Opiniami warto się dzielić!

VW Bank direct opinie

Ocena na podstawie 53 opinii

2.44 / 5

  • Prostota obsługi
    2.22
  • Oferta
    2.87
  • Obsługa klienta
    2.29

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • / 2025-01-18 12:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten niby bank to totalna porażka w całej rozciągłości ( konsultanci, infolinia , aplikacja , obsługa). Nie ma takiego drugiego dziadostwa na polskim rynku. Przykładowo: zleciłam przelew tzw. "wysokokwotowy" , po ponad 6-ciu godzinach łaskawie zadzwonił konsultant w celu potwierdzenia ( w tym czasie mieli dwie sesje wychodzące), a sam przelew finalnie został zrealizowany po 4 (czterech!!!!) dniach. Takich "kwiatków" nie ma w żadnym banku. Radzę omijać to z daleka.
    Zaletyniezła oferta oszczędnościowa
    Wadyfatalna i opieszała obsługa
    nieosiągalna infolinia, nieporadni konsultanci
    zupełne lekceważenie klienta
    przedpotopowa aplikacja
    i wiele innych
  • / 2025-01-08 23:48
    Ocena: 1.67 / 5
    W ciągu ostatnich 2 lat zakładałem konta chyba w 10 różnych bankach (promocyjne oprocentowania) i takiej masakry jak tu jeszcze nie widziałem. Po założeniu rachunku przez internet musiałem chyba 3x dzwonić i się dopytywać, bo wniosek rozpatrywali przez tydzień. Jak chciałem dodać pełnomocnika to trzeba to zrobić wnioskiem wysyłanym klasyczną pocztą, a oni dokumenty do podpisu odesłali również klasyczną poczta za potwierdzeniem odbioru jak w PRL. Trwało to ponad 2 tygodnie i na koniec okazało się, że listonosz się wogóle się nie zjawił pod podanym adresem i dokumenty wróciły do banku i cała procedura czeka mnie mnie od nowa. Dyspozycję na wypadek śmierci mogłem na szczęście wysłać mailem, ale co z tego skoro zrobiłem to prawie miesiąc temu, a nadal nie jest ona zarejestrowana. Próba jakiegokolwiek kontaktu z nimi to właściwie tylko czat w aplikacji na który nikt przez tygodnie nie odpisuje. Próba dodzwonienia na infolinie to wiszenie na słuchawce po 30 min, a na koniec dowiadujesz się że nie mogą Ci udzielić informacji, bo do tego potrzebny jest telekod który nie zgadza się z tym co wysłali sms. Przed chwilą chciałem zrobić przelew przez www i okazało się, że nie mogę go zrobić bo nie zgadza się z limitem, który mimo zmiany w ustawieniach wogóle nie jest brany pod uwagę i nie mogę z konta przelać nawet 1 zł. A w aplikacji na telefonie zakładka przelewy wogóle nie jest aktywna. Podsumowując, wyższe oprocentowania depozytów zupełnie nie rekompensują całej reszty problemów z tym pseudo bankiem i trzy razy zastanówcie się zanim zaczniecie z nimi zabawę.
    Zaletyoprocentowanie depozytów
    Wadycałe mnóstwo
  • / 2024-09-19 21:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Potwierdzam opinie o wręcz niemożliwości założenia konta przez internet. Uparłem się trzeci dzień walki z filmikami które wymaga bank. Porażka.
    ZaletyŻadnych
    WadyCoś niebywałego. Nie można założyć konta. Wymaganie nie do pokonania.
  • / 2024-09-09 15:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia. Konto niemodliwe do załozenia przez internet pomimo takiej oferty. Infolinia nie działa (abonent ma wyłączony telefon). Porażka po całości.
    Po co oni w ogóle istnieją
    ZaletyBrak
    WadySame
  • / 2024-09-09 13:01
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie bardzo rozumiem te głosy niezadowolenia odnośnie zakładania konta. Wystarczy wykonać wszystko zgodnie z instrukcją, zrobić przelew weryfikacyjny i poczekać na jego zaksięgowanie, foto dowodu, nagrać wymagany filmik i czekać 1-2 dni na pełną fukcjonalność. Polecam głównie do całkiem niezłej oferty lokat w porównaniu do rynku, jako główny ROR to nie bardzo (nie ma m.in. BLIKa)
    Zalety+ dobra oferta lokat terminowych
    + przy zerwaniu lokaty połowa odsetek jest wypłacana
    Wady- jak już zajdzie konieczność, to trochę na infolinii trzeba posiedzieć pomimo 1 miejsca w kolejce
    - na infolinii nic się nie załatwi, jak nie pamięta się swojego numeru klient, który został nadany przez bank
    - aplikacja to wczesne lata dwutysięczne.
  • / 2024-08-27 17:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten Bank to prawdziwa porażka. Otwarcie konta prze internet jest praktycznie niemożliwe. Infolinia koszmarna. Po co to wogóle istnieje. A kiedyś to był naprawdę fajny Bank
    ZaletyNie ma
    WadyNajwiekszą wadą jest to , że to jeszcze jakoś istnieje.
  • / 2024-07-05 12:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Założenie konta przez internet praktycznie nie możliwe.Ciągle coś nie tak,pomimo wielokrotnego sprawdzania w mObywatel,przelewu inicjującego1zl.z macierzystego konta,filmowania wizerunku twarzy,dokumentu tożsamości i odp.na mnóstwo pytań.
    Kiedy już to przebrnięcie jakimś cudem to okaże się że wasza kamerka w laptopie ma za słabą rozdzielczość.
    I można próbować od nowa,trenując sobie nerwy.
    Lepiej wybrać inny bank,tam 15minut i po sprawie.
    ZaletyNie założyłem więc nie wiem.
    WadySame
  • / 2024-06-10 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Założenie konta - zagmatwane procedury. Nie mija miesiąc od założenia konta - wymuszana weryfikacja danych, która uniemożliwia skorzystanie ze swoich pieniędzy oraz wymaga telefonicznego kontaktu z infolinią. Obsługa - beznadziejna ,przekazywanie nieprawdziwych informacji. Zero odpowiedzialności banku za błędy/awarie systemu- złodziejstwo.
    Żałuje , że założyłam tu konto.
  • / 2024-06-03 22:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Założenie konta w tym banku to droga przez mękę,więc bez pomocy infolini jest to niemal niemożliwe
    ZaletyWysokie oprocentowanie na rachunku plus konto oraz lokaty plus
    WadyTen bank to totalne dno poza korzystnym gromadzeniem oszczędności
  • / 2024-05-31 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank internetowy w którym nie można założyć konta, ponieważ nie działa nawet formularz do zakładania konta. Unikać jak ognia.
    Zaletybrak
  • / 2024-04-29 13:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Kolejny bank "krzak" z tragiczną informacją i obsługą. Założenie konta droga przez mękę i najciekawsze po kilku długich próbach przejścia procesu składania wniosku sukces i informacja wkrótce otrzymasz na adres e-mail informacje o"przeprocesowaniu" wniosku.... cisza więc kontakt z infolinią i to wkrótce to około 3 dni robocze jeśli elektronicznie lub 14 dni gdy z pomocą kuriera! To chyba nie ten poziom, nie ta jakość!!! Minął już prawie tydzień od pierwszej próby przejścia procesu....
    ZaletyTeoretycznie wysokie oprocentowanie lokat ale jak to ma tak wyglądać to dziekuję
    WadyTragiczne tempo obsługi
  • / 2024-03-20 14:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Dziś założyłem konto i lokatę. Fachowa miła obsługa telefoniczna, prostota w zakładaniu produktów, brak dodatkowych opłat, przejrzystość. Polecam
  • / 2024-02-05 10:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja jestem bardzo zadowolony z obsługi - pełen profesjonalizm ze strony Pana Filipa Kułakowskiego. Cały proces monitował i szybko reagował. Jeszcze raz bardzo dziękuje za pomoc i polecam Pana Filipa wszystkim :)
    Zaletyrewelacyjna obsługa!!!
    Wadynic
  • / 2023-04-06 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEGAM PRZED TYM BANKIEM!!! Mili są do podpisania z nimi umowy a potem jesteś ich zawracającym im d..ę klientem. Zgłosiłem w styczniu awarie w ich aplikacji i po trzecim zgłoszeniu przekazano do techników o sprawdzenie i mieli oddzwonić po ustaleniu przyczyny - minęły 3 miesiące a Pani w infolinii odpowiada mi, że nadal analizują !!!! Śmiech na sali! Takie zaplecze informatyków, że jak prąd wyłączą w okolicy to nie będzie dostępu do konta- i oby to była moja ironia a nie prawda.
    WYPŁATY Z BANKOMATÓW - czy ktoś z klientów ma na umowie, że wypłacając pieniądze do ustalonego limitu na koncie będzie musiał kilka razy dokonywać wypłaty bo bankomaty mają ustawione limity do 800 zł??? Firma chcąc wypłacić np. 4 tys zł po 800zł musi dokonać 5 wypłat i za każdą BANK pobiera opłatę!!! Zgodziłem się na jednorazową opłatę a nie na haracz za każdą osobną wypłatę by otrzymać żądaną kwotę! Dzisiaj limit 800zł a za pare miesięcy może po 300 wprowadzą i haracz jeszcze większy będzie???? Kto ustala limity skoro umowy w bankach tego nie przewidują!!! Żądam wyjaśnień od Banku. Niestety Pani wolała się rozłączyć przy tych pytaniach a przy kolejnej próbie połączenia po weryfikacji klienta przerwała połączenie by nie kontynuować niezręcznego tematu dla banku.
    OSTRZEGAM WSZYSTKICH by wypłacić pieniądze za wczasu póki jeszcze jest co wypłacać. Zdegustowany klient tego banku.
    ZaletyBRAK
    WadyKażdy problem jaki się napotka będzie dla nich trudny do rozwiązania.
  • / 2022-07-06 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank na świecie, nic nie da się tu zrobić, czarna magia, beznadziejny UX, zero pomocy, nie można nie dodzwonić do obsługi, żenada!!!!!!!!!! dramat
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko jest wadą
  • / 2022-03-14 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa bardzo nierzetelna . Infolinia tragiczna conajmniej godzina czekania. Pracownik banku zaksięgował mi nieprawidłowo 6 tysięcy złotych. bank nie poczuwa się do winy i nie chce dokonać zwrotu. Skandaliczne podejście do klienta.
    ZaletyŻadnych
    WadyBardzo dużo , nawet szkoda czasu na opisywanie przekrętów jakie ten bank stosuje wobec klienta
  • / 2022-02-21 19:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy bank internetowy w Polsce. Od ponad 20 lat a zaczynał jako pierwszy stracił wszystkie atuty a klientom, którzy zostali (już jedynie firmy, bo indywidualnych się pozbył) rzuca kłody pod nogi.
    -zamiast SMSów wprowadził aplikację jedynie na androida, która nie działa,
    - od kilku miesięcy po kolejnej aktualizacji trzeba odinstalowywać apkę, resetować hasła i instalować na nowo (bez gwarancji , że się powiedzie. DNO.
    - aplikacja działa koszmarnie wolno. Na tym samym telefonie iPKO, mBank i in. ładują się kilkanaście razy szybciej.
    - Zrobienie przelewy 10 lat temu zajmowało kilkanaście sek. teraz trzeba uzbroić się w minuty
    Zaletykiedyś cena teraz brak
    Wadyaplikacja - najgorsza w branży
    wolne działanie aplikacji i obsługi przez stronę www
    brak obsługi klientów indywidualnych (może dobrze, bo zagryźliby ten bank)
    wcześniej zdefiniowane eksporty (poprzednia wersja interfejsu (ok 2018 r) przestały działać w nowej wersji,
    jakakolwiek poprawka błędu trwa tygodniami
    BRAK VW banku w jakichkolwiek systemach szybkich płatności od samego początku, przez chwilę pojawiły się 3 lata temu ale po aktualizacji do nowej wersji zniknęły.
    W latach 20 lat temu interfejs był bardzo ubogi ale działał szybko , był dla wswzystkich
    teraz jest bardzo wolny i tak samo ubogi, tylko dla firm a do tego drogi.
    DNO.
    Unikaj VW Banku!!!!
  • / 2021-08-10 19:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank schodzi na psy.. Od zmiany interfejsu - niby dodają ulepszenia ale mało co działa. Ciągle coś trzeba klikać by potwierdzać.Ostatnia ich wpadka polegająca na pobraniu płatności VAT z bieżącego konta a nie z konta z VATem. Od wprowadzenia split payment pierwszy miesiąc też u nich nie działało nic sprawnie. Po czasie poprawili. Obecnie od tygodnia proszę się o skorygowanie błędu systemu i o przelanie pieniędzy z rachunku VAT na bieżące konto bo mam w ten sposób zamrożone pieniądze i nie mogę nimi obracać. Jeśli ktoś miałby teraz z tego zapłacić ratę leasingu lub kredytu i spóźni się z takiego powodu -błędu systemu to kto za to odpowiada? Bank umywa ręce!!! W normalnym banku dzwonimy i przez telefon załatwiamy sprawę w trakcie rozmowy a tu od tygodnia codzienne upraszanie się o SWOJE!!! SKANDAL!!! Nie podają nawet powodu, dlaczego tak się stało. Uważam, że gdyby błąd dotknął tylko mnie to poprawili by od ręki ale przypuszczam, że awaria jest rozległa i odkopują dane by poprawić każdemu, komu się wysypało. Jakość działania ich systemu jakby studenci uczyli się bankowości na praktykach obsługi systemu i co chwila komuś coś nie wyjdzie. Tragedia... Dla ludzi o podobnych problemach polecam zgłosić swoją sytuację do KNF -Komisji Nadzoru Finansów może oni coś wskórają lub sprawdzą czy bank nie pada już. Mi już pozostaje tylko taka opcja, gdyż podejmowane próby załatwienia sprawy nie przynoszą skutku a bank ma klienta w DU..E. Rozgoryczony klient.
    ZaletyJuż Brak - konto było darmowe do tego roku ale wprowadzili opłaty 10 zł/m-c za ten niedorobiony system
    Wadyczęść wad wymieniona na górze na wszystkie brak miejsca by opisywać.
  • / 2019-12-06 22:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Infolinia dział bardzo źle. Dodzwonić się graniczy z cudem.
    Bardzo trudno zmienić parametry leasingu.
    Bardzo długo realizowane wnioski.
    Brak wewnętrznej komunikacji pomiędzy działami.
    Duże trudności w uzyskaniu podstawowych informacji.
    Skomplikowane procedury.
    Narzucania droższych polis ubezpieczeniowych.
    ZaletyKonkurencyjne stawki procentowe.
    Łatwość dostępu do oferty w salonach firmowych VW.
    WadyWiele dodatkowych opłat np. kilku procentowa prowizję za wcześniejszą spłatę.
  • / 2019-11-09 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za SYF !!! Nie dość, że wyłączą dostęp przez internet, wyłączą serwis telefoniczny, konsultanci nie pracują w weekendy to jeszcze nie można zapłacić kartą !!! To jest już naprawdę przegięcie pały. Zamykam konto w tej pseudo instytucji i radzę wszystkim to samo. Pewnego dnia się obudzimy i nawet www nie będzie.
    Zaletybrak
    WadyZa dużo żeby wymieniać. Tam wszystko jest wadliwe.
strona 1 z 3

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4483
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929