Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4145 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ann32 / 2021-03-05 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji ze strony pracowników .. nierzetelna firma.. nie polecam czekam na paczkę od miesiąca , brak jakichkolwiek informacji!!! Ciagle zapewnianie ze paczka wyjedzie następnego dnia !! Czekam do dziś !!! Pieniądze pobrali paczki nie dostarczyli!! Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy i będę odradzać każdemu .. !!! Oszuści i krętacze!
    Zalety———————-
    WadyBrak dostawy i utrudniony kontakt
  • ~Anna / 2018-12-04 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Od tygodnia nie mogę się doprosic o moją paczkę. Kurier sama osobiście otworzyłam drzwi na klatce schodowej (szłam do domu) i bezczelnie nawet nie zadzwonił na domofon nie mówią o pofatygowaniu się na górę tylko dał awizo z dopiskiem że nikogo nie zastano, od tygodnia próbuje się doprosic o ponowne doręczenie bo nie po to zapłaciłam trzy razy więcej niż za odbiór w punkcie żeby teraz odbierać w punkcie odbioru ale ups. Kurier nie odbiera od tygodnia mojej paczki z punktu odbioru chociaż dyspozycja jest wydana. Panie z infolinii twierdzą że nic nie mogą z tym zrobić. Jedna wielka kpina a nie firma kurierska. Za rozmowy z infolinia co najmniej potroilam kwote wydana na tą przesyłkę. Nie polecam. Szkoda nerwów i twojego czasu już poczta polska szybciej by doszło...
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak komunikacji, brak wymiany informacji między pracownikami, brak szacunku do klienta
  • ~anna / 2018-12-14 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy serwis w warszawie, kurier nie dzwoni do adresata przed doreczeniem, nie ma kontaktu centrali z kurierem, musisz caly dzien czekac a noz moze uda ci sie odebrac przesylke!!!! nigdy wiecej !!! NIE POLECAM !!!
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK KONTAKTU Z KURIEREM
  • ~anna / 2018-12-28 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    PRZESYŁKA TRAFIŁA DO PUNKTU ACCES POINT. bRAK KONTAKTU ZE STRONY KURIERA, BRAK KONTAKTU Z FIRMĄ UPS, BRAK KONTAKTU Z ACCES POINT. NIE ZA TO PŁACĘ ŻEBY PRZEMIERZAĆ CAŁE MIASTO W POSZUKIWANIU PRZESYŁKI. NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁE MNÓSTWO
  • ~Anna / 2019-03-15 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj cały dzień czekałam na kuriera, jednak dostałam informacje ze pacZki nie udało się dostarczyć bo nikogo nie było! Już kolejny raz kurier nie próbuje nawet doręczyć paczki ! Najgorszy dostawca , nie polecam
  • ~Anna / 2019-03-20 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiona paczka trafiła do wałbrzyskiego punktu oddalonego od mojej miejscowości ponad godzinę drogi i nawet nie mam jak jej teraz odebrać , kurier powinien zadzwonić na podany numer telefonu a nie zrobił tego -ODRADZAM ! Nigdy więcej !
    WadyCałkowity brak kontaktu , paczki odsyłane do dalekich punktów
  • ~Anna / 2019-04-01 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dzwoni, ani nie zostawia paczki na recepcji. Poczta Polska ma już lepszy poziom. Nigdy wiecej...
    ZaletyBrak
    WadyJak w tytule
  • ~Anna / 2019-04-17 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!! Przed chwilą zerknęłam na śledzenie a tam informacja "Nie zast. klienta przy pr. doręcz.; paczka zost. dost. do pobliskiego UPS Access Point™ (do odbioru przez klienta). Ruda slaska". Cały dzień siedzę w domu, bo obecnie piszę pracę doktorską. Kurier nawet nie zadzwonił na domofon, więc rozumiem, że jest wróżbitą i stąd przewidział, że mnie nie ma. A tu szok, bo jednak na niego czekam. Gdybym chciała odbierać z punktów, bym wybrała paczkomat. Do tego kontakt z ups to jakiś żart. Trzeba oszukać w wybieraniu, że chce się zamówić kuriera, bo inaczej ciągle się gada z automatem. Nigdy więcej!
    ZaletyBrak
    WadyKurier, Dostawa, Kontaky
  • ~Anna / 2019-10-23 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem, a Panie w obsłudze klienta twierdzą ze rowniez nie maja z kurierami kontraktu - widocznie spadają z nieba i nikt ich nigdy nie widział. Trzeba cały dzien siedzieć w domu i czekać na objawienie sie, lub tez nie - kuriera. W zyciu nie spotkałam sie z gorsza obsługa klienta. Kurier nie ma w obowiązkach zadzownic do klienta, celem dostarczenia paczki. W zyciu nie miałam do czynienia z gorsza firma kurierska.
    ZaletyBrak
  • ~Anna / 2019-10-24 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Praca kuriera pozostawia wiele do życzenia ,oczekiwałam na paczkę która miała być dostarczona do sklepu który jest czynny w godzinach 6.00 -22.00 po czym otrzymałam SMS , ze nikogo nie było podczas dostarczenia przesyłki i w związku z tym mam ja sama odebrać z najbliższego punktu . Absurd !!!! Współczuje pracodawcy tak nierzetelnych pracowników którzy pracują na zła opinie firmy !!!!!
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelnie wykonywana praca kuriera
  • ~Anna / 2019-11-14 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska.Kolejna paczka nie została dostarczona, trafiła do punktu odbioru.Niby była próba doręczenia.Dziwne,bo moja firma otwarta jest cały dzień i na monitoringu też kurier dziwnym trafem nie zarejestrowal sie. Zatem gdzie był kurier skoro nie pod adresem widniejacym na przesyłce. Nigdy nie wybiorę więcej tej firmy.Beznadziejna, nieprofesjonalna, inne firmy kurierskie nie mają problemu z dostarczeniem paczki.
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
  • ~Anna / 2019-11-14 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie została dostarczona, niby kurier podjął taką próbę. Paczka trafiła do punktu. Dostalam powiadomienie, że paczka w punkcie.Jade i brak paczki.Pan powiedział,że może kurier nadal wozi paczkę.Zlozylam reklamacje.Pani z infolinii sprawdzi i oddzwoni. Nie oddzwonila. Następnego dnia przychodzi powiadomienie, że trzeba odebrać paczkę z punktu.Jade.Pan stwierdza, że paczka stała w innym miejscu i znalazła się. A kto mi zwróci za stracony czas? Place za przesyłkę, kurier nie raczy przyjechac, a potem gubią paczkę. Żenada.
    WadyObsługa, dostawa, a właściwie brak dostawy, brak profesjonalizmu
  • ~Anna / 2019-11-25 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała dotrzeć na mój adres domowy. Dostałam maila, że dotrze na drugi dzień. Nie dotarła. Nie dostałam też żadnego smsa ani telefonu. Po dwóch dniach odnalazłam maila, w którym był link, w którym była informacja, że paczka czeka do odbioru w punkcie UPS, 10km od mojego domu...
    ZaletyBRAK
    Wadyopisane wyżej
  • ~Anna / 2019-12-12 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi mój kontakt UPS i potwierdzenie że to dziadostwo nie firma. Przesyłka pobraniowa od niemal tygodnia chyba im się zapętliła w czasoprzestrzeni. Niby wydana a za chwilę jednak nie, cofnięta z datą dostarczenia chyba na koniec świata i tak sobie widnieje informacja od tygodnia. Dodzwonić się do nich graniczy z cudem. Szerokim łukiem omijać
    ZaletyŻadnych,
    WadyBrakło by miejsca aby wymienić...
  • ~Anna / 2020-01-02 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Długo myślałam, że to GLS jest najgorszą firma kurierską, ale nie-UPS pobija wszystkich na głowę. Notorycznie przekłamane informacje. Przesyłka miała być dostarczona 31.12. a 02.01 nowe info, że właśnie została wysłana. Zerowy kontakt zarówno z idiotyczną automatyczną infolinią, która niczego nie wnosi do sprawy klienta, jak i z samym klientem. Polecam brać przykład z innych firm przewozowych, gdzie kurier jest w kontakcie z klientem, zależy mu na dostarczeniu przesyłki a nie na odbębnieniu swoich godzin i zostawianie paczek w punkcie odbioru. A ty kliencie sobie drałuj na drugi koniec miasta, bo księciuniu łaskawie chociaż u sąsiada nie zostawi (o kontakcie do klienta już nawet nie wspomnę, w UPS nie wiedzą co to jest). Nie polecam, szczerze odradzam i omijam szerokim łukiem. Jeśli tylko mam wybór, nigdy nie jest to UPS. Przestrzegam!
  • ~Anna / 2020-01-09 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    ta firma to jakaś KPINA! Pierwszy raz skorzystałam i NIGDY WIĘCEJ tego nie zrobię. Wysłałam paczkę, która została opłacona kwotą 101,35 zł i odebrana przez kuriera. Następnie po tygodniu, firma obciążyła moje konto o wartość większą niż paczka była przeze mnie opłacona. Z konta upłynęło mi ponad 133,33 zł. Po wypłynięciu pieniędzy z mojego konta, dostałam list z informacją, że wymiar wysyłanej paczki był większy niż podałam. A więc, UWAGA:

    wymiary wprowadzone przeze mnie to:
    140 x 65 x 15 cm

    A o to wymiary, które podał kurier:
    144 x 71 x 19 cm.

    Jak widać wymiary paczki mogły ulec zniekształceniu 4 - 5 cm!!!! Kurier osobiście znosił paczkę i umieścił ją do busa. Więc paczka w trakcie mogła się lekko zniekształcić. Mimo takich spekulacji uważam, że UPS ŻERUJE NA SWOICH KLIENTACH i mierzy paczkę w najbardziej odstających miejscach, aby ściągnąć z konta klienta pieniądze.
    Proszę również zwrócić uwagę, iż kurier przy pakowaniu paczki do busa, nie zwrócił mi uwagi, iż paczka jest większa, lecz tylko ją załadował… Jeśli paczka rzeczywiście przekroczyłaby wymiary i wiedziałabym o ile więcej musiałabym zapłacić, aby ją wysłać do innego miasta w Polsce, to automatycznie bym zrezygnowała. Ale firma ups informuje o takich sprawach po fakcie…
    Prosząc firmę o dowód potwierdzający, iż paczka rzeczywiście była większa o kilka cm, dostałam tylko informacje o ile podanych wymiarach zmierzonych przez kuriera. Żadnego zdjęcia, niczego nie otrzymałam.

    W tej sprawie, kontaktowałam się z firmą telefonicznie jak i droga mejlową. Oczywiście, zostałam przekierowywana bez przerwy do tych samych osób i tak w kółko, aż złożyłam reklamację. Reklamacja trwa 30 dni, a zatem - tutaj rownież musiałam się upominać o decyzje, bo firma nie była na tyle profesjonalna, aby przed upływem 30 dni wysłać odpowiedź.

    NIE POLECAM NIKOMU USŁUG Z UPS!!!
    Jeśli jednak ktoś uparcie chce skorzystać z usług, polecam pakować paczkę w stalowe opakowanie, dzięki któremu firma nie będzie dodawać sobie cm, aby wyłudzić pieniądze od klienta…

    NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyzero
    Wady- obsługa klienta
    - zero profesjonalizmu
    - żerowanie na pieniądzach klienta
    - zero informacji w sprawie dodatkowych opłat za przesyłkę
  • ~Anna / 2020-01-17 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie jest firma kurierska tylko jakieś patałachy . Mieli dostarczyć przesyłkę nikogo nie było cały dzień żadnego kuriera , czekałam w domu a na stronie widniała informacja ze były dwie próby podjęcia doręczenia przesyłki . Wstyd i żenada !!! I nic sobie z tego nie robią . Oszuści i kłamcy . Dziwie się że ktoś z nimi chce jeszcze współpracować .
    ZaletyBrak zalet
    WadyNiekompetentni, nie polecam
  • ~Anna / 2020-03-30 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak zwykle tragedia!! Czesto zamawiam z jednej z zagranicznych firm a oni niestety maja podpisana umowe tylko z tymi olewatoramj. Sytuacja powtarza sie motorycznie:milion powiadomin kiedy paczka bedzie dostarczona, monitorowanie pokazuje ze dostawa do konca dnia, organizujesz wszystko, zeby byc w domu...w koncu jest koniec dnia i dowiadujesz sie, ze paczka bedzie jutro. Idioci. Banda olewatorow, nic wiecej! Zawsze omijam ta firme jak tylko moge!! Nie polecam!
  • ~Anna / 2020-04-16 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia to co się dzieje z waszą firmą to jakaś masakra!!! Ostatni raz cokolwiek zamawialismy z dostawą od was. Zacznijcie stawiać na kurierów, którzy się do tego nadają. DZIS dostałam informację że albo nas nie było w domu albo kurier miał zły adres!!! Co za oszust! Kolejny raz to samo z waszą firmą. Płacimy wam za dostawę!!!! A wy nawet nie szanujecie swoich klientów. Następnym razem będę wnosila o to aby następna przesyłka była wysłana inna firmą kurierską!!!
    WadyBrak kompetencji
  • ~Anna / 2020-05-28 07:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Zero kontaktu z kurierem.Niemiła obsługa na infolinii. W porównaniu z innymi kurierami gdzie można się skontaktować umówić termin dostawy UPS wypada bardzo kiepsko.Paczkę próbuje odebrać już 3 raz,jsstem cały dzień w domu.o wejściu na stronę monitoringu otrzymuję informację,że była nieudana próba doręczenia.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z kurierem, niemiła obsługa na infolinii
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12730
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8128
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7752
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4145
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4817
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4030
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3116