Zalando 2 razy nie zwróciło należności za odesłany towar!
nie można w żaden sposób wyegzekwować należności a nie są to małe kwoty;
twierdzą, że dokonali zwrotu ale nie podają żadnego potwierdzenia transakcji tylko email z informacją o dokonaniu przelewu, ale gdzie i do kogo to już nie wiadomo
zdecydowanie NIE polecam
Zaletybrak
Wadystrata pieniędzy
~Magda / 2023-03-29 15:56
Ocena: 1.00 / 5
Jestem oburzona skandalicznym poziomem obsługi na Zolando. Złozyłam zamowienie, zapłaciłam i dostałam powiadomienie mailowe ze towar zostanie dostarczony miedzy 27-30 marca (10 dni po zlozeniu zamowienia). Poniewaz nie dostawalam zadnych powiadomien ani maili ani sms odnosnie jaka jest firma kurierska, a link do sledzenia przesyłki pokazywał ciągle status "w drodze' zadzwonilam na obsluge klienta. Gdzie pani poinformowala mnie ze kurier probowal dostarczyc przesyłke 3 razy 23/24 i 27 marca i przesyłka zostala odeslana do magazynu. Pani nie byla mi w stanie dac zadnego potwierdzenia tych prob, bo one nie mialy miejsca,, caly czas jestem w domu, nikt sie za mna nie kontatkował. Nie podała mi tez firmy kurierskiej, nie ma mozliwosci na Zolando złozenia reklamacji, nic. Po prostu bezpodstawnie przetrzymali moje pieniądze 10 dni i oszukali mnie ze dostarcza towar ktorego nie probowali nawet dostarczyc. Złodziejstwo i oszustwo. I obsluga klienta, ktora gada bez sensu, nie moze polaczyc z dyrekcją, masakra
Wadyskandaliczna obsluga klienta, brak informacji o kurierze, kurier raportuje nieprawde, brak jakiejkolwiek proby kontaktu/informacji ze strony kuriera. przetrzymywanie pieniedzy klienta wbrew jego woli i bezpodstawnie
~Magda / 2023-03-29 18:14
Ocena: 1.00 / 5
Dodam jeszcze ze Zolando nie umożliwia klientowi złozenia zażalenia na działanie firmy. Mozna wysłac maila do obsługi klinta na ktorek obsługo standardowo odpowiada ze jest im przykro ze zawalili za całosci i nic z tego nie wynika.
~Magda / 2023-05-16 13:58
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Paczka źle zaadresowana, na zwrot pieniędzy mam czekać 20 dni. Czyli korzystają sobie z moich pieniędzy. Dodatkowo pani ma czacie zamyka czat w trakcie mojej wypowiedzi nie dając szansy na odpowiedź.
~Magda / 2024-02-15 16:24
Ocena: 1.00 / 5
Straszna telefoniczna obsługa klienta, która wprowadza w błąd.
~Maja / 2022-08-07 21:00
Ocena: 1.00 / 5
Zalando anulowalo mój zakup dwa dni po potwierdzeniu transakcji. Kiedy sprobowalam zglosic sprawę kondultantowi, ten stwierdził, że produkt jest wyprzedany i mu przykro. Masakra po prostu. A i potwierdzenie przyszło z adresem do eysyłki nie tym, ktory podałam. To tez próbowałam załatwic zanim snulowano moje zamówienia, ske konsultant steierdzil, ze nic nie moze z tym zrobić. Jednym slowem odradzam!. Są totalnie nieprofesjonslni maja totalny bakagan i klienta zuoelnie gdzieś
ZaletyBrak
WadyWyżej opisane
~Malgorzata / 2024-06-07 17:16
Ocena: 1.00 / 5
Od szeregu lat dokonywałam zakupów w sklepie za znaczne kwoty pieniędzy. Nagle w tym tygodniu sklep bez uprzedzenia jednostronnie nie wiadomo dlaczego wyłączył moje konto. Nastąpiło to po mich licznych zakupach na znaczna kwotę towarów które nawet w całości nie dotarły. Obecnie nie mam podglądu swoich zamówień. Nie mogę odklikac zwrotu ani wydrukować etykiet. Moje maile pozostają bez reakcji że strony sklepu. Część towarów nie odpowiada mi rozmiarowo ale nie mogę ich zwrócić ani wymienić.
ZDECYDOWANIE ODRADZAM ZAKUPY
ZaletyBrak
~Marcin / 2021-11-05 08:32
Ocena: 1.00 / 5
Anulują sobie zamówienia nie wiedząc co jest przyczyną. Myśle ze firma działa na zasadzie obrotu kasy od klientów i nic więcej. Szkoda nerwów, nie korzystać. Będę czekał teraz na zwrot 2k nie wiem jak długo. Kasuje konto i myśl ponownego powrotu na jakiekolwiek zakupy w przyszłości. Nie dbają o klienta, jest wiele innych miejsc bardziej przyjaznych na zakupy internetowe.
Dodam jeszcze wszystkim, że jeżeli zalando nie oddaje środków na konto w ustawodawczym czasie, można zgłosić to do swojego banku jako oszustwo i bank wtedy presjonuje o zwrot.
ZaletyNie ma
WadyWszystko
~Marcin / 2022-06-25 19:19
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga na firmę Zalando.pl
Moje konto zostało shakowane, wykradziono dane prawdopodobnie zalando nie ma wystarczających zabezpieczeń.
Zero odpowiedzi na moją reklamację.
Uważam że korzystanie z Usług tej firmy nie jest bezpieczene.
Wadycyberochrona klienta / reklamacje / Pan Szymon z czatu (25.06.2022 / 19:12) który traktuje klienta jak ścierwo.
~marcin / 2023-09-05 14:15
Ocena: 1.00 / 5
Rowniez zostalem oszukany, oddalem ciuchy, zwrot przyjety, pieniedzy nie dostalem, wymienilem z nimi 20 emaili - uwazaja ze oddali i maja mnie w nosie. I co mam niby zrobic? 200 zlotych stracone, ciuchow tez nie ma.
~Marcin Kaszuba / 2022-07-19 17:27
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta to porażka, reklamację złożyć graniczy z cudem jednym słowem DRAMAT NIE POLECAM ZALONDO
WadyOBSŁUGA KLIENTA
~Marcinkowski / 2022-08-18 21:54
Ocena: 1.00 / 5
Jak kupujesz to jest ok jak składasz reklamacje to już problemy, Nie polecam więcej nie kupię na Zalando
~Maria / 2021-12-07 20:00
Ocena: 1.00 / 5
Zalando nie oddało mi 500zł za wrócony towar, Zostałam okradziona !!!
Zaletybrak zalet
Wadyoszuści
~Maria / 2022-07-09 16:42
Ocena: 1.00 / 5
Zalando ANULOWAŁO zakup po potwierdzeniu otrzymania płatności i przysłaniu maila z takowym potwierdzeniem i terminem dostawy
ZaletyBrak
WadyPodwójna sprzedaż tego samego towaru
~Maria / 2023-01-30 23:08
Ocena: 1.00 / 5
Witam,nie polecam zakupów w Zalando oszuści!. Zwróciłam towar na trzech ich naklejkach które były dołączone do do zamówienia i nie chcą mi oddać pieniędzy !.Pisałam dzwoniłam każda Pani mówi co innego i też pisze odpowiedzi na e-maila .Mam potwierdzenie że paczki zostały odebrane w Zalando 5.01.2023 r i za każdym razem się wymigują ponieważ nie mam numeru zamówienia ale mam dowód z firmy DHL że paczki są odebrane przez pracownika Zalando.Sprawe zgłaszam do UOKiK panie na infolinii odkładają słuchawkę gdy zapytałam czy to jest zgodne z Polskim prawem.Ostrzegam wszystkich nie kupujcie na tej stronie.
ZaletyBrak
~Mariann / 2021-06-25 07:43
Ocena: 1.00 / 5
Proszę UWAŻAĆ ! Nie oddają pieniędzy , pomino upływu 14 dni jak samo deklarują , nie ma zwrotu . Strata dużej sumy . To jawne OSZUSTWO !
ZaletyBrak
WadyNie oddają pieniędzy
~Mario77 / 2023-04-06 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Zamówienie anulowane bez przyczyny po dwóch dniach. Strata czasu
~Mariola / 2023-01-21 04:41
Ocena: 1.00 / 5
Dotyczy zamówienia 10904087619088 (powodu zwrotu towaru i reklamacji): dostarczona kurtka XL, zakupiona dla syna miała wadliwie krótkie rękawy o dł 65 cm (zdjęcie), gdzie dla rozmiaru M podawana jest przez producenta dł. 68, miałam porównanie, bo miesiąc temu kupiłam mężowi w sklepie stacjonarnym za kwotę 550 zł też rozmiar XL i dł rękawa to 69 cm! W związku z tą wadą - krótkich rękawów -65 cm zwróciłam kurtkę i zakupiłam kolejną z nadzieją, że ten egzemplarz będzie miał dł rękawa 68-69 jak podaje producent. Dzisiaj otrzymaliście zwrot pierwszego zamówienia i złośliwie anulowaliście kolejny zakup tego samego rozmiaru dot nr zamówienia 10904087619088, mając cały czas w ofercie ten model i ten rozmiar! W momencie składania obydwu zamówień kurtki były w ofercie promocyjnej więc nie rozumiem Państwa złośliwego działania i proszę o podanie mi informacji gdzie do osoby decyzyjnej mam zgłosić zażalenie na działalność firmy i niegodne traktowanie klienta. Widzę, że momentalnie uruchomiliście zwrot pieniędzy za anulowany zakup, choć pakowanie go i w konsekwencji niespakowanie i anulowanie zajęło wam aż 4 dni! TO JEST SKANDALICZNE PODEJSCIE DO KLIENTA GDYŻ TOWAR BYŁ DOSTĘPNY I JEST DOSTĘPNY NADAL, A WY ANULOWALISCIE ZAKUP, MIMO ŻE PIERWSZĄ KURTKĘ OTRZYMAŁAM Z NIETYPOWO KRÓTKIMI RĘKAWAMI - WADLIWĄ. Złączam zdjęcie dwóch kurtek XL - tej zakupionej w sklepie stacjonarnym i tej XL zakupionej u Was - jest różnica całego mankietu ? Jest ! Właśnie dlatego ją zwróciłam co ujęłam w reklamacji i zakupiłam kolejną, a że akurat w tym momencie była oferowana w cenie niższej to co? Taka była Wasza oferta! To jest prawdziwy powód, aby po zapłacie jej nie spakować i nie wysłać, tylko robić zwrot pieniędzy klientowi w ciagu niecałej minuty od anulowania zakupu?!!! Załączam zdjęcie za krótkich rękawów i załączam zdjęcie skrinu waszej strony , gdzie rozmiar i model jest non stop w ofercie! Proszę mi podać prawdziwą przyczynę anulowania zamówienia i proszę podać prawdziwą przyczynę tak szybkiego zwrotu pieniędzy, po minucie od informacji o anulacji? Czy firma robi promocje tylko na pozór, wytrzymuje klienta 4 dni w oczekiwaniu na dostawę, a potem anuluje zamówienie? Tak traktujecie wszystkich, czy tylko klientów z Polski? Mam gdzieś to wasze 10 procent rabatu, to ironia po tak obrzydliwej akcji i tak obrzydliwym potraktowaniu! Dzisiaj miałam urodziny syna i ta kurtka miała dzisiaj dojść. Taka była informacja w dniu zakupu 17 stycznia . Co za skandal! Jeszcze raz: w pierwszym zamówieniu przysłaliście mi wadliwą kurtkę, niezgodną z rozmiarem, to nie jest XL mimo wszywki, tylko coś ułomnego, zakupiłam więc drugą bo miałam urodziny dziecka i co ? Za to że zwróciłam, a zakupiłam drugą w tym samym rozmiarze anulowaliście mi zamówienie, taka jest prawda!!! Co za świństwo, mam gdzieś Wasze dziesięć procent, bo to cyniczna kpina z klienta! Nigdy już nic u Was nie kupię, ani moja rodzina, a całą sytuację opiszę w mediach społecznościowych, aby Polacy zobaczyli jak się ich traktuje, jako klientów, jak śmieci! Co za skandal! Nie mogę użyć innych słów, a szkoda!
~Mariola / 2023-09-17 09:28
Ocena: 1.00 / 5
Zalando sprzedaje dane kupujących do firm windykacyjnych. Od 10 lat pierwszy raz kliknęłam zakup odroczony i po 3 dniach zaczęły dzwonić do mnie firmy windykacyjnej. Po oficjalnej reklamacji mam oficjalną odpowiedź,że dane otrzymali od Zalando, wbrew regulaminowi samego Zalando. Firma windykacyjna przeprosiła, zagwarantowała rekompensatę a Zalando twierdzi, że to nieprawda i w ogóle to nic takiego się nie stało. Niemiec to zawsze będzie Niemiec. Na szczęście są jeszcze instytucje zajmujące się takimi sprawami, mi nie zależy na rekompensacie, ale z uśmiechem powitam milionowe kary za nieuprawniony handel danymi osobowymi dla firmy.
~Mariusz z Piotrkowa / 2021-12-03 13:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam kompletnie zakupu przez zalando, Towar do mnie nie dotarł i zwrotu otrzymałem niejszego niz zapłacilem za produkt, mało tego to ja musialem sie upominać o koszty przesylki ktore nie byly zwrócone !!