Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 346 opinii

2.11 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.54
  • Dostawa
    2.13
  • Poziom cen
    2.28
  • Łatwość zamawiania
    2.72
  • Asortyment
    2.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lech / 2024-03-22 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz kupiłem w tym czmś.Masakra Przyszło nie to co zamówiłem Jakiś chiński badziew
    ZaletyMam nauczkę żeby więcej nic tu nie kupować no i ostrzec wszystkich znajomych
    WadySame
  • ~Luiza / 2025-05-02 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando okazało się porażka. Nie chcą po 14 dniach zwrócić mi pieniędzy za produkt którego nie odebrałam i wrócił do nich. Działają nie zgodnie z regulaminem. Oczekują wysłania dodatkowego odręcznie napisanego oświadczenia i wysłania im zdjęcia. Nie wiadomo w jakim celu. Takiego zapisu nie ma w regulaminie. Łamią regulamin przetrzymując moje pieniądze ponad 14 dni od momentu kiedy otrzymali z powrotem produkt nieodpakowany, którego ja nawet nie otrzymałam. Przekazuje sprawę do UOKiK żeby ich skontrolowali i ukarali za takie praktyki. Dodatkowo nagłośnie sprawę w mediach. Trzeba na nich uważać. Kupić łatwo ale otrzymać zwrot pieniędzy bardzo trudno.
  • ~Łopatka / 2022-03-28 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu masakra....
    Pisza że w razie pytan proszę pisać email A nawet nie odpowiadają.
    Tworzą jakieś z dupy tickety i udają że są profesjonalni.
    Porażka
  • ~Łukasz / 2023-04-07 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie anulowane po dwóch dniach ze względu na brak na stanie - na stronie niemieckiej oraz producenta (Witchem) cały czas dostępne
  • ~Mac / 2025-04-11 00:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Wlasnie Zalando odmowilo zwrotu pieniędzy. Twierdza że odesłałem używany towar

    Uwaga kupowałem od wielu lat .
  • ~Maciej / 2023-09-25 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożone przeze mnie zamówienie miało trafić na czas, a nie przyszło, ponadto zamiast z polskiego magazynu Zalando to otrzymałem międzynarodową wysyłkę z Hiszpanii i tu już zaczęły się kłopoty, ponieważ zamiast obuwia sportowego to otrzymałem klapki.. odesłałem artykuł, wydrukowałem kartki z niezgodnością towarową, nadmieniłem jak sprawa wygląda i nic nie mogli zrobić, nieustannie to samo w wiadomościach na czacie czy e-mailu, jakbym rozmawiał wyłącznie z botami a nie ludźmi. Po tym jak minął czas zwrotu 14-dniowego, napisałem dnia 15, że do tamtej chwili nie otrzymałem zwrotu i zostałem skierowany do działu prawnego Zalando, napisałem jakieś oświadczenie o które prosili i po półtorej tygodnia otrzymałem taką wiadomość:

    "Zgodnie z linkiem do śledzenia Twoja przesyłka dotarła do naszego magazynu, jednak nasz magazyn nie otrzymał produktu zgłoszonego jako zwrócony. Dlatego obecnie nie możemy wykonać zwrotu należności za artykuł."

    Szkoda czasu i chęci na kupowanie od ludzi, którzy piorą pieniędzy w taki sposób, trzeba zgłaszać prawnie i tępić takie zachowania. Ostatnie moje zakupy u Zalando.
  • ~Magda / 2021-03-11 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia kiedyś polecałam sklep na dzień dzisiejszy nie polecę nikomu kolejne zamówienie nie dotarło wysłane ale nigdy mie dotarło . Dzwoniliśmy Pan powiedział ze mam sobie czekać aż będzie na stanie ta rzecz .Ze zwrotem kosztów tez problemy po 17 dniach dzwonienia pieniądze zostały oddane ponieważ zamówiłam co innego a dostałam co innego ogólnie Nie polecam szkoda nerwów
  • ~Magda / 2023-01-17 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando 2 razy nie zwróciło należności za odesłany towar!
    nie można w żaden sposób wyegzekwować należności a nie są to małe kwoty;
    twierdzą, że dokonali zwrotu ale nie podają żadnego potwierdzenia transakcji tylko email z informacją o dokonaniu przelewu, ale gdzie i do kogo to już nie wiadomo
    zdecydowanie NIE polecam
    Zaletybrak
    Wadystrata pieniędzy
  • ~Magda / 2023-03-29 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem oburzona skandalicznym poziomem obsługi na Zolando. Złozyłam zamowienie, zapłaciłam i dostałam powiadomienie mailowe ze towar zostanie dostarczony miedzy 27-30 marca (10 dni po zlozeniu zamowienia). Poniewaz nie dostawalam zadnych powiadomien ani maili ani sms odnosnie jaka jest firma kurierska, a link do sledzenia przesyłki pokazywał ciągle status "w drodze' zadzwonilam na obsluge klienta. Gdzie pani poinformowala mnie ze kurier probowal dostarczyc przesyłke 3 razy 23/24 i 27 marca i przesyłka zostala odeslana do magazynu. Pani nie byla mi w stanie dac zadnego potwierdzenia tych prob, bo one nie mialy miejsca,, caly czas jestem w domu, nikt sie za mna nie kontatkował. Nie podała mi tez firmy kurierskiej, nie ma mozliwosci na Zolando złozenia reklamacji, nic. Po prostu bezpodstawnie przetrzymali moje pieniądze 10 dni i oszukali mnie ze dostarcza towar ktorego nie probowali nawet dostarczyc. Złodziejstwo i oszustwo. I obsluga klienta, ktora gada bez sensu, nie moze polaczyc z dyrekcją, masakra
    Wadyskandaliczna obsluga klienta, brak informacji o kurierze, kurier raportuje nieprawde, brak jakiejkolwiek proby kontaktu/informacji ze strony kuriera. przetrzymywanie pieniedzy klienta wbrew jego woli i bezpodstawnie
  • ~Magda / 2023-03-29 18:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodam jeszcze ze Zolando nie umożliwia klientowi złozenia zażalenia na działanie firmy. Mozna wysłac maila do obsługi klinta na ktorek obsługo standardowo odpowiada ze jest im przykro ze zawalili za całosci i nic z tego nie wynika.
  • ~Magda / 2023-05-16 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Paczka źle zaadresowana, na zwrot pieniędzy mam czekać 20 dni. Czyli korzystają sobie z moich pieniędzy. Dodatkowo pani ma czacie zamyka czat w trakcie mojej wypowiedzi nie dając szansy na odpowiedź.
  • ~Magda / 2024-02-15 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszna telefoniczna obsługa klienta, która wprowadza w błąd.
  • ~Magda / 2025-08-11 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusci. Z 6 zamowionych kodzulek ukradli mi 4, jeszcze bezczelnie twierdząc, że ich nie oddałam????. Jezeli nie chcecie stracic pieniedzy, omijajcie szerokim łukiem!
    ZaletyBrak
    WadyNie zamawiajcie stąd!
  • ~Maja / 2022-08-07 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando anulowalo mój zakup dwa dni po potwierdzeniu transakcji. Kiedy sprobowalam zglosic sprawę kondultantowi, ten stwierdził, że produkt jest wyprzedany i mu przykro. Masakra po prostu. A i potwierdzenie przyszło z adresem do eysyłki nie tym, ktory podałam. To tez próbowałam załatwic zanim snulowano moje zamówienia, ske konsultant steierdzil, ze nic nie moze z tym zrobić. Jednym slowem odradzam!. Są totalnie nieprofesjonslni maja totalny bakagan i klienta zuoelnie gdzieś
    ZaletyBrak
    WadyWyżej opisane
  • ~Malgorzata / 2024-06-07 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Od szeregu lat dokonywałam zakupów w sklepie za znaczne kwoty pieniędzy. Nagle w tym tygodniu sklep bez uprzedzenia jednostronnie nie wiadomo dlaczego wyłączył moje konto. Nastąpiło to po mich licznych zakupach na znaczna kwotę towarów które nawet w całości nie dotarły. Obecnie nie mam podglądu swoich zamówień. Nie mogę odklikac zwrotu ani wydrukować etykiet. Moje maile pozostają bez reakcji że strony sklepu. Część towarów nie odpowiada mi rozmiarowo ale nie mogę ich zwrócić ani wymienić.
    ZDECYDOWANIE ODRADZAM ZAKUPY
    ZaletyBrak
  • ~Marcin / 2021-11-05 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulują sobie zamówienia nie wiedząc co jest przyczyną. Myśle ze firma działa na zasadzie obrotu kasy od klientów i nic więcej. Szkoda nerwów, nie korzystać. Będę czekał teraz na zwrot 2k nie wiem jak długo. Kasuje konto i myśl ponownego powrotu na jakiekolwiek zakupy w przyszłości. Nie dbają o klienta, jest wiele innych miejsc bardziej przyjaznych na zakupy internetowe.

    Dodam jeszcze wszystkim, że jeżeli zalando nie oddaje środków na konto w ustawodawczym czasie, można zgłosić to do swojego banku jako oszustwo i bank wtedy presjonuje o zwrot.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Marcin / 2022-06-25 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na firmę Zalando.pl
    Moje konto zostało shakowane, wykradziono dane prawdopodobnie zalando nie ma wystarczających zabezpieczeń.
    Zero odpowiedzi na moją reklamację.
    Uważam że korzystanie z Usług tej firmy nie jest bezpieczene.
    Wadycyberochrona klienta / reklamacje / Pan Szymon z czatu (25.06.2022 / 19:12) który traktuje klienta jak ścierwo.
  • ~marcin / 2023-09-05 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Rowniez zostalem oszukany, oddalem ciuchy, zwrot przyjety, pieniedzy nie dostalem, wymienilem z nimi 20 emaili - uwazaja ze oddali i maja mnie w nosie. I co mam niby zrobic? 200 zlotych stracone, ciuchow tez nie ma.
  • ~Marcin Kaszuba / 2022-07-19 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to porażka, reklamację złożyć graniczy z cudem jednym słowem DRAMAT NIE POLECAM ZALONDO
    WadyOBSŁUGA KLIENTA
  • ~Marcinkowski / 2022-08-18 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak kupujesz to jest ok jak składasz reklamacje to już problemy, Nie polecam więcej nie kupię na Zalando
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1692
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 993
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 346
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4831
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4038
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3126