Wadyfatalna obsługa klienta
strona 10 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~Iwona / 2022-05-02 12:25
Dostarczono zupełnie inny produkt niż zamówiony. Jeżeli firma zalando działa na zasadzie , że wysyłają to co mają , a nie to co się zamawia to ja się wypisuję . szkoda czasu i nerwów. -
-
~Justyna / 2023-09-04 11:44
Poszukuje osób które również jak ja zostały oszukane przez firmę zalando gdzie z przesyłki zwrotnej został skradziony produkt .
Widziałam ze jest dużo takich opinii , chętnie nawiąże kontakt z poszkodowanymi do pozwu zbiorowego oraz nagłośnienia sprawy medialnie.
Proszę o kontakt droga emailowa
justyna.zinczuk93@gmail.com -
~Karohalo karolina / 2023-11-06 12:23
Złodzieje uwaga!!!! Złożyłam reklamacje bransoletki za 600 zł i po 3 tyg dowiedziałam się, że paczka dotarła pusta. Zostałam okradziona … a kontakt z nimi to jakaś masakra …. Widziałam, że wiele osób, również zostało oszukane może pozew zbiorowy ? -
~Żaneta / 2023-03-03 16:32
Żałosne podejście do reklamacji. Dostarczony produkt dotarł do mnie ewidentnie wyprany, zapach był strasznie intensywny, a podczas próby zwrotu, ten został odrzucony, ponieważ produkt intensywnie pachniał proszkiem.
Żałosne! Nie polecam. Zostałam z rzeczą której nie chce, bo Zalando postanowiło wysłać do mnie używaną rzecz -
~Adolfo / 2023-04-06 19:43
Anulują opłacone zamówienia po dwóch dniach od zakupu nie polecam -
~Aga / 2023-02-10 08:24
Zalando za buty, które rozwarstwiły się pierwszego dnia oddało mi ok 65 zł po złożeniu reklamacji poprzez stronę.
Za buty zapłaciłam ponad 400! Próbowałam się odwoływać bez skutku.
Nie chcieli przesłać etykiety zwrotu, utrudniali na każdym kroku.
Wtedy napisałam do UOKIK a oni przekierowali mnie do Europejskiego Centrum Konsumenckiego
https://konsument.gov.pl/
Tam po opisaniu całej sytuacji i przedstawieniu dowodów zakupu i korespondencji zostałam poproszona o udzielenie ECK pełnomocnictwa do reprezentowania mnie przez niemieckim odpowiednikiem UOKIK.
W tym tygodniu dostałam zwrot całej kwoty, wcześniej dostałam etykietę do zwrotu na ich koszt i odsesłałam buty.
WARTO WALCZYĆ! Piszcie do ECK i nie pozwólcie się okradaćWadyutrudnianie zwrotów, utrudnianie reklamacji -
~Aga / 2024-01-15 21:39
W pażdzierniku złożyłam i opłaciłam zamówienie. Zamówienie od 4 miesięcy nie dotarło do mnie!! Mimo licznych rozmów z konsultantami i wymianie maili zalando twierdzi, że sprawa jest w toku. Konsultanci podają sprzeczne informacje, że albo środki nie mogą być zwrócone i proszą o CHWILĘ cierpliwości, albo że środki są ksiegowane przez bank (od listopada). 4 miesiące a na infolini nie są w stanie rozwiązać sprawy, mimo że wiedzą i mając dowody, na to że paczka nawet nie została spakowana i wysłana do mnie. Dno !! Jeżeli nie chcecie mieć problemów z odzyskaniem waszych pieniędzy radzę omijać ZALANDO. Nie ma szans odzyskać środków !! Zero kontaktu, a konsultanci na infolinii brak profesjonalizmu !! ZaletybrakWadybrak kontaktu
brak zwrotu środków -
~Agnieszka / 2022-02-14 22:12
Zwróciłam produkt ponad 2 tygodnie temu. Ku memu zdziwieniu nie otrzymalam zwrotu pieniędzy, choć zawsze do paru dni zwracano środki.
w trakcie czatu p.Mateusz napisal iż podany numer przesyłki DHL nieistnieje... co było bzdura poniewaz miałam potwierdzenie odbioru przesyłki na stronie DHL.Po czym poproszono mnie o przesłanie skanu dowodu osobistego....bo tylko wtedy otrzymam zwrot środków !!! -
-
~Agnieszka / 2022-03-22 06:39
Zwróciłam koszule w styczniu. Od tamtej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy i nie liczę już na to że je otrzymam.
Najpierw brak odpowiedzi na maile, potem usiłowanie wmówienia mi, że przesyłka zwrotna nie dotarła ("numer przesyłki, ktiry Pani podała jest błędny....") aż w końcu informacja że otrzymam zwrot pieniędzy jak prześlę skan dowodu osobistego!!!!!!!
Czyli nie dość że szanse na zwrot niepewne to duże szanse, że dane osobowe mogą być wykorzystane przez pracowników zalando do wyłudzeń.
Nadmieniam, że od wielu lat jestem klientem Zalando i do tej pory miałam tylko same pozytywne opinie o tej firmie.WadyWyłudzanie danych osobowych
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar -
~Agnieszka / 2022-05-25 15:53
Nie polecam. Do tej pory wydawało się wszystko ok, az tu nagle nie mogę się zalogować na swoje konto. kontakt z service i informacja *(jakaś lakoniczna), ze ze względów bezpieczeństwa zablokowane mam konto i żebym sobie nowe założyła. Próbuję, ale adres mam w bazie i nie mogę. Odp. załóż sobie nowy adres....serio specjalnie dla Was. Chyba jednak jaka informacją mi się nalży po tylu latach dobrej współpracy. Bo nie wiem, ktoś chciała wyłudzić moje dane i mam się martwic czy co!!!!!!
nawet nie mogę zlikwidować tego konta, bo zalogować się nie mogę!
Zegnaj ZALANDO. Na szczęście sa inne sklepy, konkurencja nie śpi. obyście dalej tak postępowali ze swoimi stałymi klientami.
-
~Agnieszka / 2022-12-11 14:53
Obsługa Zalando jeśli chodzi o zwrot nie polecam.
Bardzo źle zostałam potraktowana, napisano mi, że odzież śmierdziała potem. Zwrot nie został rozpatrzony pozytywnie.
Na dodatek pytali czy mają zutylizować czy wysłać. Miałabym płacić za zniszczenie rzeczy, które okazały się za małe. Żenada.WadyObsługa -
~ak / 2022-10-14 16:55
totalne rozczarowanie, firma zeszla na psy.
zglosilam reklamacje butow, zero odzewu po 14 dniach oczekiwania.
firma twierdzi, ze otrzymala pusty karton(????)
zostalam bez butow.
odradzam wszystkim kupowanie od nich.ZaletybrakWadyoszukany klieny -
~ala / 2023-08-02 17:12
nie uznaja reklamacji, gdy zamek uszkodzony! to nie jest naturalne zuzycie, jak bezczelnie napisali. rzecznik potwierdził, wiec sprawy tak nie zostawię .jeden wielki skandal! omijac szerokim łukiem -
~Alexander G / 2022-04-13 01:34
UWAGA! Zostałem oszukany przez ten beznadziejny sklep. Zwróciłem zamówienie w całości. Paczka została odebrana przez magazyn na początku marca. Już jest 13 kwietnia i do tej pory nie dostałem swoje pieniądze z powrotem. Z całego serca odradzam robienia zakupów w tym sklepie!!! ZaletyBrak -
~Alis / 2022-10-24 13:30
Zamówiłam buty które były FATALNEJ jakości. Buty rozkleiły się przy drugim założeniu. Zgłosiłam reklamacje- ODRZUCONA. Żart, nie polecam. ZaletyNie maWadyZero pomocy ze strony pracowników -
~Amanda Lew / 2022-12-14 14:21
Zamówiłam kurtkę marki the north face w rozmiarze S. Kurtka przyszła w rozmiarze M wiec zgłosiłam ten fakt. Po otrzymaniu zwrotu dostałam informacje ze ich zdaniem kurtka jest podrobiona i nie mogą mi zwrócić pieniędzy(a przecież właśnie ta kurtkę od nich dostałam). Pomimo dużej ilości prób kontaktu i wyjaśnienia sprawy zostałam po prostu zlana. Jutro wybieram sie w tej sprawie do rzecznika praw konsumenta. Każdemu odradzam jakiegokolwiek kontaktu z tą firma -
-
~Ania / 2022-08-19 13:11
wpisują zły adres, po czym towar trafia o nich z powrotem i nie mam anu towaru ani pieniędzy. ZaletyżadnychWadyoszuści -
~Ania / 2022-10-14 17:34
Dramat !!!!! Zrobiłam zwrot butów minęły 3 tygodnie żadnej informacji nie dostałam , dzwoniąc kilkakrotnie Nic się nie dowiedziałam Pani nie udzieliła mi żadnej informacji na dodatek kilka razy zostałam rozłączona ! Nie rozumiem nie maja w systemie żadnych informacji przecież to jest jakaś kpina buty tanie nie były , nigdy nie spotkałam się z taka sytuacja odradzam zakupów ja zrobiłam ostatni raz . -
~Ania / 2022-10-27 19:20
Czytając opinie widzę, ze powszechnie stosowaną praktyką jest metoda wmawiania , że odesłany produkt był użytkowany. Zamówiłam marynarkę w dwóch rozmiarach , niepasujący odesłałam ale dowiedziałam się, że marynarka nosi ślady użytkowania... na pewno nie mojego. Zakończyła przygodę z naciągaczami. -
~Ann / 2023-04-14 21:57
Zalando proboje wyłudzić odemnie Ok 1300 zł , twierdząc ze nie dotarł do nich zwrot ( pusta paczka ) , a z drugiego zwrotu wyciągnięte 2 rzeczy . Po udowodnieniu ze to wyszło z magazynu Dhl (wagowo się zgadza ) nic do nich nie dociera , ich decyzja jest ostateczna i nie odwracalna . Proboja mnie usadzić na kupę kasy , co robić ?? ZaletyZeroWadySame wady
strona 10 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »