Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 330 opinii

2.11 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.55
  • Dostawa
    2.13
  • Poziom cen
    2.30
  • Łatwość zamawiania
    2.71
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mmm / 2023-07-12 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Od bardzo dawna zamawiałam ubrania na Zalando ale to co teraz zrobili to złodziejstwo. Zwróciłam kurtkę i torebkę z jakieś 3mce temu do dziś nie mam zwrotu pieniędzy i jeszcze mam niby dopłacić 410zł za co ja się pytam.
    Nigdy więcej nie bedę juz zamawiać na Zalando
  • ~Monika / 2022-07-29 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam odsyłajac towar próbowali mi wmówić że był użytkowany
  • ~Monika / 2023-01-17 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo zakupu z natychmiastową zapłatą nigdy nie otrzymałam przesyłki od Zalando. Nie otrzymałam także powiadomienia o wysłaniu do mnie towaru ani o tym, kiedy mija termin jego odbioru. Gdy zaniepokojona brakiem informacji ze strony sklepu zadzwoniłam do Zalando. usłyszałam, że moja paczka jest w drodze powrotnej do Zalando i nigdy nie otrzymam towaru. Zwrot pieniędzy będzie w ciągu 14 dni i jedyne co mogę zrobić, to złożyć rekalamację, która oczywiście nic mi nie da. Przesyłka została  wysłana za pośrednictwem DHL i nie powiadomiono mnie o tym fakcie ani mailowo ani sms em. Nie zrobiło to ani Zalando ani wynajęty przez sklep pośrednik. Zalando każe mi składać reklamacje w DHL,  pomimo tego, że do momentu otrzymania przesyłki jest jej właścicielem.
    Gwiazdka za obsługę to za dużo, ale daję ją, bo obawiam się, że bez niej moja opinia w ogóle się nie wyświetli.
  • ~Monika / 2023-01-17 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep musi mieć problem z negatywnymi opiniami, bo bardzo trudno jest je zamieścić na ich stronie. Napisałam dwie negatywne opinie na temat produktów, które ostatecznie nie zostały opublikowane. Na infolinii nie potrafią odpowiedzieć na pytanie dlaczego tak się dzieje.
  • ~Monika / 2023-04-14 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie anulowane z powodu braku dostępności towaru, mimo że nadal artykuły na stronie dostępne w sprzedaży. Zwrot środków nie następuje od tygodnia, mimo że sytuacja jest jednoznaczna i nie wymaga dopełnienia dodatkowych formalności.
  • ~Natala / 2023-02-19 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
    Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
    Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
    Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
    Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
    Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
  • ~Natalia / 2024-03-16 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupowałam na zalando od czasu do czasu. W ostatnich dniach kupiłam voucher na urodziny dla kolezanki. Miał przyjsc mailem kod vouchera. Przyszedł, dla sprawdzenia kodu wpisałam swój mail żeby wysłali kod który wysle koleżance. Ale zalando przypisał voucher do mojego maila i wrzucił mi voucher do aplikacji. Nie ma możliwości zwrotu, usunięcia, wysłania kodu. Po prostu przypisali i zakończyli temat. 6krotnie rozmawiałam na czacie z różnymi doradcami. Cześć się wyłączała, cześć miała ewidentnie w nosie bo oni tak robia i już. Generalnie kod mogę sobie wsadzic w zad a obsługa to tragedia. Wyłączają się w trakcie rozmowy, koncza konwersacje jak zapytałam gdzie mam wyjasnic sprawę skoto konsultant nie może jej rozwiązać itp. Zakończyłam tym samym jakiekolwiek zakupy z zalando.
  • ~Nati / 2022-07-13 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    No to jest dno, już nigdy w życiu nie będzie zamawiać na Zalando.
    Jak można podać nie prawidłowy adres to raz a po drugie dlatego żeby coś dowiedzieć to trzeba dzwonić cztery razy do konsultantów żebym coś dowiedzieć bo oni "nic nie słyszą" albo urywa się rozmowa..
    Oszuści razem z DPD kasują za przesyłkę a później piszą że nie prawidłowy adres.. Chyba na tym więcej zarabiają..????
  • ~Niezadowolony / 2022-11-28 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma jest niepoważna i taką opinię wystawię. Sweter kupiłam i zaplaciłam bo był dostępny za 133 zł z dostawą. Dostałam zwrot pieniędzy nie wiem dlaczego. A teraz proponują mi ten sam sweter za 400 zł.
  • ~Nikt / 2022-10-13 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zamówiłam dla chłopaka kurtkę plus spodnie w gratisie. Kurtka doszła a spodnie nie. Nie dość że trzeba było długo czekać to jeszcze na dodatek nie ma spodni które pisało że będą w gratisie. Jedno wielkie oszustwo
    ZaletyBrak
  • ~olga / 2023-08-11 07:43
    Ocena: 1.00 / 5
    uwazac na ten syf!najpierw nie uznaja reklamacji-ropatrzonej w 5 min mailowo. odwołuje sie i wysyłam obuwie do niemiec do producenta. reklamacja zasadna, ale do tej pory ie mozna odzyskac pieniedzy! omijac szerokim łukiem to g. zaraz zglaszam do odp instytucji, to oszusci oddadza pieniadze
  • ~Olo / 2023-04-08 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie oszustwo, dają promocję tylko po to aby wyłudzić dane osobowe
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo, wyłudzanie danych osobowych
  • ~P / 2022-07-06 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupuję buty, towar od razu opłacony przelewem natychmiastowym. Dostawa za 3-4 dni. Mail potwierdzający zamówienie po chwili na skrzynce. Po 3 dniach pisze mail, że nie mam info o przesyłce i proszę o wiadomość, kiedy wyślą. A tu mail zwrotny, że sobie anulowani zamówienie. Towar cały czas dostępny ale po wyższej cenie. I mają w nosie Klienta, zamówienie i fakt zawarcia umowy. Nigdy więcej tam nic nie kupie, buty chciałem kupić na wakacje i teraz musze na szybko coś ogarniać.

  • ~Pati / 2023-10-03 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwazajcie na zlodziejskie zalando! Oddalam buty za 650 zl i nie chca oddzc kasy! Pomieszali zwroty i mi sie kaza tlumaczyc! Przesylac dowody! Wyslalam wszystko a oni wymyslaja ze nieczytelne zdjecia ktore zrobione sa ze screena ! Zlodzieje i oszusci! Co chwile laczy z innym konsultantem!
    ZaletyNie ma zalet
    WadyZlodzieje
  • ~patryk / 2024-09-06 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    4 razy kurier dpd nie dostarczył przesyłki za pobraniem, 2 razy wysłal jej zwrot do nadawcy, trzeci razy już nie zamowie! Żenada!!!
  • ~Paulina / 2022-01-17 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    ŻENADA!! JAKIS MATOŁ, Z MAGAZYNU MA PROBLEM Z ODROZNIENIEM TOREBKI Z KURTKĄ CO GORSZA CHINSKA- I ja odpowiadam za jego blad: jezeli chce zwrotku pieniedzy-, ja mam paczke nadac, wyslac i zapakowac aha! I zamowic raz jeszcze (upragniony produkt) aby go ewentualnie dostac !!! ????????????Wykraczacie poza prawo konsumenta i wydaje się Wam, że wszystko Wam wolno. Nie tędy droga. Ostatni raz
  • ~Paulina / 2023-11-05 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich! Tę opinię przeczytają najpewniej osoby, które zostały już oszukane, ale jeśli czytają ją osoby dopiero przed zakupem, to odradzam. Jestem stałą klientką Zalando i to, co się dzieje u nich od kilku miesięcy przechodzi wszelkie granice. Zamówiony towar za ponad 1000zł nie został przyjęty do zwrotu, stwierdzono, że paczka dotarła pusta i bez żadnych dowodów po prostu nie zwrócono mi pieniędzy za towar. Nie zgłoszono także uszkodzenia przesyłki lub czegokolwiek w firmie kurskiej tak, abym mogła zgłosić reklamację. Po prostu potraktowano mnie jak oszustkę i stwierdzono, że towaru w paczce NIE BYŁO. Druga sprawa jest jeszcze gorsza i niech da do myślenia wszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem na Zalando czegokolwiek premium. Zamówiłam okulary Marca Jacobsa, otrzymałam jakieś zupełnie inne okulary, które miały tylko naklejkę Marca Jacobsa, ale w ogóle nie były firmowe. Zwrotu nie przyjęto, stwierdzili, że oni takiego towaru na magazynie nie mają i że nie mogą go przyjąć, A TAKI MI WYSŁALI. Nie jestem w stanie zrobić z tym już nic polubownie, konsultanci na infolinii rozłączają się w trakcie rozmowy. Międzynarodowy pozew sądowy został już przeze mnie złożony, bo ja tego nie odpuszczę, ale zastanówcie się czy chcecie w to wchodzić, bo kosztuje to niesamowicie dużo nerwów. Ja zamawiałam na Zalando od lat i spotkała mnie taka sytuacja po raz pierwszy i naprawdę jestem w szoku, jak traktują klientów.
  • ~Paweł / 2021-02-01 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    100 - dniowe prawo zwrotu ? Opiszę jak to działa a raczej nie działa w praktyce.

    Zamówienie 10910041906377
    Kupiłem buty, fajne ale nie pasowały. Wydawało mi się że są w dobrej cenie więc przetrzymałem je dla brata żeby zobaczył może sobie zostawi. Przymierzył – nie chce. Więc odsyłam buty –dwa razy przymierzone – w terminie a jakże i czekam na zwrot pieniędzy. Tyle że pieniądze nie wracają ani przez tydzień ani przez dwa ani nawet przez trzy. Dzwonię na infolinię i tu dowiaduję się że BUTY ZOSTAŁY ZUTYLIZOWANE bo były podobno używane (ciekawe gdzie i przez kogo) a jak w terminie 14 dni od maila (którego nie otrzymałem do dziś) nie odpisałem że chce by mi je odesłano to buty niszczą. NOWE BUTY za 400zł.. Już to widzę. Poprosiłem o: protokół rzekomej utylizacji gdzie jest informacja na stronie o ewentualnej utylizacji zwracanego obuwia no i o dowód że tego maila otrzymałem ? NIE, NIC TAKIEGO NIE DOSTANĘ bo nie ma takiej PROCEDURY. Mieli telefon, adres – jakoś się nie potrafili skontaktować. Pani z infolinii nie potrafiła mi na te pytania odpowiedzieć podobnie jak: „Pozdrawiam serdecznie z Berlina Marta H., Justyna N., Dominik N. i Zespół Zalando Życzę Miłego Dnia !”
    Jaka jest możliwość zabezpieczenia się przed takim kantem ? Pozbawiliście mnie Państwo prawa do zbadania sprawy przez niezależnego rzeczoznawcę. Zniszczyliście dowód sporu.
    Nie polecam. Z w miarę tanio zrobiło się mega drogo.
  • ~PIOTR / 2024-02-12 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT. DOSTALEM WIADOMOSC ZE PACZKA DOSTARCZONA. RZECZYWISTOSC. NIE MA PACZKI,DWOCH KONSULTANTOW SIE ROZLACZYLO TRZECI POWIEDZIAL ZE SPRAWDZI.PACZKE OPLACILEM PONAD 1500ZL.ANI PIENIEDZY ANI PACZKI NA CHWILE OBECNA. ODRADZAM
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK WIARYGODNOSCI I SPOJNOSCI INFORMACJI
  • ~PTR / 2022-07-27 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Okulary przeciwsloneczne za 400zl przyszły w pudełku które wyglądało jak po 100zwrotach, jak wyciągnięte psu z odbytu. W środku okulary bez oryginalnych folii zabezpieczających, porysowane, uje.... od palców i mnóstwo jakiś włosków, kurzu, paprochów.... jak można coś takiego wysłać klientowi i spodziewać się, dobrej opinii? w dodatku cud, że nic z tymi okularami sie nie stało w transporcie bo ktoś mądry zabezpieczył pudełko tylko z jednej strony a z drugiej szkła okularów co prawda w pokrowcu ale stykały się z zewnętrzną ścianką kartonu niezabezpieczone...
    Porobiłem zdjęcia i odesłałem, zobaczymy jak pójdzie zwrot, coś czuje, że będą cyrki.
    WadyKpiny z klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976