Kurier 5 raz z rzędu dostarcza paczkę do punktu odbioru zamiast bezpośrednio do mnie. Gdybym chciał pójść po paczkę, to bym wybrał Żabkę albo Paczkomat, które są dużo bliżej, niż punkt, do którego z własnego widzimisię kurier dostarcza paczkę. W wyznaczonych godzinach czekałem w domu. Nigdy nie miałem problemów z żadną inną firmą kurierską, nawet kurierem Poczty Polskiej. Po 2 interwencjach na infolinii pani stwierdziła, że może domofon jest uszkodzony, tylko, że jakoś dla innych firm kurierskich jest sprawny. Ponadto na przesyłkach jest mój numer telefonu, więc zawsze można zadzwonić, żebym zszedł po paczkę. Omijać szerokim łukiem, na szczęście są konkurencyjne firmy, które w podobnej cenie, rzetelnie podchodzą do wykonania usługi.
ZaletyBrak
WadyPaczka nie jest dostarczana
Pomoc techniczna działa jak chce, zapewniają, ze skontaktują się w ciągu godziny, po czym czasza
Brak możliwości poproszenia o numer telefonu do kuriera
Brak powiadomień o przekierowaniu paczki do punktu odbioru
Lekceważenie zgłoszeń
~Bartek / 2024-12-30 15:34
Ocena: 1.00 / 5
Nr paczki 1ZG3R9756812129716 nr zlecenia 29TBJM7LLRC kurier nie potrafi odebrac paczki od 4.12.24. Dzis 30.12.24 po interwencji w centrali ups do paczki z mysłowic wysłali kuriera z opola
ZaletyBrak
WadyJak wyzej
~BartEM / 2023-03-29 12:29
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu ze strony kuriera, infolinia to automat. Awizują jak się podoba. Cena za paczkę jedna z najdrozszych a standard obsługi na samym końcu.
~Bartłomiej / 2022-01-25 18:57
Ocena: 1.00 / 5
Po stokroć nie polecam. Zamówienie odbioru w czwartek na piątek, brak kuriera, monit w piątek,poniedziałek brak kuriera kolejny monit, we wtorek brak kuriera, 3-krotny monit. Konsultant na infolinii bezradny, "takie rzeczy się zdarzają", szkoda słów, poza stratą pieniędzy, zszargane nerwy.
Zaletybrak
~Bartosz / 2020-02-27 17:19
Ocena: 1.00 / 5
Kurier postał chwilę pod domem, nie zadzwonił nawet do drzwi. Chwilę później wpisał do aplikacji że próba doręczenia się nie powiodła.
ZaletyŻadnych zalet
WadyKontakt z kurierem
Rzetelność
Jakość obsługi
~Bartosz / 2021-03-18 13:35
Ocena: 1.00 / 5
Żart... Zamowienie zrealizowane mimo tego kurier zbyt leniwy zeby wykonac polaczenie ani nawet zadzwonic domofonem , powiem wiecej nie stawil sie pod wskazany adres odnotowujac ze nikogo nie bylo w domu co oczywiscie jest totalna bujdą poniewaz osobiscie siedzialem w fotelu ..kpina nieprofesjonalizm plus utrudnienie kontaktu!!!najgorszy przewoznik z jakim mialem do czynienia.
ZaletySzeroka gama wad
WadySame wady brak zalet
~Bartosz / 2022-10-07 18:05
Ocena: 1.00 / 5
UPS Polska to ściema, nie ma nic wspólnego z rzetelnością zagranicznych oddziałów UPS. Kurier poświadcza nieprawdę w historii przesyłki, pisząc, o 'nieudanej próbie doręczenia', mimo, że wcale go nie było.
Ostatni raz korzystam z tego szajszu.
ZaletyŻadnych
WadySame
~Bartosz / 2023-04-18 18:34
Ocena: 1.00 / 5
Firma kurierska Ups to jakaś porażka. Brak komunikacji między oddziałami, infolinia zbyteczna bo nie rozwiązuje problemów. Potrafią tam tylko rejestrować kolejne zgłoszenia które nie wnoszą nic do sprawy.
Nie polecam
~Basia / 2023-02-10 15:17
Ocena: 1.00 / 5
To żart nie firma kurierska. Paczka nie dotarła pod moj adres. Czekałam w domu na kuriera ale najwyrazniej nawet sie nie pofatygował tylko od razu odwiózł do punktu. Na Allegro widniała tylko informacja, ze przesyłka czeka na odbior ale gdzie ten odbior? Nie wiadomo. Brak jakiejkolwiek informacji. Musialam na własna reke odwiedzic trzy punkty i szukac czy moze akurat w tym kurier moja paczkę zostawił. Infolinia to kosz 7zl za min. Odradzam. Osobiscie juz nigdy nie skorzystam. Kpina jakas.
~Bb / 2021-12-07 19:17
Ocena: 1.00 / 5
Masakra , brak numerów do kuriera. Zero kontaktu , brak informacji o przesyłce. Długi czas oczekiwania .
~Bb / 2022-01-21 08:20
Ocena: 1.00 / 5
Dramat! Nie polecam.
Kurier nawet nie pofatygował się, aby podjechać pod wskazany adres. Przesyłki nie doręczono. To nie pierwsza taka sytuacja. Z całego serca NIE POLECAM!!!!!!
ZaletyŻadnych
~bbox / 2019-12-18 19:53
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska, a myślałam ze niżej niż DPD upaść nie można! Paczka miała być dostarczona we wtorek „do końca dnia” - nie została. Po telefonie na infolinie usłyszałam ze oni maja 3 dni na dostawę wiec mam czekać. Dzisiaj zmiana statusu na „w doręczeniu” - do wieczora znowu paczka nie przyszla. Kolejny telefon na infolinie (masakra, przedyktowane nr paczki botowi graniczy z cudem!!!) - oj, paczka się zgubiła. Mogliby chociaż nie kłamać i informować o tym od razu!!!
ZaletyBrak!!!
~be / 2019-12-13 23:36
Ocena: 1.00 / 5
Nie mam informacji, co się dzieje z moim zamówieniem. Nie dostałam powiadomienia o wysłaniu. Dziś po wejściu na zamówienie na stronie widzę, że zostało wysłane. Wchodzę na stronę UPS, wklepuję numer przesyłki i okazuje się, że rzekomo była próba doręczenia i dostarczono do jakiejś lokalizacji UPS. Trudno podjąć próbę dostarczenia, jak się nie poinformuje, że chce się coś dostarczyć. Trudno oczekiwać, że odbiorę z jakiegoś punktu, skoro się nie powiadomi, że gdzieś paczka została złożona i czeka, ani gdzie jest ten punkt. To już kolejne takie doświadczenie z tą firmną. Jak to się dzieje, że ciągle istnieją????
Zaletyżadnych
Wadynierzetelni, niekontaktowi, nieterminowi,
~Bea63 / 2019-07-17 17:01
Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo niezadowolona, ale jak widzę, nie ja jedna. Wczoraj dostałam sms z informacją o próbie doręczenia przesyłki ( trochę wazy bo tam jest żwirek i karma dla 3 kotów). Sęk w tym, że w domu jest moja Mama (CAŁY CZAS). Próbowałam odkrecić tę sprawę, ale dodzwonienie się i rozmowa z konsultantem to doprawdy droga przez mękę. Udalo mi się to w 4 próbie... cała zabawa trwała prawie 9 minut, ale jakimś cudem udało mi się porozmawiac z zywym człowiekiem - nie z automatem. Paczka miała być dostarczona dzisiaj między 9:00 a 13:00. Hmmm, mamy 16:58. Paczki nie ma, automat nie był w stanie zlokalizować co się z nią dzieje. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Zaletynie potrafię dostrzec
Wadynierzetelność
~Beata / 2017-08-10 09:17
Ocena: 1.00 / 5
Dostałam powiadomienie, że kurier przekazał paczkę do punktu pomimo, że byłam w domu. Po prostu nie zadzwonił. Nie zadał sobie trudu żeby dostarczyć paczkę tylko od razu przekazuje ją do punktu odbioru :(. Próba uzyskania informacji na temat paczki graniczy z cudem. Infolinia jest tak przygotowana, ze własciwie nie ma mozliwości zgłoszenia problemu. :(
Warszawa
~Beata / 2019-12-13 15:27
Ocena: 1.00 / 5
Buty zamówione w Stanach, dla córki. Obsługa UPS - masakra. OD 5. grudnia były gdzieś w magazynie w Warszawie
Nie wiadomo gdzie. Kontakt telefoniczny niemożliwy. Automat ciągle powtarzał, że nie zrozumiał numeru przesyłki. Kontakt e-mailowy również nie wchodzi w grę. Firma, która plecami odwraca się do klienta. Mąż, który akurat był w Warszawie 12 grudnia
zaczął szukać paczki. Nie wiedzieli, gdzie jest. Odwiedził dwa magazyny tej cudownej firmy. Butów nie było. 13.12, dzień po poszupkiwaniach, nagle odnalazły się. Kurier zapukał do drzwi, zapłaciłam VAT. Nie wiem tylko, kto w moim imieniu wypełnił deklarację celną!!! Nie przysłali mi dokumentów! Oburzające. Poprzednia przesyłka szła za pośrednictwem Fedexu. Zupełnie inna bajka.
ZaletyŻadnych
WadyLekceważenie klienta, nieuczciwość, brak możliwości kontaktu z firmą.
~Beata / 2020-01-15 23:12
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miała dotychczas do czynienia... Dostarczenie przysyłek odbywa się bez wcześniejszego powiadomienia, mam na myśli informacji że firma przejęła moje zamówienia i niebawem zostanie ona nadana na mój adres . Jedyne powiadomienie które otrzymałam to,że moja paczka nie została odebrana i została wysłana do innego punktu by móc ją samemu odebrać!!! Więc ja się pytam czy ktoś mnie k***a poinformował że w dniu dzisiejszym paczkaka zostanie dostarczona????!!!! Zero informacji na ten temat!!! To jest kpina.... NIE POLECAM!
ZaletyBrak zalet
WadyDezorganizacja.... Kpina z klientów
~Beata / 2020-02-13 18:06
Ocena: 1.00 / 5
To najgorsza firma kurierska, a miałam już do czynienia chyba że wszystkimi.
Przede wszystkim kontakt zerowy. Inni kurierzy dzwonią lub podają telefon, można zadzwonić i dogadać się co do terminu doręczenia.
W UPS nie ma takiej możliwości. Kiedy już dodzwonisz się na ich infolinię, możesz pogadać wyłącznie z automatem.
Moją paczkę podrzucili do miejscowego sklepu z częściami samochodowymi i powiadomili SMS i mailowo, gdzie mogę ją sobie odebrać.
Tylko czy to można nazwać doręczeniem?
Beznadziejna firma, nie polecam.
Zaletynie ma
Wadytylko wady
~Beata / 2020-03-05 21:47
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nieprzyjemny,przed zamówieniem prosiłam o przekazaniu kurierowi że bardzo proszę o dostawę po godz.15-tej bo wcześniej jestem w pracy,zamówione przezemnie 5 zamówień woził codziennie,mimo rozmowy telefonicznej przy pierwszej dostawie,kiedy o 10godz stał pod bramą prosiłam że zgłaszałam i bardzo prosiłam że po 15-tej,powiedział że oni tak nie pracują,i że zostawi paczkę w punkcie,ten punkt jest oddalony o ok 20km od mojego miejsca zamieszkania,mieszkam poza granicami miasta,od mojego domu do punktu niema połączenia komunikacyjnego,w dodatku zaznaczył że odbiór w punkcie po 15-tej tego samego dnia lub następnego,niewykorzystane ponowne dostarczenie,i robił tak codziennie przysyłajac mi sms,po czym ja odpisywałam że niemam możliwości odbioru tam tej paczki,duza odległość ,brak połączenia,oczywiście paczek nie odebrałam,wszystkie zamówione rzeczy przepadły,był to odbiór za pobraniem ,i mimo to mieli gdzieś,uważam to za skandal,gdyż w tygodniu większość ludzi pracuje do 15,tylko z tymi kurierami tak jest z innymi wielokrotnie zamawiałam i niebyło problemu,odradzam zdecydowanie UPS
ZaletyBrak
WadyKurier brak kultury,lekceważenie klienta,niedostarczenie przesyłki,robienie nazłość
~Beata / 2021-06-21 14:21
Ocena: 1.00 / 5
Paczka nadana 2.06.2021 w Stanach Zjednoczonych była w Polsce w Warszawie 7.06.
Po telefonie od celnika w celu wypełnienia potrzebnych deklaracji i pytań co jest w środku- mimo, że to prezent...
Odesłałam wszelkie potrzebne dokumenty już po kilku minutach. Zapewniano mnie, ze paczka jest gotowa do wysyłki i zjawi się jeszcze w tamtym tygodniu...i tak na dzień dzisiejszy tj 21.06 paczka nadal jest na biwaku w magazynie...bo tak...
Pomijam fakt, że specjalna opłata, żeby paczka SZYBKO do mnie dotarła została uiszczona i to niemało.
Omijać szerokim łukiem...żenada!
aha i zapomnijcie, że uzyskacie jakiekolwiek informację po za tymi wyświetlanymi na ich pseudo stronie, wstyd na cały świat, że takie coś istnieje! gotowa już byłam nawet jechać do Warszawy po paczkę, a jestem z Wielkopolski...niestety nawet nie ma takiej opcji jak ktoś wcześnie trafnie określił "trójkąt bermudzki" ...a i tak chyba byłyby większe szanse na odnalezienie czegokolwiek.