Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 330 opinii

2.11 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.55
  • Dostawa
    2.13
  • Poziom cen
    2.30
  • Łatwość zamawiania
    2.71
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maja / 2022-08-07 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando anulowalo mój zakup dwa dni po potwierdzeniu transakcji. Kiedy sprobowalam zglosic sprawę kondultantowi, ten stwierdził, że produkt jest wyprzedany i mu przykro. Masakra po prostu. A i potwierdzenie przyszło z adresem do eysyłki nie tym, ktory podałam. To tez próbowałam załatwic zanim snulowano moje zamówienia, ske konsultant steierdzil, ze nic nie moze z tym zrobić. Jednym slowem odradzam!. Są totalnie nieprofesjonslni maja totalny bakagan i klienta zuoelnie gdzieś
    ZaletyBrak
    WadyWyżej opisane
  • ~Malgorzata / 2024-06-07 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Od szeregu lat dokonywałam zakupów w sklepie za znaczne kwoty pieniędzy. Nagle w tym tygodniu sklep bez uprzedzenia jednostronnie nie wiadomo dlaczego wyłączył moje konto. Nastąpiło to po mich licznych zakupach na znaczna kwotę towarów które nawet w całości nie dotarły. Obecnie nie mam podglądu swoich zamówień. Nie mogę odklikac zwrotu ani wydrukować etykiet. Moje maile pozostają bez reakcji że strony sklepu. Część towarów nie odpowiada mi rozmiarowo ale nie mogę ich zwrócić ani wymienić.
    ZDECYDOWANIE ODRADZAM ZAKUPY
    ZaletyBrak
  • ~Marcin / 2021-11-05 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulują sobie zamówienia nie wiedząc co jest przyczyną. Myśle ze firma działa na zasadzie obrotu kasy od klientów i nic więcej. Szkoda nerwów, nie korzystać. Będę czekał teraz na zwrot 2k nie wiem jak długo. Kasuje konto i myśl ponownego powrotu na jakiekolwiek zakupy w przyszłości. Nie dbają o klienta, jest wiele innych miejsc bardziej przyjaznych na zakupy internetowe.

    Dodam jeszcze wszystkim, że jeżeli zalando nie oddaje środków na konto w ustawodawczym czasie, można zgłosić to do swojego banku jako oszustwo i bank wtedy presjonuje o zwrot.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Marcin / 2022-06-25 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na firmę Zalando.pl
    Moje konto zostało shakowane, wykradziono dane prawdopodobnie zalando nie ma wystarczających zabezpieczeń.
    Zero odpowiedzi na moją reklamację.
    Uważam że korzystanie z Usług tej firmy nie jest bezpieczene.
    Wadycyberochrona klienta / reklamacje / Pan Szymon z czatu (25.06.2022 / 19:12) który traktuje klienta jak ścierwo.
  • ~marcin / 2023-09-05 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Rowniez zostalem oszukany, oddalem ciuchy, zwrot przyjety, pieniedzy nie dostalem, wymienilem z nimi 20 emaili - uwazaja ze oddali i maja mnie w nosie. I co mam niby zrobic? 200 zlotych stracone, ciuchow tez nie ma.
  • ~Marcin Kaszuba / 2022-07-19 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to porażka, reklamację złożyć graniczy z cudem jednym słowem DRAMAT NIE POLECAM ZALONDO
    WadyOBSŁUGA KLIENTA
  • ~Marcinkowski / 2022-08-18 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak kupujesz to jest ok jak składasz reklamacje to już problemy, Nie polecam więcej nie kupię na Zalando
  • ~Maria / 2021-12-07 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando nie oddało mi 500zł za wrócony towar, Zostałam okradziona !!!
    Zaletybrak zalet
    Wadyoszuści
  • ~Maria / 2022-07-09 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando ANULOWAŁO zakup po potwierdzeniu otrzymania płatności i przysłaniu maila z takowym potwierdzeniem i terminem dostawy
    ZaletyBrak
    WadyPodwójna sprzedaż tego samego towaru
  • ~Maria / 2023-01-30 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,nie polecam zakupów w Zalando oszuści!. Zwróciłam towar na trzech ich naklejkach które były dołączone do do zamówienia i nie chcą mi oddać pieniędzy !.Pisałam dzwoniłam każda Pani mówi co innego i też pisze odpowiedzi na e-maila .Mam potwierdzenie że paczki zostały odebrane w Zalando 5.01.2023 r i za każdym razem się wymigują ponieważ nie mam numeru zamówienia ale mam dowód z firmy DHL że paczki są odebrane przez pracownika Zalando.Sprawe zgłaszam do UOKiK panie na infolinii odkładają słuchawkę gdy zapytałam czy to jest zgodne z Polskim prawem.Ostrzegam wszystkich nie kupujcie na tej stronie.
    ZaletyBrak
  • ~Mariann / 2021-06-25 07:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę UWAŻAĆ ! Nie oddają pieniędzy , pomino upływu 14 dni jak samo deklarują , nie ma zwrotu . Strata dużej sumy . To jawne OSZUSTWO !
    ZaletyBrak
    WadyNie oddają pieniędzy
  • ~Mario77 / 2023-04-06 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Zamówienie anulowane bez przyczyny po dwóch dniach. Strata czasu
  • ~Mariola / 2023-01-21 04:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dotyczy zamówienia 10904087619088 (powodu zwrotu towaru i reklamacji): dostarczona kurtka XL, zakupiona dla syna miała wadliwie krótkie rękawy o dł 65 cm (zdjęcie), gdzie dla rozmiaru M podawana jest przez producenta dł. 68, miałam porównanie, bo miesiąc temu kupiłam mężowi w sklepie stacjonarnym za kwotę 550 zł też rozmiar XL i dł rękawa to 69 cm! W związku z tą wadą - krótkich rękawów -65 cm zwróciłam kurtkę i zakupiłam kolejną z nadzieją, że ten egzemplarz będzie miał dł rękawa 68-69 jak podaje producent. Dzisiaj otrzymaliście zwrot pierwszego zamówienia i złośliwie anulowaliście kolejny zakup tego samego rozmiaru dot nr zamówienia 10904087619088, mając cały czas w ofercie ten model i ten rozmiar! W momencie składania obydwu zamówień kurtki były w ofercie promocyjnej więc nie rozumiem Państwa złośliwego działania i proszę o podanie mi informacji gdzie do osoby decyzyjnej mam zgłosić zażalenie na działalność firmy i niegodne traktowanie klienta. Widzę, że momentalnie uruchomiliście zwrot pieniędzy za anulowany zakup, choć pakowanie go i w konsekwencji niespakowanie i anulowanie zajęło wam aż 4 dni! TO JEST SKANDALICZNE PODEJSCIE DO KLIENTA GDYŻ TOWAR BYŁ DOSTĘPNY I JEST DOSTĘPNY NADAL, A WY ANULOWALISCIE ZAKUP, MIMO ŻE PIERWSZĄ KURTKĘ OTRZYMAŁAM Z NIETYPOWO KRÓTKIMI RĘKAWAMI - WADLIWĄ. Złączam zdjęcie dwóch kurtek XL - tej zakupionej w sklepie stacjonarnym i tej XL zakupionej u Was - jest różnica całego mankietu ? Jest ! Właśnie dlatego ją zwróciłam co ujęłam w reklamacji i zakupiłam kolejną, a że akurat w tym momencie była oferowana w cenie niższej to co? Taka była Wasza oferta! To jest prawdziwy powód, aby po zapłacie jej nie spakować i nie wysłać, tylko robić zwrot pieniędzy klientowi w ciagu niecałej minuty od anulowania zakupu?!!! Załączam zdjęcie za krótkich rękawów i załączam zdjęcie skrinu waszej strony , gdzie rozmiar i model jest non stop w ofercie! Proszę mi podać prawdziwą przyczynę anulowania zamówienia i proszę podać prawdziwą przyczynę tak szybkiego zwrotu pieniędzy, po minucie od informacji o anulacji? Czy firma robi promocje tylko na pozór, wytrzymuje klienta 4 dni w oczekiwaniu na dostawę, a potem anuluje zamówienie? Tak traktujecie wszystkich, czy tylko klientów z Polski? Mam gdzieś to wasze 10 procent rabatu, to ironia po tak obrzydliwej akcji i tak obrzydliwym potraktowaniu! Dzisiaj miałam urodziny syna i ta kurtka miała dzisiaj dojść. Taka była informacja w dniu zakupu 17 stycznia . Co za skandal! Jeszcze raz: w pierwszym zamówieniu przysłaliście mi wadliwą kurtkę, niezgodną z rozmiarem, to nie jest XL mimo wszywki, tylko coś ułomnego, zakupiłam więc drugą bo miałam urodziny dziecka i co ? Za to że zwróciłam, a zakupiłam drugą w tym samym rozmiarze anulowaliście mi zamówienie, taka jest prawda!!! Co za świństwo, mam gdzieś Wasze dziesięć procent, bo to cyniczna kpina z klienta! Nigdy już nic u Was nie kupię, ani moja rodzina, a całą sytuację opiszę w mediach społecznościowych, aby Polacy zobaczyli jak się ich traktuje, jako klientów, jak śmieci! Co za skandal! Nie mogę użyć innych słów, a szkoda!
  • ~Mariola / 2023-09-17 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando sprzedaje dane kupujących do firm windykacyjnych. Od 10 lat pierwszy raz kliknęłam zakup odroczony i po 3 dniach zaczęły dzwonić do mnie firmy windykacyjnej. Po oficjalnej reklamacji mam oficjalną odpowiedź,że dane otrzymali od Zalando, wbrew regulaminowi samego Zalando. Firma windykacyjna przeprosiła, zagwarantowała rekompensatę a Zalando twierdzi, że to nieprawda i w ogóle to nic takiego się nie stało. Niemiec to zawsze będzie Niemiec. Na szczęście są jeszcze instytucje zajmujące się takimi sprawami, mi nie zależy na rekompensacie, ale z uśmiechem powitam milionowe kary za nieuprawniony handel danymi osobowymi dla firmy.
  • ~Mariusz z Piotrkowa / 2021-12-03 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kompletnie zakupu przez zalando, Towar do mnie nie dotarł i zwrotu otrzymałem niejszego niz zapłacilem za produkt, mało tego to ja musialem sie upominać o koszty przesylki ktore nie byly zwrócone !!
  • ~Marlena / 2022-08-21 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam !!! Krętacze i złodzieje . Zakupione buty w promocji zapłacone czekam na przesyłkę a tu cisza . Nie raczą poinformować klienta że zakup anulowany ! Co najlepsze wystawiają towar w tym rozmiarze już o 200 zł droższy !!! Nigdy więcej tam nic nie zamówię
  • ~Marta / 2023-04-06 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Maja totalnie gdzieś prawo i Klientów. Zamówienie opłacone, otrzymałam potwierdzenie zamówienia i dopiero po rozmowie z konsultantem dowiedziałam się ze zamówienie zostało anulowane! Nawet nikt nie raczył mi tego napisać. Zostało anulowane bo: [tu kopiuje tłumaczenie obsługi zalando]

    Wygląda na to, że Twoja płatność wpłynęła do nas tuż po wykupieniu artykułu z naszych stanów magazynowych, stąd musiała zostac anulowana, przepraszamy za niedogodności. Serdecznie przepraszam za anulowanie produktu. Aby lepiej wyjaśnić zaistniałą sytuację, opiszę krótko proces złożenia zamówienia.

    W momencie złożenia zamówienia i potwierdzenia płatności, środki są automatycznie pobierane z Twojego konta i zajmuje to dosłownie kilka sekund. Jednak zanim środki fizycznie zostaną przypisane do odpowiedniego zamówienia, może minąć trochę czasu. Dlatego też wymagamy od serwisu przesłania potwierdzenia, że płatność została zrealizowana.

    Jeżeli w międzyczasie, gdy czekamy na wspomniane potwierdzenie, produkt zostanie wyprzedany lub z przyczyn technicznych nie otrzymamy takiego potwierdzenia od serwisu, system automatycznie anuluje zamówienie. Wówczas należy złożyć zamówienie ponownie (jeżeli produkt nadal jest dostępny), a środki za anulowane zamówienie automatycznie wrócą na konto w ciągu kilku dni roboczych.

    Przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość!

    Po pierwsze jak to jest możliwe skoro płatność została zrobiona od razu po drugie dają możliwość płatności przelewem wiec w momencie zakupu rezerwują dana rzecz i dają czas na opłacenie. Po drugie mogli zaproponować inny kolor. Po trzecie, zrobiłam dwa zamówienia różnych produktów z tej serii. Po czwarte produkty są nadal dostępne ale już w innej cenie!!!!!!

    ŻENADA i kpina.
    ZaletyBrak
    WadyOkropna obsługa
    Każdy mówi co innego na infolinii
    Jawnie okłamują Klientów
    Działają niezgodnie z prawem
  • ~Marzena / 2023-08-12 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,Sweter ubrany 2razy,nie prany, szwy puszczają robią się oczka,gdzie dotnie to się kudlaczy kulkuje,do tego krzywoskrojony.Reklamacja odrzucona bo to wady urzytkowania! Serio mam wrażenie że człowiek tego nie czyta tylko boty z gotowymi tekstami.Ceny kosmos a jakość zerową, odradzam ten syf coraz gorszy.
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~Michał / 2023-04-06 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie realizuja zamówień. Zamówiłem walizkę, zapłaciłem a oni bez powodu anulowali zamówienie po kilku dnich
  • ~Mielon / 2023-04-07 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulowali trzy zamówienia podając nieprawdziwy powód o braku towaru na stanie. Sklep zdecydowanie niegodny zaufania.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976