strona 69 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »
-
~Bb / 2021-12-07 19:17
Masakra , brak numerów do kuriera. Zero kontaktu , brak informacji o przesyłce. Długi czas oczekiwania . -
-
~Bb / 2022-01-21 08:20
Dramat! Nie polecam.
Kurier nawet nie pofatygował się, aby podjechać pod wskazany adres. Przesyłki nie doręczono. To nie pierwsza taka sytuacja. Z całego serca NIE POLECAM!!!!!!ZaletyŻadnych -
~bbox / 2019-12-18 19:53
Najgorsza firma kurierska, a myślałam ze niżej niż DPD upaść nie można! Paczka miała być dostarczona we wtorek „do końca dnia” - nie została. Po telefonie na infolinie usłyszałam ze oni maja 3 dni na dostawę wiec mam czekać. Dzisiaj zmiana statusu na „w doręczeniu” - do wieczora znowu paczka nie przyszla. Kolejny telefon na infolinie (masakra, przedyktowane nr paczki botowi graniczy z cudem!!!) - oj, paczka się zgubiła. Mogliby chociaż nie kłamać i informować o tym od razu!!! ZaletyBrak!!! -
~be / 2019-12-13 23:36
Nie mam informacji, co się dzieje z moim zamówieniem. Nie dostałam powiadomienia o wysłaniu. Dziś po wejściu na zamówienie na stronie widzę, że zostało wysłane. Wchodzę na stronę UPS, wklepuję numer przesyłki i okazuje się, że rzekomo była próba doręczenia i dostarczono do jakiejś lokalizacji UPS. Trudno podjąć próbę dostarczenia, jak się nie poinformuje, że chce się coś dostarczyć. Trudno oczekiwać, że odbiorę z jakiegoś punktu, skoro się nie powiadomi, że gdzieś paczka została złożona i czeka, ani gdzie jest ten punkt. To już kolejne takie doświadczenie z tą firmną. Jak to się dzieje, że ciągle istnieją???? ZaletyżadnychWadynierzetelni, niekontaktowi, nieterminowi, -
~Bea63 / 2019-07-17 17:01
Jestem bardzo niezadowolona, ale jak widzę, nie ja jedna. Wczoraj dostałam sms z informacją o próbie doręczenia przesyłki ( trochę wazy bo tam jest żwirek i karma dla 3 kotów). Sęk w tym, że w domu jest moja Mama (CAŁY CZAS). Próbowałam odkrecić tę sprawę, ale dodzwonienie się i rozmowa z konsultantem to doprawdy droga przez mękę. Udalo mi się to w 4 próbie... cała zabawa trwała prawie 9 minut, ale jakimś cudem udało mi się porozmawiac z zywym człowiekiem - nie z automatem. Paczka miała być dostarczona dzisiaj między 9:00 a 13:00. Hmmm, mamy 16:58. Paczki nie ma, automat nie był w stanie zlokalizować co się z nią dzieje. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Zaletynie potrafię dostrzecWadynierzetelność -
~Beata / 2017-08-10 09:17
Dostałam powiadomienie, że kurier przekazał paczkę do punktu pomimo, że byłam w domu. Po prostu nie zadzwonił. Nie zadał sobie trudu żeby dostarczyć paczkę tylko od razu przekazuje ją do punktu odbioru :(. Próba uzyskania informacji na temat paczki graniczy z cudem. Infolinia jest tak przygotowana, ze własciwie nie ma mozliwości zgłoszenia problemu. :( Warszawa -
~Beata / 2019-12-13 15:27
Buty zamówione w Stanach, dla córki. Obsługa UPS - masakra. OD 5. grudnia były gdzieś w magazynie w Warszawie
Nie wiadomo gdzie. Kontakt telefoniczny niemożliwy. Automat ciągle powtarzał, że nie zrozumiał numeru przesyłki. Kontakt e-mailowy również nie wchodzi w grę. Firma, która plecami odwraca się do klienta. Mąż, który akurat był w Warszawie 12 grudnia
zaczął szukać paczki. Nie wiedzieli, gdzie jest. Odwiedził dwa magazyny tej cudownej firmy. Butów nie było. 13.12, dzień po poszupkiwaniach, nagle odnalazły się. Kurier zapukał do drzwi, zapłaciłam VAT. Nie wiem tylko, kto w moim imieniu wypełnił deklarację celną!!! Nie przysłali mi dokumentów! Oburzające. Poprzednia przesyłka szła za pośrednictwem Fedexu. Zupełnie inna bajka.ZaletyŻadnychWadyLekceważenie klienta, nieuczciwość, brak możliwości kontaktu z firmą. -
~Beata / 2020-01-15 23:12
Najgorsza firma kurierska z jaką miała dotychczas do czynienia... Dostarczenie przysyłek odbywa się bez wcześniejszego powiadomienia, mam na myśli informacji że firma przejęła moje zamówienia i niebawem zostanie ona nadana na mój adres . Jedyne powiadomienie które otrzymałam to,że moja paczka nie została odebrana i została wysłana do innego punktu by móc ją samemu odebrać!!! Więc ja się pytam czy ktoś mnie k***a poinformował że w dniu dzisiejszym paczkaka zostanie dostarczona????!!!! Zero informacji na ten temat!!! To jest kpina.... NIE POLECAM! ZaletyBrak zaletWadyDezorganizacja.... Kpina z klientów -
-
~Beata / 2020-02-13 18:06
To najgorsza firma kurierska, a miałam już do czynienia chyba że wszystkimi.
Przede wszystkim kontakt zerowy. Inni kurierzy dzwonią lub podają telefon, można zadzwonić i dogadać się co do terminu doręczenia.
W UPS nie ma takiej możliwości. Kiedy już dodzwonisz się na ich infolinię, możesz pogadać wyłącznie z automatem.
Moją paczkę podrzucili do miejscowego sklepu z częściami samochodowymi i powiadomili SMS i mailowo, gdzie mogę ją sobie odebrać.
Tylko czy to można nazwać doręczeniem?
Beznadziejna firma, nie polecam.Zaletynie maWadytylko wady -
~Beata / 2020-03-05 21:47
Kurier nieprzyjemny,przed zamówieniem prosiłam o przekazaniu kurierowi że bardzo proszę o dostawę po godz.15-tej bo wcześniej jestem w pracy,zamówione przezemnie 5 zamówień woził codziennie,mimo rozmowy telefonicznej przy pierwszej dostawie,kiedy o 10godz stał pod bramą prosiłam że zgłaszałam i bardzo prosiłam że po 15-tej,powiedział że oni tak nie pracują,i że zostawi paczkę w punkcie,ten punkt jest oddalony o ok 20km od mojego miejsca zamieszkania,mieszkam poza granicami miasta,od mojego domu do punktu niema połączenia komunikacyjnego,w dodatku zaznaczył że odbiór w punkcie po 15-tej tego samego dnia lub następnego,niewykorzystane ponowne dostarczenie,i robił tak codziennie przysyłajac mi sms,po czym ja odpisywałam że niemam możliwości odbioru tam tej paczki,duza odległość ,brak połączenia,oczywiście paczek nie odebrałam,wszystkie zamówione rzeczy przepadły,był to odbiór za pobraniem ,i mimo to mieli gdzieś,uważam to za skandal,gdyż w tygodniu większość ludzi pracuje do 15,tylko z tymi kurierami tak jest z innymi wielokrotnie zamawiałam i niebyło problemu,odradzam zdecydowanie UPS ZaletyBrakWadyKurier brak kultury,lekceważenie klienta,niedostarczenie przesyłki,robienie nazłość -
~Beata / 2021-06-21 14:21
Paczka nadana 2.06.2021 w Stanach Zjednoczonych była w Polsce w Warszawie 7.06.
Po telefonie od celnika w celu wypełnienia potrzebnych deklaracji i pytań co jest w środku- mimo, że to prezent...
Odesłałam wszelkie potrzebne dokumenty już po kilku minutach. Zapewniano mnie, ze paczka jest gotowa do wysyłki i zjawi się jeszcze w tamtym tygodniu...i tak na dzień dzisiejszy tj 21.06 paczka nadal jest na biwaku w magazynie...bo tak...
Pomijam fakt, że specjalna opłata, żeby paczka SZYBKO do mnie dotarła została uiszczona i to niemało.
Omijać szerokim łukiem...żenada!
aha i zapomnijcie, że uzyskacie jakiekolwiek informację po za tymi wyświetlanymi na ich pseudo stronie, wstyd na cały świat, że takie coś istnieje! gotowa już byłam nawet jechać do Warszawy po paczkę, a jestem z Wielkopolski...niestety nawet nie ma takiej opcji jak ktoś wcześnie trafnie określił "trójkąt bermudzki" ...a i tak chyba byłyby większe szanse na odnalezienie czegokolwiek.ZaletyhahaWadyWSZYSTKO -
~Beata / 2021-10-26 17:20
Masakra, prywatną paczkę kurier zostawił na ciemnym korytarzu w szpitalu, sam podpisał sobie pokwitowanie odbioru a obsługa twierdzi że paczka dostarczona bo jest logowanie na GPS równie dobrze mógł rzucić po drodze wszystkie, pan z obsługi telefonicznej w Piłe bezczelny i zero kultury,nie mam pojęcia jak tacy ludzie pracują z klientami, porażka -
~Beata / 2022-06-20 11:00
Najgorsza firma kurierska w naszym kraju. 2 kurierów brało paczke pod zupełnie inny kod pocztowy i jeszcze krzyczało na mnie za brak ulicy, mimo że u mnie nie ma ulicy. Wszystkie inne firmy kurierskie nie mają absolutnie żadnego problemu ups wymięka. Żenujące ZaletyBrakWady-Brak profesjonalizmu
- zatrudnieni pracownicy to debile nie widzący nawet co to kod pocztowy i po co sie go podaję w adresie
- czas dostawy powyżej tygodnia i wciąż Brak paczki -
~Beata / 2022-12-23 08:47
Paczki nie są przywożone pod wskazany adres, od razu lądują w punkcie odbioru, żadnego powiadomienia, że paczka została tam umieszczona. Infolinia niewiele pomogła, bo ewidentnie chroni się w tym przypadku kuriera, który olewa swoje obowiązki. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu, brak dostatecznia paczki, pozostawianie paczek w punkcie odbioru bez podejmowania próby dostarczenia. -
~Beata / 2023-02-21 20:18
Najgorsza firma z usługami kurierskimi! Korzystalismy z uslug za pomocą portalu glob kurier. Niekomu nie polecam! Nasza firma wysłała za granice paczke przed wysyłką była ona mierzona i ważona. Po około miesiącu po doręczeniu paczki wysłali nam fakturę koygującą na kwotę prawie 5 tysięcy!! Za wysyłkę paczki płaciliśmy około 1200zl co kilkukrotnje przewyższa wartość zaplaconej sumy. Stwierdzili że paczka miała inne wymry i wagę niż było to podane choć nie miała.Została złożona reklamacja prosiliśmy o przesłanie dowodów że niby paczka ma inne wymiary i wagę. Ale oczywiście brak odiesienia do prośby. Ich odpowiedzi brzmią trzeba zapłacić. Terminy płatności oczywiście jak najmniejsze się da! Jeszcze wysłali upomnienie pzd sądowe i naliczyli kolejne koszty za nieopłacenie faktury korygującej!!!! Brak sesowych wyjaśnień tylko naliczają koszty!! Paczka miała nie miała większych wymiarów ani nie ważyła więcej niż został to podane. W naszej firmie wysyłany produkt wykonyjemy zawsze o tej samej wadze i wymiarach nigdy nie są większe. OSZUŚCI -
~Beata / 2023-02-22 11:34
16.2. Kurier nie dostarczył przesyłki, z powodu niezastania adresata. Umówiłam się telefoniczne na dostarczenie zamówienia w kolejnym dniu. 17.2.
17.2. otrzymałam maila, że przesyłka zostanie przekazana między 9.40 a 11.40, przez cały dzień kurier nie przyjechał. Podobny mail otrzymałam 20.2. i znów przez cały dzień kurier nie przyjechał.
21.2. otrzymałam informację, że przesylka została zwrócona nadawcy.
Nigdy więcej nie skorzystam z usług UPS. -
-
~Beata / 2023-06-01 15:42
Beznadzieja dla odbiorców. Nie można zmienić terminu dostawy. Kurier tylko raz próbuje dostarczyć i odwozi do punktu. Nie zadzwoni ani firma nie daje do niego numeru aby ustalić przyjazd.
Osoba na infolinii wprowadziła mnie w błąd twierdząc że Kurier podejmie 2 próbę i nie może zmienić terminu dostawyWadyBrak kontaktu z Kurierem -
~Beata / 2023-07-13 14:35
Najgorsza firma kurierska. Cały dzień stracony bo czekam na kuriera miał być w godzinach do 12 a okazuje się że będzie, albo i nie o godz. 19.00 Nie ma kontaktu z kurierem. Wiecej z tej firmy nie skorzystam ZaletyNiestety nie ma -
~Beata / 2023-10-07 15:00
Nie polecam.Tak nierzetelnego partnera w biznesie jeszcze nie spotkałam. Zapłaciłam dodatkowo za dostarczenie przesyłki w sobotę. Bardzo mi zależało,bo mieliśmy koncert na parę tysięcy ludzi przed lokalem,a w przesyłce były surowce do produkcji.Firma zmieniła sobie datę doręczenia na poniedziałęk nie informując mnie o tym,a w w systemie firmy data dostawy widniała na sobotę. Pan na infolinii poinformował mnie tylko ,że u niego w systemie(którego nie widać dla mnie) jest zmieniona jest przez oddział data na poniedziałek.Przez niedostarczenie przesyłki poniosłam przez firmę bardzo duże straty,gdy gdyby firma poinformowała mnie wcześnie ,że nie dostarczy przesyłki sama bym odebrała ją z oddziału.Niestety po mojej interwencji okazało się ,że oddział już jest zamknięty wcześniej ,bo jest sobota :( . ZaletybrakWadycałkowite dno -
~Beata / 2023-12-05 11:26
W dniu planowanej dostawy byłam w domu, nie było ani kuriera ani próby kontaktu ze strony kuriera. O temacie trochę zapomniałam, ponieważ w okresie przedświątecznym miałam sporo paczek do ogarnięcia. Jakieś było moje zdziwienie jak zaczęłam poszukiwania paczki! Okazało się, że czeka na mnie w punkcie po drugiej stronie miasta jeszcze tylko 2 dni. UPS - super! Moje gratulacje za totalny brak wyobraźni, jakiegokolwiek podejścia do klienta! Dodam, że przesyłka została wysłana za pośrednictwem UPS tylko ze względu na to, że sklep nie miał innej opcji wysyłki. OSTATNI RAZ! ZaletyBrakWadyBrak próby dostarczenia paczki, brak kontaktu z klientem, brak informacji na temat przekierowania paczki do punktu odbioru, brak możliwości złożenia reklamacji
strona 69 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »