Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4126 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Grzes / 2021-10-27 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Międzynarodowy syf!!!!
    Bagno brak kontaktu i brak możliwości rozwiązania sprawy
    ZaletyBrak
    WadySyf syf syf brak dialogu
  • ~Bogumił / 2021-10-27 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno! Kurier zamówiony przez stronę firmową WWW, wybrana opcja dla niezalogowanych użytkowników, zapłaciłem z góry dotpay, tutorial nie wygenerował etykiety więc natychmiast zgłosiłem problem. O 12:00?następnego dnia telefonicznie obiecano mi do 14:40 pilną odpowiedź. Niestety cisza. O 15:30 dzwonię i słyszę, że nie są się wygenerować etykiety dla niezalogowanych użytkowników i w ciągu 10 dni będę mial zwrot.

    DNO I 10 MIL MUŁU.
    ZaletyBrak
    WadyOgrom
  • ~Szara / 2021-10-27 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka została wydana kurierowi w poniedziałek i miałem ją otrzymać między godziną 10 a 15. Około godziny 16 zadzwoniłem na infolinię i otrzymałem informację że do końca dnia (do godziny 19) będzie dostarczona. Nie była. Następnego dnia, we wtorek, status na stronie się zmienił na "sprawdź później aby dowiedzieć się o statusie" więc o godzinie 10 zadzwoniłem na infolinię gdzie ponownie usłyszałem, że kurier odebrał paczkę i zostanie dzisiaj dostarczona. O godzinie 17 zadzwoniłem na infolinię gdzie kolejny raz usłyszałem że paczka dzisiaj zostanie dostarczona i że kurier jeździ do 19. O 19 zero informacji więc kolejny telefon na infolinię gdzie nie dowiedziałem się niczego ale zagwarantowano mi że do godziny 20 odezwie się ktoś z magazynu. Nie zgadniecie, żadnego telefonu nie było. W środę o godzinie 9 wykonałem kolejny telefon i znowu usłyszałem regułkę, że zostanie dziś dostarczona i że mają problem z małą ilością kurierów na region (Wrocław). O godzinie 13 informacja na stronie uległa zmianie i status zmienił się na dostarczono do access point. Szybki telefon na infolinię i dowiedziałem się że kurier nie mógł doręczyć, z naciskiem na to że mnie nie zastał ale zaprzeczyłem temu bo siedziałem cały dzień w domu (już trzeci dzień!). Zgłosiłem konsultantowi skargę i miałem otrzymać telefon od menedżera regionu z wyjaśnieniami. Tym razem po pół godziny telefon otrzymałem o od Pani menedżer usłyszałem że paczka zostawiona w punkcie access point (kwiaciarni) i żebym sobie podszedł. Po odpowiedzi, że nie mam możliwości podejść w godzinach działania punktu i w terminie 8 dni (bo tyle paczka może tam leżeć) usłyszałem, że w takim razie paczka zostanie odesłana do nadawcy. Już lekko podniesionym głosem poinformowałem, że nie po to zamawiałem paczkę na mój adres żebym musiał gdzieś iść i że ze względu na kwarantanne związaną z kontaktem z osobą potencjalnie chorą na COVID nie mam możliwości opuścić miejsca zamieszkania. Dostałem informację że mają problemy bo nie mają kuriera na region (Wrocław Śródmieście) i może jedynie przekierować paczkę ale potrwa to więcej niż 3 dni.

    O nieprawidłowych statusach na stronie czy automacie głosowym przy połączeniu telefonicznym już nie wspomnę. Nie polecam UPS, nie skorzystam więcej z ich usług. W chwili obecnej chyba najgorsza firma kurierska na rynku.
    Zaletybrak zalet
    Wadyleży wszystko: czas dostawy, status online przesyłki, infolinia, konsultanci którzy w niczym nie mogą pomóc
  • ~Michal / 2021-10-27 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO,10 dni czas dostarczenie paczki,na info linii informacja że jest to normalny czas dostraczenia
    ZaletyZadnych
    Wady10dni zajęło dostarczenie paczki krajowej
  • ~Grzegorz / 2021-10-26 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem sytuację z firmą UPS, że kurier nawet nie raczył przyjść pod wskazany adres, tylko zostawił przesyłkę
    W jakimś punkcie.
    Zdarzyło się nawet,że nie dostawałem żadnych powiadomień mailowych, no i oczywiście przesyłka niedostarczona pod wskazany adres i dzień opóźnienia.
    Dwie sytuację i ostatnie ;)
    Niestety nie polecam firmy kurierskiej UPS,tak się klienta nie powinno traktować.

  • ~Beata / 2021-10-26 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, prywatną paczkę kurier zostawił na ciemnym korytarzu w szpitalu, sam podpisał sobie pokwitowanie odbioru a obsługa twierdzi że paczka dostarczona bo jest logowanie na GPS równie dobrze mógł rzucić po drodze wszystkie, pan z obsługi telefonicznej w Piłe bezczelny i zero kultury,nie mam pojęcia jak tacy ludzie pracują z klientami, porażka
  • ~Xxx / 2021-10-26 14:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Według mnie pełen profesjonalizm, paczka zlecona w niedzielę w poniedziałek odebrana we wtorek u odbiorcy. Mimo iż ważyła 45,5 kg . Dla porównania DHL po 2 dniach nawet nie raczył przyjechac po paczkę która była z góry opłacona.
    ZaletyProfesjonalizm, szanują czas klientów
    WadyBrak
  • ~Marek / 2021-10-26 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna pomyłka istny bajzel nikt niczego nie ogarnia. Paczka z Chin idzie 20 dni i jeszcze nie została dostarczona DHL tą sama usługę wykonał w 5 dni. Absolutnie nie polecam!!!! Mało tego konsultantka podczas rozmowy odłożyła słuchawkę.
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie
  • ~Rozczarowana / 2021-10-25 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdybym mogła, dałabym zero gwiazdek. Z całego serca odradzam korzystanie z usług tej firmy!! Wysłałam paczkę z Wielkiej Brytanii do Polski dnia 07.10.2021 roku i do dnia dzisiejszego nie dotarła pod adres odbiorcy. Wszelkie próby kontaktu telefonicznego z firmą UPS to dramat. Niemiła obsługa na linii, mam wrażenie jakby nie do końca wiedzieli po co tam są. Zero szacunku do klienta i powagi sytuacji. Wygląda na to, że moja 30kg paczka po prostu rozpłynęła się w powietrzu i tak po prostu sobie zniknęła. Najpierw zostałam poinformowana, że paczka prawdopodobnie zaginęła w magazynie w Strykowie (w systemie również widniała taka informacja), a później z kolei jakiś inny pan mnie poinformował, że paczka w ogóle tam nie dotarła. Paczka widmo chyba!! Inna Pani z kolei kazała mi dzwonić do brytyjskiego oddziału UPS, bo stamtąd została nadana przesyłka. I tak zostałam odsyłana w kółko, bez żadnego celu i logiki!! Nigdy więcej nie skorzystam z usług pożal się Boże tej "firmy kurierskiej" i będę odradzała to wszystkim moi znajomym. Katastrofa!! W chwili obecnej paczka jest "rzekomo" poszukiwana. Tak czy inaczej, sprawa trafi do odpowiednich instytucji. Skandal, żeby paczka tak po prostu sobie zaginęła. UPS to złodziejska i nieodpowiedzialna firma pod każdym względem, uważajcie!!
    ZaletyObsługa klienta poniżej poziomu, dno
    WadyWszystkie możliwe!!!!
  • ~ANEL / 2021-10-24 12:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Moja opinia będzie dotyczyla jednego z kurierow pracujących w Krakowie na osiedlu Wola Duchacka mialam okazje sie dowiedziec ze pan pracuje bardzo niechetnie dla klientów indywidualnych dwa razy zawiodlam sie na nim . po raz pierwszy w sierpniu kiedy nie odebral wcale mojej przesylki a drugi w pażdzierniku kiedy moja przesylke musialam odbierac w sklepie ABC na ulicy W Slawka
    Zaletytylko czas i szybkosc
    Wadynie sumiennosc i lekceważenie klienta brak zaangażowania
  • ~Elszczupako / 2021-10-23 08:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam czekam na paczkę od wtorku przyjdzie w poniedziałek jeździ po Polsce bo błędnie sortują była u mnie już blisko 100 km i z powrotem źle posortowali i pojechała 600 km teraz weekend tak więc w poniedziałek będzie czyli 6 dni poczta szybciej wysyła
  • ~Mateus / 2021-10-22 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    To co się stało ostatnimi czasy z firmą UPS woła o pomstę do nieba. Polityka firmy zmieniła się o 120 stopni. Współpracowaliśmy z Tą firmą prze 15 lat ale na dzień dzisiejszy nie widzimy takiej możliwości.
    Do 2 małych przesyłem doliczyli kwotę około 600 PLN. Najlepsze jest to, że gdybyśmy nie sprawdzali salda to nawet o tym byśmy nie wiedzieli. Po napisaniu reklamacji wystawili łaskawie korektę. Na zwrot pieniędzy czekaliśmy 6 m-cy. Boję się myśleć ile było jeszcze takich pomyłek w przeszłości. Nie wspominając o chorym naliczaniu kosztów za przesyłki.
    ZaletyJakieś 5 lat temu mógłbym powiedzieć że solidność i punktualność. Na dzień dzisiejszym nic z tego nie zostało
    WadyJak wyżej
  • ~MZT / 2021-10-22 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko powinno być na 0 a nie 1 gwiazdkę. Dno. 4 zmiana terminu dostawy i zero informacji co dalej.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~mbawilk / 2021-10-22 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Czasu dostawy i ceny/ jakość nie będę opisywał ponieważ paczka nie to jest przedmiotem mojej opinii, ponieważ nie ja zamawiałem kuriera a jedynie obsługa. Dotarła do mnie paczka dostarczona przez kuriera UPS, nie wiem jakim prawem się rządzi ta firma ale tak żenującej obsługi jeszcze nie spotkałem. Kurier raczył wjechać windą na drugie piętro i wystawił przesyłkę z windy zostawiając na klatce i sobie pojechał, nawet nie raczyć zapukać do drzwi. Może następnym razem niech zostawi na środku miasta i odhaczy sobie doręczenie przesyłki by nie musiał się przemęczać. Nie wiem z czego to wynika ale dla mnie obsługa doręczenie paczki przez kuriera jest na poziomie żenującym a wręcz nawet nie wartym nazwania tego po imieniu. Staram się nie życzyć nikomu źle ale w tym wypadku ŻYCZĘ by kiedyś w ten sposób KURIER doręczył paczkę PREZESOWI firmy UPS.
  • ~Niezadowolony klient / 2021-10-22 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!!
    Zamówiłem kuriera 4 dni temu, do tej pory nie dojechał, Pani z obsługi z klienta kazała mi jechać z paczką 50km, żeby im ją dostarczyć. Żenada i brak profesjonalizmu.
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2021-10-22 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma która powinna zostać zamknięta, a pracownicy powinni zostać zwolnieni dyscyplinarnie na zbity pysk bez możliwości powrotu, ponieważ podejście jakim się kierują woła o pomstę do nieba. Ich skandaliczne zachowanie i sposób prowadzenia działalności poniżej wszelkiej krytyki. Obsługa reklamacji i faktur to gehenna, powinni ich wywalić na zbity pysk i zamknąć firmę. Lekceważące podejście do Klienta. Nie odpowiadają na podstawowe maile. Na infolinię nie można się dodzwonić. Czas w jakim rozpatrują reklamację to nawet 8 miesięcy. Zastanawiam się kto ich tam zatrudnił, pracownicy niekompetentni jak już po wielu próbach się dodzwonisz na infolinię to odsyłają od działu o działu. Samowolka w wystawianiu faktur w myśl zasady "Co ślina na język przyniesie to się wpisuje". UPS to jedyna firma jaką znam na świecie, której nie zależy na płatności. Zarząd Spółki powinien się zainteresować jak ich "PRACOWNICY" wykonują obowiązki. Pracownicy kpią z Klientów i wystawiają UPS na pośmiewisko. Widać, jednak, że Zarząd Spółki nie ma pojęcia co się dzieje i nie panuje nad sprawami. Powinna się zainteresować Skarbówka sposobem w jaki wystawiają faktury i jak to się ma z terminami. O Profesjonalizmie można zapomnieć. UPS to firma która nie pilnuje swoich spraw i gdzieś ma sprawy Klienta. Firma już dąży do upadku i samodestrukcji. To jedyna taka Firma, gdzie Klient sam upomina się o faktury aby zapłacić. DNo i trzy metry mułuu, aż szoruje po ziemi...... Porażka
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowi (Opóźnienia nawet do 8 miesięcy), Bałagan, Chaos w dokumentacji,
  • ~Jack / 2021-10-22 08:14
    Ocena: 1.00 / 5
    KPINA. Wykupiona usługa Express Saver. Paczka wysłana 19.10 o 22:40 z Koeln w Niemczech dotarła przez Poznań do Zielonej Góry (50 km od miejsca docelowego) już 20.10 o 9:05 - czyli całkiem szybko. Po czym DOBĘ!!! później 21.10 o 9:45 pojawia się w systemie śledzenia komunikat, że odbiorcy nie zastano i paczka trafiła do punktu odbioru 5 km od miejsca dostarczenia. Chyba nie muszę pisać, że w międzyczasie nie było ŻADNYCH informacji i prób kontaktu (mail, SMS, tel.) a odbiorca CAŁY DZIEŃ bez chwili przerwy oczekiwał na odbiór przesyłki. Sieć szkieletowa działa szybko ale "ostatnia mila" realizowana KPINA. Wykupiona usługa Express Saver. Paczka wysłana 19.10 o 22:40 z Koeln w Niemczech dotarła przez Poznań do Zielonej Góry (50 km od miejsca docelowego) już 20.10 o 9:05 - czyli całkiem szybko. Po czym DOBĘ!!! później 21.10 o 9:45 pojawia się w systemie komunikat, że odbiorcy nie zastano i paczka trafiła do punktu odbioru 5 km od miejsca dostarczenia. Chyba nie muszę pisać, że w międzyczasie nie było ŻADNYCH informacji i prób kontaktu (mail, SMS, tel.) a odbiorca CAŁY DZIEŃ bez chwili przerwy oczekiwał na odbiór przesyłki. Sieć szkieletowa działa szybko ale "ostatnia mila" realizowana przez podwykonawców (w tym wypadku chyba "Pakersi.pl") to żenada i... oszustwo. Pobierana jest opłata za usługę, której nawet nie próbują realizować. Równie dobrze można zamówić do paczkomatu - będzie taniej i szybciej.
    Osobny temat to obsługa klienta - legendarny przygłuchy automat to niezły firewall do odsiewu niezadowolonych klientów.
    ZaletyMoże jakieś są - nie wiem
  • ~MG / 2021-10-21 16:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka została dostarczona na zupełnie inny adres, w innej dzielnicy miasta. Konsultant poinformował mnie, że kurier " nie zdołał dostarczyć paczki na podany adres".
    Nie wiem, co mogło być tego powodem, ponieważ pod podanym adresem dostawy czekały trzy osoby.
    Czyżby kurierowi nie po drodze było?
  • ~Chmielewski / 2021-10-21 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Doręczenie paczki planowane na wtorek nadal się nie doczekałem. Nie polecam szczerze.
  • ~Klientka / 2021-10-20 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tej firmy. Przesylka expresowa zaginela i zero odzewu na reklamacje ze strony firmy.
    Ale jeszcze zostaje sadbo takie firmy dziadoskie nalezy uczyc ze jak sie od klienta pobiera kase za usluge to sie wywiazuje.
    Nigdy wiecej nie skorzystam z tej firmy i nikomu jej nie polecam
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie mozliwe
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12669
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8069
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7714
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2430
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4723
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4521
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3063