Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4143 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karol89 / 2022-02-16 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas dostawy jest najdłuższy na rynku, ale prawdziwym dramatem jest poziom obsługi klienta. UPS zautomatyzowało wszystkie kanały kontaktu, ale bez zadbania o to czy te kanały faktycznie działają. Jeśli potrzebujesz skontaktować się z kurierem, albo dowiedzieć się czegokolwiek, dzwonisz zatem na infolinię, na której w najlepszym przypadku „rozmawiasz” z tępym botem. W najgorszym i zarazem najczęstszym przypadku nie rozmawiasz w ogóle, bo linia jest zapchana i rozłącza się po odtworzeniu komunikatu początkowego. Maile są przetwarzane po 24h i odsyłają do infolinii (lol/wtf). Wszystkim nadawcom odradzam, a odbiorcom współczuję.
    ZaletyBrak
    WadyCzas dostawy, obsługa klienta, aplikacja/ strona www. Wszystko w UPS do zaorania.
  • ~Tomasz / 2022-02-16 12:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Jak można w 21 wieku nie obsługiwać płatności kartą. Kto normalny w tych czasach nosi przy sobie gotówkę! Opamiętajcie się! Bo tracicie klientów z dnia na dzień. Amatorzy! DPD i INPOST biją Was na głowę!
  • ~Ziuta / 2022-02-16 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka istnieje!!! Brak jakiegokolwiek szanowania klienta, brak możliwości kontaktu z kurierem.
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2022-02-16 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ....kto to widział by na paczkę czekać 5 dni ... Nawet nr telefonu...zero kontaktu ( paczki nadal nie ma)
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Stefan / 2022-02-16 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałosny twór pseudokurierski..
    Totalna indolencja, amatorszczyzna i zero kontaktu.
    ,, Kurier" nie kuma że jak nie działa domofon to można inaczej podjąć próbę doręczenia lub kontaktu np. Tutaj HELOU!!
    Zadzwonić do klienta??!!!
    No chyba że durnie co tym zarządzają nie pozwalają im.. Żenada
    ZaletyBrak xalet
    WadyJak wyżej
  • ~Alicja / 2022-02-15 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały dzień czekałam w domu na przesyłkę ,,ekspresową” a kurier zostawił ją w drukarni chwile przed jej zamknięciem. Nawet nie próbował się ze mną skontaktować
  • ~KAROLA / 2022-02-15 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma UPS całkowicie lekceważy klientów, nie ma żadnej możliwości otrzymania informacji nt tego, gdzie znajdują się przesyłki. Nie ma żadnego kontaktu z kurierem, nawet pracownicy UPS podobno takich kontakt nie mają co prowadzi do sytuacji, w której klient nie wie, gdzie jest jego własność, kiedy zostanie dostarczona.
    Całkowicie odradzam korzystanie z usług firmy UPS
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyNIETERMINOWOŚĆ, BRAK MOŻLIWOŚCI WERYFIKACJI, GDZIE ZNAJDUJE SIĘ PRZESYŁKA (SYSTEM MA SIE NIJAK DO RZECZYWISTEJ SYTUACJI), BRAK KONTAKTU Z KURIEREM, PRACOWNICY OBSŁUGI KLIENTA USPRAWIEDLIWIAJĄ NIEKOMPETENCJE FIRMY SIĘ BRAKAMI KADROWYMI
  • ~Kittyog / 2022-02-15 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako datę dostawy miałam podany 14.02 od godz od 8.30 do 12 po całym dniu czekania przyszła mi opóźniona wiadomość, że paczka zostanie dostarczona następnego dnia . W dzisiejszym dniu dostałam informację że kurier nie zastał mnie w domu, kiedy nawet z niego nie wychodziłam...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Ex-Klient UPS / 2022-02-14 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Analfabeta z Ukrainy nawet nie próbował doręczyć paczki. Infolinia ma klientów gdzieś. Co sobie kurier wymyśli to robi. A dodatkowo mają poczucie bezkarności, wprost powiedział, że już tu 5v lat pracuje i go nie zwolnią. Wolne żarty. Omijać szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadyarogancja, brak poszanowania klienta, firma nie realizuje usług zgodnie w umową, bieganie po mieście za paczkami, bo leniwy ukrainiec omija budynki bez windy
  • ~PierwszyKlient / 2022-02-14 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma transportowa jaka kiedykolwiek istniała. Wrócili do mnie moją paczkę ponieważ rzekomo nie posiadała wszystkich dokumentów, a nie potrafili nawet powiedzieć jakich. Infolinia nadaje się do dupy, ponieważ nie znają żadnych podstawowych informacji, takich jak bynajmniej czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji. Za każdą modyfikację paczki trzeba płacić. Nawet jak sobie zmienię TYLKO godzinę odbioru. To jest moja pierwsza i ostatnia wysyłka w tej firmie.
    WadyWszystko. Cała firma, ludzie tam pracujący i logistyka
  • ~Iza / 2022-02-14 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet nie próbował dostarczyć paczki. Cały dzień jest ktoś w domu i nie było żadnej próby. Otrzymałam maila, że paczka po nie udanej próbie dostarczenia czeka w punkcie. W punkcie, w którym kiedyś usłyszałam, że mojej paczki nie ma i dopiero po reklamacji się magicznie znalazła... najgorsza firma kurierska. NIE POLECAM. Ocena powinna być zero, ale niestety nie jest to możliwe.
    WadyLeniwi kurierzy
  • ~Daria / 2022-02-14 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam, najgorsza fitma kurierska. Moja paczka miała być w czwartek lecz zmieniono datę na piątek. W piątek dzwonię do głównej izby zapytać czy dają gwarancję na doręczenie dziś ponieważ bardzo mi na tym zależy. Pan powiedział, że na pewno dojdzie po czym data została zmieniona na poniedzialek . Jest poniedziałek i co ? Data zmieniona na wtorek. To co się dzieje to jakieś nieporozumienie. NIE POLECAM
    WadyZero kontaktu z kurierem
  • ~Sylwia / 2022-02-11 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    O matko, najgorsza firma kurierska. Dostalam mail, że przesyłka będzie dzisiaj, przed chwilą zaktualizowano status, że będzie ponowne doręczenie w poniedziałek. Podobno kurier u nas był! Dodam, że siedzimy w czwórkę! w domu i jakimś cudem nikt z nas nie zauważył kuriera :) żenada, czekam na zabawkę dla chorego dziecka...
  • ~Butter / 2022-02-11 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Nigdy wiecej nic nie zamowie poprzez nich.
    Kolka razy mialam problem z kurierami, ktorzy mowia ze probowali dostarczyc paczke i nigdy sie nie kontaktuja telefonicznie! Myla adres i dostarczaja to do punktu ups. Zamawiam kuriera nie po to by chodzic do punktu.
    Reklamacje nie dzialaja. Nikt nie wyciaga kosekwencji.
  • ~pebbles / 2022-02-11 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako firma nie będziemy już korzystać z usług UPS. Wysłaliśmy łącznie 4 przesyłki do Anglii (niezależnie, każda ok 20kg). Wszystkie paczki miały opóźnienia w dostawie ze względu na "zagubienie" ok. 2 tygodnie. Jedna paczka w ogóle się nie odnalazła, pismo z informacją oraz częściowe odszkodowanie otrzymaliśmy dopiero po 2 miesiącach. Być może to jakaś grubsza akcja z kradzieżami paczek.
    ZaletyCENA
    WadyCZĘSTE ZAGUBIENIA PACZEK
  • ~Monika / 2022-02-11 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przekierował przesyłkę do punktu, pomimo że byłam w domu cały czas.
    To już kolejna z rzędu taka sytuacja z tą firmą.

    Poza tym domofon w dniu planowanego doręczenia przesyłki zadzwonił i otwierałam furtkę. Chwilę po tym dostałam maila, że kurier nikogo nie zastał i przekierował przesyłkę do punktu.

    Osobiście zdecydowanie odradzam korzystanie z usług firmy UPS.

    Teoretycznie kurier nie ma obowiązku kontaktować się z klientem telefonicznie - w końcu ma numer do klienta, ale konkurencji UPS nie ma z tym problemu i w razie problemu/wątpliwości zawsze dzwoni.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyDrugiej tak niekompetentnej firmy kurierskiej nie znam. Kompletnie nie dbają o obsługę klienta. Tak słabego doświadczenia jako klient z żadną firmą nie miałam.
  • ~Bk / 2022-02-11 07:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczyli przesyłki twierdząc że nie zastali domownika...
    WadyNajgorszy kurier
  • ~Underground / 2022-02-10 16:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Dziadostwo. Jakość usług rodem z pierwszych lat funkcjonowania firm kurierskich.
    -brak przedziałów godzin dostarczenia paczki (sorry, ale między 9 a 19 to trochę dużo, nie jestem niczym niewolnikiem, aby nie móc się ruszyć przez tyle czasu z domu)
    -brak możliwości przekierowania wszystkich paczek do AccessPoint'u (jedną paczkę można, innej nie mozna)
    -brak telefonu do kuriera
    -infolinia, która nie wiem po co jest, bo na żadnego problemu nie potrafią rozwiązać.
    Oni się zatrzymali w rozwoju jakies 20 lat temu.
    ZaletyBrak
    WadyCała ich działalność.
  • ~cz / 2022-02-10 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, czekałam na paczkę od rana, w godzinach przewidywanych szczególnie pilnowałam, czy kurier nie zbliża się z paczką. Niestety, kurier nie przyszedł, ale za to postanowił wpisać próbę doręczenia paczki, która nie miała miejsca. Mam nadzieję, że UPS wytresuje swoich pracowników w taki sposób, aby mieli siłę dojechać z paczką a nie wracać do domu godzinę wcześniej.
    ZaletyNie ma kuriera, nie ma zalet.
    Wadywymienione
  • ~Piotr / 2022-02-10 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny UPS pokazał jak tragicznym przewoźnikiem jest. Zupełny brak profesjonalizmu jak również ukrywanie opłat dodatkowych za przesyłki zamiast informacji podczas dokonywania wyboru i sposobu przesyłki. Niestety sposób wyjaśnienia dlaczego takie koszty a nie inne trwał prawie 3 dni.

    Mało tego nie warto składać reklamacji ponieważ kosztuje to 105 zł. WNIOSEK - nigdy więcej nie korzystać z tego przewoźnika!!!
    Zaletybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12727
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8124
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7749
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4143
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2462
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4811
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4580
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4023
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3112