strona 69 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »
-
~Beata / 2021-10-26 17:20
Masakra, prywatną paczkę kurier zostawił na ciemnym korytarzu w szpitalu, sam podpisał sobie pokwitowanie odbioru a obsługa twierdzi że paczka dostarczona bo jest logowanie na GPS równie dobrze mógł rzucić po drodze wszystkie, pan z obsługi telefonicznej w Piłe bezczelny i zero kultury,nie mam pojęcia jak tacy ludzie pracują z klientami, porażka -
-
~Beata / 2022-06-20 11:00
Najgorsza firma kurierska w naszym kraju. 2 kurierów brało paczke pod zupełnie inny kod pocztowy i jeszcze krzyczało na mnie za brak ulicy, mimo że u mnie nie ma ulicy. Wszystkie inne firmy kurierskie nie mają absolutnie żadnego problemu ups wymięka. Żenujące ZaletyBrakWady-Brak profesjonalizmu
- zatrudnieni pracownicy to debile nie widzący nawet co to kod pocztowy i po co sie go podaję w adresie
- czas dostawy powyżej tygodnia i wciąż Brak paczki -
~Beata / 2022-12-23 08:47
Paczki nie są przywożone pod wskazany adres, od razu lądują w punkcie odbioru, żadnego powiadomienia, że paczka została tam umieszczona. Infolinia niewiele pomogła, bo ewidentnie chroni się w tym przypadku kuriera, który olewa swoje obowiązki. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu, brak dostatecznia paczki, pozostawianie paczek w punkcie odbioru bez podejmowania próby dostarczenia. -
~Beata / 2023-02-21 20:18
Najgorsza firma z usługami kurierskimi! Korzystalismy z uslug za pomocą portalu glob kurier. Niekomu nie polecam! Nasza firma wysłała za granice paczke przed wysyłką była ona mierzona i ważona. Po około miesiącu po doręczeniu paczki wysłali nam fakturę koygującą na kwotę prawie 5 tysięcy!! Za wysyłkę paczki płaciliśmy około 1200zl co kilkukrotnje przewyższa wartość zaplaconej sumy. Stwierdzili że paczka miała inne wymry i wagę niż było to podane choć nie miała.Została złożona reklamacja prosiliśmy o przesłanie dowodów że niby paczka ma inne wymiary i wagę. Ale oczywiście brak odiesienia do prośby. Ich odpowiedzi brzmią trzeba zapłacić. Terminy płatności oczywiście jak najmniejsze się da! Jeszcze wysłali upomnienie pzd sądowe i naliczyli kolejne koszty za nieopłacenie faktury korygującej!!!! Brak sesowych wyjaśnień tylko naliczają koszty!! Paczka miała nie miała większych wymiarów ani nie ważyła więcej niż został to podane. W naszej firmie wysyłany produkt wykonyjemy zawsze o tej samej wadze i wymiarach nigdy nie są większe. OSZUŚCI -
~Beata / 2023-02-22 11:34
16.2. Kurier nie dostarczył przesyłki, z powodu niezastania adresata. Umówiłam się telefoniczne na dostarczenie zamówienia w kolejnym dniu. 17.2.
17.2. otrzymałam maila, że przesyłka zostanie przekazana między 9.40 a 11.40, przez cały dzień kurier nie przyjechał. Podobny mail otrzymałam 20.2. i znów przez cały dzień kurier nie przyjechał.
21.2. otrzymałam informację, że przesylka została zwrócona nadawcy.
Nigdy więcej nie skorzystam z usług UPS. -
~Beata / 2023-06-01 15:42
Beznadzieja dla odbiorców. Nie można zmienić terminu dostawy. Kurier tylko raz próbuje dostarczyć i odwozi do punktu. Nie zadzwoni ani firma nie daje do niego numeru aby ustalić przyjazd.
Osoba na infolinii wprowadziła mnie w błąd twierdząc że Kurier podejmie 2 próbę i nie może zmienić terminu dostawyWadyBrak kontaktu z Kurierem -
~Beata / 2023-07-13 14:35
Najgorsza firma kurierska. Cały dzień stracony bo czekam na kuriera miał być w godzinach do 12 a okazuje się że będzie, albo i nie o godz. 19.00 Nie ma kontaktu z kurierem. Wiecej z tej firmy nie skorzystam ZaletyNiestety nie ma -
~Beata / 2023-10-07 15:00
Nie polecam.Tak nierzetelnego partnera w biznesie jeszcze nie spotkałam. Zapłaciłam dodatkowo za dostarczenie przesyłki w sobotę. Bardzo mi zależało,bo mieliśmy koncert na parę tysięcy ludzi przed lokalem,a w przesyłce były surowce do produkcji.Firma zmieniła sobie datę doręczenia na poniedziałęk nie informując mnie o tym,a w w systemie firmy data dostawy widniała na sobotę. Pan na infolinii poinformował mnie tylko ,że u niego w systemie(którego nie widać dla mnie) jest zmieniona jest przez oddział data na poniedziałek.Przez niedostarczenie przesyłki poniosłam przez firmę bardzo duże straty,gdy gdyby firma poinformowała mnie wcześnie ,że nie dostarczy przesyłki sama bym odebrała ją z oddziału.Niestety po mojej interwencji okazało się ,że oddział już jest zamknięty wcześniej ,bo jest sobota :( . ZaletybrakWadycałkowite dno -
-
~Beata / 2023-12-05 11:26
W dniu planowanej dostawy byłam w domu, nie było ani kuriera ani próby kontaktu ze strony kuriera. O temacie trochę zapomniałam, ponieważ w okresie przedświątecznym miałam sporo paczek do ogarnięcia. Jakieś było moje zdziwienie jak zaczęłam poszukiwania paczki! Okazało się, że czeka na mnie w punkcie po drugiej stronie miasta jeszcze tylko 2 dni. UPS - super! Moje gratulacje za totalny brak wyobraźni, jakiegokolwiek podejścia do klienta! Dodam, że przesyłka została wysłana za pośrednictwem UPS tylko ze względu na to, że sklep nie miał innej opcji wysyłki. OSTATNI RAZ! ZaletyBrakWadyBrak próby dostarczenia paczki, brak kontaktu z klientem, brak informacji na temat przekierowania paczki do punktu odbioru, brak możliwości złożenia reklamacji -
~Beata / 2024-09-24 12:51
Zero gwiazdek!!!Najgorsza firma kurierska, z jakąkiedykolwiek miałam do czynienia. Żadnego kontaktu do kuriera, kontakt z obsługą klienta w ogole niekonkretny, a info o terminie dostarczenia przesyłki, jak powiedziała jakaś baba na infolinii: "orientacyjne". Trzeba CAŁY DZIEŃ SIEDZIEC W DOMU, BO NIE WIADOMO KIEDY ŁASKAWIE SIĘ KURIER ZJAWI!!!!! ZDECYDOWANIE ODRADZAM UPC ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z kurierem, brak dostarczenia przesyłki na czas, tragiczny kontakt z infolinia -
~Beata Polowczyk / 2021-09-25 09:51
Dno totalne, mimo iż zawsze ktoś z domowników jest w domu kiedya przyjść paczka kurier nie zjawia się, nie zostawia awizo, odsyła paczkę do nadawcy lub zostawia w innym punkcie. Kiedy dzwonił na infolinię usłyszałam że kurier czuł się zagrożony poniewaz moja ulica podobno jest groźnym miejscem i nie mógł doręczyć paczki ????????????????????. Czekam na paczkę doręczenie planowane do 13:15 jestem w domu do 15 a o 14:30 wpis że nie było adresata.... żenada -
~Beb03 / 2019-12-23 17:47
Wysłano do mnie dwie przesylki w dwóch różnych terminach z jednej firmy. Zero kontaktu i telefonu od kuriera,żadnego kontaktu ze strony przewoźnika.Przesyłki wracały więc do nadawcy. Ten kontaktowal sie ze mną, wyjaśniliśmy i przesylki znów zostaly nadane z andotacją na paczce proszę o kontakt z adresatem. Takiego okropnego, wrednego, obraźliwego kontaktu z wpychaniem mi ze nie chcę odbierac paczki nie spotkałam. I dalej czekam na przesyłkę. ZaletyŻadnychWadyLenistwo, brak kontaktu, nie dostarczanie przesyłek. -
~Bella / 2022-09-27 19:48
Nie polecam tej firmy. Reklamacje ciągną się w nieskończoność. Opłaty celne niesłusznie naliczane. ZaletyBrak -
~Bella / 2022-12-24 15:03
No coz, paczka miala dojsc w ciagu 1-2dni,wlasnie minely dwa, a ona nawet nie wyszla z magazynu :) nigdy wiecej ZaletyNie maWadyWszystko -
~bemben / 2021-12-16 11:30
kurierka okrutna, bandycka, niesprawiedliwa i tak dalej i tak dalej. coraz gorzej woncha, coraz gorzej zażywa, coraz gorzej wyrabia -
~Benek / 2021-06-14 20:14
Najgorsza firma z przesylkami z aliexpress. Przetrzymujom już paczkę kilka tygodni niby na urzedzie celnym ale paczka leży w magazynie celnym i odnalazła sie po 4 tygodnia ch i dopiero poszła do oclenia. pani powiedziała że maja braki kadrowe i dlatego tak to wygląda i że bardzo duża rotacja ludzi Wstyd i beznadzieja, tym bardzie infolinia nigdy niż c nie wie i nie ma gdzie zadzwonić w przypadku problemów. Nie oddzwaniajo nie informują emailami zero kontaktów i odpowiedzi...
NIE POLECAM bo to drugi raz co zresztą opinie w necie mówią same za siebie bo mjaą punktację poniżej 3 punktów a np. DHL 4,8 który nigdy mnie nie zawódł..Zaletybrak zaletWadybrak możliwości kontaktu poza infolinię na kórej konsultant nigdy nic nie wie i nic nie może
magazyn celny na lotnisku to państwo w państwie nawet na emaile nie odpowiadająm telefony głuche -
-
~Benek / 2021-09-24 10:47
Nie polecam, 0 kontaktu z ich strony, że paczka będzie dzis dostarczona i z zaskoczenia nieudana próba dostarczenia... masz siedzieć od rana do wieczora w domu i czekać łaskawie bo kurier może dzis będzie. Pierwsza firma w której nie masz dostępu do kontaktu z kurierem... porażka. ZaletyBrak.WadyBrak kontaktu z kurierem, brak powiadomień z ich strony. -
~Benek / 2021-11-26 20:03
Będąc w domu oczekiwałem na kuriera. Po godz. 14 dostałem maila, że mnie nie zastał w domu!!! Zero kontaktu, brak telefonu, a paczka odwieziona do punktu epaka. ZAŁOSNE. Żenada. ZaletybrakWadytragiczna obsługa -
~Bert / 2023-03-24 17:21
Najgorszy kurier świata. Koleś niemiły, rozłącza się, nie słucha.
Przekierowują CH... Wie gdzie nie idzie odebraćZaletyNie maWadyWszystko -
~Besty / 2019-05-29 06:48
Nie dzwonią i nie doręczajæ, trzeba jezdzic na wygwizdowie, to zarty ze adidas.pl nimi wysyła. ZaletyBrakWadyWszystko
strona 69 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »