Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2019-11-14 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska.Kolejna paczka nie została dostarczona, trafiła do punktu odbioru.Niby była próba doręczenia.Dziwne,bo moja firma otwarta jest cały dzień i na monitoringu też kurier dziwnym trafem nie zarejestrowal sie. Zatem gdzie był kurier skoro nie pod adresem widniejacym na przesyłce. Nigdy nie wybiorę więcej tej firmy.Beznadziejna, nieprofesjonalna, inne firmy kurierskie nie mają problemu z dostarczeniem paczki.
    ZaletyZero zalet
    WadySame wady
  • ~Anna / 2019-11-14 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie została dostarczona, niby kurier podjął taką próbę. Paczka trafiła do punktu. Dostalam powiadomienie, że paczka w punkcie.Jade i brak paczki.Pan powiedział,że może kurier nadal wozi paczkę.Zlozylam reklamacje.Pani z infolinii sprawdzi i oddzwoni. Nie oddzwonila. Następnego dnia przychodzi powiadomienie, że trzeba odebrać paczkę z punktu.Jade.Pan stwierdza, że paczka stała w innym miejscu i znalazła się. A kto mi zwróci za stracony czas? Place za przesyłkę, kurier nie raczy przyjechac, a potem gubią paczkę. Żenada.
    WadyObsługa, dostawa, a właściwie brak dostawy, brak profesjonalizmu
  • ~Anna / 2019-11-25 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała dotrzeć na mój adres domowy. Dostałam maila, że dotrze na drugi dzień. Nie dotarła. Nie dostałam też żadnego smsa ani telefonu. Po dwóch dniach odnalazłam maila, w którym był link, w którym była informacja, że paczka czeka do odbioru w punkcie UPS, 10km od mojego domu...
    ZaletyBRAK
    Wadyopisane wyżej
  • ~Anna / 2019-12-12 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi mój kontakt UPS i potwierdzenie że to dziadostwo nie firma. Przesyłka pobraniowa od niemal tygodnia chyba im się zapętliła w czasoprzestrzeni. Niby wydana a za chwilę jednak nie, cofnięta z datą dostarczenia chyba na koniec świata i tak sobie widnieje informacja od tygodnia. Dodzwonić się do nich graniczy z cudem. Szerokim łukiem omijać
    ZaletyŻadnych,
    WadyBrakło by miejsca aby wymienić...
  • ~Anna / 2020-01-02 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Długo myślałam, że to GLS jest najgorszą firma kurierską, ale nie-UPS pobija wszystkich na głowę. Notorycznie przekłamane informacje. Przesyłka miała być dostarczona 31.12. a 02.01 nowe info, że właśnie została wysłana. Zerowy kontakt zarówno z idiotyczną automatyczną infolinią, która niczego nie wnosi do sprawy klienta, jak i z samym klientem. Polecam brać przykład z innych firm przewozowych, gdzie kurier jest w kontakcie z klientem, zależy mu na dostarczeniu przesyłki a nie na odbębnieniu swoich godzin i zostawianie paczek w punkcie odbioru. A ty kliencie sobie drałuj na drugi koniec miasta, bo księciuniu łaskawie chociaż u sąsiada nie zostawi (o kontakcie do klienta już nawet nie wspomnę, w UPS nie wiedzą co to jest). Nie polecam, szczerze odradzam i omijam szerokim łukiem. Jeśli tylko mam wybór, nigdy nie jest to UPS. Przestrzegam!
  • ~Anna / 2020-01-09 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    ta firma to jakaś KPINA! Pierwszy raz skorzystałam i NIGDY WIĘCEJ tego nie zrobię. Wysłałam paczkę, która została opłacona kwotą 101,35 zł i odebrana przez kuriera. Następnie po tygodniu, firma obciążyła moje konto o wartość większą niż paczka była przeze mnie opłacona. Z konta upłynęło mi ponad 133,33 zł. Po wypłynięciu pieniędzy z mojego konta, dostałam list z informacją, że wymiar wysyłanej paczki był większy niż podałam. A więc, UWAGA:

    wymiary wprowadzone przeze mnie to:
    140 x 65 x 15 cm

    A o to wymiary, które podał kurier:
    144 x 71 x 19 cm.

    Jak widać wymiary paczki mogły ulec zniekształceniu 4 - 5 cm!!!! Kurier osobiście znosił paczkę i umieścił ją do busa. Więc paczka w trakcie mogła się lekko zniekształcić. Mimo takich spekulacji uważam, że UPS ŻERUJE NA SWOICH KLIENTACH i mierzy paczkę w najbardziej odstających miejscach, aby ściągnąć z konta klienta pieniądze.
    Proszę również zwrócić uwagę, iż kurier przy pakowaniu paczki do busa, nie zwrócił mi uwagi, iż paczka jest większa, lecz tylko ją załadował… Jeśli paczka rzeczywiście przekroczyłaby wymiary i wiedziałabym o ile więcej musiałabym zapłacić, aby ją wysłać do innego miasta w Polsce, to automatycznie bym zrezygnowała. Ale firma ups informuje o takich sprawach po fakcie…
    Prosząc firmę o dowód potwierdzający, iż paczka rzeczywiście była większa o kilka cm, dostałam tylko informacje o ile podanych wymiarach zmierzonych przez kuriera. Żadnego zdjęcia, niczego nie otrzymałam.

    W tej sprawie, kontaktowałam się z firmą telefonicznie jak i droga mejlową. Oczywiście, zostałam przekierowywana bez przerwy do tych samych osób i tak w kółko, aż złożyłam reklamację. Reklamacja trwa 30 dni, a zatem - tutaj rownież musiałam się upominać o decyzje, bo firma nie była na tyle profesjonalna, aby przed upływem 30 dni wysłać odpowiedź.

    NIE POLECAM NIKOMU USŁUG Z UPS!!!
    Jeśli jednak ktoś uparcie chce skorzystać z usług, polecam pakować paczkę w stalowe opakowanie, dzięki któremu firma nie będzie dodawać sobie cm, aby wyłudzić pieniądze od klienta…

    NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyzero
    Wady- obsługa klienta
    - zero profesjonalizmu
    - żerowanie na pieniądzach klienta
    - zero informacji w sprawie dodatkowych opłat za przesyłkę
  • ~Anna / 2020-01-17 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie jest firma kurierska tylko jakieś patałachy . Mieli dostarczyć przesyłkę nikogo nie było cały dzień żadnego kuriera , czekałam w domu a na stronie widniała informacja ze były dwie próby podjęcia doręczenia przesyłki . Wstyd i żenada !!! I nic sobie z tego nie robią . Oszuści i kłamcy . Dziwie się że ktoś z nimi chce jeszcze współpracować .
    ZaletyBrak zalet
    WadyNiekompetentni, nie polecam
  • ~Anna / 2020-03-30 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak zwykle tragedia!! Czesto zamawiam z jednej z zagranicznych firm a oni niestety maja podpisana umowe tylko z tymi olewatoramj. Sytuacja powtarza sie motorycznie:milion powiadomin kiedy paczka bedzie dostarczona, monitorowanie pokazuje ze dostawa do konca dnia, organizujesz wszystko, zeby byc w domu...w koncu jest koniec dnia i dowiadujesz sie, ze paczka bedzie jutro. Idioci. Banda olewatorow, nic wiecej! Zawsze omijam ta firme jak tylko moge!! Nie polecam!
  • ~Anna / 2020-04-16 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia to co się dzieje z waszą firmą to jakaś masakra!!! Ostatni raz cokolwiek zamawialismy z dostawą od was. Zacznijcie stawiać na kurierów, którzy się do tego nadają. DZIS dostałam informację że albo nas nie było w domu albo kurier miał zły adres!!! Co za oszust! Kolejny raz to samo z waszą firmą. Płacimy wam za dostawę!!!! A wy nawet nie szanujecie swoich klientów. Następnym razem będę wnosila o to aby następna przesyłka była wysłana inna firmą kurierską!!!
    WadyBrak kompetencji
  • ~Anna / 2020-05-28 07:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Zero kontaktu z kurierem.Niemiła obsługa na infolinii. W porównaniu z innymi kurierami gdzie można się skontaktować umówić termin dostawy UPS wypada bardzo kiepsko.Paczkę próbuje odebrać już 3 raz,jsstem cały dzień w domu.o wejściu na stronę monitoringu otrzymuję informację,że była nieudana próba doręczenia.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z kurierem, niemiła obsługa na infolinii
  • ~Anna / 2020-11-27 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier z jakim mialam kontakt! Nie polecam. Najpierw na stronie mam ze przesylka bedzie pomiedzy 11 a 16, po godzinie 16 jest informacja do konca dnia. Gdy przed 20 dzwonie na infolinie (piatek) dowiaduje sie, ze paczka bedzie dopiero w poniedzialek a na stronie jest blad. Oczywiscie gdy wczesniej probuje uzyskac numer do kuriera to nie moge dla jego bezpieczenstwa zeby nie odczytywal wiadomosci podczas jazdy. To chyba zatrudniaja ludzi o ktorych maja mniemamie, ze sa bez mozgu i uzywaliby telefonow podczas jazdy. Kazda inna firma kurierska podaje numer do kuriera tylko nie ta. Porazka.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest nie tak jak powinno
  • ~Anna / 2020-12-08 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, dramat, nie polecam nikomu, w czasach kiedy jest taka konkurencja nie mam pojęcia jak takie dziadostwo utrzymuje się na rynku. Z dnia na dzień przekładają przysłanie paczki, o czym informują dopiero następnego dnia. By pozyskać więcej informacji trzeba się zarejestrować na ich beznadziejnej stronie.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Anna / 2021-02-02 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! jak najdalej od nich
    Nie wysyłajcie z tą firmą jeśli nie chcecie stracić kupy nerwów, czasu i pieniędzy! Paczkę nadałam 18.01 do Anglii, była to jedyna firma z którą można było wysłać. Był to prezent dla mojego 2 letniego chrześniaka który czeka na paczkę do dziś!!! To jest firma dno. Kurier przyjechał odebrał paczkę. Na drugi dzień miała status Dobra koło Strykowa ( czyli dojechała do ich magazynu) i był podany termin dostawy na 25.01. W kolejnym dniu został zmieniony na 26.01 a jeszcze w kolejnym już wiadniał tylko napis Opóźnienie. Po próbie kontaktu z konsultantem UPS dostałam żenującą odpowiedź że to przez Brexit jest opóźnienie. Przez Brexit to jest najłatwiejsze tłumaczenie, dobrze wiedzieli że będzie Brexit inne firmy kurierskie zablokowały możliwość wysyłania do Anglii a UPS się tego podjęła. Pytam o jakąkolwiek przybliżoną date wysyłki na to dostaje odpwiedź "Nie wiadomo" Mówie jak to nie wiadomo, dziecko czeka na paczkę! Ta paczka może równie dobrze zostac dostarczona za rok przy takim podejściu. Lecą w Bambuko. Codziennie jest aktualizowany jest status na stronie Dobra kolo Srykowa. Czyli nie ma żadnego ruchu. Nikt się ze mną nie skontaktował nie wytłumaczył sytuacji. Tluczenie ze maja opoznienie przez Brexit jest kompletna żenadą i zagrywka bo rozumiem opoznienie do paru dni ale tu juz jest lecenie w kulki. Dodatkowo UPS ściągneło sobie 16 zł po drodze z mojego konta! Na jakiej podstawie i za co??? I uwaga hit próbuje od dwóch dni złożyć reklamację i non stop są problemy techniczne!! Po wściśnieciu przycisku wyślij reklamację pojawia się kod błędu. Spróbowalam dzisiaj ponownie na to dostałam komunikat że muszę odczekac 24 h od ostatnich czynności. Takie same problemy techniczne były wcześniej przy próbie zamówienia kuriera. Firma żenada. Firmę zgłaszam do Rzecznika Praw Konsumenta. Wprowadzają klienta w błąd, nie wywiązują się z umowy, dodatkowo ściągaja kasę z konta. Z daleka od nich! Kto wie gdzie tak naprawdę jest moja paczką, ja stracę czas i nerwy ale wytłumacz 2 letniemu dziecku dlaczego nie dostał prezentu urodzinowego!
  • ~Anna / 2021-06-25 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!Jestem wściekła!Brak kontaktu z kurierem! Paczka idzie,ale niewiadomo gdzie....aż w końcu dostaje informacje,że jest zwrócona do Warszawy! A paczka opłacona!
    WadyUps
  • ~Anna / 2021-08-05 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka zaginela, czekam juz ponad 3 miesiace na jej odnalezienie i na ewentualne dostarczenie!!!!!
  • ~Anna / 2021-09-29 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno ! Czekając na przesyłkę 4 dni dowiaduje się że mają błędny adres , po telefonie i godzinie z qutomatyczna sekretarka w końcu mogłam porozmawiać z konsultantem który mnie zapewniał, że przesyłka będzie na następny dzień w godzinach 9-13 , kolejny dzień w domu , bo jak nie będzie nikogo to Czekaj kolejne dni ! Dramat ! Nie polecam i radzę firmie wziąć się za siebie i swoich pracowników bo to jest dramat 4 dni czekania i informacja że w domu mnie nie było bp zły adres wpisaliście.....
    ZaletyTotalne zero
    WadyWszystko !
  • ~Anna / 2021-09-30 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości nawiązania kontaktu z kurierem. Informacja uzyskana z działu obsługi klienta o treści " albo kurier pozostawi w punkcie odbioru albo ponownie będzie doręczał w godzinach pani pracy" ;)
    ZaletyBrak zalet
    WadyPoziom obsługi to synonim wady
  • ~Anna / 2021-10-01 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia, kurier nie pojawił się z paczką w wyznaczonych godzinach otwarcia naszej firmy ,zostawił paczkę w punkcie - prawie 50 km od naszej siedziby,Pani na infolinii odmówiła udzielenia wsparcia,nie sprawdzi co się dzieje z paczką,gdzie jest i kiedy będzie,nie da nr do kuriera bo nie zezwala polityka firmy na to a w ogóle to jest RODO a ona nie jest od pocieszania klientów! Wstyd, zero szacunku do klientów, niżej upaść nie można!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady,bardzo niegrzeczna obsługa na infolinii,zero współpracy z klientem,brak punktualności.
  • ~Anna / 2021-10-22 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma która powinna zostać zamknięta, a pracownicy powinni zostać zwolnieni dyscyplinarnie na zbity pysk bez możliwości powrotu, ponieważ podejście jakim się kierują woła o pomstę do nieba. Ich skandaliczne zachowanie i sposób prowadzenia działalności poniżej wszelkiej krytyki. Obsługa reklamacji i faktur to gehenna, powinni ich wywalić na zbity pysk i zamknąć firmę. Lekceważące podejście do Klienta. Nie odpowiadają na podstawowe maile. Na infolinię nie można się dodzwonić. Czas w jakim rozpatrują reklamację to nawet 8 miesięcy. Zastanawiam się kto ich tam zatrudnił, pracownicy niekompetentni jak już po wielu próbach się dodzwonisz na infolinię to odsyłają od działu o działu. Samowolka w wystawianiu faktur w myśl zasady "Co ślina na język przyniesie to się wpisuje". UPS to jedyna firma jaką znam na świecie, której nie zależy na płatności. Zarząd Spółki powinien się zainteresować jak ich "PRACOWNICY" wykonują obowiązki. Pracownicy kpią z Klientów i wystawiają UPS na pośmiewisko. Widać, jednak, że Zarząd Spółki nie ma pojęcia co się dzieje i nie panuje nad sprawami. Powinna się zainteresować Skarbówka sposobem w jaki wystawiają faktury i jak to się ma z terminami. O Profesjonalizmie można zapomnieć. UPS to firma która nie pilnuje swoich spraw i gdzieś ma sprawy Klienta. Firma już dąży do upadku i samodestrukcji. To jedyna taka Firma, gdzie Klient sam upomina się o faktury aby zapłacić. DNo i trzy metry mułuu, aż szoruje po ziemi...... Porażka
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowi (Opóźnienia nawet do 8 miesięcy), Bałagan, Chaos w dokumentacji,
  • ~Anna / 2021-12-06 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie podjechał po przesyłkę, pomimo potwierdzenia mailowego.
    Kontakt reklamacyjny- żenujący. Pani próbowała nieudolnie tłumaczyć, że o niczym nie wie albo żeby zgłosić reklamację...
    Zaproponowano mi zmianę terminu odbioru przesyłki. Zrezygnowałam.
    Nie polecam nikomu tej firmy.
    Zaletyżadne
    WadyNie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976