strona 11 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~dnodnodno / 2022-09-01 17:28
Obsługa klienta tragiczna, nie podali firmie przewozowej mojego numeru ani maila przez co nie dostałam nawet numeru przesyłki. Po kontakcie z Zalando pani w mailu odpowiedziała podsumowując że to mój problem i mi nie pomoże. W końcu z dużą arogancją i łaską podali mi numer zamówienia przez co w końcu mogłam skontaktować się z DHL. Potem również były problemy. Nie polecam. Dno. -
-
~Jacek / 2022-08-30 09:24
DRAMAT!!!! Trzeci raz mi anulują zamówienie!!! ZaletyZEROWadySAME -
~Viki / 2022-08-30 09:13
Produkt zamówiony, dostawy brak (punkt odbioru paczki). Pomimo interwencji w firmie kurierskiej DHL produktu nie dostarczono, pomimo obietnic składanych przez konsultanta nie podjęto się ponownemu dostarczeniu produktu. Pomimo zgłoszenia problemu w Zalando, nie mogę kupić sukienki w takiej cenie w jakiej zamówiła. Gorąco nie polecam. -
~Beza / 2022-08-27 11:35
Zamówiłam towar za kilka tysięcy złotych do punktu DHL. Niestety w punkcie odbioru odmówili przyjęcia paczki. Przez dwa dni rozmów z przedstawicielami firmy DHL próbowałam uzyskać możliwość odebrania paczki. Niestety nieudolność ludzi i systemu w tej firmie nie pozwolił na to. Paczka krążyła między miastami w których mieszkam i pracuję, a ja nie mogłam jej otrzymać.
Hitem końcowym był kontakt z firmą zalando. Zadzwoniłam na infolinię poinformować o zaistniałej sytuacji, niestety zderzyłam się z kolejną ścianą. Paczka jeszcze do nich nie wróciła, prosiłam więc o ponowne wysłanie przez rzetelnego dostawcę. Pani jednak poinformowała mnie, że zwrócą mi pieniądze po procesie księgowani itp, a ja mogę ponowni zamówić sobie towary 8jak pojawią się w sklepie!
Hit, "już lecę i ponownie wydaję kilka tysięcy w tak rzetelnej firmie" -
~Marlena / 2022-08-21 11:40
Nie polecam !!! Krętacze i złodzieje . Zakupione buty w promocji zapłacone czekam na przesyłkę a tu cisza . Nie raczą poinformować klienta że zakup anulowany ! Co najlepsze wystawiają towar w tym rozmiarze już o 200 zł droższy !!! Nigdy więcej tam nic nie zamówię -
~Kana / 2022-08-20 22:35
Naliczają za towar dwa razy bo twierdza,że nie dostali pieniędzy. Zlodzieje ZaletyNicWadyWszystko -
~Ania / 2022-08-19 13:11
wpisują zły adres, po czym towar trafia o nich z powrotem i nie mam anu towaru ani pieniędzy. ZaletyżadnychWadyoszuści -
~Marcinkowski / 2022-08-18 21:54
Jak kupujesz to jest ok jak składasz reklamacje to już problemy, Nie polecam więcej nie kupię na Zalando -
-
~Beata / 2022-08-16 16:04
Bardzo często dokonywałam zakupów na Zalando kupując najczęściej markową odzież. Zachęcało mnie dodatkowe 10 %. Kod rabatowy zawsze był wygenerowany i przesyłany na emaila po zapisaniu sie do newsletera. Rabat był dla mnie zachętą zwłaszcza, że wydawałam dużo kasy na zakupy. Teraz z uwagi na wycofanie kodu rabatowego przez Zalando, jedynie sporadycznie dokonuję zakupów w tym sklepie. Kupuję w innych sklepach, gdzie mam dodatkowy rabat stałego klienta. ZaletyDuży wybór asortymentu i marek.WadyBrak rabatu dla stałych klientów. -
~Maja / 2022-08-07 21:00
Zalando anulowalo mój zakup dwa dni po potwierdzeniu transakcji. Kiedy sprobowalam zglosic sprawę kondultantowi, ten stwierdził, że produkt jest wyprzedany i mu przykro. Masakra po prostu. A i potwierdzenie przyszło z adresem do eysyłki nie tym, ktory podałam. To tez próbowałam załatwic zanim snulowano moje zamówienia, ske konsultant steierdzil, ze nic nie moze z tym zrobić. Jednym slowem odradzam!. Są totalnie nieprofesjonslni maja totalny bakagan i klienta zuoelnie gdzieś ZaletyBrakWadyWyżej opisane -
~Lias Vitalii / 2022-08-05 14:15
nie radzę kupować w tym sklepie ostatnio zamówiłem swojej dziewczynie skórzaną kurtkę a oni wysłali mi jakąś inną kurtkę wróciłem im to a oni mi piszą że nie wrócą mi pieniądze dlatego że wróciłem Nie to co zamówiłem.i na taką odpowiedź musiałem czekać więcej miesiąca,w końcu zostałem i bez kurtki i bez 3000 zł idzie do policji, Zalando oszukuje. -
~agnieszka / 2022-08-05 14:10
Zalando anulowało mi zamówienie bez informacji. Dopiero wchodząc na moje zamówienia zauważyłam, że zakup został anulowany. Napisałam do obsługi klienta z wyjaśnieniem. W odpowiedzi dostałam rabat 20% na kolejne zakupy i info, że produkt wyprzedany. Odpowiedziałam, że kupon 20% nie jest adekwatny do straty, ponieważ oczywiście cena tego produktu jest już wyższa, więc jeżeli ponownie pojawi się w sprzedaży to zamawiając musiałabym dopłacić 200zł...
Dziwne ma praktyki Zalando, tym bardziej, że mają informację w regulaminie, że po otrzymaniu potwierdzenia zakupu, sprzedaż jest wiążąca. Czy ktoś wie, gdzie to można zgłosić? -
~Betta / 2022-08-03 16:19
Paczka dotarła do mnie otwarta bez dwóch produktów. Kiedy próbowałam to zgłosić odpowiedzi były proszę czekać odpowiemy na skargę lecz olali mnie. Zalando jest dla mnie jak i dla moich znajomych i bliskich zerem. Nie polecam -
~ANNNNA / 2022-08-03 14:12
Buty bardzo wygodne lepiej wyglądają na nodze niż na zdjęciu ,bardzo fajny fason polecam ZaletySKÓRAWadyBRAK -
~Ja / 2022-08-01 17:15
Od lat zamawiam na Zalando i jeszcze się nie zawiodłam. ZaletyBezproblemowe zwroty, szybka dostawaWadySzkoda, że już nie ma promocji - 10% za zapisanie do newslettera -
~Monika / 2022-07-29 12:38
Odradzam odsyłajac towar próbowali mi wmówić że był użytkowany -
-
~Dramatx / 2022-07-28 09:39
Obsługa na infolinii… określenie „porażka” to za mało. Zamówiłam buty, które zostały anulowane po zakupie. Zgodnie z regulaminem na stronie, po otrzymaniu maila umowa jest wiążąca. Jedynego maila jakiego dostałam to potwierdzenie zamowienia. Jednak Pani uznała, że nie da się z tym nic zrobić, mam czekać 5 dni roboczych na zwrot i ustawić powiadomienie o dostępności. Nie robią sobie nic, z tego co piszą na własnej stronie. Zero kontaktu ze strony zalando po odrzuconej transakcji i informacji co dalej. Po dwóch telefonach na infolinie pieniedze wpłynęły mi natychmiastowo, jednak z kodu -20% nie mogę już skorzystać, bo „bardzo mi przykro, nic nie mogę zrobić, ja za to nie odpowiadam” w takim razie kto odpowiada? To moje ostatnie złożone zamówienie w tym sklepie. Nie po to poluje 2,5 tygodnia na dostępne pojedyncze pary butów, by po anulowanym zamówieniu z ich winy, nie skorzystać nawet z kodu. Totalnie nie zależy im na klientach, dramat. Nie polecam. ZaletyJakość towaru i bezpłatny zwrotWadyOpisane wyżej -
~nowy7 / 2022-07-27 23:51
Zamówiłem buty - pierwszy raz u nich. Chwilę po zapłaceniu zamówienie anulowano, a cena butów poszła około 2x w górę. Chciałem zamknąć konto, to nie mogę, bo twierdzą, że "mam nieuregulowaną płatność lub trwający zwrot" - płatności mam uregulowane, a żeby był zwrot to musieliby najpierw wysłać to co zamówiłem i zapłaciłem. Wadybrak towaru -
~PTR / 2022-07-27 12:56
Okulary przeciwsloneczne za 400zl przyszły w pudełku które wyglądało jak po 100zwrotach, jak wyciągnięte psu z odbytu. W środku okulary bez oryginalnych folii zabezpieczających, porysowane, uje.... od palców i mnóstwo jakiś włosków, kurzu, paprochów.... jak można coś takiego wysłać klientowi i spodziewać się, dobrej opinii? w dodatku cud, że nic z tymi okularami sie nie stało w transporcie bo ktoś mądry zabezpieczył pudełko tylko z jednej strony a z drugiej szkła okularów co prawda w pokrowcu ale stykały się z zewnętrzną ścianką kartonu niezabezpieczone...
Porobiłem zdjęcia i odesłałem, zobaczymy jak pójdzie zwrot, coś czuje, że będą cyrki.WadyKpiny z klienta -
~Domin / 2022-07-25 16:36
Zamówiłam dziecku buty w dwóch rozmiarach 36 i 37. Przymierzyła buty, przeszła się kilka razy po mieszkaniu po czym zostawiliśmy 37 i zwrot nastąpił w na drugi dzień czyli zachowany termin 14 dni.Mój zwrot butów 36 został odrzucony gdyż stwierdzono ze buty były użytkowane bo na podeszwie widzieli błoto i ze w środku były brudne. Nie wiem ile osób przede mną mierzyło te buty z uwagi na to ze pudełko było sklejone taśma. Do tej portu nie miałam problemu ze zwrotami szczególnie ze zegarki Versace i bluzka Hugo Boss były z Chin wiec nie robiłam przy kurierze komisyjnego otwarcia pudełka żeby zweryfikować stan butów. Czekam na finał sprawy gdyż nie zostawię tak tego gdyż mam prawo jako konsument do przymierzenia i przejścia się w butach dlatego ostrzegam wszystkich, róbcie szczegółowe zdjecia zamawianych towarów i wszystko opisujcie. Ja już na pewno nic nie zamówię.
strona 11 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »