Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 346 opinii

2.11 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.54
  • Dostawa
    2.13
  • Poziom cen
    2.28
  • Łatwość zamawiania
    2.72
  • Asortyment
    2.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alis / 2022-10-24 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam buty które były FATALNEJ jakości. Buty rozkleiły się przy drugim założeniu. Zgłosiłam reklamacje- ODRZUCONA. Żart, nie polecam.
    ZaletyNie ma
    WadyZero pomocy ze strony pracowników
  • ~Amanda Lew / 2022-12-14 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam kurtkę marki the north face w rozmiarze S. Kurtka przyszła w rozmiarze M wiec zgłosiłam ten fakt. Po otrzymaniu zwrotu dostałam informacje ze ich zdaniem kurtka jest podrobiona i nie mogą mi zwrócić pieniędzy(a przecież właśnie ta kurtkę od nich dostałam). Pomimo dużej ilości prób kontaktu i wyjaśnienia sprawy zostałam po prostu zlana. Jutro wybieram sie w tej sprawie do rzecznika praw konsumenta. Każdemu odradzam jakiegokolwiek kontaktu z tą firma
  • ~Ania / 2022-08-19 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    wpisują zły adres, po czym towar trafia o nich z powrotem i nie mam anu towaru ani pieniędzy.
    Zaletyżadnych
    Wadyoszuści
  • ~Ania / 2022-10-14 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat !!!!! Zrobiłam zwrot butów minęły 3 tygodnie żadnej informacji nie dostałam , dzwoniąc kilkakrotnie Nic się nie dowiedziałam Pani nie udzieliła mi żadnej informacji na dodatek kilka razy zostałam rozłączona ! Nie rozumiem nie maja w systemie żadnych informacji przecież to jest jakaś kpina buty tanie nie były , nigdy nie spotkałam się z taka sytuacja odradzam zakupów ja zrobiłam ostatni raz .
  • ~Ania / 2022-10-27 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytając opinie widzę, ze powszechnie stosowaną praktyką jest metoda wmawiania , że odesłany produkt był użytkowany. Zamówiłam marynarkę w dwóch rozmiarach , niepasujący odesłałam ale dowiedziałam się, że marynarka nosi ślady użytkowania... na pewno nie mojego. Zakończyła przygodę z naciągaczami.
  • ~Ann / 2023-04-14 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando proboje wyłudzić odemnie Ok 1300 zł , twierdząc ze nie dotarł do nich zwrot ( pusta paczka ) , a z drugiego zwrotu wyciągnięte 2 rzeczy . Po udowodnieniu ze to wyszło z magazynu Dhl (wagowo się zgadza ) nic do nich nie dociera , ich decyzja jest ostateczna i nie odwracalna . Proboja mnie usadzić na kupę kasy , co robić ??
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~Anna / 2022-11-29 04:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando to oszuści Zamówiłam torebkę ze zniżka na czarny piątek i pomimo iż torebka ciagle widnieje jako dostępna anulowano mi zamówienie Pewnie za tanio kupiłam Najpierw dają zniżki dla podpuchy a potem anulują zamówienia . Nie polecam sklepu Masakra !!!
  • ~anna / 2022-12-06 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    kupiłam bluzę 24.11 i do tej pory nie dostałam nikt nie umie mi powiedzieć na infolini co z moim zamówiemiem
  • ~Anna / 2024-01-20 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja historia ma ciąg dalszy. Otóż okazało się, że przyczyną odmowy przyjecia zwrotu jest wg Zalando fakt, ze sweter dotarł do nich z odciętymi i przeszytymi metkami. Nie dociera do nich fakt, że swetry tej marki nie mają metek wewnątrz (jestem posiadaczką 4 różnych kolorów i wysłałam tym dyletantom zdjęcia wszystkich swetrów ) oraz, że metki nazwę to wiszą, odstają, jakby były niedoszyte. Oskarżyli mnie, ze otrzymali ode mnie nieoryginalny sweter. Wobec tego pytam co ja otrzymuje od Zalando?
    obcowanie z tym sklepem pozostawia niesmak to mało powiedziane. Tutaj nie tylko uokik przyjrzy się ich praktykom, ale i służba celno skarbowa „rozejrzy” się po ich magazynach.
    Reasumując, żegnam Zalando bez żalu po ponad 10 latach.

  • ~Anna / 2025-01-20 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando nędznie próbuje za pomocą na zlecenie pisanych pozytywnych komentarzy utrzymać klientów lub pozyskać nowych by móc dalej ich kantować.
    Kradzieże towaru przy zwrocie i brak zwrotu środków, to problem nie tylko w Polsce. Poszukajcie opinii i przeczytajcie, co dzieje się na niemieckim zalando.
    ZaletyBrak
  • ~Annn / 2023-07-31 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Komentarz do Pani Katarzyny która twierdzi ze wszystkie komentarze pisze jedna osoba ???? Pani Katarzyno ! Ma Pani szczęście ze nie trafiła Pani na kradzież w Zalando , gratuluje ! Ja tez zostałam oszukana kilkakrotnie , i te ich odpowiedzi z automatu !! ????
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Asia / 2023-06-05 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    ten sklep to jakaś porażka. Zamówiłam buty i przyszły w innym kolorze i jeszcze w innym rozmiarze. Wygląda to tak jakby nikt nie miał nad tym kontroli - pakują co im popadnie, a nie to co się zamawia. Natychmiastowo w ciagu 15 min zgłosiłam zwrot - teraz zobaczymy kiedy oddadzą kasę!
    Zaletybrak
    Wadybrak kontroli na zamówieniami
  • ~Bahahaha / 2022-04-06 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak dostawy opłaconego towaru.
    Zgodnie z informacją otrzymaną z infolinii zalando kurier był 2 razy i nie zastał nikogo w domu.
    Ciekawa jestem, jak miał zastać skoro jedyną informacją o dostawie, jaką otrzymałam było to, że kurier przyjedzie w dniach 29.03-01.04. Brak telefonu od kuriera. Brak dokładnej informacji w przeddzień dostawy, którego dnia dokładnie przyjedzie kurier, bez podania przybliżonej godziny, ani nr telefonu kontaktowego do kuriera (skoro on nie dzwoni, to chociaż odbiorca przesyłki mógłby spróbować skontaktować się z kurierem). Wychodzi na to, że w trakcie 3 dni trzeba być na urlopie i cały czas siedzieć w domu, bo nie wiadomo, kiedy przyjedzie kurier. Śmiechu warte. Nie na tym polega właściwy sposób dostawy.
    A gdybym chciała odebrać sobie przesyłkę w punkcie DHL, jak to sugerował mi pan z infolinii Zalando, to bym nie zawracała sobie głowy dostawą do domu.
    Równie ciekawe jest to, że pracownik infolinii jako pierwszy zakończył niewygodną rozmowę reklamacyjną poprzez... rozłączenie się. Zalando i jego obsługa klienta to jakaś farsa.

    Mają wpływ na tryb dostaw i tego, czy kurier kontaktuje się z klientem. Ale skoro wiedzą, że kurier nie ma obowiązku dzwonienia do odbiorcy, znaczy że nie o płacili tej usługi ????

    Odradzam zakupy w Zalando.
    WadyBrak dostarczenia opłaconego towaru.
  • ~barbara / 2024-06-10 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak towaru i brak zwrotu pieniędzy.
    Nie polecam.
    Oszuści
  • ~Brata / 2023-04-22 07:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści! Dostałam wiadomość, że paczka jest spakowana i wydana do doręczenia, podali mi numer paczki i dzień w jakim ją otrzymam a po dwóch tygodniach upominania się prze mnie o towar Pani z obsługi w Berlinie pisze, że akurat w momencie mojej płatności blik towar już stał się niedostępny. Zostałam na lodzie, bez walizki na którą tak czekałam. W ramach rekompensaty nie dostałam nawet głupiego bonu zniżkowego, abym mogła kupić u nich jeszcze raz.
    Nie polecam sklepu!
  • ~Była klientka / 2023-08-18 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando niestety tragedia zablokowano mi możliwości płacenia pobraniem ponieważ zwróciłam trzy pary spodni były niestety za duże pani stwierdziła ze mam za duzo zwrotów maskara niestety już więcej tam nic nie kupie . Problem był tez z odzyskaniem pieniądzy za zamówienie i problem ,że buty były noszone .Paczki pakowalam przy kurierze żeby widział ze wszystko Ok nawet zdj robiłam . Jedna wielka porażka
  • ~Daniel / 2023-04-06 23:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Ocena: 1.00 / 5Firma bez poinformowania anulowała moje zamówienie (walizkę) na kilka dni przed planowanym wyjazdem. Żadnego maila z informacją oa anulowaniu. 2 dni oczekiwania i nagle sobie stwierdzili, że nie wyślą towaru. Gdybym sam nie sprawdzał statusu zamówienia, to bym sobie mógł czekać jeszcze nie wiem ile. Teraz pewnie kolejny tydzień będą zwracali pieniądze. Żenada
    Zaletybrak
    Wadyczas realizacji
    anulowanie po 2 dniach
  • ~Daria / 2023-05-15 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie.
    Po 10 dniach dowiedziałam się, że moje zamówienie wycofano bo nadawca źle zaadresował paczkę.
    Nie wyślą jej ponownie, tylko anulowali zamówienie.
    Czyli sprzedają rzeczy których nie mają.
    Na zwrot pieniędzy mam czekać jeszcze 10 dni czyli łącznie przez 20 dni, SZOK.

    nie polecam
    Zaletynikną przy wadach
    Wadyobsługa, dostawa, kontakt z klientem, korzystają z moich pieniędzy przez 20 dni!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Daria / 2024-03-09 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Odesłałam buty za 700 zł na reklamację, twierdzą że paczka była pusta. Nie chcą wysłać zdjęcia mojej paczki. Straciłam i buty i pieniądze. Oczywiście przestali odpisywać na e-mail. Od reklamacji minął ponad miesiąc. Oszuści !!!!
    ZaletyBrak
    WadyOszuści !
  • ~deee / 2023-04-06 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczają zamówionego towaru. Szkoda czasu, do tej pory nie dostałem ani towaru ani zwrotu pieniędzy.
    Zaletynie ma zalet
    WadyNikomu nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1692
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 993
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 346
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4830
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4038
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3125