różnych produktów z tej serii. Po czwarte produkty są nadal dostępne ale już w innej cenie!!!!!!
ŻENADA i kpina.ZaletyBrakWadyOkropna obsługa
Każdy mówi co innego na infolinii
Jawnie okłamują Klientów
Działają niezgodnie z prawem -
~Marzena / 2023-08-12 17:43
Nie polecam,Sweter ubrany 2razy,nie prany, szwy puszczają robią się oczka,gdzie dotnie to się kudlaczy kulkuje,do tego krzywoskrojony.Reklamacja odrzucona bo to wady urzytkowania! Serio mam wrażenie że człowiek tego nie czyta tylko boty z gotowymi tekstami.Ceny kosmos a jakość zerową, odradzam ten syf coraz gorszy. ZaletyZeroWadySame -
~Marzena / 2025-07-04 14:54
To było ostatnie zamówienie w tym sklepie. Zamawiam kurtkę. Po tygodniu przychodzi bluzeczka bez rękawów zamiast kurtki. Naklejam zwrotkę. Jadę nadać. Zwrotkę niezarejestowana nie mogę nadać. Dzwonię na infolinie . Przepraszają. Wracam do domu i czekam 24 godziny na zwrotkę. Znowu muszę jechać nadać przesyłkę. ZaletyNie maWadyTo sklep jedna wielka pomyłka -
~Michał / 2023-04-06 19:56
Nie realizuja zamówień. Zamówiłem walizkę, zapłaciłem a oni bez powodu anulowali zamówienie po kilku dnich
-
~Mielon / 2023-04-07 09:20
Anulowali trzy zamówienia podając nieprawdziwy powód o braku towaru na stanie. Sklep zdecydowanie niegodny zaufania. -
~mmm / 2023-07-12 08:42
Od bardzo dawna zamawiałam ubrania na Zalando ale to co teraz zrobili to złodziejstwo. Zwróciłam kurtkę i torebkę z jakieś 3mce temu do dziś nie mam zwrotu pieniędzy i jeszcze mam niby dopłacić 410zł za co ja się pytam.
Nigdy więcej nie bedę juz zamawiać na Zalando -
~Monika / 2022-07-29 12:38
Odradzam odsyłajac towar próbowali mi wmówić że był użytkowany -
-
~Monika / 2023-01-17 11:39
Pomimo zakupu z natychmiastową zapłatą nigdy nie otrzymałam przesyłki od Zalando. Nie otrzymałam także powiadomienia o wysłaniu do mnie towaru ani o tym, kiedy mija termin jego odbioru. Gdy zaniepokojona brakiem informacji ze strony sklepu zadzwoniłam do Zalando. usłyszałam, że moja paczka jest w drodze powrotnej do Zalando i nigdy nie otrzymam towaru. Zwrot pieniędzy będzie w ciągu 14 dni i jedyne co mogę zrobić, to złożyć rekalamację, która oczywiście nic mi nie da. Przesyłka została wysłana za pośrednictwem DHL i nie powiadomiono mnie o tym fakcie ani mailowo ani sms em. Nie zrobiło to ani Zalando ani wynajęty przez sklep pośrednik. Zalando każe mi składać reklamacje w DHL, pomimo tego, że do momentu otrzymania przesyłki jest jej właścicielem.
Gwiazdka za obsługę to za dużo, ale daję ją, bo obawiam się, że bez niej moja opinia w ogóle się nie wyświetli. -
~Monika / 2023-01-17 12:13
Sklep musi mieć problem z negatywnymi opiniami, bo bardzo trudno jest je zamieścić na ich stronie. Napisałam dwie negatywne opinie na temat produktów, które ostatecznie nie zostały opublikowane. Na infolinii nie potrafią odpowiedzieć na pytanie dlaczego tak się dzieje.
-
~Monika / 2023-04-14 10:34
Zamówienie anulowane z powodu braku dostępności towaru, mimo że nadal artykuły na stronie dostępne w sprzedaży. Zwrot środków nie następuje od tygodnia, mimo że sytuacja jest jednoznaczna i nie wymaga dopełnienia dodatkowych formalności. -
~Natala / 2023-02-19 11:11
Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
Porażka, od zamówienia po obsługę klienta. -
~Natalia / 2024-03-16 13:08
Kupowałam na zalando od czasu do czasu. W ostatnich dniach kupiłam voucher na urodziny dla kolezanki. Miał przyjsc mailem kod vouchera. Przyszedł, dla sprawdzenia kodu wpisałam swój mail żeby wysłali kod który wysle koleżance. Ale zalando przypisał voucher do mojego maila i wrzucił mi voucher do aplikacji. Nie ma możliwości zwrotu, usunięcia, wysłania kodu. Po prostu przypisali i zakończyli temat. 6krotnie rozmawiałam na czacie z różnymi doradcami. Cześć się wyłączała, cześć miała ewidentnie w nosie bo oni tak robia i już. Generalnie kod mogę sobie wsadzic w zad a obsługa to tragedia. Wyłączają się w trakcie rozmowy, koncza konwersacje jak zapytałam gdzie mam wyjasnic sprawę skoto konsultant nie może jej rozwiązać itp. Zakończyłam tym samym jakiekolwiek zakupy z zalando. -
~Nati / 2022-07-13 20:18
No to jest dno, już nigdy w życiu nie będzie zamawiać na Zalando.
Jak można podać nie prawidłowy adres to raz a po drugie dlatego żeby coś dowiedzieć to trzeba dzwonić cztery razy do konsultantów żebym coś dowiedzieć bo oni "nic nie słyszą" albo urywa się rozmowa..
Oszuści razem z DPD kasują za przesyłkę a później piszą że nie prawidłowy adres.. Chyba na tym więcej zarabiają..???? -
~Niezadowolony / 2022-11-28 11:09
Firma jest niepoważna i taką opinię wystawię. Sweter kupiłam i zaplaciłam bo był dostępny za 133 zł z dostawą. Dostałam zwrot pieniędzy nie wiem dlaczego. A teraz proponują mi ten sam sweter za 400 zł. -
~Nikt / 2022-10-13 11:00
Nie polecam. Zamówiłam dla chłopaka kurtkę plus spodnie w gratisie. Kurtka doszła a spodnie nie. Nie dość że trzeba było długo czekać to jeszcze na dodatek nie ma spodni które pisało że będą w gratisie. Jedno wielkie oszustwo ZaletyBrak -
-
~Ol / 2025-06-15 07:29
Uwaga!! Ktoś założył fikcyjne konto na moje dane na Zalando. Zero weryfikacji ????zgłosiłam sprawę na Policję i windykuje mnie firma windykacyjna . Uważajcie ! -
~olga / 2023-08-11 07:43
uwazac na ten syf!najpierw nie uznaja reklamacji-ropatrzonej w 5 min mailowo. odwołuje sie i wysyłam obuwie do niemiec do producenta. reklamacja zasadna, ale do tej pory ie mozna odzyskac pieniedzy! omijac szerokim łukiem to g. zaraz zglaszam do odp instytucji, to oszusci oddadza pieniadze -
~Olo / 2023-04-08 10:15
Jedno wielkie oszustwo, dają promocję tylko po to aby wyłudzić dane osobowe ZaletyBrakWadyOszustwo, wyłudzanie danych osobowych -
~P / 2022-07-06 13:44
Kupuję buty, towar od razu opłacony przelewem natychmiastowym. Dostawa za 3-4 dni. Mail potwierdzający zamówienie po chwili na skrzynce. Po 3 dniach pisze mail, że nie mam info o przesyłce i proszę o wiadomość, kiedy wyślą. A tu mail zwrotny, że sobie anulowani zamówienie. Towar cały czas dostępny ale po wyższej cenie. I mają w nosie Klienta, zamówienie i fakt zawarcia umowy. Nigdy więcej tam nic nie kupie, buty chciałem kupić na wakacje i teraz musze na szybko coś ogarniać.
strona 15 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »