Miesiąc temu odesłałam buty i do tej pory nie odzyskałam pieniędzy oszuści
ZaletyŻadnych
WadyOszuści
~Kasia / 2021-11-30 13:06
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy sklep internetowy! Zamówiłam płaszcz płacąc częściowo bonami pracowniczymi. Otrzymałam towar w błędnym rozmiarze. Nie ma możliwości wymiany, po wielu godzinach na infolinii kazano wykonać zwrot i zakupić ponownie. Płaszcz był kupiony z 20% zniżką, która nie była już dostępna. Nie było również rozmiaru. Konsultantka doradziła zakup innego z wykorzystaniem opcji „kup teraz, zapłać później” tak, by móc wykorzystać środki z bonów przy ponownym zakupie. Okazało się to oczywiście niemożliwe i tak zostałam 3 cyfrową kwotą na saldzie zalando do wykorzystania na kolejne zakupy. Czy chce ich dokonać ? Nigdy w życiu! Nie mam opcji odzyskania środków, obsługa klienta, mimo 2 błędów z ich strony w jednej sprawie rozkłada ręce i nie przeprasza, bo w swoim mniemaniu nie ma za co. Oczywiście Call center obsługuje firma zewnętrzna - wiec zero odpowiedzialności i zero możliwości załatwienia z nimi czegokolwiek. Nie polecam, sprawa idzie do rzecznika praw konsumenta. Europejskiego rzecznika, ponieważ zalando to firma krzak, bez siedziby w pl wiec nie podlegają pod UOKIK. Unikajcie tego sprzedawcy jak ognia!
WadyFatalna obsługa klienta
~Kasia / 2022-12-12 19:57
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam buty.....dostałam kurtkę ....masakra...szkoda pieniędzy i zachodu ...jestem ciekawa ile zajmie wyprostowanie ....a buty były potrzebne na juz ....a teraz niemam.butow. Ani pieniędzy
~Kasia / 2024-09-19 02:09
Ocena: 1.00 / 5
Po latach zakupów na Zalando odradzam, od miesiąca czekam na rozpatrzenie reklamacji, obsług klienta poziom zreo, nie odpisują na maile, rozłączają rozmowę. Porazka, uważam dzis ze to oszuści.
~Klaudia / 2023-09-01 12:56
Ocena: 1.00 / 5
★☆☆☆☆
Nie polecam zakupów w Zalando. Doświadczyłam bardzo nieprofesjonalnego podejścia ze strony tego sklepu internetowego. Zamówiłam dwie pary klapków Emporio Armani, a otrzymałem jedynie koszulki, które były częścią zamówienia. Dodatkowo, koszulki różniły się od siebie, mimo że miały być identyczne.
Najbardziej absurdalne jest to, że Zalando odmówiło przyjęcia reklamacji, twierdząc, że klapki zostały dostarczone, co jest całkowicie nieprawdziwe. Co gorsza, moje zamówienie było adresowane do instytucji państwowej, co czyni to zachowanie jeszcze bardziej niesprawiedliwym.
Zdecydowanie nie polecam zakupów w Zalando. To nie tylko nieprofesjonalne, ale także nieuczciwe podejście do klienta. Ta sprawa na pewno nie zostanie zostawiona bez dalszych działań, i będę ją zgłaszać dalej. Kupowanie w tym sklepie to strata czasu i pieniędzy.
ZaletyBrak
~Klient / 2024-04-03 22:25
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów którzy wysyłają inny towar niż zamówiony i opłacony. Oczywiście produkty tańsze zostają wysłane i jak dla mnie warte połowę ceny produktu który zamówiłem. Aby dostać właściwy produkt należy załatwiać więcej niż raz, składać reklamację i prosić ich by spakowali właściwy. Bardzo nie polecam tych krętaczy! Najwyższy czas zgłaszać reklamację do rzecznika.
ZaletyBrak zalet
WadyBanda oszustow
~Ktos / 2022-12-21 20:22
Ocena: 1.00 / 5
Kpina. Zalando anulowało zamówienie nawet nie racząc mnie o tym poinformować przez co zostałem bez prezentów na święta dla Bliskich. Dziękuję.
~Laura / 2022-01-29 22:20
Ocena: 1.00 / 5
Torebka za 500 zł a jakość fatalna. Wysłałam zdjęcia i powiedziałam ze naprawie ja u kaletnika to dostałam odpowiedz ze mam ja odesłać. To moja jedyna torebka i jestem 8 miesiącu ciąży. Trochę mi ciężko wszystko. Poprosiłam o zwrot chociaż 15% ceny ale dostałam negatywna odpowiedz! Fatalna jakość i nie polecam
~Laura / 2022-06-01 14:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, złożyłam zamówienie z karty upominkowej na bardzo duża kwotę. Sklep anulował mi zamówienie i zablokował konto bez jasnych przyczyn. Zostałam powiadomiona ze nie odzyskam ani zamówienia ani pieniędzy. Szkoda gadać, najgorszy sklep internetowy z jakim miałam do czynienia.
~Lech / 2024-03-22 22:34
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy i ostatni raz kupiłem w tym czmś.Masakra Przyszło nie to co zamówiłem Jakiś chiński badziew
ZaletyMam nauczkę żeby więcej nic tu nie kupować no i ostrzec wszystkich znajomych
WadySame
~Łopatka / 2022-03-28 18:41
Ocena: 1.00 / 5
Po prostu masakra....
Pisza że w razie pytan proszę pisać email A nawet nie odpowiadają.
Tworzą jakieś z dupy tickety i udają że są profesjonalni.
Porażka
~Łukasz / 2023-04-07 13:48
Ocena: 1.00 / 5
Zamówienie anulowane po dwóch dniach ze względu na brak na stanie - na stronie niemieckiej oraz producenta (Witchem) cały czas dostępne
~Mac / 2025-04-11 00:13
Ocena: 1.00 / 5
Wlasnie Zalando odmowilo zwrotu pieniędzy. Twierdza że odesłałem używany towar
Uwaga kupowałem od wielu lat .
~Maciej / 2023-09-25 09:47
Ocena: 1.00 / 5
Złożone przeze mnie zamówienie miało trafić na czas, a nie przyszło, ponadto zamiast z polskiego magazynu Zalando to otrzymałem międzynarodową wysyłkę z Hiszpanii i tu już zaczęły się kłopoty, ponieważ zamiast obuwia sportowego to otrzymałem klapki.. odesłałem artykuł, wydrukowałem kartki z niezgodnością towarową, nadmieniłem jak sprawa wygląda i nic nie mogli zrobić, nieustannie to samo w wiadomościach na czacie czy e-mailu, jakbym rozmawiał wyłącznie z botami a nie ludźmi. Po tym jak minął czas zwrotu 14-dniowego, napisałem dnia 15, że do tamtej chwili nie otrzymałem zwrotu i zostałem skierowany do działu prawnego Zalando, napisałem jakieś oświadczenie o które prosili i po półtorej tygodnia otrzymałem taką wiadomość:
"Zgodnie z linkiem do śledzenia Twoja przesyłka dotarła do naszego magazynu, jednak nasz magazyn nie otrzymał produktu zgłoszonego jako zwrócony. Dlatego obecnie nie możemy wykonać zwrotu należności za artykuł."
Szkoda czasu i chęci na kupowanie od ludzi, którzy piorą pieniędzy w taki sposób, trzeba zgłaszać prawnie i tępić takie zachowania. Ostatnie moje zakupy u Zalando.
~Magda / 2021-03-11 20:28
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia kiedyś polecałam sklep na dzień dzisiejszy nie polecę nikomu kolejne zamówienie nie dotarło wysłane ale nigdy mie dotarło . Dzwoniliśmy Pan powiedział ze mam sobie czekać aż będzie na stanie ta rzecz .Ze zwrotem kosztów tez problemy po 17 dniach dzwonienia pieniądze zostały oddane ponieważ zamówiłam co innego a dostałam co innego ogólnie Nie polecam szkoda nerwów
~Magda / 2023-01-17 16:33
Ocena: 1.00 / 5
Zalando 2 razy nie zwróciło należności za odesłany towar!
nie można w żaden sposób wyegzekwować należności a nie są to małe kwoty;
twierdzą, że dokonali zwrotu ale nie podają żadnego potwierdzenia transakcji tylko email z informacją o dokonaniu przelewu, ale gdzie i do kogo to już nie wiadomo
zdecydowanie NIE polecam
Zaletybrak
Wadystrata pieniędzy
~Magda / 2023-03-29 15:56
Ocena: 1.00 / 5
Jestem oburzona skandalicznym poziomem obsługi na Zolando. Złozyłam zamowienie, zapłaciłam i dostałam powiadomienie mailowe ze towar zostanie dostarczony miedzy 27-30 marca (10 dni po zlozeniu zamowienia). Poniewaz nie dostawalam zadnych powiadomien ani maili ani sms odnosnie jaka jest firma kurierska, a link do sledzenia przesyłki pokazywał ciągle status "w drodze' zadzwonilam na obsluge klienta. Gdzie pani poinformowala mnie ze kurier probowal dostarczyc przesyłke 3 razy 23/24 i 27 marca i przesyłka zostala odeslana do magazynu. Pani nie byla mi w stanie dac zadnego potwierdzenia tych prob, bo one nie mialy miejsca,, caly czas jestem w domu, nikt sie za mna nie kontatkował. Nie podała mi tez firmy kurierskiej, nie ma mozliwosci na Zolando złozenia reklamacji, nic. Po prostu bezpodstawnie przetrzymali moje pieniądze 10 dni i oszukali mnie ze dostarcza towar ktorego nie probowali nawet dostarczyc. Złodziejstwo i oszustwo. I obsluga klienta, ktora gada bez sensu, nie moze polaczyc z dyrekcją, masakra
Wadyskandaliczna obsluga klienta, brak informacji o kurierze, kurier raportuje nieprawde, brak jakiejkolwiek proby kontaktu/informacji ze strony kuriera. przetrzymywanie pieniedzy klienta wbrew jego woli i bezpodstawnie
~Magda / 2023-03-29 18:14
Ocena: 1.00 / 5
Dodam jeszcze ze Zolando nie umożliwia klientowi złozenia zażalenia na działanie firmy. Mozna wysłac maila do obsługi klinta na ktorek obsługo standardowo odpowiada ze jest im przykro ze zawalili za całosci i nic z tego nie wynika.
~Magda / 2023-05-16 13:58
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Paczka źle zaadresowana, na zwrot pieniędzy mam czekać 20 dni. Czyli korzystają sobie z moich pieniędzy. Dodatkowo pani ma czacie zamyka czat w trakcie mojej wypowiedzi nie dając szansy na odpowiedź.
~Magda / 2024-02-15 16:24
Ocena: 1.00 / 5
Straszna telefoniczna obsługa klienta, która wprowadza w błąd.