Stanowczo odradzam. Brak kultury osobistej kuriera można jeszcze przemilczeć ale jakości usług jakie w imieniu UPS świadczy już nie. Po telefonie kuriera iz czeka pod domem, poprosilam aby byl po godzinie 15 gdyz jestem w pracy. Zbulwersowany kurier stwierdzil,że nue ma zamiaru drugi raz przyjeżdżać i zostawia awizo. W innych firmach kurierskich nie spotkałam się z czymś takim. Na infolinii UPS również kompletny brak profesjonalizmu i kultury rozmowy z Klientem. Paczka byla za pobraniem i koszt kuriera to 25 zł więc to raczej obowiązek wywiazania się z umowy a nie widzimisie kuriera. Aby zamawiać paczki za ( w moim przypadku) 700 zł to raczej trzeba pracować i oczywistym jest, że do godziny 15,16 raczej ludzie są w pracy. NIE KORZSTAJCIE Z TEJ FIRMY TO SZYBCIEJ SIE ZWINA Z RYNKU.ZaletyBrak jakichkolwiek zalet.
WadyZerowa jakość obsługi, niski poziom kultury osobistej kuriera w Koszalinie, brak profesjonalizmu