Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4122 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Artur / 2023-03-29 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska , raczej złodziejska.! Mam nadzieję że karma wróci w momemnt i staniecie się inwalidami ... takich ludzi to do pieca ...!
    ZaletyZero zalet
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Aru / 2021-04-01 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ups najgorsza firma działająca w Polsce żeby otrzymać od nich przesyłkę trzeba wziąć 9 dni wolnego .Osoby pracujące na infolinii nie mają pojęcia o niczym recytują regułkę wyuczoną na pamięć która nie ma związku ze sprawą .Wprowadzają ludzi w błąd i ciężko jest cokolwiek wyegzekwować odnoszę wrażenie ze osoby które zarządzają firmę nie bardzo mają pojęcie co dzieje się w ich firmie
    ZaletyBrak
    WadyJedna brak im zalet
  • ~asa / 2021-09-17 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatni raz zamówiłam usługę nadania paczki w tej firmie. Do tej pory niejednokrotnie wysyłałam paczkę z Polski do Holandii GLS i docierała w trzy-cztery dni do odbiorcy, kurier GLS kontaktował się z odbiorcą, ewentualnie pozostawiając paczkę u sąsiada. Natomiast kurier UPS nie wykonał ani jednego telefonu do mnie czy do odbiorcy, paczka została zwrócona. Nie mam, jako nadawca, żadnej informacji o tym, gdzie jest paczka i kiedy będzie do dobioru.
    Porażka.
  • ~Asam / 2021-07-02 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia totalna. Paczka w doreczeniu, brak kontaktu, prezent nie doręczony na weekend. Infolinia to porażka, brak kontaktu z kurierem. Nie polecam nikomu.
  • ~asd / 2019-07-03 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Przychodzi jakiś łysy pan. Na pytanie czy wie gdzie ma zawieźć paczkę oczywiście mówi nie. Więc dylemat, którą z pięciu paczek mu dać. I co zrobił, ulotnił się podczas gdy sprawdzałem pocztę w poszukiwaniu listu przewozowego. Pawiany z zoo by sobie lepiej poradziły
    ZaletyZERO
  • ~asd / 2021-06-10 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierowi nie chce się dostarczyć paczki na 4 piętro to nawet nie dzwoni tylko zostawią ją w najbliższym punkcie odbioru. Czyli biorą kasę ale nie realizują do końca powierzonego zadania
  • ~Asia / 2019-06-17 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam smsa od kuriera że nie zastał nikogo w domu i paczka będzie czekała w punkcie podczas gdy byłam cały czas w domu. Mógł chociaż zadzwonić albo zostawić paczkę u sąsiada bo była zapłacona a tak musiałam jechać extra z dwójką małych dzieci do punktu odbioru. Nie polecam
    ZaletyBrak
  • ~Asia / 2021-12-02 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier odrazu zaznaczył że nie ma nikogo w domu chodź cały czas w tym domu ktoś był po za tym dostarczył paczkę do jakiegoś sklepu spożywczego, a ja nie otrzymując żadnej wiadomości czekałam. Dobrze że znalazłam śledzenie paczki i ja odebrałam . Firma nie traktuje poważnie klienta skoro zamówiłam z dostawą do domu to chce do domu a nie jedzie 15 kilometrów żeby szukać paczki już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy.
    ZaletyBarak
  • ~Asia / 2021-12-22 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!!
    Ta firma miała dostarczyć kwiaty mojej mamie,dostałam informację ,że odebrałam przesyłkę co nie było prawdą.Kwiaty zostały podrzucone pod kubeł na śmieci, po godzinie 22 bo wcześniej sprawdzałam na podwórku i nic nie było.Do rana kwiaty były zmarznięte i nadawały się do kosza.
    ZaletyBrak
    WadySpóźnialstwo,podrzucanie paczek gdzie popadnie
  • ~Asia / 2022-08-20 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewoźnik!!
    Zamawiam przez UPS drugi raz towar. I drugi raz pomylka.
    ZaletyBrak
    WadySame wady.
    Nic pozytywnego nie mogę o nich napisać
  • ~aska / 2020-03-01 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to firma z najbardziej chamskim (systemowo) podejściem do klienta. Na infolinii nie dowiesz się niczego więcej niż na stronie śledzenia. Pracownica odmawia dzwonienia do kuriera, aby podać dokładniejszy czas dostawy. "Czekać do 19.00" A potem mail, ze dostawa jest zaplanowana na następny dzień.
    Kurier odmawia wjazdu na działkę z ciężką przesyłką, chce zostawić pod płotem.
    Wadylekceważący stosunek do klienta
  • ~Aska / 2022-04-05 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz FIRMA UPS mnie zawiodła /mimo zamówienia odbioru kuriera w godzinach ustalonych na infolini było 1,5 h poślizgu.Kurier nie raczył zadzwonić ,że się spózni bo pewnie uznał ,ze osoba siedzi w domu i czeka cały dzień na niego .Interwencja na infolinie łaskawie przyspieszyła jego wizytę;zapytany czy wie o której miał być stwierdził ze nie wie..bo jest nowy.Arogancki beszczelny kurier wchodzący w słowo klientowi/bez szacunku i skruchy. Bez ujmy dla FIRMY UPS lecz jest to wasz wizerunek by zatrudniać ludzi którzy traktują klienta z łaską/ ba śmiem twierdzić ,ze odbiór zamówionej paczki stanowił problem dla pana który rozmawiając z osoba odbierająca ma cała sytuację gdzieś i się rozłącza.NIE POLECAM@@@@@@@@@
    Zaletybrak
    WadyTRAGEDIA
  • ~aslo / 2020-06-17 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier bezczelny, przywiózł paczkę 30 kg i wyładował ją na chodniku przed blokiem żądając, aby mu na chodniku potwierdzić odbiór. Na zwróconą uwagę, że nie mieszkam na chodniku, tylko mam adres- pan zaczął pakować paczkę z powrotem do samochodu. Wyzywał , ubliżał, szarpał się. Dopiero wykręcenie numeru 112 i zagrożenie zgłoszeniem Policji jego zachowania ostudziło jego brawurę, jednak paczki nie dostarczył pod drzwi adresu odbiorcy, tylko porzucił na chodniku. Nie polecam. Zatrudniają osoby chyba z marginesu, skoro możliwe jest takie zachowanie kuriera. NIGDY więcej
    Zaletybrak
    WadyChamstwo, brak anonsowania kuriera, porzucanie paczki na ulicy
  • ~Aś / 2022-11-10 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!!! Kurier ma w nosie dostarczenie przesyłki. Dostarcza ja kiedy jemu pasuje, ostatnio po 3 dniach. Teraz już 2 dni czekania i cisza. Niby reklamacja zgłoszona i miał sie ktoś do godziny odezwać, a tu 1,5 mija i nic. Najgorsza firma kurierska jaka znam.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa, czas dostarczenia, zero wiarygodności
  • ~ata / 2020-05-15 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma UPS świadczy usługi na poziomie Poczty Polskiej z tą różnicą, ze z Pocztą Polska można się skontaktować.
    Kurier nie dostarcza przesyłki, zostawia awizo w skrzynce na listy. Z kurierem nie można się skontaktować, z magazynek również, na stronie jest tylko robot. Podsumowując, nie mam możliwości ustalenia terminu dostawy. Kliencie masz siedzieć i czekać aż kurier zaszczyci Cię swoja obecnością.
    Zaletybrak zalet
    Wadyskrajnie niekompetentna firma
  • ~Atorodis / 2019-08-09 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma UPS jest jedną z tych firm kurierskich, które uważają, że po to oszczędza się czas i robi zakupy przez internet, żeby potem mieć czas na czekanie całymi dniami na ich kuriera. Zero informacji, kiedy kurier będzie, o kontakcie do kuriera nie wspominając, ostatecznie ciężka paczka wylądowała w jakimś Access poincie, mimo, że pół dnia czekalismy na nią domu.
  • ~Atram / 2018-09-18 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam. Brak kultury osobistej kuriera można jeszcze przemilczeć ale jakości usług jakie w imieniu UPS świadczy już nie. Po telefonie kuriera iz czeka pod domem, poprosilam aby byl po godzinie 15 gdyz jestem w pracy. Zbulwersowany kurier stwierdzil,że nue ma zamiaru drugi raz przyjeżdżać i zostawia awizo. W innych firmach kurierskich nie spotkałam się z czymś takim. Na infolinii UPS również kompletny brak profesjonalizmu i kultury rozmowy z Klientem. Paczka byla za pobraniem i koszt kuriera to 25 zł więc to raczej obowiązek wywiazania się z umowy a nie widzimisie kuriera. Aby zamawiać paczki za ( w moim przypadku) 700 zł to raczej trzeba pracować i oczywistym jest, że do godziny 15,16 raczej ludzie są w pracy. NIE KORZSTAJCIE Z TEJ FIRMY TO SZYBCIEJ SIE ZWINA Z RYNKU.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet.
    WadyZerowa jakość obsługi, niski poziom kultury osobistej kuriera w Koszalinie, brak profesjonalizmu
  • ~August / 2022-03-03 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestroga przed korzystaniem z tej firmy.
    Zamowiłem kuriera aby odebrał list, kurier się nie pojawił. Po telefonie do call center UPS okazało się ze sam mam im dostarczyć do punktu list do wysyłki. W opcjach było zaznaczone odbiór przez kuriera. Kazali sobie dopłacić prawie 20 zł za odbiór. Reklamacje aby złożyć trzeba założyć konto na którym nie ma wysyłki za którą zapłaciłem. Wiec będzie milion telefonów aby odzyskać pieniądze.. Brak mi słów ...
    Zaletytylko nazwa firmy
    WadyWysyłka, reklamacja
  • ~Aurelia / 2018-09-13 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Ta firma to kpina - kurierzy NIE MAJĄ NR DO KLIENTÓW. Siedząc cały dzień w domu dostałam email że KURIER NIE ZASTAŁ NIKOGO i odwiózł moją ciężką przesyłkę kilka km od mojego mieszkania. Dzwonię na infolinię że oczekuję że kurier tu wroci i ma mi dostarczyć do domu a Pani że niestety nie mogą pomóc bo kurierzy nie mają nr telefonów i nigdy nie mieli. Żenada. Nigdy więcej tej firmy.
    Zaletyzalety? chyba sobie żartujecie
  • ~awers / 2021-02-11 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Kurier nie miał wydać i z uśmiechem powiedział, że nie wie kiedy następnym razem dostarczy przesyłkę.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12641
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8060
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7696
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4122
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4113
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3031