Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4122 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2021-09-30 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości nawiązania kontaktu z kurierem. Informacja uzyskana z działu obsługi klienta o treści " albo kurier pozostawi w punkcie odbioru albo ponownie będzie doręczał w godzinach pani pracy" ;)
    ZaletyBrak zalet
    WadyPoziom obsługi to synonim wady
  • ~Anna / 2021-10-01 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia, kurier nie pojawił się z paczką w wyznaczonych godzinach otwarcia naszej firmy ,zostawił paczkę w punkcie - prawie 50 km od naszej siedziby,Pani na infolinii odmówiła udzielenia wsparcia,nie sprawdzi co się dzieje z paczką,gdzie jest i kiedy będzie,nie da nr do kuriera bo nie zezwala polityka firmy na to a w ogóle to jest RODO a ona nie jest od pocieszania klientów! Wstyd, zero szacunku do klientów, niżej upaść nie można!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady,bardzo niegrzeczna obsługa na infolinii,zero współpracy z klientem,brak punktualności.
  • ~Anna / 2021-10-22 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma która powinna zostać zamknięta, a pracownicy powinni zostać zwolnieni dyscyplinarnie na zbity pysk bez możliwości powrotu, ponieważ podejście jakim się kierują woła o pomstę do nieba. Ich skandaliczne zachowanie i sposób prowadzenia działalności poniżej wszelkiej krytyki. Obsługa reklamacji i faktur to gehenna, powinni ich wywalić na zbity pysk i zamknąć firmę. Lekceważące podejście do Klienta. Nie odpowiadają na podstawowe maile. Na infolinię nie można się dodzwonić. Czas w jakim rozpatrują reklamację to nawet 8 miesięcy. Zastanawiam się kto ich tam zatrudnił, pracownicy niekompetentni jak już po wielu próbach się dodzwonisz na infolinię to odsyłają od działu o działu. Samowolka w wystawianiu faktur w myśl zasady "Co ślina na język przyniesie to się wpisuje". UPS to jedyna firma jaką znam na świecie, której nie zależy na płatności. Zarząd Spółki powinien się zainteresować jak ich "PRACOWNICY" wykonują obowiązki. Pracownicy kpią z Klientów i wystawiają UPS na pośmiewisko. Widać, jednak, że Zarząd Spółki nie ma pojęcia co się dzieje i nie panuje nad sprawami. Powinna się zainteresować Skarbówka sposobem w jaki wystawiają faktury i jak to się ma z terminami. O Profesjonalizmie można zapomnieć. UPS to firma która nie pilnuje swoich spraw i gdzieś ma sprawy Klienta. Firma już dąży do upadku i samodestrukcji. To jedyna taka Firma, gdzie Klient sam upomina się o faktury aby zapłacić. DNo i trzy metry mułuu, aż szoruje po ziemi...... Porażka
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowi (Opóźnienia nawet do 8 miesięcy), Bałagan, Chaos w dokumentacji,
  • ~Anna / 2021-12-06 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie podjechał po przesyłkę, pomimo potwierdzenia mailowego.
    Kontakt reklamacyjny- żenujący. Pani próbowała nieudolnie tłumaczyć, że o niczym nie wie albo żeby zgłosić reklamację...
    Zaproponowano mi zmianę terminu odbioru przesyłki. Zrezygnowałam.
    Nie polecam nikomu tej firmy.
    Zaletyżadne
    WadyNie polecam
  • ~Anna / 2021-12-14 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Nie ma absolutnie żadnej możliwości kontaktu z kurierem który dowozi paczki, a dzwonienie na infolinie i rozmowy z paniami, które podobno przekazują dyspozycje kierowcom to kompletna strata czasu. Prosiłam o informację telefoniczną, gdy kurier będzie się zbliżał, ze względu na to, że nie jestem w stanie stać cały dzień przy oknie i sprawdzać, czy kurier nadjeżdża czy nie - nie doczekałam się. Kiedy w końcu przy trzecim podejściu udało mi się trafić na moment przyjazdu kuriera, ten zaczął na mnie krzyczeć, że na paczce nie ma do mnie kontaktu, że cały czas nie ma mnie w domu (mimo że od tygodnia jestem na miejscu, a swój numer podawałam dwukrotnie na infolinii i panie zapewniały, że informacja poszła do kuriera). Jestem zniesmaczona i zszokowana takim brakiem profesjonalizmu i brakiem kultury kierowcy. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej "firmy" i odradzam to również wszystkim innym.
  • ~Anna / 2021-12-30 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Paczkę miałam dostać we wtorek. Później zmienili czas dostawy na środę i milczą więc dzisiaj czwartek I dzwonie. Po pół godziny czekania na lini dowiaduje się ze moja paczka jest w Holandii. Pani tłumaczy ze tam gdzie ulica wpisałam brak. A co miałam wpisać jak to wioska i nie ma ulic a jak daje pauz to nie przejdzie zamówienie. Zawsze tak pisze I paczki przychodzą. To nic ze kod pocztowy, nazwa miejscowości i nr domu w Polsce. Paczka jest w Holandii bo się pomylili. Tragedia. Nigdy więcej tej firmy. Miałam 30 paczek przed świętami i żadna się nie spóźniła a każda dostarczał kurier.
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2022-02-16 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ....kto to widział by na paczkę czekać 5 dni ... Nawet nr telefonu...zero kontaktu ( paczki nadal nie ma)
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Anna / 2022-02-17 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Musiałam dostać paczkę, dostałam mail że będzie w pierwszej połowie dnia, potem na następny dzień dostałam mail ze w drugiej, czekałam na kuriera cały dzień, zapłaciłam za dostawę duży koszt, a kurier nie zadzwonił w ogóle na numer, to zostawił paczkę w jakimś sklepie. Drugi raz używałam firmy UPS i nie jestem zadowolona, nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadybrak kontaktu z klientem
    podają rożny czas oczekiwania dla klientów
    cena dostawy jest za droga dla takich usług
  • ~Anna / 2022-02-28 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej. Żadna inna firma kurierska nie miała problemu dostarczyć przesyłki na mój adres, a oni podają, że numer budynku jest błędny. Kurier nawet nie potrafi się skontaktować, aby potwierdzić adres. Dziś na infolinii uzyskałam informacje, że kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się, to po co podajemy numer telefonu. Jak niby chcieli ustalić prawidłowy adres? Firma UPS to totalne dno!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu kuriera w celu potwierdzenia adresu, niekompetentna obsługa infolinii, długie dostawy.
  • ~Anna / 2022-03-11 07:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma wogule nie dostarcza paczek caly czas jakies problemy .Nie polecam
  • ~Anna / 2022-03-12 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Zero jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera. W adresie był błąd, a ten mimo że był już na mojej ulicy nie raczył zadzwonić, BO NIE MAJĄ OBOWIĄZKU DZWONIĆ do klientów. Ż E N A D A.
    Zaletynie ma żadnych zalet
    Wadybrak kontaktu ze strony kuriera, fatalna obsługa klineta, drogo
  • ~Anna / 2022-05-13 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam kontakt. Kurier nie kontaktuje się z klientem, brak informacji kiedy dostarczy przesyłkę, zostawia puste awizo bez informacji gdzie i kiedy można odebrać przesyłkę. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Anna / 2022-08-12 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam paczkę, wpisałam dobry adres - sprawdziłam. Mąż by cały dzień w mieszkaniu, a doręczenie paczki miało być w godzinach 10:15-14:15. Mimo to nie było żadnej próby dostarczenia. Ale oczywiście w monitoringu paczki informacja, że brak możliwości dostarczenia, bo klienta nie było. Została przekierowana i to ja miałam problem. Zacznijcie traktować z szacunkiem i poważnie klientów.
  • ~Anna / 2022-09-14 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar.nie polecam .
    Kłamią,zwodzą,zgubili paczkę nadana w UK,dotarła do Pl,ślad po niej zaginął.
    ZaletyBrak.
    WadySame wady
  • ~Anna / 2022-09-22 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaka miałam do czynienia
    Zaletybrak
    Wadykontakt tylko z komputerem nie można zadzwonić i porozmawiać z człowiekiem
  • ~anna / 2022-11-15 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, paczka nie dostarczona przez 7 dnia.
    Kurier wprowadza w błąd, infolinia niekompetentna,
    Zaletybrak
    Wadyobsługa
  • ~Anna / 2022-11-23 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Już 3 dni dostarczają paczkę. Zero kontaktu. Tak tragicznej obsługi nie widziałam nigdzie indziej
  • ~Anna / 2022-12-09 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia.
    Wysyłałam 3 paczki po 50 kg, z Polski za granicę, ze względu na wyprowadzkę. Pierwsze problemy pojawiły się podczas wypełniania formularza który nie działał w pełni sprawnie i dobrze. Później kurier który się pojawił był zaskoczony wielkością i wagą paczek (mimo że było to zgłaszane w formularzu) i nie zabrał wszystkich na raz bo sam sobie nie poradził. Musiałam czekać na kolejnego z pomocnikiem. Kolejno – błędne statusy w śledzeniu, ciągła konieczność dosyłania jakiś dokumentów, brak informacji ze strony UPS o statusie dostarczenia (spychanie winy na uwarunkowania poza kontrolą UPS). Docelowo – paczki które miały dotrzeć (za moją dodatkową opłatą) w najbliższą sobotę od wysyłki dotarły kilka dni później w dni robocze, bez kontaktu ze strony kuriera dostarczającego z odbiorcą, co skutkuje dostarczeniem paczek z uszkodzoną zawartością. Jedna nawet nie była dobrze zaklejona po kontroli celnej. Uszkodzenie wyglądało na celowe, gdyż przedmioty były tak zabezpieczone i tak trwałe, że praktycznie niemożliwe do uszkodzenia. Dodatkowo kontakt ze strony UPS po wysłanej przeze mnie reklamacji również jest nikły. Jeśli chcecie wysyłać coś wartościowego, zwłaszcza za granicę i szybko ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ Z TĄ FIRMĄ.
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady:
    słaby, wręcz zerowy kontakt z UPS, umywanie się od odpowiedzialności,
    brak dbałości o przejętą paczkę,
    uszkodzenie paczki,
    nieprawidłowe zabezpieczenie paczki po kontroli celnej,
    kiepski formularz zamówienia kuriera,
    błędne statusy śledzenia,
    nieterminowe dostarczenie mimo dodatkowej opłaty,
    brak odpowiedzi na maile ws. reklamacji,
  • ~Anna / 2022-12-12 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz któryś z kolei moja paczka zamiast trafić pod mój adres została zawieziona do punktu współpracującego z UPS.Przy czym nikt mnie o tym nie poinformował. Zmartwiona brakiem przesyłki zaczęłam jej szukać i tak doszłam do tego co się z nią stało. Ona szczęśliwie się znalazła, ale jednej rzeczy nie mam do dziś. Kurier obsługujący mój teren wyraźnie nie lubi pracować, za to podejrzewam, że lubi czyjąś własność.
  • ~Anna / 2022-12-14 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa to najgorsza firma kurierska.Po otrzymaniu wiadomości że jest do odebrania w punkcie pozostawionym nie było paczki a informacja widnieje dostarczono co za bałagan. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak!!!
    WadySame wady !!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12641
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8060
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7695
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4122
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4113
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028