Opiniami warto się dzielić!

Webd.pl opinie

Ocena na podstawie 52 opinii

3.17 / 5

  • Wsparcie techniczne
    2.92
  • Parametry
    3.31
  • Wydajność
    3.15
  • Cena/Jakość
    3.31

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • / 2024-07-11 07:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Ciągle podnoszące sie ceny , ciągła awria i brak wspracia technicznego mimo ich błędu
    Wadypodnoszące się ciągle ceny
    brak serwisu technicznego.
  • / 2024-02-24 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle podnoszące się ceny. Brak obsługi klienta. Nie działająca infolinia i CIĄGŁE AWARIE.

    W pełni rozumiem coraz wyższe ceny ale błagam, niech za tym idzie chociaż JAKAŚ obsługa klienta - tutaj można powiedzieć, że jej brak. Pomoc 24/7 to kłamstwo. W tych czasach e-commerce niedopuszczalne są awarie które potrafią trwać całymi dniami!
    ZaletyKiedyś dobre ceny
    WadyCiągle podnoszące się ceny. Brak obsługi klienta. Nie działająca infolinia i CIĄGŁE AWARIE
  • / 2024-02-24 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    To już koniec. Jest 24.02.2024 nie działają żądne strony wraz ze stroną webd.pl
    Wszystko padło. Nie można sie do nich dodzwonić.
    Klienci do mnie dzwonią i pytają się co się do jasnej cholery dzieje.
    Od 1 marca 2024 znowu podnosza ceny.
    Skaldamy z klientami skargę do uKOK i do sądu!!!

    Trzeba od nich uciekać
    ZaletyOnecnie żadne zalety
    WadyFatalna obsługa Klienta. Nie dzialajace uslugi. Mozna tu całąlistę wymienić i tak to nie pomoże!
  • / 2023-08-23 21:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam tam kilka kont hostingowych. Pierwsze od 2003 roku, później dokupowałem kolejne konta mimo, że na jednym bym się pomieścił ale wole mieć pewne rzeczy posortowane na kilku kontach. Nigdy z niczym nie miałem problemu, nawet jak mi się forum "wywaliło" to mi pomogli za free mimo, że nie musieli tego robić. Bardzo dobry backup zawartości serwera z łatwym interface do przywracania. Za każdym razem kiedy dzwonie z problemem znajduję tam pomoc. Kilka razy pomogli w tzw. nietypowych sprawach, pomimo że mogli to zignorować. Myśle że długo nie rozstanę się z webd.pl
    ZaletyNiskie decy do jakości usług.
    Szybka i bardzo dobra pomoc techniczna,
    Wiele dodatkowych aplikacji za free instalowanych przez cpanel
  • / 2023-05-26 00:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Około dwóch miesięcy wstecz, zaobserwowałem blokowanie ruchu z adresów IP z poza Polski. Po zgloszeniu problemu niby "włączyli zagadkę" weryfikującą boot-czlowiek. Zagadka nie działa, a ruch z poza Polski jak był blokowany tak jest dalej. Admin twierdzi że w logach widzi wszystko ok. Jak przesłalem film z nagraniem że moja strona www jak i CPanel jest niedostępny, a "zagadki" niema, to po kolejnych kilku wiadomościach temat olali. W chwili obecnej nie reagują na zapytania. Przygoda z webd.pl nie trwała nawet roku.
    ZaletyTanio. Brak takich usług jak darmowy certyfikat SSL zmusza do samodzielnego rozwiązywania problemu - dzięki niskiej jakości usług dociekliwi mogą poszerzyć swoją wiedzę.
    WadyBardzo słaby poziom pomocy technicznej - właściwie to jej brak. Sport ograniczenia funkcjonalności konta.
  • / 2023-05-24 23:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Podajemy fakty bez emocji.
    Przy najtańszej opcji hostingowej

    Miejsce na dysku 20 GB
    Miesięczny transfer 200 GB
    Ilość kont e-mail 10
    Ilość kont baz danych Mysql 3
    Ilość obsługiwanych domen 3
    Ilość kont FTP 3
    Wersje PHP 5.4 - 8.1
    Zoptymalizowany pod WordPress tak
    Ilość plików 250 000 tak podają na stronie a stan faktyczny to 500 000
    Autoinstalatory do wszystkich cmsów.
    Możliwość ustawienia większości parametrów serwera ręcznie.

    wady brak ssh brak darmowego ssl

    Znajdźcie mi coś w cenie 150 zeta rocznie z certyfikatem z powierzchnia dyskową 20 GB i miesięcznym transferem 200GB !! IBC daje 30 Przy tej samej półce cenowej.Nazwa jest 4x droższa i za każdą dodatkową usługę płacisz.
    Ja jak żyje nie widziałem tak taniego hostingu z takimi parametrami.

    20 GB to jest naprawdę sporo na start. Jak wiesz co robisz to i mały sklep na tym postawisz zawsze możesz iść wyżej

    No i ten płacz że lets encrypta nie ma, nie ma problemu go zainstalować są narzędzia

    Wsparcie techniczne nie mam i nie miałem problemu.
    ZaletyStabilny serwer jak cholera
    Ilość plików 250 000 tak podają na stronie a stan faktyczny to 500 000
    Miesięczny transfer 200 GB
    Wadywady (wydumane) brak ssh brak darmowego ssl przy opcji mini
  • / 2023-02-16 14:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem (choć już niedługo) z nimi od kilku lat. Było ekstra, teraz za włączenie Lets Encrypt który inni dają za darmo, trzeba włączyć plan 2x droższy. Chciałem zmienić na mniejszy bo nie wykorzystuję i za różnicę mógłbym sobie opłacać SSL, to kazali zapłacić za migrację w dół. Było super, a teraz co rok cena w górę a jakość zalatuje PRL'em.
    Zaletyna ten moment chyba brak
    Wadyza wszystko hajsy, nawet za rzeczy które inni mają free w najtańszych pakietach
  • / 2023-02-07 11:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Jeszce na początku zeszłego roku, jak piszą wszyscy poniżej, było w miarę ok. Teraz obsługa klienta to jakieś kpina i "Bareja". Kiedyś zgłoszenia wpisywane poprzez panel klienta miały praktycznie od razu podpowiedź i zawierały rozwiązanie problemu, dzisiaj chyba w ogóle nikt się tymi zgłoszeniami nie interesuje, więc trzeba dzwonić (bardzo ciężko się dodzwonić) i dodatkowo pisać. Odpowiedzi na maile nie mają jakichkolwiek oznak dbałości o klienta (np. przepraszamy za błędy w fakturowaniu leżące po stronie webd), ani podstawowych zwrotów stosowanych w korespondencji biznesowej typu dzień doby, czy do widzenia. To jednak jedyne kwesta kultury pracowników, ale liczne awarie, brak reakcji na zgłoszenia i podstawowe błędy nawet w podawaniu nr konta bankowego, to raczej problem systemowy. Rozważam przenosiny.
    Zaletyjedynie cena
    Wadybrak reakcji na zgłaszane problemy, brak dbałości o utrzymanie klienta.
  • / 2023-01-15 15:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Niestety , podobnie jak adam i inni, Kiedyś było OK. Teraz szorują po dnie i mule. Nie zaksięgowała im się wpłata rzekomo za fakturę, ale żadnego przepraszam. Tylko krótko, już działa i dowidzenia. Zapłaciłem Za około półmiesiąca a hostingu nie miałem, zero informacji o zwrocie pieniędzy czy jakiekolwiek przeprosiny. Oni otrzymali informację od Klienta po 11 dniach i jest wszystko git dla nich. Nie polecam już. Przez cztery dni nie udało mi się dodzwonić na infolinię, a gdy zapytałem korespondencyjnie co z infolinią to zero odpowiedzi. Czuję się olany krótko mówiąc.
    ZaletyKiedyś wszystko OK
  • / 2022-12-08 08:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Kiedyś było dobrze. Od kilku miesięcy poniżej krytyki. Co trzy dni coś nie działa. Problemy z zabezpieczaniami. Na odpowiedź (tylko korespondencyjnie) trzeba czekać ponad dobę. Absolutnie nie polecam.
    Zaletycena
    Wadysłabe zabezpieczenia (o ile w ogóle jakieś mają), słaby kontakt, słaba pomoc
  • / 2022-11-16 17:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Od kilku lat korzystam z serwerów webd, czekam obecnie na wygaśnięcie umowy i przenoszę hosting na inna platformę, widać gołym okiem że zespół technicznie jest bardzo słaby, brak podstawowej wiedzy z zakresu bezpieczeństwa serwerów i powierzonych danych przez klienta (kilkukrotnie o tym można było się przekonać), nie jest to hejt zaznaczam ani konkurencja, owszem tak do 2019 roku nie było zastrzeżeń, ot tamtego czasu porażka.
    Zaletyniska cena
    Wadybraki z zakresu bezpieczeństwa sieciowego
  • / 2022-10-28 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Awaria, walczyłem parę tygodni, wreszcie padło wszystko, nie mam siły walczyć z ignorancją i głupotą. Nie potrafią nic naprawić praktycznie brak kontaktu
    Zaletycena
    WadyBrak kompetencji zespołu
  • / 2022-10-28 09:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Jak piszę inni... niestety awarie, przerwy w działaniu poczty, zwłoka z synchronizacją poczty masakryczna czasami - do zastosowań biznesowych slabo. Ostatnia awaria ogarnięta po 3 dniach firma straciła kasę
    Zaletycena
    Wadyniestety awarie, przerwy w działaniu poczty, zwłoka z synchronizacją poczty masakryczna czasami - do zastosowań biznesowych slabo. Ostatnia awaria ogarnięta po 3 dniach firma straciła kasę
  • / 2022-10-04 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Webd.pl bez ostrzeżenia zawiesił moje konto przez co żadne hostingowane strony nie działają, kiedy zapytałem co się stało, uzyskałem lakoniczne:
    "Podana ostatnia wpłata nie została zaksięgowana na naszym koncie. Problem zgłoszony do PayPal oraz księgowości. Pozdrawiam"
    Jednym słowem ja zapłaciłem, webd.pl nie zaksięgował poprawnie, ale ich rozwiązaniem jest zawieszenie klienta bez ostrzeżenia.
    A na koniec żadnego "Przepraszam"!
  • / 2022-08-26 13:53
    Ocena: 3.50 / 5
    I kolejna awaria. Od ponad godziny nasza firma i nasi klienci, którym oferujemy hosting nie mogą wysyłać ani odbierać poczty. Żadnych konkretnych informacji z BOK.

    Do zeszłego roku było OK. Aktualnie coraz więcej awarii a nasza firma musi się tłumaczyć swoim klientom dlaczego nie działa im poczta. Coś się w WEBD popsuło a my poważnie ryzykujemy utratę klienta. Odeszła z zespołu WEBD, bardzo kompetentna osoba, Pani Barbara G. To już nie ten sam WEBD bez Pani Barbary i jej szybkich i konkretnych działań. Ze względu na potencjalną utratę wizerunku i klientów rozważamy zmianę na innego dostawcę.
    ZaletyDo zeszłego roku OK.
    WadyAwarie. Od pewnego czasu zbyt dużo awarii. Odeszła z zespołu WEBD, bardzo kompetentna osoba, Pani Barbara G. To już nie ten sam WEBD bez Pani Barbary.
  • / 2022-08-18 14:06
    Ocena: 4.25 / 5
    Korzystam z hostingu webd.pl od wielu lat. Nie mam wielkich wymagań technicznych, które żyłowałyby procesory albo wymagały prędkości nadświetlnej - zwykłe strony www dla biznesu. Nie mam złych doświadczeń, które kazałyby mi szukać innych dostawców. Fakt - zdarzają się przerwy w działaniu stron (a tym samym poczty), ale jest to w znośnych ramach czasowych i rzadko (1-2 x w roku). Jestem w stanie wybaczyć, bo cena jest nie do pobicia. Support zawsze reaguje - konkretnie, bez utrudnień i szybko. Jeśli moi klienci nie mają szczególnych fantazji technicznych, to polecam zawsze webd.pl i dotąd nie musiałem przez to świecić oczami. Więc chyba jest OK, nieprawdaż?
    ZaletyTechnicznie OK, finansowo bardzo OK. I nie spamują nachalnymi pseudoofertami jak np. w nazwa.pl
    WadyKto ich nie ma. Nie przekraczają cienkiej, czerwonej linii.
  • / 2022-07-19 13:45
    Ocena: 2.25 / 5
    W 2005 roku zacząłem używać tego hostingu ze względu na cenę.
    Wraz z rozwojem czasu zaczęły się rozwijać również moje potrzeby i wymagania. Do pewnego czasu były idealnie pokrywane przez tego usługodawcę.
    Niestety od dwóch-trzech lat mimo rosnących cen usług jakość dramatycznie spadła. Co chwila awarie, rozłączanie połączenia ftp. Odpowiedzi supportu na poziomie studenta-śmieszka-stażysty, który nie pojmuje, że tracąc czas tracę pieniądze. Nie mogąc realizować projektów i nie mając do nich dostępów narażam siebie na straty wizerunkowe i finansowe.
    Raz o mało nie straciłem poważnego klienta, bo w dzień prezentacji aplikacji serwery przestały działać.
    Jedynym powodem, dla którego jeszcze opłacam jedyny pozostały hosting to brak czasu na przeniesienie wszystkich projektów gdzie indziej.
    ZaletyJeszcze do niedawna konkurencyjna cena
    WadyKiepski support
    Częste awarie
  • / 2022-07-04 14:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Awaria przynajmniej raz w w tygodniu, poczta nie działa równie często. Pomoc techniczna tragiczna, problem rozwiązywany bardzo długo...
  • / 2022-06-17 09:05
    Ocena: 2.50 / 5
    Hosting padł wczoraj, poczta nie działa od 15/06/2022. Usługodawca twierdzi, że przywrócił usługi ale problem dalej jest.
    Zaletycena
    WadyCzęste awarie
  • / 2022-04-13 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwer ciągle przestaje działać poprawnie lub wcale
strona 1 z 3

Zobacz również

Az.pl
Ocena: 3.11, ilość opinii: 233
Superhost.pl
Ocena: 2.78, ilość opinii: 49
Netart.pl
Ocena: 4.04, ilość opinii: 35
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902