Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4126 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2021-11-27 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, przesyłka została zniszczona,pruba reklamowania nie ma sensu , pismo że można dochodzić swoich praw przed sądem ,kto będzie chciał jeździć po sądach za 300 zł?
    ZaletyNie ma
    WadyNiszczą przesyłki
  • ~Rog / 2021-11-27 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Co to za obsługa skoro samemu trzeba jechać do odzialu po przesyłkę ponieważ kurierowi nie chcę się dostarczyć do domu osobiście ludzie pracują do 15
  • ~Kamil / 2021-11-26 21:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma kurierską z jaką miałem do czynienia ! Przesyłka zwykła 5-7 dni roboczych (19,90), ekspresowa 1-3 dni 2 x tyle, cena z kosmosu, nawet nie podejrzewałem że jeszcze będe musiał sam sobie po tą paczkę po swoim mieście jeździć dlatego że kurier nie raczył nawet zadzwonić tylko odwiózł paczkę do punktu. Obsługa telefoniczna też dramat, powinni rozwiązać tą firmę.
    WadyWszystko od A do Z
  • ~Benek / 2021-11-26 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Będąc w domu oczekiwałem na kuriera. Po godz. 14 dostałem maila, że mnie nie zastał w domu!!! Zero kontaktu, brak telefonu, a paczka odwieziona do punktu epaka. ZAŁOSNE. Żenada.
    Zaletybrak
    Wadytragiczna obsługa
  • ~Zirytowany Klient / 2021-11-26 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nierzetelna, brak kontaktu Kuriera z Odbiorcą przesyłki. System pozostawiania przesyłki Access Point w punkcie odbioru nie odzwierciedla stanu rzeczywistego tzn. pozostawienia paczki najbliżej lokalizacji dostawy gdzie w moim przypadku takich punktów jest kilka a Firma UPS wybrała najodleglejszych,mowa tu o kilku km. W takim układzie należałoby obciążyć firmę UPS kosztami odbioru przesyłki przez Odbiorcę z punktu odbioru wliczając w tym koszty przejazdu, czas pracy itp.Mam nadzieję że mój komentarz usprawni Państwa działanie, bo jako Klient już nie będę korzystał z Państwa usług i przestrzegam z korzystania innych potencjalnych Klientów.
    WadyBrak kontaktu Kuriera z Odbiorcą
  • ~Aniwlam / 2021-11-26 17:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia. Dzwonek zadzwonił i przesyłka była pod drzwiami,a deszcz padał. Nie było żadnego maila. Sprawdzałam sama kiedy ma przyjść przesyłka w przeglądarce i miała być innego dnia. Ciekawe jak by mnie w domu nie było. Podobne sytuacje były w przeszłości
  • ~Darek / 2021-11-26 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma totalne dno, bierze pieniądze za nic , kurier paczki nie dostarcza, nie dzwoni, nie informuje że zostawił paczkę w kiosku, stanę na głowie żeby wywalili na mordę tego kuriera w mojej firmie i przeszli do innej. Biorą pieniądze za nic. Każda przesyłka w tej firmie to pieniądze wyrzucone w błoto, moża by rónie dobrze wyżucić paczkę przez około bo oni i tak jej nie dostarczą.
    ZaletyTotalne 0
    WadyTotalne 0
  • ~Lolek / 2021-11-26 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu od kuriera. Siedze w domu. Dzwonię do sklepu ustalam numer przewozowy i dowiaduje sie ze paczke kurier zamiast doręczyć zawiózł do punktu. Żenada.
  • ~Iza / 2021-11-26 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Próba doręczenia dzień przed umówioną, brak kontaktu od kuriera przy drugiej próbie, mimo że czekam w domu to z powodu awarii domofonu nie otrzymałam przesyłki, nigdy z żadną firmą kurierską przy awarii nie było problemu. Następnym razem kiedy nie będzie innej opcji dostawy niż ups zrezygnuje z zakupu i innym też to radzę zrobić, szkoda nerwów
  • ~Anula / 2021-11-26 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier masakra zero kontaktu ze dziś będzie dostarczona paczka,nawet nie raczył zadzwonić na infolini porażka na maksa. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. I odradzam każdemu.
  • ~Kasia / 2021-11-26 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka wraca bez powodu do anglii. Oprócz tego dane są niechronione i jakis debil wysyła mi email ze mam opłacic komus paczkę do USA ponad 700 funtów. szukaja jelenia.Problemy i nie mozna się połączyc tylko włącza się kretyńska sekretarka która nei umie spersonAlizować nr który podaje BARDZO WYRAŹNIE
    Zaletyzero zalet
    Wadybrak ochrony klienta i jego danych,naciaganie na kase przez lewe email,brak kontaktu ,starcone pieniądze za wysyłkę
  • ~dsdadsa / 2021-11-26 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeciez to jest takie gówno zamówiłem na pewnej stronie w poniedzialem z podpiskiem że dostane we wtorek czyli jutro na następny dzień przychodzi mi wiadomość że przyjdzie w czwartek to to dobra czekam a tu nagle w czwartek przewidywana przesyłka na poniedziałek XDDDD Chyba gorzej się nie dało najgorsza firma kurierska na rynku nie polecam a raczej odradzam
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~Adda / 2021-11-26 08:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma Kurierska na rynku! Paczkę dostarczyła tylko raz, po kilku dniach opóźnienia i kilku moich telefonów do ups. Pozostałe paczki pozostawione w punktach odbioru, pomimo że za każdym razem byłam w domu i czekałam. Nie wysyłają smsów, nie dzwonią. Samemu trzeba sobie szukać, gdzie znajduje się przesyłka. Nie mam możliwości złożenia reklamacji, choć chciałam to zrobić wiele razy. Trzeba być zalogowanym na ich stronie, niestety zapomniałam hasła. Nie mogę zresetować, bo nie wysyłają pinu koniecznego do zresetowania. Ze stroną ups też są problemy. Mam wrażenie, że ups robi absolutnie wszystko, żeby uprzykrzyć życie swoim klientom.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, smsów, telefonów.
    Niedostarczanie paczek do domów tylko do punktów odbioru.
    Źle działająca strona
    Brak możliwości złożenia reklamacji
  • ~Klienta / 2021-11-25 14:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Zdecydowanie najgorsza firma kurierska. Brak kontaktu, dostarczanie przesyłek przed dniem przewidywanym (jako próba), infolinia i obsługa klienta nie pomocna. Prawda jest taka, że oczekiwać na kuriera należy każdego dnia od rana do wieczora od momentu odbioru paczki od nadawcy, bo nigdy nie wiadomo kiedy nadejdzie. Nie rozumiem nadawców wybierających UPS na usługę.
    ZaletyBrak
    WadyCzas dostawy, obsługa klienta
  • ~Klijent / 2021-11-24 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam. Jedną paczkę kurier wrzucił mi do ogródka w błoto gdzie leżała kilka. Drugą paczkę którą zamówiłam pobraniową nawet nie próbował dostarczyć ani nie dzwonił po 2 dniach poprostu ją wrócił. Gdy dzwoniłam w tych sprawach na biuro obsługi UPS pani konsultantka powiedziała że nic na to nie poradzi i się rozłączyła.
    ZaletyBrak
    WadyNieprofesjonalność
  • ~Marta / 2021-11-24 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka widziałam. Paczka wsiąkła i zalando też umywa rączki.
    Najgorsze firmy gdy pojawia się problemy.
  • ~Klinet / 2021-11-24 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Cóż... Mogę tylko dołączyc do niezadowolonych klientów - paczka nie doręczona, nie wiadomo gdzie jest. Żadnego kontaktu z firmą i klientem. Dno dna... firma powinna mieć odebrana Licence.
    ZaletyNie widze
    WadyNie doreczaja paczek
  • ~OSZUKANY / 2021-11-23 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    FIRMA TO DZIADOSTWO I OSZUSCI. NIGDY WIECEJ TEJ FIRMY. A KAZDEMU ODRADZAM KOZYSTANIE Z USLUG. WIELJI BURDEL
    ZaletyZADNEWSZYSTKIE
  • ~Mill / 2021-11-23 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo często korzystam z firmy kurierskiej jednak nigdy więcej nie skuszę się na przewoźnika firmy UPC są to bardzo nieżyczliwi żenujący chamscy panowie którzy nie potrafią z życzliwością przynieść paczki. Szkoda słów nigdy więcej nie pokuszę się na tego dostawcę.
  • ~bond / 2021-11-23 14:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak zamawiam od wielu lat, prywatnie i służbowo jako zaopatrzeniowiec, takiej sytuacji nie uświadczyłem w żadnej innej firmie kurierskiej, a bywało różnie. Przesyłka nadana 08.11.2021. Kolejnego dnia kłamliwa informacja, że nie otrzymano płatności, przy czym kurier nawet się nie zjawił, nie próbował też jakkolwiek się skontaktować (wiem, że nie ma obowiązku telefonować) Następnego dnia informacja o tym, iż jest błędny adres, tym samym zaprzeczając sobie samemu odnośnie nieotrzymania płatności z dnia poprzedniego. 10.11.2021 znów kłamstwo, iż UPS próbuje się skontaktować z odbiorcą aby zaktualizować dane, oczywiście brak kontaktu. 12.11.2021 telefon na infolinię, gdzie miły pan stwierdza, że jest błąd w adresie i kolejna próba doręczenia będzie 18.11.2021 !!! Stwierdza też, że to podwykonawca doręcza przesyłki, ale łaskawie dzwoni do kuriera, aktualizuje adres dostawy, tu najlepsze - na taki sam jaki był podany przez nadawcę ????. Zapewnia też, że przesyłka zostanie doręczona w dniu 15.11.2021. Dziwnym trafem przesyłka po tygodniu od nadania zjawiła się u mnie zgodnie z zapowiedzią konsultanta. Dodam, że paczka była wysłana przez serwis Boscha, gdzie wymagana jest rejestracja i podanie dokładnych danych, więc nie ma tu mowy o pomyłce. Tym oto sposobem zmywarka, do której potrzebowałem właśnie części z danej przesyłki, stała tydzień bezużyteczna. Polecam firmę UPS dla masochistów, dla mnie pobili nawet Pocztę Polską, gdzie komuna wiecznie żywa, ale przynajmniej zostawiają awizo.
    WadyKurierzy zza wschodniej granicy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12670
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8070
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7715
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4126
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2430
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4725
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064