Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4144 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Arazzo / 2022-01-10 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier miał być w wyznaczony dzień i wyznaczonej godzinie porannej. Nie przyjechał i odwiózł paczkę do magazynu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiedzialności, zero kontaktu
  • ~Wojtek / 2022-01-07 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka z nadana z Warszawy do odbiorcy we Wrocławiu nie może dotrzeć już ponad 2 tygodnie. Konsultanci na infolinii udzielają nieprawdziwych odpowiedzi. Najbardziej kompetentny konsultant stwierdza, że firma nie potrafi powiedzieć kiedy firma przesyłkę dostarczy, ale mogę sobie pojechać kilkanaście kilometrów do najbliższego magazynu i sam ją sobie odebrać. Moim zdaniem to nie jest firma kurierska. Nie polecam jej nikomu.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie wady jakie może mieć niekompetentna firma kurierska
  • ~Piotr / 2022-01-06 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma kurierska to NAJGORSZE GÓWNO Z JAKIM SIĘ ZETKNĄŁEM. Jeżeli chodzi o dostarczanie paczki.
    ZaletyZERO
    WadyWSZYSTKO
  • ~Mierzej / 2022-01-05 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała być wczoraj a teraz nie wiadomo kiedy będzie, żenada. Nigdy więcej nic przez UPS
  • ~E / 2022-01-04 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Standard. Kurier się nie pojawił, nie zadzwonił. W śledzeniu jest, że odbiorca nieobecny oczywiście, mimo że cały dzień spędzony w domu. Paczka zostawiona w jakimś randomowym punkcie, który ma takie godziny, że i tak nie ma jak paczki odebrać. Najgorsza firma kurierska ever. Reklamacji też się nie da zgłosić. Nie polecam nikomu, nie warto się denerwować i tracić czasu. Z tego co widzę od wielu miesięcy tak jest w moim rejonie i nikt z tym nic nie robi.
    ZaletyZero
    Wadybrak kontaktu, niewykonywanie swoich obowiązków
  • ~Tylko InPost / 2022-01-04 17:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Fatalny kurier chciał mnie oszukać na 40 zł mówiąc, że mi je już dawał w dodatku trząsł się jakby naćpany, masakra
  • ~Nat / 2022-01-04 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie raczył nawet zadzwonić domofonem, bo cały dzień byłam w domu, a paczka zostala skierowana do punktu odbioru, a od strony UPS zero informacji na ten temat, gdybym nie weszła w "śledzenie paczki" to nigdy bym się nie dowiedziała gdzie ona jest.
    ZaletyZero
  • ~Kasia Kisiel / 2022-01-03 17:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Mimo obecności w domu odbiorcy przez cały czas, paczkę zostawiono w punkcie i nawet nikt nie poinformował mnie, że tam czeka. Dopiero po kilku dniach kiedy martwiłem sie gdzie jest paczka i kliknąłem śledzenie paczki dowiedziałem się że od kilku dni czeka na jakimś acces poincie
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy kłamcy, nieodpowiedzialne zachowanie
  • ~Marek / 2022-01-03 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka odesłana do punktu odbioru pomimo iż cały dzień ktoś był w domu i na nią czekał , skandal , najgorsza firma kurierska !
  • ~Wieslawa / 2022-01-03 09:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Nikomu nie polecam tej firmy. Paczkę nadałam 13 12 2021 i do dziś nie dotarła jest 03 01 2022. do syna mieszkającego w Anglii. Codziennie zmieniają czas dostawy. Z polskiej firmy UPS nikt nie jest w stanie porozumieć się z kolegami w Anglii. Co to ma być. Żenada. Na wszystkich forach będę ogłaszać o tej firmie, że jest nielojalna, nigdy nikomu nie polecę. Omijajcie szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja
  • ~Olaa9994 / 2022-01-03 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    czekałam tyle czasu na paczkę po czym dowiedziałam się że jest ona w jakiejś cukierni i kurier nawet nie zostawil awizo. Po to płacę za kuriera żeby dostac paczkę do domu! Tym bardziej jestem pewna że byłam wtedy w domu. Proszę zatrudniac bardziej kompetentnych ludzi.
    pozdrawiam
  • ~Lu / 2022-01-02 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Sami zmieniają termin doręczenia paczki ,chamstwo i bezczelność Pani z infolinią nie miła najgorsza firma jaka może być omijać z daleka.Jak można zmienić termin doręczenia paczki bez uzgodnienia z klientem, nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNie miła obsługa, kłamią i sami zmieniają termin doręczenia paczki.
  • ~Dyzia / 2021-12-31 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo umówionej godziny przyjazdu po paczkę kurier przyjeżdża 4 godziny wczesniej (paczka nie gotowa) i mowi ze on później nie przyjedzie bo nie ma po co w tę okolice wracać, paczkę trzeba było dostarczyć do punktu. W biurze Pani bierze wszystkie dokumenty do ręki i mówi że dołączy wszystko do paczki. Nadane zostało to 9 grudnia-(paczka miala trafic do Anglii) po tygodniu dostaje email i okazuje się nie mogą dostarczyć paczki bo brakuje dokumentów jakich z emaila nie da rady sie dowiedzieć. Po 10 e-mail z różnymi osobami w koncu wiem co mam dosłać a co było oczywiscie wysłane Kompetencji brak. Potem okazuje sie że trzeba zapłacić cło. Dokumenty dostarczone cło zapłacone paczka do dnia dostarczona 31 grudnia po małej telefonicznej przeprawie.
    Kurier wpisuje że nikt nie chciał zapłacić cła pomimo, że odbiorca był w domu a kierowca nie zaszczycił obecnością. nie polecam odradzam i nigdy więcej nie skorzystam już z usług tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Grzegorz / 2021-12-31 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero informacji o terminie dostarczenia. Na monitoringu paczka w drodze (na magazynie 100km ode mnie). Kurier zapukał do drzwi gdy wracalem ze sklepu, żona poprosiła by zaczekał dwie minuty, rzucił tylko do zobaczenia za trzy dni i poszedł, bo paczka pobraniowa. Po przebiciu się przez infolinię zapewniono mnie, że ktoś się skontaktuje ze mną, numeru do kuriera nie dadzą. Nikt się nie skontaktował. Najgorsza firma kurierska z jaką mialem styczność. W dodatku wygladają jak z hitlerjugend. Nie polecam.
    ZaletyZalety sa takie, że jak tak dalej będą działać to przestaną i znikną z rynku.
    WadySame, czas oczekiwania tydzień, zero kontaktu przed doręczeniem, zero informacji o planowanym doręczeniu, w aplikacji paczka na magazynie, a kurier ma w doręczeniu. Beznadziejna ingolinia. Kurier zarozumiały i rzuca paczkami.
  • ~lukas_1984 / 2021-12-31 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi dzień czekam na kuriera, brak powiadomienia SMS że będzie próba dostarczenia paczki, w szczegółach zamówienia paczka widnieje jako " w drodze" - w pełnej historia przesyłki dowiaduje się że była już nieudana próba dostarczenia o godz 9:04. W domu byłem, dzwonka nie słyszałem. Infolinia to istny tor przeszkód, dopiero 3ci konsultant poinformował mnie że kurierzy nie dzwonią mimo podanego numeru kontaktowego, na pyt czy mam siedzieć jaki pies pod blokiem i czekać cały dzień na kuriera, pani odpowiedziała milczeniem że tak. Więc gdy zobaczyłem dziś kuriera pod blokiem obok, wyszedlem z domu na spotkanie z moją paczką. Kurier tylko zapytał o numer mieszkania, nie weryfikował kim jestem.
    Radość z odebranej przesyłki - bezcenna, niesmak pozostaje.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko źle
  • ~j3bacUPS / 2021-12-30 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być dostarczona dzisiaj, kurier dam sobie zmienił datę doręczenie na poniedziałek frajerstwo i bezczelność
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2021-12-30 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Paczkę miałam dostać we wtorek. Później zmienili czas dostawy na środę i milczą więc dzisiaj czwartek I dzwonie. Po pół godziny czekania na lini dowiaduje się ze moja paczka jest w Holandii. Pani tłumaczy ze tam gdzie ulica wpisałam brak. A co miałam wpisać jak to wioska i nie ma ulic a jak daje pauz to nie przejdzie zamówienie. Zawsze tak pisze I paczki przychodzą. To nic ze kod pocztowy, nazwa miejscowości i nr domu w Polsce. Paczka jest w Holandii bo się pomylili. Tragedia. Nigdy więcej tej firmy. Miałam 30 paczek przed świętami i żadna się nie spóźniła a każda dostarczał kurier.
    ZaletyBrak
  • ~Gocha / 2021-12-30 16:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Radzę wymienić kuriera z Piotrkowa Trybunalskiego (starszego pana). To jest gbur i prostak, na dodatek kłamie i robi awantury klientom. Wpisał w systemie, że nikogo nie było w domu choć wcale u mnie nie był.Gdyby nie moja interwencja w centrali nie wiadomo kiedy dostałabym paczkę. Wymieńcie go bo psuje dobre imię firmy.
  • ~DBT / 2021-12-30 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    ZERO TOTALNE DNO
    ZERO WSPARCIA TECHNICZNEGO
    NA IFNOLINII PRACUJĄ LUDZIE Z ŁAPANKI którzy totalnie nie wiedzą o co chodzi
    najgorsza kretyńska firma na swiecie
    Zaletyzero
  • ~esovska / 2021-12-30 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba jedyna firma na rynku, która nie ma możliwości kontaktu bezpośredniego z kurierem. Jak może być dwóch domowników pod tym samym nazwiskiem i nie mogą odebrać za mnie przesyłki ? A dodzwonić się do konsultanta z infolinii graniczy z cudem.
    Zaletynie ma żadnych zalet
    Wadyz każdej strony
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12727
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8126
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7749
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4144
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2462
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4812
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4024
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3113