Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Voyager Transport opinie

Ocena na podstawie 158 opinii

2.23 / 5

  • Poziom cen
    2.45
  • Oferta
    2.47
  • Jakość obsługi
    1.84
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ona26 / 2019-03-08 07:31
    Ocena: 4.00 / 5
    Jeżdżę różnymi liniami ale z tak miła obsługa jak dzisiaj (08.03) to się jeszcze nie spotkałam. Pak kierowca bardzo uprzejmy zanim zakupiłam bilet usłyszałam mile życzenia z okazji Dnia kobiet ????????
    ZaletyMiła i wesoła obsługa
    WadySzkoda że nie każdy kierowca tak potrafi czasami spotykam się z dużym chamstwem
  • ~KamoL / 2019-03-01 16:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Busy odróżniają się nieraz o 30 min, Bardo nie mili kierowcy oprócz starszego Pana z S3 .
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyStare rozpadające się busy
  • ~Ela / 2019-02-20 19:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechałam z Krakowa 20 lutego o godz. 15.30. Kierowca wyjątkowo nieuprzejmy, żeby nie powiedzieć chamski. Żeby wyciągnąć bagaż z luku, sama musiałam sobie otworzyć brudną klapę bagażnika
  • ~Juszesz / 2019-02-13 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam bilet online i autobus nie przyjechał. Brawo Voyager!!! To już kolejna taka sytuacja, chyba pora gdzieś to zgłosić
  • ~Wkurzona i zmarznięta / 2019-02-01 16:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam wrażenie, że przewoźnik ma jakiś fikcyjny rozkład jazdy na stronie (trasa Tarnów-Kraków). Już trzeci raz spotykam się z sytuacją że autobus, który jest w rozkładzie w ogóle nie przyjeżdża, po czym za pół godziny normalnie przyjeżdża kolejny kurs. Takie sytuacje są szczególnie uciążliwe kiedy trzeba dojechać na określoną godzinę na umówione spotkanie. Ostatnio z tego powodu miałam nieprzyjemność spędzenia 30 minut na dużym mrozie. Rozumiem opóźnienia spowodowane korkami na ulicy ale nikt mi nie wmówi, że takie rzeczy zdarzają się w niedzielę o godzinie 19.30 w tak niewielkim mieście jakim jest Tarnów! Tym bardziej, że kolejny kurs przyjechał punktualnie. Nie wiem jak inne połączenia ale to zdecydowanie odradzam.
    Wadynie wszystkie kursy w rozkładzie jeżdżą w rzeczywistości
  • ~akr / 2019-01-26 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zimno, Zimno, Zimno... Autokar jeździ do Krakowa z Gorlic bez ogrzewania...
    WadyZimno
  • ~Pasa / 2019-01-13 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma którą mocno powinno się zainteresować ITD. "Autobusy" w stanie nagannym, wyjeżdżają niesprawne już z bazy firmy. Większość z nich powinno mieć odebrane prawo do poruszania się po drogach.
    ZaletyTanio
    WadyNiesprawne pojazdy, brak szacunku
  • ~Oliwka99 / 2019-01-02 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz wybrałam voyager. Opóźnienie 1.5h na samym początku. Bus w takim stanie, że strach wsiadać. Bardzo odradzam.
  • ~Juka / 2018-12-29 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa autobusy to złomy. Podróż z Gorlic do Krakowa ta firmą to nią lada dreszczyk emocji. Poprostu nie wiem kto te autobusy dopuszcza do ruchu
    ZaletyBrak
    WadyBardzo stare i zdezelowane autobusy
  • ~Asia / 2018-12-16 19:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Dwie gwiazdki tylko dlatego, że kierowca nie nasrał na środku autobusu.
    ZaletyBrak
    WadyNie mam tyle czasu
  • ~Patrycja / 2018-12-11 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Osobiście nie polecam firmy Voyager. Przeważnie spóźnia się po 10-20 min. Moim zdaniem jest to lekka przesada rozumiem jakby to się zdażyło raz na jakiś czas ale nie codziennie.
  • ~Klaudia / 2018-12-11 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    jeżdżę bardzo często i jeszcze nie trafiło mi się dotrzeć na zaplanowana godzinę przyjazdu widoczna w rozkładzie!! Zawsze opóźnienie jest przynajmniej półgodzinne ! DRAMAT ! DRAMAT ! DRAMAT ! Żeby mi to było ostatni raz!
    ZaletyBrak
    WadySzkoda czasu
  • ~Anna / 2018-12-04 21:08
    Ocena: 3.25 / 5
    Kurs Wysowa-Gorlice (3 września 2018 r.) Brak autokaru na przystanku o godzinie, o której miał odjechać (a byłam na przystanku kwadrans przed godziną odjazdu; bilet na ten kurs kupiłam wcześniej przez internet). Czekałam półtorej godziny na kolejny autokar. Obsługa na dworcu w Gorlicach wmawia mnie i paru innym osobom, że ten nieistniejący autokar odjechał punktualnie. Pytam w takim razie skąd, bo na pewno nie z przystanku, z którego miał odjechać.
    Brak reakcji na reklamację wysłaną e-mailem na adres wskazany w regulaminie firmy (oraz, dodatkowo, na mailowy adres Zarządu).
    Po przeczytaniu innych opinii na tym forum widzę, że nie jestem osamotniona w swym doświadczeniu z tą firmą i że to, co mnie się wydaje skandalem, jest czymś w rodzaju smutnej normy.
    Dla ścisłości - to nie była moja pierwsza podróż z Voyagerem, poprzednie były w miarę OK, więc gdyby teraz firma była w stanie użyć magicznego słowa "przepraszam", przeszłabym nad tym incydentem do porządku dziennego. Słusznie jednak pisali poprzednicy, że takie słowo chyba w słowniku Voyagera nie istnieje.
    ZaletySzeroka oferta kursów, także w miejsca, gdzie inni przewoźnicy nie docierają. Choć Voyager też czasem, mimo rozkładu jazdy, nie dociera...
    WadyLekceważący stosunek do klienta, bezczelne kłamstwa, żeby tylko kryć kolegę, który nie obsłużył kursu zgodnie z rozkładem jazdy (a może to godne podziwu jest, taka solidarność zawodowa?). BRAK jakiejkolwiek reakcji na reklamację, czyli łamanie własnego regulaminu...
  • ~Agnes / 2018-12-04 16:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytam Państwa opinie i oczom nie wierzę. Sama jeżdżę Voyagerem od kilku lat, systematycznie, kilka dni w tygodniu, trasa Gorlice-Kraków i absolutnie nie mam tak negatywnych odczuć odnośnie podróżowania z tym przewoźnikiem. Oczywiście czasami zdarzają się opóźnienia, ale to oczywiste; trasa dość wymagająca, nie wszystkie zdarzenia drogowe można przewidzieć. Natomiast sami kierowcy są niemal zawsze mili i uśmiechnięci, co nie jest łatwe, obsługując niejednokrotnie wybitnie roszczeniowych klientów żądających np. zatrzymywania się w miejscach nieoznaczonych w rozkładzie jazdy lub wydania biletu ulgowego mimo iż uprawnień do ulgi nie posiadają. Nie mam również zastrzeżeń do ich stylu jazdy; nie byłam świadkiem jakiejś szczeniackiej brawury, czy też innego skrajnie nieodpowiedzialnego zachowania na drodze. Szczerze polecam korzystanie z usług Voyagera
    Zaletymili kierowcy
    bezpieczna jazda
    komfort podróżowania
    tanie bilety
    możliwy kontakt telefoniczny z paniami z biura
    Wadyszkoda, że nie ma więcej kursów
  • ~Ela / 2018-11-13 23:01
    Ocena: 1.25 / 5
    TRASA WARSZAWA - KOŁOBRZEG 09.11.2018GODZ 21.50-NISKI KOMFORT PODRÓŻY PRZY WYGÓROWANEJ CENIE BILETÓW.BARDZO KRÓTKIE POSTOJE-PODCZAS POSTOJU NIE MOŻNA BYŁO SKORZYSTAĆ Z WC I DOKONAĆ ZAKUPU HERBATY NA STACJI PALIW GDYŻ KIEROWCA NIE CHCIAŁ POCZEKAĆ OK 2 MINUT.W AUTOKARZE PRZY NOCNEJ TRASIE ZIMNO,TWARDE SIEDZENIA,BARDZO MAŁO MIEJSCA NA NOGI.POPROSIŁAM KIEROWCĘ ABY ZATRZYMAŁ SIĘ NA WJAZDOWYM PRZYSTANKU W KOŁOBRZEGU -ODMÓWIŁ.ARGUMENTOWAŁ SWOJĄ DECYZJĘ TYM.ŻE POSTÓJ JEST TYLKO NA KOŃCOWYM PRZYSTANKU-DWORZEC I KOŃCZY TRASĘ.NADMIENIAM .ŻE BYŁAM ŁĄCZNIE PONAD 24 GODZINY W PODRÓŻY ALE GO TO NIE OBCHODZIŁO.JEDNAK ZROBIŁ WYJĄTEK I POZA USTRONIEM MORSKIM POPROSIŁ INNĄ PASAŻERKĘ ABY WYSIADŁA MIĘDZY PRZYSTANKAMI.WARTO BYŁOBY ABY SZEF FIRMY VOYAGER POCZYTAŁ OPINIE PASAŻERÓW .PRZEANALIZOWAŁ I WYCIĄGNĄŁ WNIOSKI .....PODAJĘ ADRES E -MAIL I OCZEKUJĘ NA WYJAŚNIENIA ........
    ZaletyBRAK
    WadyCZĘSTE SPÓŻNIENIA NA TRASIE,TOTALNY BRAK KULTURY U KIEROWCÓW
  • ~Edward / 2018-11-10 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Autokar opóźniony, krótkie przerwy, kierowcy bardzo niemili, mało kreatywni, przy wjeździe do Kołobrzegu na wschodniej na prośbę nie chcieli się zatrzymać ( dojazd do Ikar Plaza ), gdzie trzeba było wracać i tracić min. 30 min.
    ZaletyBrak zalet, autokar na takiej trasie ciasny, niewybodny.
    Wadysame wady, nie polecam lepiej jechać PKP
  • ~Domin / 2018-11-03 22:15
    Ocena: 4.25 / 5
    W zeszłym tygodniu kurs Łódź - Kołobrzeg. Autobus przyjechał punktualnie i również na czas dojechał do stacji docelowej.
    Jestem pod dużym wrażeniem pracy kierowcy - nie dość, że pewnie prowadził wielki autobus pomimo niesprzyjających warunków, to jeszcze profesjonalnie podchodził do pasażerów: przed przystankami ogłaszał najbliższy dworzec autobusowy, krótko go opisywał, informował o długości postoju, dziękował pasażerom za wspólną jazdę.
    Oferta konkurencyjna, a nawet przebijająca PKP ( szybszy przejazd za podobne pieniądze)
    Autobus z wi-fi, czynną toaletą, gniazdkami - jedyny minus mało miejsca na nogi dla wyższych osób ( w autobusie 70 - osobowym, wracałem nieco mniejszym i było zdecydowanie lepiej)
    Zaletyszybki przejazd, autobus wyposażony wg opisu, punktualność, kultura kierowców
    Wadymało miejsca na nogi w 70-osobowym modelu
  • ~Organista / 2018-11-02 17:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobusy bardzo często jeżdzą niepunktualnie, kierowcom brakuje kultury. Często kierowcy nie zabierają pasażerów z przystanków pośrednich, ponieważ na kolejnych przystankach mogą chcieć wsiąść osoby, które jadą dalej lub nie zatrzymują się na przystankach. Dawniej firma statała się o pasażera, były kursy bisowe przed świętami/długimi weekendami, Wi-Fi działało, a teraz pasażer jest złem koniecznym, było również więcej kursów. Skutkiem zmniejszenia ilości kursów jest to, że autobusy jeżdzą przepełnione. Czasem trzeba czekać, dwie godziny na przystanku, ponieważ w autobusie nie ma miejsca i kierowca nie może zabrać pasażerów, zwłaszcza na trasach na których Voyager ma monopol. Stan techniczny autobusów również pozostawia wiele do życzenia. Na skargi i reklamacje firma nie ma zwyczaju odpowiadać.
    Zalety- Cena
    Wady- Stan techniczny pojazdów
    - Kultura kierowców
    - Ilość kursów
    - Dbałość o pasażera.
  • ~Bsjskx / 2018-10-17 15:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Ceny cały czas drożeją. Z 2,50 na tej samej trasie zrobiło się 4 zł. Autobusy się spóźniają lub w ogóle nie przyjeżdzają bez wcześniejszego uprzedzenia. Mało miejsca, wysokie osoby niech nawet nie próbują jechać. Klimatyzacja? - dziura w dachu, przez którą niejednokrotnie wlewał się deszcz do środka autobusu, padając na wszystkich wokół. Radzę przygotować się na kilkugodzinne czekanie na autobus i nawet nie łudzić się, że się zajedzie na czas:))
    WadyNajbardziej: brak punktualności
  • ~Bogumiła / 2018-10-17 09:18
    Ocena: 3.00 / 5
    autobus odwołan ( 17.10.2018 r. godz. 7,20), natępny z dużym opóźnieniem ( 17.10.2018 r. 7,45) kierowca autobusu B26 który podjechał w Tarnowie w dniu dzisiejszym o godz. 8.00 nie chciał zabierać z biletami miesięcznymi, powiedział, że pierszństwo mają bilety z kasy, nie wiem czy tak jest ale skoro płacę za mieciąc i dojeżdżam codziennie to chyba powinni na to jakoś patrzeć. W dniu wczorajszym autobus z godziny 10,45 miał awarię przy wjeździe do Krakowa.
    Nie wiedzieć czy można liczyć na dojazd na czas.
    ZaletyCena spoko
    WadyPodane są w opini
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5451
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3334
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 915
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 738
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.04, ilość opinii: 375
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4800
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4570
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4011
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3103