strona 62 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »
-
~Anna / 2022-03-11 07:08Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma wogule nie dostarcza paczek caly czas jakies problemy .Nie polecam -
-
~Anna / 2022-03-12 10:05Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Zero jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera. W adresie był błąd, a ten mimo że był już na mojej ulicy nie raczył zadzwonić, BO NIE MAJĄ OBOWIĄZKU DZWONIĆ do klientów. Ż E N A D A. Zaletynie ma żadnych zaletWadybrak kontaktu ze strony kuriera, fatalna obsługa klineta, drogo -
~Anna / 2022-05-13 15:21Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam kontakt. Kurier nie kontaktuje się z klientem, brak informacji kiedy dostarczy przesyłkę, zostawia puste awizo bez informacji gdzie i kiedy można odebrać przesyłkę. Nie polecam. ZaletyBrakWadyJak wyżej -
~Anna / 2022-08-12 16:32Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam paczkę, wpisałam dobry adres - sprawdziłam. Mąż by cały dzień w mieszkaniu, a doręczenie paczki miało być w godzinach 10:15-14:15. Mimo to nie było żadnej próby dostarczenia. Ale oczywiście w monitoringu paczki informacja, że brak możliwości dostarczenia, bo klienta nie było. Została przekierowana i to ja miałam problem. Zacznijcie traktować z szacunkiem i poważnie klientów. -
~Anna / 2022-09-14 14:10Ocena: 1.00 / 5
Koszmar.nie polecam .
Kłamią,zwodzą,zgubili paczkę nadana w UK,dotarła do Pl,ślad po niej zaginął.ZaletyBrak.WadySame wady -
~Anna / 2022-09-22 16:31Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaka miałam do czynienia ZaletybrakWadykontakt tylko z komputerem nie można zadzwonić i porozmawiać z człowiekiem -
~anna / 2022-11-15 16:09Ocena: 1.00 / 5
nie polecam, paczka nie dostarczona przez 7 dnia.
Kurier wprowadza w błąd, infolinia niekompetentna,ZaletybrakWadyobsługa -
~Anna / 2022-11-23 22:28Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Już 3 dni dostarczają paczkę. Zero kontaktu. Tak tragicznej obsługi nie widziałam nigdzie indziej -
-
~Anna / 2022-12-09 11:51Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia.
Wysyłałam 3 paczki po 50 kg, z Polski za granicę, ze względu na wyprowadzkę. Pierwsze problemy pojawiły się podczas wypełniania formularza który nie działał w pełni sprawnie i dobrze. Później kurier który się pojawił był zaskoczony wielkością i wagą paczek (mimo że było to zgłaszane w formularzu) i nie zabrał wszystkich na raz bo sam sobie nie poradził. Musiałam czekać na kolejnego z pomocnikiem. Kolejno – błędne statusy w śledzeniu, ciągła konieczność dosyłania jakiś dokumentów, brak informacji ze strony UPS o statusie dostarczenia (spychanie winy na uwarunkowania poza kontrolą UPS). Docelowo – paczki które miały dotrzeć (za moją dodatkową opłatą) w najbliższą sobotę od wysyłki dotarły kilka dni później w dni robocze, bez kontaktu ze strony kuriera dostarczającego z odbiorcą, co skutkuje dostarczeniem paczek z uszkodzoną zawartością. Jedna nawet nie była dobrze zaklejona po kontroli celnej. Uszkodzenie wyglądało na celowe, gdyż przedmioty były tak zabezpieczone i tak trwałe, że praktycznie niemożliwe do uszkodzenia. Dodatkowo kontakt ze strony UPS po wysłanej przeze mnie reklamacji również jest nikły. Jeśli chcecie wysyłać coś wartościowego, zwłaszcza za granicę i szybko ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ Z TĄ FIRMĄ.Zaletybrak zaletWadysame wady:
słaby, wręcz zerowy kontakt z UPS, umywanie się od odpowiedzialności,
brak dbałości o przejętą paczkę,
uszkodzenie paczki,
nieprawidłowe zabezpieczenie paczki po kontroli celnej,
kiepski formularz zamówienia kuriera,
błędne statusy śledzenia,
nieterminowe dostarczenie mimo dodatkowej opłaty,
brak odpowiedzi na maile ws. reklamacji, -
~Anna / 2022-12-12 13:34Ocena: 1.00 / 5
Po raz któryś z kolei moja paczka zamiast trafić pod mój adres została zawieziona do punktu współpracującego z UPS.Przy czym nikt mnie o tym nie poinformował. Zmartwiona brakiem przesyłki zaczęłam jej szukać i tak doszłam do tego co się z nią stało. Ona szczęśliwie się znalazła, ale jednej rzeczy nie mam do dziś. Kurier obsługujący mój teren wyraźnie nie lubi pracować, za to podejrzewam, że lubi czyjąś własność. -
~Anna / 2022-12-14 18:34Ocena: 1.00 / 5
Katastrofa to najgorsza firma kurierska.Po otrzymaniu wiadomości że jest do odebrania w punkcie pozostawionym nie było paczki a informacja widnieje dostarczono co za bałagan. Nie polecam!!! ZaletyBrak!!!WadySame wady !!! -
~anna / 2022-12-20 18:42Ocena: 1.00 / 5
drugi raz korzystam z przesyłki UPS i drugi raz ginie moja paczka ZaletybrakWadyzłodzieje -
~Anna / 2022-12-22 15:21Ocena: 1.00 / 5
Kurier skłamał, że nikogo nie zastał - cały czas jestem w domu. Musiałam prosić znajomych o odbiór z punktu, bo sama tego zrobić nie mogę i dlatego zamawiam do domu. Żadnej informacji, czy kontaktu, ze strony UPS. O przesyłce dowiedziałam się z informacji przesłanej przez sklep. Bardzo często korzystam z innych firm kurierskich i nigdy nie miałam takich przygód. -
~Anna / 2023-02-06 08:29Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska na świecie, paczka od piątku leży w magazynie i nie wiadomo kiedy zostanie dostarczona, bo kurierowi się wydaje, że adres jest nieprawidłowy (totalna bzdura). Kurier oczywiście nie zadzwoni, bo nie ma takiego obowiązku... Zaletybrak -
~Anna / 2023-03-02 13:05Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to dno i metr mułu.Przesylki opłacone nagminnie zostawiane w sąsiedniej drukarni,trzeba szukać swojej pączki po sąsiadach.Za pobraniem w ogóle brak próby doręczenia przesyłki i kontaktu z klientem. Infolinia ,bezczelne baba ,która z satysfakcją poinformowała mnie ,że kurier był ale nikt mu nie otworzył.Szok ,że jeszcze ktoś korzysta z usług tej pseudo firmy. ZaletyBrak -
~Anna / 2023-05-08 17:02Ocena: 1.00 / 5
Od kilku dni siedzę w domu i czekam na przesyłkę... Codziennie dostaje maila o tym ze kurier będzie w określonym konkretnie czasie ale nigdy go nie ma. Infolinia - tragedia. Przedstawiam sytuację o tym że dostaje wiadomość że kurier będzie dzisiaj i tak już od kilku dni a dzisiaj miał być do 15:00 a jest już 17:00... Odpowiedz ze strony UPS: kurier jezdzi do 19:00 i jeśli nie dojedzie to proszę dzwonic... Ale ja już od kilku dni czekam na tą paczkę i ciągle jest to samo, to znów mam dzwonić?! Czy naprawdę nie mogą się skontaktować z kurierem i dowiedzieć się co się dzieje z paczką od tylu dni?
KOSZMAR!!!ZaletyBRAKWadykontakt, niezgodne z prawdą powiadomienia o doręczeniu przesyłki -
-
~Anna / 2023-10-03 14:46Ocena: 1.00 / 5
Czekam na dostawę do tej pory! Za każdym razem specjalnie zmieniam plany i siedzę w domu aby otrzymać paczkę. Nikt nie przychodzi, nikt nie dzwonił I pisze w treningu że była podjęta sproba doręczenia i nie było mnie na miejscu. Kłamstwo! Nigdy więcej nie będę korzystać z usług tej firmy -
~Anna / 2024-01-25 13:45Ocena: 1.00 / 5
Jedna gwiazdka to i tak jest zdecydowanie za dużo ponieważ funkcjonowanie firmy kurierskiej w XXI wieku, gdzie zamawianie produktów stało się normą, odbiera po prostu mowę.
Jeśli komuś zależy na braku kontaktu, nieterminowości, obarczanie winą klienta to wtedy może skorzystać z tej firmyZaletyŻadnychWadyOgrom -
~Anna / 2024-02-09 12:11Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska, trzeba unikać jak ognia!!! Byłam w domu, kurier nie zadzwonił, nie dostałam wiadomości, paczka wróciła do nadawcy. Innym razem kurier się pofatygował ale był obrażony że przyjechał. ZaletyNiby terminowość, ale naprawdę poziom funkcjonowania tej firmy nie pozwala mi nawet na jedną gwiazdkęWadyWszystko -
~Anna R / 2017-12-15 08:53Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska
Prośba przez centrale żeby skontaktował się z kurierem ws dostarczenia przesyłki i dowiedział o której godzinie kurier przewiduje podjechać pod adres
- Odpowiedź że kurierzy nie mają takiego obowiązku kontaktować się z odbiorcą....
Kpina!
Podali mi rozrzut 3 godzin do oczekiwania na kuriera!
Gdzie pod adres gdzie zamówiłam towar nikt nie mieszka więc kodowanie 3h to absurd
W dobie bezpłatnych połączeń telefonicznych takie traktowanie klienta to szambo
Nawet samemu nie można się skontaktować żeby dowiedzieć o której godzinie kurier będzie w okolicy
Żenujący poziom obsługi
Szkoda że wysyłający wybrał ta firmę kurierską
DNO !!!
przesyłka nieodebrana oczywiście
Mają najniższy stopień doręczania przesyłek!
***Jakoś DPD nie ma nigdy problemu żeby zadzwonić na 20-30 min przed dostarczeniem przesyłki
A jak mnie nie ma to zostawia przesyłkę na portierni albo u sąsiadaZaletyBrakWadyBeznadziejna firma
strona 62 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »
