Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4143 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mała / 2022-01-26 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgubili mi kosztowna paczkę, wartą ponad 1500zł, termin rozpatrzenia reklamacji dawno minął i nadal brak informacji z firmy UPS.
    Nie ma możliwości aby skontaktować się telefonicznie z przedstawicielami firmy.
    TO JEST TRAGICZNA OBSŁUGA I TRAKTOWANIE KLIENTA!!!
    ZaletyDno
    WadyTylko wady niestety
  • ~Kkk / 2022-01-25 20:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak informacji o przekierowaniu przesyłki cały dzień czekam i później okazuje się że kurierowi się nie chciało pukać do domu
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko co związane z dostarczeniem przesyłki
  • ~zen / 2022-01-25 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam wysyłać paczek UPSem . Wysłałęm kilka paczek za granicę i do każdej doliczyli duże dopłaty za rzekomo przekroczone wagi. Z innymi przewoźnikami nie miałem takiego problemu.Na reklamację odpowiadali ze 3 miesiące. Doliczyli mi dopłaty przeszło 600 zł. Oczywiście bez jakiegokolwiek potwierdzenia- zdjęcia z ważenia itd. Reklamacji zwrócili mi dwadzieścia parę złoty. Napisałem, żeby sobie w d... wsadzili. Mam zamiar zgłosić do UOKIK-u. Może dowalą im karę za naciąganie klientów.
    Zaletybrak
    WadyZłodziejskie doliczanie do kosztów przesyłek za rzekome przekroczenie wagi/ wymiarów
  • ~Kro / 2022-01-25 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa fatalna. Brak słów. Rozumiem iż nie mam wpływu na obsługę. Ale jest to wszystko do referowania.
  • ~Bartłomiej / 2022-01-25 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Po stokroć nie polecam. Zamówienie odbioru w czwartek na piątek, brak kuriera, monit w piątek,poniedziałek brak kuriera kolejny monit, we wtorek brak kuriera, 3-krotny monit. Konsultant na infolinii bezradny, "takie rzeczy się zdarzają", szkoda słów, poza stratą pieniędzy, zszargane nerwy.
    Zaletybrak
  • ~Dariusz / 2022-01-25 15:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem skąd tyle złych opinii sądzę że są po prostu złośliwe, kurier Ups dostarczył paczkę następnego dnia od zakupu wcześniej zadzwonił wszystko w miłej atmosferze.Polecam.
    ZaletySzybkość,dobry kontakt,miła obsługa.
    WadyBrak.
  • ~Karolina / 2022-01-25 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. CZEKAŁAM W DOMU NA PACZKĘ- OCZYWISCIE WIADOMOSC 'NIE ZOSTANO NIKOGO W DOMU.
    KOLEJNEGO DNIA ZADZWONILAM DO BIURA I NIESTETY NIEOTRZYMALAM POMOCY.
    NAJGORSZA FIRMA NA RYNKU .


    NIE POLECAM ‼️
  • ~ANA / 2022-01-25 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj był kurier z ups. DNO, ZGROZA iWODOROSTY. Dzwonił złośliwie 5 razy mimo, że mu powiedziałam przez domofon , że dziś nie mam przy sobie gotówki. Jakoś wszedł do bloku i pukał, ponieważ byłam w wannie nie otworzyłam drzwi. Dzwonił też drugi raz przy wyjściu (choroba psychiczna?)też ok pięciu razy. Potem chciałam zadzwonić, żeby przyszedł jutro, że będę miała gotówkę. Nie odbierał. Wysłałam smsa z tą wiadomością. Była godz 12.15. O 13.00 dodzwoniłam się do niego z tą wiadomością, przyjął ją do świadomości. Po czym wieczorem otwieram pocztę i okazuje się, że o 12.35 dostałam maila, że moja paczka wraca do Holandii. Dodzwonić się na infolinią lub napisać reklamację do tej nędznej firmy jest tak samo "łatwo" jak kontakt z tak CHAMSKIM i chorym psychicznie kurierem-frustratem.
    Zaletybrak
    WadyCHAMSTWO CHAMSTWO CHAMSTWO
  • ~Aga / 2022-01-24 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie skorzystam z UPS. Kurier nawet nie raczył dostarczyć paczki do mnie, zawiózł ja od razu do punktu odbioru. Płacę za dostarczenie paczki do domu, a nie za odbiór z Acess Point. Zarządałam by paczkę przywiózł mi kurier do domu, to po półtora tygodnia nadal jej nie ma! Tragedia z tą firmą. W żadnej innej nie mam problemów z paczkami
  • ~Darek / 2022-01-23 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma szkoda słów,poprostu dno,miala paczka przyjsc w sobote,na stronie ups widnieje napis ze byla proba dostarczenia,zadnej proby nie bylo,wszyscy domownicy byli w domu,sa dwie miejscowosci o tej samej nazwie niedaleko siebie,kurier nawet nie raczyl wpisac w nawigacje kodu pocztowego,ani zadzwonic ze jest pod domem,pewnie pojechal pod adres do innej miejscowosci o tej samej nazwie,wiele kurierow popelnia ten sam błąd ale chociaz zadzwonia i skoryguja błąd,a tutaj nic,powinni ta firme zamknac,
    ZaletyAni jednej zalety
  • ~GDYNIA / 2022-01-21 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier kłąmie że nikogo nie został w domu, Przesyłak krąży po róznych punktach odbioru. Fatalna obsługa, zero pomocy nawet po kontakcie z biurem obsługi klienta. Nie polecem, chyba zę lubicie bawić się w śledzwto i szukać własnej przesyłki przez kilka dnia wydzwaniajać do UPS. PORAŻKA!!!
    ZaletyBRAK
    Wadynieprofesjonalna i niemiła obsługa, kłamią
  • ~Pawel / 2022-01-21 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Nie powinni świadczyć usług. Paczkę odesłali do nadawcy twierdząc iż odmówiłem odbioru. Ręce z daleka
  • ~AM / 2022-01-21 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka w piątek z samego rana (4:30)wydana do doręczenia w statusie, o 16 dostałam informację że zostanie dostarczona kolejnego dnia czyli poniedziałek a ja prosiłam sprzedającego żeby wysłał szybko ( i wysłał) bo zależało mi na otrzymaniu paczki przed weekendem. Nigdy więcej z UPS
    ZaletyBrak
    WadyZmiany dat doręczenia bez podania przyczyny
  • ~Marta / 2022-01-21 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona z usług tej firmy kurierskiej Drugi raz mam niedostarczone przesyłkę Nie polecam .
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyFirma niewiarygodna Lekceważy klienta.
  • ~adamek58 / 2022-01-21 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 18-01-2022 powinienem otrzymać przesyłkę kurierem UPS.Ponieważ jestem na rencie przebywałem w domu.Wieczorem zauważyłem ,że kurier pozostawił przesyłkę UPS 1Z8332YF6830726169 w punkcie odbioru CENTRUMWYSYLEK.PL , 47B SWIERADOWSKA UL. , WROCLAW , 50559 , PL .W dniu 20.01.2022 roku przypadkiem/wraz z właścicielem zakładu szewskiego znajdującego sie przy wejściu do mojego miejsca zamieszkania/ przyjrzałem sie pracy Waszego kuriera dostarczającego przesyłki do odbiorców przy ul.Orzechowej 56 i 58.Kurier zadzwonil domofonem poczekał z 5-10 sekund i odchodził.Po co kurierowi numer telefonu do odbiorcy skoro z niego nie korzysta?Twierdzi,że był u mnie z przesylka a mnie rzekomo nie bylo to dlaczego nie zadzwonił?Od 10 lat dokonuje zakupów poprzez firmy kurierskie i to przykre ale dla mnie jesteście najgorszą firmą kurierską a opinię psują Wam nieodpowiedzialni ludzie,których zatrudniacie.W dniu dzisiejszym tj.21-01-2022 udalem sie do punktu CENTRUMWYSYLEK.PL , 47B SWIERADOWSKA UL. , WROCLAW , 50559 , PL i odebrałem swoją przesyłke.W tym tez punkcie pracownik poinformował mnie że jest bardzo dużo skarg na kuriera UPS i abym na Waszej stronie złożył skargę.Płacę za dostarczenie przesyłki a sam muszę chodzić i ją odbierac.Proszę przyjrzeć sie pracy w/w kuriera i wyciągnąć wnioski z jego pracy.Pozdrawiam
  • ~małgorzata / 2022-01-21 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    To żenada co oni wyprawiają , czytać nie umieją , mylą miasta , jak się już dodzwonią bo szukają ulicy w innym mieście to kurier twierdzi żeby anulować zlecenie albo najlepiej dowieść do firmy .
    OMIJAJCIE FIRMĘ SZEROKIM ŁUKIEM , NAWET NIKT NIE CHCE ROZMAWIAĆ NA TEN TEMAT , TYLKO PIENIĄDZE LICZYĆ I ZERO ODPOWIEDZIALNOŚCI
    ZaletyCHAMSTWO
    WadyCHAMSTWO
  • ~Dariusz / 2022-01-21 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujący poziom obsługi. Nadałem paczkę w dniu 18.01.2022 r. w Opolu przy ul. Krakowskiej o godz. 9:30. Paczka podjęta została dopiero w dniu 20.01.2022 r., tak więc po pełnych dwóch dniach roboczych. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy, jak również unikać będę sklepów korzystających z ich usług.
  • ~Bb / 2022-01-21 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat! Nie polecam.
    Kurier nawet nie pofatygował się, aby podjechać pod wskazany adres. Przesyłki nie doręczono. To nie pierwsza taka sytuacja. Z całego serca NIE POLECAM!!!!!!
    ZaletyŻadnych
  • ~Mateusz / 2022-01-20 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Obiecali, że będą w środę, dali maila z potwierdzeniem. Dzisiaj jest czwartek a na śledzeniu paczku jest napisanie jedynie "Zaktualizujemy datę doręczenia najszybciej, jak to możliwe". Dzwonię na infolinie i mieli oddzwonić w przeciągu dwóch godzin a od 6 godzin cisza. Moja paczka zginęła w eterze.
  • ~Kobieta / 2022-01-19 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    FIRMA NIE SZANUJE KLIJENTA. KURIEROWI NIE CHCE SIE DZWONIC TYLKO PISZE ZE NIE ZASTAL NIKOGO W DOMU. BRAK SLOW
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12727
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8126
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7749
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4143
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2462
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4812
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4580
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4023
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3112