Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4145 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2020-11-27 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier z jakim mialam kontakt! Nie polecam. Najpierw na stronie mam ze przesylka bedzie pomiedzy 11 a 16, po godzinie 16 jest informacja do konca dnia. Gdy przed 20 dzwonie na infolinie (piatek) dowiaduje sie, ze paczka bedzie dopiero w poniedzialek a na stronie jest blad. Oczywiscie gdy wczesniej probuje uzyskac numer do kuriera to nie moge dla jego bezpieczenstwa zeby nie odczytywal wiadomosci podczas jazdy. To chyba zatrudniaja ludzi o ktorych maja mniemamie, ze sa bez mozgu i uzywaliby telefonow podczas jazdy. Kazda inna firma kurierska podaje numer do kuriera tylko nie ta. Porazka.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest nie tak jak powinno
  • ~Anna / 2020-12-08 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, dramat, nie polecam nikomu, w czasach kiedy jest taka konkurencja nie mam pojęcia jak takie dziadostwo utrzymuje się na rynku. Z dnia na dzień przekładają przysłanie paczki, o czym informują dopiero następnego dnia. By pozyskać więcej informacji trzeba się zarejestrować na ich beznadziejnej stronie.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Anna / 2021-02-02 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! jak najdalej od nich
    Nie wysyłajcie z tą firmą jeśli nie chcecie stracić kupy nerwów, czasu i pieniędzy! Paczkę nadałam 18.01 do Anglii, była to jedyna firma z którą można było wysłać. Był to prezent dla mojego 2 letniego chrześniaka który czeka na paczkę do dziś!!! To jest firma dno. Kurier przyjechał odebrał paczkę. Na drugi dzień miała status Dobra koło Strykowa ( czyli dojechała do ich magazynu) i był podany termin dostawy na 25.01. W kolejnym dniu został zmieniony na 26.01 a jeszcze w kolejnym już wiadniał tylko napis Opóźnienie. Po próbie kontaktu z konsultantem UPS dostałam żenującą odpowiedź że to przez Brexit jest opóźnienie. Przez Brexit to jest najłatwiejsze tłumaczenie, dobrze wiedzieli że będzie Brexit inne firmy kurierskie zablokowały możliwość wysyłania do Anglii a UPS się tego podjęła. Pytam o jakąkolwiek przybliżoną date wysyłki na to dostaje odpwiedź "Nie wiadomo" Mówie jak to nie wiadomo, dziecko czeka na paczkę! Ta paczka może równie dobrze zostac dostarczona za rok przy takim podejściu. Lecą w Bambuko. Codziennie jest aktualizowany jest status na stronie Dobra kolo Srykowa. Czyli nie ma żadnego ruchu. Nikt się ze mną nie skontaktował nie wytłumaczył sytuacji. Tluczenie ze maja opoznienie przez Brexit jest kompletna żenadą i zagrywka bo rozumiem opoznienie do paru dni ale tu juz jest lecenie w kulki. Dodatkowo UPS ściągneło sobie 16 zł po drodze z mojego konta! Na jakiej podstawie i za co??? I uwaga hit próbuje od dwóch dni złożyć reklamację i non stop są problemy techniczne!! Po wściśnieciu przycisku wyślij reklamację pojawia się kod błędu. Spróbowalam dzisiaj ponownie na to dostałam komunikat że muszę odczekac 24 h od ostatnich czynności. Takie same problemy techniczne były wcześniej przy próbie zamówienia kuriera. Firma żenada. Firmę zgłaszam do Rzecznika Praw Konsumenta. Wprowadzają klienta w błąd, nie wywiązują się z umowy, dodatkowo ściągaja kasę z konta. Z daleka od nich! Kto wie gdzie tak naprawdę jest moja paczką, ja stracę czas i nerwy ale wytłumacz 2 letniemu dziecku dlaczego nie dostał prezentu urodzinowego!
  • ~Anna / 2021-06-25 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!Jestem wściekła!Brak kontaktu z kurierem! Paczka idzie,ale niewiadomo gdzie....aż w końcu dostaje informacje,że jest zwrócona do Warszawy! A paczka opłacona!
    WadyUps
  • ~Anna / 2021-08-05 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka zaginela, czekam juz ponad 3 miesiace na jej odnalezienie i na ewentualne dostarczenie!!!!!
  • ~Anna / 2021-09-29 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno ! Czekając na przesyłkę 4 dni dowiaduje się że mają błędny adres , po telefonie i godzinie z qutomatyczna sekretarka w końcu mogłam porozmawiać z konsultantem który mnie zapewniał, że przesyłka będzie na następny dzień w godzinach 9-13 , kolejny dzień w domu , bo jak nie będzie nikogo to Czekaj kolejne dni ! Dramat ! Nie polecam i radzę firmie wziąć się za siebie i swoich pracowników bo to jest dramat 4 dni czekania i informacja że w domu mnie nie było bp zły adres wpisaliście.....
    ZaletyTotalne zero
    WadyWszystko !
  • ~Anna / 2021-09-30 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości nawiązania kontaktu z kurierem. Informacja uzyskana z działu obsługi klienta o treści " albo kurier pozostawi w punkcie odbioru albo ponownie będzie doręczał w godzinach pani pracy" ;)
    ZaletyBrak zalet
    WadyPoziom obsługi to synonim wady
  • ~Anna / 2021-10-01 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia, kurier nie pojawił się z paczką w wyznaczonych godzinach otwarcia naszej firmy ,zostawił paczkę w punkcie - prawie 50 km od naszej siedziby,Pani na infolinii odmówiła udzielenia wsparcia,nie sprawdzi co się dzieje z paczką,gdzie jest i kiedy będzie,nie da nr do kuriera bo nie zezwala polityka firmy na to a w ogóle to jest RODO a ona nie jest od pocieszania klientów! Wstyd, zero szacunku do klientów, niżej upaść nie można!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady,bardzo niegrzeczna obsługa na infolinii,zero współpracy z klientem,brak punktualności.
  • ~Anna / 2021-10-22 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma która powinna zostać zamknięta, a pracownicy powinni zostać zwolnieni dyscyplinarnie na zbity pysk bez możliwości powrotu, ponieważ podejście jakim się kierują woła o pomstę do nieba. Ich skandaliczne zachowanie i sposób prowadzenia działalności poniżej wszelkiej krytyki. Obsługa reklamacji i faktur to gehenna, powinni ich wywalić na zbity pysk i zamknąć firmę. Lekceważące podejście do Klienta. Nie odpowiadają na podstawowe maile. Na infolinię nie można się dodzwonić. Czas w jakim rozpatrują reklamację to nawet 8 miesięcy. Zastanawiam się kto ich tam zatrudnił, pracownicy niekompetentni jak już po wielu próbach się dodzwonisz na infolinię to odsyłają od działu o działu. Samowolka w wystawianiu faktur w myśl zasady "Co ślina na język przyniesie to się wpisuje". UPS to jedyna firma jaką znam na świecie, której nie zależy na płatności. Zarząd Spółki powinien się zainteresować jak ich "PRACOWNICY" wykonują obowiązki. Pracownicy kpią z Klientów i wystawiają UPS na pośmiewisko. Widać, jednak, że Zarząd Spółki nie ma pojęcia co się dzieje i nie panuje nad sprawami. Powinna się zainteresować Skarbówka sposobem w jaki wystawiają faktury i jak to się ma z terminami. O Profesjonalizmie można zapomnieć. UPS to firma która nie pilnuje swoich spraw i gdzieś ma sprawy Klienta. Firma już dąży do upadku i samodestrukcji. To jedyna taka Firma, gdzie Klient sam upomina się o faktury aby zapłacić. DNo i trzy metry mułuu, aż szoruje po ziemi...... Porażka
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowi (Opóźnienia nawet do 8 miesięcy), Bałagan, Chaos w dokumentacji,
  • ~Anna / 2021-12-06 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie podjechał po przesyłkę, pomimo potwierdzenia mailowego.
    Kontakt reklamacyjny- żenujący. Pani próbowała nieudolnie tłumaczyć, że o niczym nie wie albo żeby zgłosić reklamację...
    Zaproponowano mi zmianę terminu odbioru przesyłki. Zrezygnowałam.
    Nie polecam nikomu tej firmy.
    Zaletyżadne
    WadyNie polecam
  • ~Anna / 2021-12-14 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Nie ma absolutnie żadnej możliwości kontaktu z kurierem który dowozi paczki, a dzwonienie na infolinie i rozmowy z paniami, które podobno przekazują dyspozycje kierowcom to kompletna strata czasu. Prosiłam o informację telefoniczną, gdy kurier będzie się zbliżał, ze względu na to, że nie jestem w stanie stać cały dzień przy oknie i sprawdzać, czy kurier nadjeżdża czy nie - nie doczekałam się. Kiedy w końcu przy trzecim podejściu udało mi się trafić na moment przyjazdu kuriera, ten zaczął na mnie krzyczeć, że na paczce nie ma do mnie kontaktu, że cały czas nie ma mnie w domu (mimo że od tygodnia jestem na miejscu, a swój numer podawałam dwukrotnie na infolinii i panie zapewniały, że informacja poszła do kuriera). Jestem zniesmaczona i zszokowana takim brakiem profesjonalizmu i brakiem kultury kierowcy. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej "firmy" i odradzam to również wszystkim innym.
  • ~Anna / 2021-12-30 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Paczkę miałam dostać we wtorek. Później zmienili czas dostawy na środę i milczą więc dzisiaj czwartek I dzwonie. Po pół godziny czekania na lini dowiaduje się ze moja paczka jest w Holandii. Pani tłumaczy ze tam gdzie ulica wpisałam brak. A co miałam wpisać jak to wioska i nie ma ulic a jak daje pauz to nie przejdzie zamówienie. Zawsze tak pisze I paczki przychodzą. To nic ze kod pocztowy, nazwa miejscowości i nr domu w Polsce. Paczka jest w Holandii bo się pomylili. Tragedia. Nigdy więcej tej firmy. Miałam 30 paczek przed świętami i żadna się nie spóźniła a każda dostarczał kurier.
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2022-02-16 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ....kto to widział by na paczkę czekać 5 dni ... Nawet nr telefonu...zero kontaktu ( paczki nadal nie ma)
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Anna / 2022-02-17 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Musiałam dostać paczkę, dostałam mail że będzie w pierwszej połowie dnia, potem na następny dzień dostałam mail ze w drugiej, czekałam na kuriera cały dzień, zapłaciłam za dostawę duży koszt, a kurier nie zadzwonił w ogóle na numer, to zostawił paczkę w jakimś sklepie. Drugi raz używałam firmy UPS i nie jestem zadowolona, nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadybrak kontaktu z klientem
    podają rożny czas oczekiwania dla klientów
    cena dostawy jest za droga dla takich usług
  • ~Anna / 2022-02-28 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy kurierskiej. Żadna inna firma kurierska nie miała problemu dostarczyć przesyłki na mój adres, a oni podają, że numer budynku jest błędny. Kurier nawet nie potrafi się skontaktować, aby potwierdzić adres. Dziś na infolinii uzyskałam informacje, że kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się, to po co podajemy numer telefonu. Jak niby chcieli ustalić prawidłowy adres? Firma UPS to totalne dno!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu kuriera w celu potwierdzenia adresu, niekompetentna obsługa infolinii, długie dostawy.
  • ~Anna / 2022-03-11 07:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma wogule nie dostarcza paczek caly czas jakies problemy .Nie polecam
  • ~Anna / 2022-03-12 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Zero jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera. W adresie był błąd, a ten mimo że był już na mojej ulicy nie raczył zadzwonić, BO NIE MAJĄ OBOWIĄZKU DZWONIĆ do klientów. Ż E N A D A.
    Zaletynie ma żadnych zalet
    Wadybrak kontaktu ze strony kuriera, fatalna obsługa klineta, drogo
  • ~Anna / 2022-05-13 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam kontakt. Kurier nie kontaktuje się z klientem, brak informacji kiedy dostarczy przesyłkę, zostawia puste awizo bez informacji gdzie i kiedy można odebrać przesyłkę. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Anna / 2022-08-12 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam paczkę, wpisałam dobry adres - sprawdziłam. Mąż by cały dzień w mieszkaniu, a doręczenie paczki miało być w godzinach 10:15-14:15. Mimo to nie było żadnej próby dostarczenia. Ale oczywiście w monitoringu paczki informacja, że brak możliwości dostarczenia, bo klienta nie było. Została przekierowana i to ja miałam problem. Zacznijcie traktować z szacunkiem i poważnie klientów.
  • ~Anna / 2022-09-14 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar.nie polecam .
    Kłamią,zwodzą,zgubili paczkę nadana w UK,dotarła do Pl,ślad po niej zaginął.
    ZaletyBrak.
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12730
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8128
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7752
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4145
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4817
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4030
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3116