Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.11 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.55
  • Dostawa
    2.14
  • Poziom cen
    2.30
  • Łatwość zamawiania
    2.72
  • Asortyment
    2.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dnodnodno / 2022-09-01 17:28
    Ocena: 1.80 / 5
    Obsługa klienta tragiczna, nie podali firmie przewozowej mojego numeru ani maila przez co nie dostałam nawet numeru przesyłki. Po kontakcie z Zalando pani w mailu odpowiedziała podsumowując że to mój problem i mi nie pomoże. W końcu z dużą arogancją i łaską podali mi numer zamówienia przez co w końcu mogłam skontaktować się z DHL. Potem również były problemy. Nie polecam. Dno.
  • ~Jacek / 2022-08-30 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT!!!! Trzeci raz mi anulują zamówienie!!!
    ZaletyZERO
    WadySAME
  • ~Viki / 2022-08-30 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Produkt zamówiony, dostawy brak (punkt odbioru paczki). Pomimo interwencji w firmie kurierskiej DHL produktu nie dostarczono, pomimo obietnic składanych przez konsultanta nie podjęto się ponownemu dostarczeniu produktu. Pomimo zgłoszenia problemu w Zalando, nie mogę kupić sukienki w takiej cenie w jakiej zamówiła. Gorąco nie polecam.
  • ~Beza / 2022-08-27 11:35
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłam towar za kilka tysięcy złotych do punktu DHL. Niestety w punkcie odbioru odmówili przyjęcia paczki. Przez dwa dni rozmów z przedstawicielami firmy DHL próbowałam uzyskać możliwość odebrania paczki. Niestety nieudolność ludzi i systemu w tej firmie nie pozwolił na to. Paczka krążyła między miastami w których mieszkam i pracuję, a ja nie mogłam jej otrzymać.
    Hitem końcowym był kontakt z firmą zalando. Zadzwoniłam na infolinię poinformować o zaistniałej sytuacji, niestety zderzyłam się z kolejną ścianą. Paczka jeszcze do nich nie wróciła, prosiłam więc o ponowne wysłanie przez rzetelnego dostawcę. Pani jednak poinformowała mnie, że zwrócą mi pieniądze po procesie księgowani itp, a ja mogę ponowni zamówić sobie towary 8jak pojawią się w sklepie!
    Hit, "już lecę i ponownie wydaję kilka tysięcy w tak rzetelnej firmie"
  • ~Marlena / 2022-08-21 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam !!! Krętacze i złodzieje . Zakupione buty w promocji zapłacone czekam na przesyłkę a tu cisza . Nie raczą poinformować klienta że zakup anulowany ! Co najlepsze wystawiają towar w tym rozmiarze już o 200 zł droższy !!! Nigdy więcej tam nic nie zamówię
  • ~Kana / 2022-08-20 22:35
    Ocena: 2.60 / 5
    Naliczają za towar dwa razy bo twierdza,że nie dostali pieniędzy. Zlodzieje
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Ania / 2022-08-19 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    wpisują zły adres, po czym towar trafia o nich z powrotem i nie mam anu towaru ani pieniędzy.
    Zaletyżadnych
    Wadyoszuści
  • ~Marcinkowski / 2022-08-18 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak kupujesz to jest ok jak składasz reklamacje to już problemy, Nie polecam więcej nie kupię na Zalando
  • ~Beata / 2022-08-16 16:04
    Ocena: 4.40 / 5
    Bardzo często dokonywałam zakupów na Zalando kupując najczęściej markową odzież. Zachęcało mnie dodatkowe 10 %. Kod rabatowy zawsze był wygenerowany i przesyłany na emaila po zapisaniu sie do newsletera. Rabat był dla mnie zachętą zwłaszcza, że wydawałam dużo kasy na zakupy. Teraz z uwagi na wycofanie kodu rabatowego przez Zalando, jedynie sporadycznie dokonuję zakupów w tym sklepie. Kupuję w innych sklepach, gdzie mam dodatkowy rabat stałego klienta.
    ZaletyDuży wybór asortymentu i marek.
    WadyBrak rabatu dla stałych klientów.
  • ~Maja / 2022-08-07 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando anulowalo mój zakup dwa dni po potwierdzeniu transakcji. Kiedy sprobowalam zglosic sprawę kondultantowi, ten stwierdził, że produkt jest wyprzedany i mu przykro. Masakra po prostu. A i potwierdzenie przyszło z adresem do eysyłki nie tym, ktory podałam. To tez próbowałam załatwic zanim snulowano moje zamówienia, ske konsultant steierdzil, ze nic nie moze z tym zrobić. Jednym slowem odradzam!. Są totalnie nieprofesjonslni maja totalny bakagan i klienta zuoelnie gdzieś
    ZaletyBrak
    WadyWyżej opisane
  • ~Lias Vitalii / 2022-08-05 14:15
    Ocena: 3.80 / 5
    nie radzę kupować w tym sklepie ostatnio zamówiłem swojej dziewczynie skórzaną kurtkę a oni wysłali mi jakąś inną kurtkę wróciłem im to a oni mi piszą że nie wrócą mi pieniądze dlatego że wróciłem Nie to co zamówiłem.i na taką odpowiedź musiałem czekać więcej miesiąca,w końcu zostałem i bez kurtki i bez 3000 zł idzie do policji, Zalando oszukuje.
  • ~agnieszka / 2022-08-05 14:10
    Ocena: 3.40 / 5
    Zalando anulowało mi zamówienie bez informacji. Dopiero wchodząc na moje zamówienia zauważyłam, że zakup został anulowany. Napisałam do obsługi klienta z wyjaśnieniem. W odpowiedzi dostałam rabat 20% na kolejne zakupy i info, że produkt wyprzedany. Odpowiedziałam, że kupon 20% nie jest adekwatny do straty, ponieważ oczywiście cena tego produktu jest już wyższa, więc jeżeli ponownie pojawi się w sprzedaży to zamawiając musiałabym dopłacić 200zł...
    Dziwne ma praktyki Zalando, tym bardziej, że mają informację w regulaminie, że po otrzymaniu potwierdzenia zakupu, sprzedaż jest wiążąca. Czy ktoś wie, gdzie to można zgłosić?
  • ~Betta / 2022-08-03 16:19
    Ocena: 2.20 / 5
    Paczka dotarła do mnie otwarta bez dwóch produktów. Kiedy próbowałam to zgłosić odpowiedzi były proszę czekać odpowiemy na skargę lecz olali mnie. Zalando jest dla mnie jak i dla moich znajomych i bliskich zerem. Nie polecam
  • ~ANNNNA / 2022-08-03 14:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Buty bardzo wygodne lepiej wyglądają na nodze niż na zdjęciu ,bardzo fajny fason polecam
    ZaletySKÓRA
    WadyBRAK
  • ~Ja / 2022-08-01 17:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Od lat zamawiam na Zalando i jeszcze się nie zawiodłam.
    ZaletyBezproblemowe zwroty, szybka dostawa
    WadySzkoda, że już nie ma promocji - 10% za zapisanie do newslettera
  • ~Monika / 2022-07-29 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam odsyłajac towar próbowali mi wmówić że był użytkowany
  • ~Dramatx / 2022-07-28 09:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa na infolinii… określenie „porażka” to za mało. Zamówiłam buty, które zostały anulowane po zakupie. Zgodnie z regulaminem na stronie, po otrzymaniu maila umowa jest wiążąca. Jedynego maila jakiego dostałam to potwierdzenie zamowienia. Jednak Pani uznała, że nie da się z tym nic zrobić, mam czekać 5 dni roboczych na zwrot i ustawić powiadomienie o dostępności. Nie robią sobie nic, z tego co piszą na własnej stronie. Zero kontaktu ze strony zalando po odrzuconej transakcji i informacji co dalej. Po dwóch telefonach na infolinie pieniedze wpłynęły mi natychmiastowo, jednak z kodu -20% nie mogę już skorzystać, bo „bardzo mi przykro, nic nie mogę zrobić, ja za to nie odpowiadam” w takim razie kto odpowiada? To moje ostatnie złożone zamówienie w tym sklepie. Nie po to poluje 2,5 tygodnia na dostępne pojedyncze pary butów, by po anulowanym zamówieniu z ich winy, nie skorzystać nawet z kodu. Totalnie nie zależy im na klientach, dramat. Nie polecam.
    ZaletyJakość towaru i bezpłatny zwrot
    WadyOpisane wyżej
  • ~nowy7 / 2022-07-27 23:51
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłem buty - pierwszy raz u nich. Chwilę po zapłaceniu zamówienie anulowano, a cena butów poszła około 2x w górę. Chciałem zamknąć konto, to nie mogę, bo twierdzą, że "mam nieuregulowaną płatność lub trwający zwrot" - płatności mam uregulowane, a żeby był zwrot to musieliby najpierw wysłać to co zamówiłem i zapłaciłem.
    Wadybrak towaru
  • ~PTR / 2022-07-27 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Okulary przeciwsloneczne za 400zl przyszły w pudełku które wyglądało jak po 100zwrotach, jak wyciągnięte psu z odbytu. W środku okulary bez oryginalnych folii zabezpieczających, porysowane, uje.... od palców i mnóstwo jakiś włosków, kurzu, paprochów.... jak można coś takiego wysłać klientowi i spodziewać się, dobrej opinii? w dodatku cud, że nic z tymi okularami sie nie stało w transporcie bo ktoś mądry zabezpieczył pudełko tylko z jednej strony a z drugiej szkła okularów co prawda w pokrowcu ale stykały się z zewnętrzną ścianką kartonu niezabezpieczone...
    Porobiłem zdjęcia i odesłałem, zobaczymy jak pójdzie zwrot, coś czuje, że będą cyrki.
    WadyKpiny z klienta
  • ~Domin / 2022-07-25 16:36
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam dziecku buty w dwóch rozmiarach 36 i 37. Przymierzyła buty, przeszła się kilka razy po mieszkaniu po czym zostawiliśmy 37 i zwrot nastąpił w na drugi dzień czyli zachowany termin 14 dni.Mój zwrot butów 36 został odrzucony gdyż stwierdzono ze buty były użytkowane bo na podeszwie widzieli błoto i ze w środku były brudne. Nie wiem ile osób przede mną mierzyło te buty z uwagi na to ze pudełko było sklejone taśma. Do tej portu nie miałam problemu ze zwrotami szczególnie ze zegarki Versace i bluzka Hugo Boss były z Chin wiec nie robiłam przy kurierze komisyjnego otwarcia pudełka żeby zweryfikować stan butów. Czekam na finał sprawy gdyż nie zostawię tak tego gdyż mam prawo jako konsument do przymierzenia i przejścia się w butach dlatego ostrzegam wszystkich, róbcie szczegółowe zdjecia zamawianych towarów i wszystko opisujcie. Ja już na pewno nic nie zamówię.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1699
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1681
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 981
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 701
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 332
Euroflorist - www.twojekwiaty.pl
Ocena: 1.78, ilość opinii: 85
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4650
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4479
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3946
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004