Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Igor / 2022-06-15 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miła przyjść dzisiaj w środę od 9:30 do 13:30 czekałem cały dzień w domu by dowiedzieć się ze będzie w piątek
  • ~maciey / 2022-06-15 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem, nie można uzyskać numeru telefonu do kuriera bo kurierzy nie mogą odbierać podczas jazdy :D . Paczki jak nie było tak nie ma. Radzę kupować za pobraniem jeśli musi to być UPS przynajmniej nie stracicie pieniędzy, których nie odzyskacie po utraceniu przesyłki.
    Zaletybrak
    Wadykurierzy nie dostarczają przesyłek na czas, brak kontaktu z kurierem
  • ~Ola / 2022-06-14 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarczył przesyłki, zero kontaktu ze strony Firmy. Nie polecam nikomu
  • ~MARCIN / 2022-06-14 12:32
    Ocena: 2.00 / 5
    tragedia. 5 godzinne widelki czasowe doręczenia, kuerie nie pofatyguje się zadzownic jak jest na mejscu, wysląć sms ,, ba nawet nie ma ma numeru do kuriera żeby się z nim skontaktowac. w inbcy, poważnych firmach nie ma z tym problemu. pierwszy raz mam paczke s UPS i nigdy więcej. infolinia, techniczne spieprzone mówienie do automatu ktory nic nie rozumiem finalnie połączenie z konsultatnem którego wogóle nie słychać, jakby w studni siedział. NIE POLECAM ich usług.
    Zaletyszybko dostawa od nadawcy do acces point
    Wadykontakt z kuriere, brak, infilinia techniczcnie nie do uzytku, kontkat z konustate tragedia nic nie slychac
  • ~paw / 2022-06-14 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa w tej firmie odbywa się tak: Pan kurier nie ma obowiązku dzwoniennia do klienta, dlatego próbują dostarczyć paczkę trzy razy (to im sie opłaca). Wożą ją przez pół tygodnia z magazynu i do magazynu, płacą za to kurierowi (może wtym czasie rozwieźć inne paczki). Później trzeba dzwonic na infolinię i uzgadniać gdzie można samemu odebrać paczkę. Oczywiście infolinia zapchana przez takie problemy. Trzeba zatrudniac więcej konsultantów. Brawo UPS. Brzózka z inpostu za parę lat wciągnie was nosem.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z klienetem
  • ~Adam / 2022-06-11 23:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Kurier cham grozi że jeśli będę chciał sprawdzić przy nim zawartość paczki to nie wyda jej tylko sobie Anon
  • ~Ania / 2022-06-11 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dotarła pod adres, ani do zadeklarowanego Access Point, mimo statusu "dostarczona". Brak nr tel do kuriera, nikt nie odbiera telefonu w centrum pomocy. Cenna paczka zaginęła, reklamację może złożyć tylko nadawca.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem
    Dostarczenie paczki pod zły adres
    Dostarczenie paczki w innym terminie niż zadeklarowany
    Brak informacji gdzie jest paczka
    Brak możliwości skontaktowania się z firmą
  • ~Wojtek / 2022-06-10 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem. Szacowany czas dostarczenia raz jest od 9-15 a raz 14-18. Zero awizo ani jakiejkolwiek informacji o paczce . Ta firma to kpina i ostatni raz z niej korzystam .
  • ~Robert / 2022-06-10 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda słów, nie zadzwonią na telefon że stoją pod drzwiami ,nie zostawiają żadnego aviza dopiero na stronie monitorowania dowiedziałem się że "podjęto ostatnią próbę doręczenia" i mają cię głęboko w dupie. Jakim prawem ta firma w ogóle jeszcze istnieje na rynku i jakim niepoważnym przedsiębiorcą trzeba być żeby zlecać wysyłkę towarów takiej debilnej firmie która ma w dupie odbiorców??
    ZaletyDno kompletne
    WadyCzemu ta firma jeszcze istnieje
  • ~Snooker / 2022-06-10 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    20 maja sprzedawca wysłał do mnie paczkę, do tej pory nie doszła! Numer śledzenia, który podali i sprzedawcy i mnie dotyczył jakieś innej paczki, która pojechała do Niemiec. Reklamacja złożona przez sprzedawcę na zaginioną paczkę nic nie dała. Kontakt z firmą praktycznie niemożliwy. Jak zadzwoniłam to mnie babsko zbyło i całkiem zamilkło chociaż połączenie nie zostało zakończone, nastała głucha cisza. Nigdy więcej UPS. Wolę czegoś nie mieć niż dać im zarobić. chamstwo, buractwo, złodziejstwo.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadysame wady
  • ~Leo / 2022-06-09 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przychodzi, kłamie że był i nie znalazł nikogo, i zostawia paczkę w punkcie odbioru. Nie polecam.
    ZaletyNie ma
    WadyNie dostarcza
  • ~AB / 2022-06-08 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Sam fakt, że firma UPS jeszcze funkcjonuje jest absolutnie żenujący. Zamówiłem paczkę z dostawą do domu, w dniu kiedy była rzekoma próba jej dostarczenia kurierowi nie chciało się nawet zadzwonić do drzwi, tylko zostawił awizo. Po zadzwonieniu na obsługę klienta zostałem poinformowany, że dostarczą paczkę jak najszybciej i rzekomo były 2 próby dostarczenia, w dniu, kiedy znowu byłem w domu podczas kiedy kurier 'próbował dostarczyć' przesyłkę. Po rzekomo nieudanych próbach dostarczenia nie dostałem nawet żadnej informacji o jakichkolwiek próbach, widniała tylko informacja na stronie żeby się udać do punktu UPS access point. Po przyjechaniu do punktu dowidziałem się, że przesyłki nie ma i właściciel, który miał przesyłkę przekazać powiedział, że nie ma nawet żadnych informacji o też przesyłce w systemie. Po tej to informacji zadzwonił do wsparcia UPS, żeby się dowiedzieć co się stało z przesyłką i poszedł na zaplecze żeby poczekać na osobę ze wsparcia UPS na oddzwonienie i udzielenie informacji o przesyłce. W międzyczasie kurier UPS wszedł do punktu, zostawił jakąś paczkę na ladzie i wyszedł nie czekając nawet na właściciela, żeby podpisał jakikolwiek dokument o tym, że taką przesyłkę otrzymał. W ciągu tego czasu właściciel ciągle był na zapleczu więc teoretycznie ktokolwiek kto by wszedł w tym momencie do punktu mógłby paczkę wziąć i wyjść z paczką. Nie dość, że UPS opowiada kompletne bajki o jakichkolwiek próbach dostarczenie paczek to jeszcze kurierzy mają kompletnie gdzieś co się dzieje z paczkami i nawet im się nie chce upewnić, że właściciel punktu UPS access point paczkę otrzymał. Odradzam korzystanie z usług tej firmy chyba, że nie będzie żadnej innej opcji - nawet droższa opcja z innej byłaby lepsza, byleby tylko oszczędzić sobie zbędnego stresu i straty czasu.
    ZaletyBrak
    WadyKomunikacja, obsługa klienta
  • ~Ada / 2022-06-08 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam paczkę z odbiorem następnego dnia roboczego. Zamówiłam ją w środę, zapłaciłam 62 zł za przesyłkę ekspres a przesyłka nawet w piątek nie przyjechała. Dzwoniłam na obsługę klienta i za każdym razem inna osoba udzielała mi innych informacji. Raz że punkt odbioru był zamknięty i ze była próba dostarczenia paczki. Jest to kłamstwo ponieważ osobiście widziałam punkt otwarty i czekałam na paczkę. Drugi raz że paczka wyjechała już z magazynu, trzeci raz że paczka jednak jeszcze jest na magazynie, każdy mówił co innego i obiecywał co innego.
    Kontakt fatalny, usługa nie została wykonana a cena za taka przesyłkę ogromna.
    Paczka przyjechała dopiero w poniedziałek o 11:00 - czyli na dzień na który miałabym darmową przesyłkę.
    Odradzam i nie polecam.
    Tragedia!
    ZaletyBrak
    WadyCena
    Czas dostawy
    Jakoś obsługi klienta
  • ~A.Z. / 2022-06-07 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma brak słów uszkodzą przesyłkę i nie się nawet nie przyznają żenada szkoda.
    Powinni ich pozamykać
    WadyNie potrafią się przyznać do błędu
  • ~Konrad / 2022-06-07 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO DNO DNO i jeszcze raz DNO najgorszy kurier jaki można sobie wyobrazić
    Zaletybrak
    WadyKontakt/Obsługa klienta
  • ~Tadzik / 2022-06-07 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS to najgorsza firma kurierską w polin
    Tylko potrafi dowalić opłaty celne
    A paczki nie potrafi dobrze zadresowac
    Dzwoni kurier że jest na miejscu pod domem ,ja wychodzę a tu amba, pytam gdzie stoi a on jest w innym mieście żenada ????
    ZaletyDowalić opłaty
    WadyFirma z kosmosu
  • ~Beata / 2022-06-06 22:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Każda moja przesyłka powierzona kurierom UPS w krótszym czasie niż przewidywany dotarła do adresata w UK. Nigdy się na Was nie zawiodłam. Polecam UPS.
    ZaletyProfesjonalizm i rzetelność
  • ~J4801 / 2022-06-05 21:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie używają telefonów. Nie zostawiają awizo. Odsyłają natychmiast. Chamstwo!
    ZaletyBrak
    WadyBrak dostawy
  • ~Malwina / 2022-06-05 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze firma jaka moze istniec, biora paczki z opoznieniem, paczkami rzucaja bo dotarla do mnie uszkodzona i jeszcze miesiac po dostarczeniu paczki naliczyli dodatkowe ( sporo wiecej niz zaplacilam na poczatku) oplaty, niby paczka w niestandardowym opakowaniu, skoro karton w ksztalcie kwadratu jest niestandardowy, to ja nie wiem jakie oni maja standardy. Najdrozsza i najgorsza firma, skorzystalam z niej pierwszy i ostatni raz.
    ZaletyNie podiada
    WadyDrogo,dlugo i oszukuja ludzi , rzucaja paczkami...
  • ~TW13 / 2022-06-03 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma z kurierami sobie jaja robią z ludzi zero poszanowania i kompetencji z ich str odradzam kurier ma adres podany to mówią że nie ma w domu nikogo . Proponuję by zrezygnować z usług UPS .
    WadyKurier najpierw nie dojeżdża z przesyłka ia następnego dnia rzuca słuchawka bo zwraca się uwagę Patologia . Woj śląskie Radlin
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2977