Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4156 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anka258 / 2019-03-19 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj czekałam cały dzień na paczkę i niestety jej nie otrzymałam chociaż była to bardzo ważna przesyłka.Od południa kontaktowałam się z Warszawą 5 razy i cały czas mnie przekonywali ze napewno do godziny 19 będzie dostarczona..O godz 17 otrzymałam telefon że mam sobie sama przyjechać na główny magazyn .Za przesyłkę zapłaciłam 35 zł. Kurierzy jeżdżą tam gdzie im po drodze a reszta wraca na magazyn . Panie które mają kontak z klientem bardzo niekompetentne , odpowiadają bo muszą a nic nie wiedzą co się dzieje z przesyłką . Żenada ! Firma UPS to najgorsza firma kurierska.
    ZaletyOkłamywanie klienta
    WadyWadą jest to ze jeszcze UPS istnieje
  • ~Ann / 2018-07-12 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś miałam mieć dostarczona paczkę. ..siedziałam cały dzień w domu z dwójką dzieci.Mieszkamy na 4 piętrze bez windy.Nagle przed 15 dostaje sms ze kurier był ale nie zastal nikogo.Zadzwoniłam na infolinię. ..tutaj duży plus dla pani zajęła się sprawą. ..ale Pani z Koszalina juz nie pomimo że rozumie sytuacje ale nic nie może pomóc. .i że nie zmusi kuriera by wcześniej dzwonił. I teraz albo ja musze odebrać sama z bliźniakami paczkę albo dopiero będzie w poniedziałek. Nie polecam i z pewnością już nie dkorzystam z usług firmy UPS.
    Zaletybrak
  • ~Ann / 2019-01-21 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    To był pierwszy i ostatni raz jak zamawiałam przez ta firmę kurierską. Dostawa miała być w jeden dzień roboczy, niestety błędnie zweryfikowano paczkę co spowodowało opóźnienie i brak dostarczenia przesyłki na czas, w tym wypadku to był prezent. Po kontakcie z infolinia okazało się, że nie mogą nic zrobić w tej sprawie, ponieważ nie mają takiej usługi jak kontakt z kurierem.
    Zaletybrak
    Wadybłędne zweryfikowanie paczki, opóźniona dostawa, brak możliwości kontaktu z kurierem, brak wcześniejszego powiadomienia o dostawie
  • ~Ann / 2021-12-10 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kuriera ,który bardzo pyskuje do klientów i nie pozwala im dojść do słowa jak zwykle
    ZaletyBrak
  • ~Ann / 2022-04-20 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza z możliwych firm kurierskich. Czekam na paczkę od 30 marca. Za pierwszym razem było podane że kurier nie zastał mnie w domu, choć było to nieprawdą, nawet do mnie nie zapukał kropka obecnie paczka ponownie nadana 11 kwietnia nie może coś do mnie dotrzeć kropka dzisiaj pan z oddziału w Słupsku zaproponował mi że mogę sobie odebrać osobiście w Gdańsku. Jakim trzeba być bezczelnym chamem, żeby wysyłać klienta 150km po paczkę
    ZaletyŻadne
    WadyOdlewanie klienta
  • ~Ann32 / 2021-03-05 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji ze strony pracowników .. nierzetelna firma.. nie polecam czekam na paczkę od miesiąca , brak jakichkolwiek informacji!!! Ciagle zapewnianie ze paczka wyjedzie następnego dnia !! Czekam do dziś !!! Pieniądze pobrali paczki nie dostarczyli!! Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy i będę odradzać każdemu .. !!! Oszuści i krętacze!
    Zalety———————-
    WadyBrak dostawy i utrudniony kontakt
  • ~Anna / 2018-12-04 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Od tygodnia nie mogę się doprosic o moją paczkę. Kurier sama osobiście otworzyłam drzwi na klatce schodowej (szłam do domu) i bezczelnie nawet nie zadzwonił na domofon nie mówią o pofatygowaniu się na górę tylko dał awizo z dopiskiem że nikogo nie zastano, od tygodnia próbuje się doprosic o ponowne doręczenie bo nie po to zapłaciłam trzy razy więcej niż za odbiór w punkcie żeby teraz odbierać w punkcie odbioru ale ups. Kurier nie odbiera od tygodnia mojej paczki z punktu odbioru chociaż dyspozycja jest wydana. Panie z infolinii twierdzą że nic nie mogą z tym zrobić. Jedna wielka kpina a nie firma kurierska. Za rozmowy z infolinia co najmniej potroilam kwote wydana na tą przesyłkę. Nie polecam. Szkoda nerwów i twojego czasu już poczta polska szybciej by doszło...
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak komunikacji, brak wymiany informacji między pracownikami, brak szacunku do klienta
  • ~anna / 2018-12-14 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy serwis w warszawie, kurier nie dzwoni do adresata przed doreczeniem, nie ma kontaktu centrali z kurierem, musisz caly dzien czekac a noz moze uda ci sie odebrac przesylke!!!! nigdy wiecej !!! NIE POLECAM !!!
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK KONTAKTU Z KURIEREM
  • ~anna / 2018-12-28 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    PRZESYŁKA TRAFIŁA DO PUNKTU ACCES POINT. bRAK KONTAKTU ZE STRONY KURIERA, BRAK KONTAKTU Z FIRMĄ UPS, BRAK KONTAKTU Z ACCES POINT. NIE ZA TO PŁACĘ ŻEBY PRZEMIERZAĆ CAŁE MIASTO W POSZUKIWANIU PRZESYŁKI. NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁE MNÓSTWO
  • ~Anna / 2019-03-15 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj cały dzień czekałam na kuriera, jednak dostałam informacje ze pacZki nie udało się dostarczyć bo nikogo nie było! Już kolejny raz kurier nie próbuje nawet doręczyć paczki ! Najgorszy dostawca , nie polecam
  • ~Anna / 2019-03-20 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiona paczka trafiła do wałbrzyskiego punktu oddalonego od mojej miejscowości ponad godzinę drogi i nawet nie mam jak jej teraz odebrać , kurier powinien zadzwonić na podany numer telefonu a nie zrobił tego -ODRADZAM ! Nigdy więcej !
    WadyCałkowity brak kontaktu , paczki odsyłane do dalekich punktów
  • ~Anna / 2019-04-01 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dzwoni, ani nie zostawia paczki na recepcji. Poczta Polska ma już lepszy poziom. Nigdy wiecej...
    ZaletyBrak
    WadyJak w tytule
  • ~Anna / 2019-04-17 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!! Przed chwilą zerknęłam na śledzenie a tam informacja "Nie zast. klienta przy pr. doręcz.; paczka zost. dost. do pobliskiego UPS Access Point™ (do odbioru przez klienta). Ruda slaska". Cały dzień siedzę w domu, bo obecnie piszę pracę doktorską. Kurier nawet nie zadzwonił na domofon, więc rozumiem, że jest wróżbitą i stąd przewidział, że mnie nie ma. A tu szok, bo jednak na niego czekam. Gdybym chciała odbierać z punktów, bym wybrała paczkomat. Do tego kontakt z ups to jakiś żart. Trzeba oszukać w wybieraniu, że chce się zamówić kuriera, bo inaczej ciągle się gada z automatem. Nigdy więcej!
    ZaletyBrak
    WadyKurier, Dostawa, Kontaky
  • ~Anna / 2019-10-23 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem, a Panie w obsłudze klienta twierdzą ze rowniez nie maja z kurierami kontraktu - widocznie spadają z nieba i nikt ich nigdy nie widział. Trzeba cały dzien siedzieć w domu i czekać na objawienie sie, lub tez nie - kuriera. W zyciu nie spotkałam sie z gorsza obsługa klienta. Kurier nie ma w obowiązkach zadzownic do klienta, celem dostarczenia paczki. W zyciu nie miałam do czynienia z gorsza firma kurierska.
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2019-10-24 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Praca kuriera pozostawia wiele do życzenia ,oczekiwałam na paczkę która miała być dostarczona do sklepu który jest czynny w godzinach 6.00 -22.00 po czym otrzymałam SMS , ze nikogo nie było podczas dostarczenia przesyłki i w związku z tym mam ja sama odebrać z najbliższego punktu . Absurd !!!! Współczuje pracodawcy tak nierzetelnych pracowników którzy pracują na zła opinie firmy !!!!!
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelnie wykonywana praca kuriera
  • ~Anna / 2019-11-14 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska.Kolejna paczka nie została dostarczona, trafiła do punktu odbioru.Niby była próba doręczenia.Dziwne,bo moja firma otwarta jest cały dzień i na monitoringu też kurier dziwnym trafem nie zarejestrowal sie. Zatem gdzie był kurier skoro nie pod adresem widniejacym na przesyłce. Nigdy nie wybiorę więcej tej firmy.Beznadziejna, nieprofesjonalna, inne firmy kurierskie nie mają problemu z dostarczeniem paczki.
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
  • ~Anna / 2019-11-14 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie została dostarczona, niby kurier podjął taką próbę. Paczka trafiła do punktu. Dostalam powiadomienie, że paczka w punkcie.Jade i brak paczki.Pan powiedział,że może kurier nadal wozi paczkę.Zlozylam reklamacje.Pani z infolinii sprawdzi i oddzwoni. Nie oddzwonila. Następnego dnia przychodzi powiadomienie, że trzeba odebrać paczkę z punktu.Jade.Pan stwierdza, że paczka stała w innym miejscu i znalazła się. A kto mi zwróci za stracony czas? Place za przesyłkę, kurier nie raczy przyjechac, a potem gubią paczkę. Żenada.
    WadyObsługa, dostawa, a właściwie brak dostawy, brak profesjonalizmu
  • ~Anna / 2019-11-25 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała dotrzeć na mój adres domowy. Dostałam maila, że dotrze na drugi dzień. Nie dotarła. Nie dostałam też żadnego smsa ani telefonu. Po dwóch dniach odnalazłam maila, w którym był link, w którym była informacja, że paczka czeka do odbioru w punkcie UPS, 10km od mojego domu...
    ZaletyBRAK
    Wadyopisane wyżej
  • ~Anna / 2019-12-12 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi mój kontakt UPS i potwierdzenie że to dziadostwo nie firma. Przesyłka pobraniowa od niemal tygodnia chyba im się zapętliła w czasoprzestrzeni. Niby wydana a za chwilę jednak nie, cofnięta z datą dostarczenia chyba na koniec świata i tak sobie widnieje informacja od tygodnia. Dodzwonić się do nich graniczy z cudem. Szerokim łukiem omijać
    ZaletyŻadnych,
    WadyBrakło by miejsca aby wymienić...
  • ~Anna / 2020-01-02 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Długo myślałam, że to GLS jest najgorszą firma kurierską, ale nie-UPS pobija wszystkich na głowę. Notorycznie przekłamane informacje. Przesyłka miała być dostarczona 31.12. a 02.01 nowe info, że właśnie została wysłana. Zerowy kontakt zarówno z idiotyczną automatyczną infolinią, która niczego nie wnosi do sprawy klienta, jak i z samym klientem. Polecam brać przykład z innych firm przewozowych, gdzie kurier jest w kontakcie z klientem, zależy mu na dostarczeniu przesyłki a nie na odbębnieniu swoich godzin i zostawianie paczek w punkcie odbioru. A ty kliencie sobie drałuj na drugi koniec miasta, bo księciuniu łaskawie chociaż u sąsiada nie zostawi (o kontakcie do klienta już nawet nie wspomnę, w UPS nie wiedzą co to jest). Nie polecam, szczerze odradzam i omijam szerokim łukiem. Jeśli tylko mam wybór, nigdy nie jest to UPS. Przestrzegam!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12795
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8219
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4934
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171