Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Morelowa11 / 2022-07-13 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Już drugi raz niestety nadziałam się na te cholerne UPS i po raz drugi firma robi klienta w konia. Przy pierwszym razie paczka po długim oczekiwaniu na odbiór od kuriera , nigdy nie dotarła do odbiorcy, drugi raz kurier rzekomo ma paczkę ale do punktu bardzo ciężko jest dotrzeć. Będzie się to ciągnąć aż w końcu paczka ponownie nigdy nie dojdzie do punktu docelowego. Za co mają płacone, nie mam pojęcia... Nie polecam. Nigdy. Więcej.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo długi czas oczekiwania.
    Niekompetentna firma.

  • ~Andrzej / 2022-07-13 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma z UPS jest niesmacznym żartem. Dwa razy korzystałem z ich usług i dwa razy wykonanie usługi zgodnie z zaleceniem przekroczyło możliwości firmy. Pierwszy raz kiedy wysyłałem przesyłkę do syna, przesyłka dotarła do Olsztyna, zamiast Olsztyna Kujawskiego. Syn był na badaniach terenowych z Uczelni i zapomniał ładowarki do laptopa. Reklamacja została przyjęta i ładowarka wróciła do Łodzi, gdzie mieszkamy po 3 tygodniach. Aktualna sytuacja nieco inna. Zamówiłem środki opatrunkowe ze sklepu internetowego zaznaczając opcję, dostarczenia przesyłki przez kuriera pod mój adres domowy. Tymczasem dostaję maila że mogę ją odebrać w UPS ACCESS POINT. Zadzwoniłem na infolinię i Pani starała się mi wmówić, że kurier, trzykrotnie próbował dostarczyć przesyłkę, ale mnie nie zastał. Nie potrafiła mi wytłumaczyć w jaki sposób mogłem wyjść z domu (trzykrotnie) w 5 dobie po operacji wszczepienia endoprotezy, oraz zaproponowała, że przesyłka zostanie do mnie dostarczona w ciągu 7 dni roboczych. W żadnym z przypadków firma nie poczuła się obowiązana do jakiejkolwiek rekompensaty, choćby wysyłki gadżetu reklamowego w rodzaju smyczy lub długopisu, o przeprosinach nie wspominając. Odradzam korzystanie z usług firmy UPS wszystkim, którzy cenią swój czas i pieniądze.
    Zaletybrak
    Wady* niekompetentni kurierzy
    * bardzo słaba obsługa klienta
  • ~Vadim / 2022-07-13 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kuriera nawet nie było
    Infolinię 15 minut oczekiwania na odpowiedź że kurier nie znalazł 5-piętrowy budynek!
    Nigdy więcej
  • ~Magda / 2022-07-12 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to karygodne... nie polecam !!!!
    Kurier robi co chce , ta firma robi co chce.. czekam na paczkę ponad 5 dni. Codziennie dzwonię na infolinię, niby próbują pomoc ale z marnym skutkiem. Paczki nadal nie mam. Nawet usłyszałam od jednej Pani, że mam nie dzwonić i robic afery.
    NIE POLECAM!!!
  • ~qortiv / 2022-07-12 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Największe gówno jakie istnieje. Człowiek siedzi cały dzień, bo kurier ma zawitać miedzy 9.15-13.15, a o 12 już informacja na stronie monitorowania, że odmówiłam przyjęcia paczki. Cyrk na kółkach.
    WadyCała ta firma jest jedna wielka wada
  • ~noti / 2022-07-11 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    kupiłem 4 razy przez UPS ale ani razu nie dostarczono mi przesyłki do domu tylko do jakiegoś sklepu -jestem niepełnosprawny i musiałem prosić sąsiadów -kompletny syf odradzam korzystanie z tych usług .
  • ~Navara / 2022-07-10 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem byłym pracownikiem firmy UPS to co się w tej firmie dzieje to jest żenada właściciel firmy w Świebodzicach o inicjałach J.J to totalny przygłup tak samo jak mechanik konserwujący auta. Omijajcie tą firmę z daleka.
    ZaletyNie ma
    WadyCałe mnustwo
  • ~Zaneta / 2022-07-09 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiedzieć ze tragedia to jakby nic nie powiedzieć. Szybciej dochodzą mi paczki z Chin niż przez ta firmę kurierska, która dziwie się ze jeszcze istnieje. Porażka
  • ~PolakRodak / 2022-07-09 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała dotrzeć 3-4 dni. A mija już tydzień i paczki nie ma. Ciekawe też że inne firmy potrafią w 2 dni dostarczyć. A tutaj nawet w 4 dni nie umieją. Już nigdy nie wybiorę tego kuriera.
    Wady- strona wprowadza w błąd. Piszę kiedy ma przyjść paczka po czym w dzień przyjścia paczki zmieniają datę i to jeszcze wieczorem. A człowiek siedzi i czeka.
  • ~ja / 2022-07-08 15:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka dotarła dzisiaj, kurier zadzwoni, że jedzie.
  • ~Grzegorz / 2022-07-08 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka totalna paczka miała przyjść 6 lipca z informacją doreczenia do końca dnia byłem w domu caly dzien po czym na email przyszła wiadomość ze próbowali dostarczyć paczkę pod wskazany adres jednak nie mogli pozostawić jej bez podpisu. Tak email o 13;33 i paczka pozostawiona do odbioru w jakims punkcie gdzie kurierowi było najwygodniej ja zostawić.
    Kurier nawet nie probował kontaktować sie telefonicznie...
    Porażka totalna
  • ~Wkurzona / 2022-07-08 10:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier doręczył przesyłkę do innej miejscowości do innych ludzi! Tragedia infolinia to samo..nigdy więcej nie polecam i ostrzegam.
  • ~Adrian / 2022-07-08 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma na niby. Jak kierowcy nie chce sie przyjechac po palete albo nie ma miejsca na samochodzie to słyszymy od bota, że kierowca nikogo nie zastał. Jak nie chcesz stracis czasu, pieniędzy i szacunku to omijaj z daleka.
    ZaletyNie pozostawia złudzeń
    Wadycały wachlarz
  • ~ew / 2022-07-07 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewoźnik z jakim miałam doczynienia. Paczki zawsze nie doręczone do rak własnych, trzeba dzwonić (czekać godzinami na infolinii) i pytać gdzie zostawili.
    Automat jest tak beznadziejny ze nie rozumie co do niego mówisz. Nigdy więcej!
    ZaletyNie ma
  • ~Malwina / 2022-07-07 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar miał dotrzeć we wtorek, jest czwartek a tu nic .. żadnych informacji o tym kiedy będzie ani o tym że go nie będzie... Żenada!!!
    WadyCzas
    Czas
    Czas
  • ~marko / 2022-07-07 00:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie UPS Bydgoszcz szerokim łukiem ! To całkowita żenada i klapa ! Konkurencja ich dawno wyprzedziła więc.... Kurier przyjechał naładowany energią, krzyczał do domofonu i kopnął w furtkę posesji, co przyznam wprawiło mnie w irytacje... Wymiana zdań, oberwało się nawet mojej Ś.P. (od ponad roku) Mamusi (obraził ją) i ruszył z piskiem opon, wcześniej nadal wykrzykując, że żadnej paczki nikt nie będzie stąd odbierał. Zatem jeśli zobaczycie kogoś o tępym wyglądzie w brązowym (wymięty i upaćkany) uniformie UPS, najlepiej nie otwierajcie w ogóle. Finał sprawy jest taki, że po zgłoszeniu tego zdarzenia zapewniono mnie, że kurier paczkę odbierze "jutro", bo taki jest jego obowiązek. Oczywiście nikt nazajutrz w ogóle nie przyjechał... Trzeciego dnia poinformowano mnie, że podjedzie inny kurier ale ten również ...nie pofatygował się (może dobry kolega tego pierwszego). Dzwoniłem wielokrotnie, naczekałem się, a dowidziałem się, że kurier (właściwie kurierzy) rzekomo docierający na mój adres, zapisują w systemie firmy UPS „brak możliwości podjęcia paczki”. Gdy ja cały czas jestem w domu, z zupełnie innych powodów i względów. Dodam, że paczka waży jakieś 0,1 kg i jest wielkości listu przewozowego. Nawet taka "paka" przerasta jak widać możliwości UPS, a postawa kuriera…. No cóż, skoro takich do pracy przyjmują to takie świadectwo firmie wystawiają.
    I ten brązowy kolor ...coś mi przypomina ale nie napiszę, bo jeszcze gotowi się obrazić. Po paczkę przyjedzie teraz FEDEX, jeśli dobrze pamiętam będą na czas i z pewnością obsługa odbioru paczki będzie właściwa i nie będzie trwała kilka dni bez rezultatu. Na marginesie dodam, że ja niestety nie wybierałem firmy kurierskiej (nigdy bym nie wybrał UPS), bo zlecającym była firma, w której coś zareklamowałem (ich odbiór). Żałość bierze, ale z czasem ups z pewnością znikną z rynku kurierskiego... mają więcej podobnych opinii. W ogóle mnie to nie dziwi. I dobrze, będzie z korzyścią dla lepszych np. InPost (jeszcze mnie nie zawiedli).
    Kategorycznie nie korzystajcie z firmy ...ups !
    ZaletyBRAK.
    WadyCHAMSTWO, CAŁKOWITY BRAK KULTURY KURIERA, BEZ ŻADNEJ REAKCJI ZE STRONY FIRMY, A WRĘCZ ZŁOŚLIWOŚĆ Z ICH STRONY. CAŁKOWITY BRAK ZREALIZOWANIA USŁUGI (ODBIORU PACZKI).
  • ~Halina / 2022-07-06 16:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Nadawanie przesyłek przez tę firmę to jakieś nieporozumienie. Cały czas (zakupy, wyjście z psem) przed wyznaczonym przedziałem godzinowym, tj. 11,30 - 15,30 do doręczenia przesyłki zorganizowałam tak, by później tylko siedzieć i czekać na kuriera. Kurier oczywiście nie pojawił się, a w monitorowaniu przesyłki ukazała się informacja, że z uwagi na warunki pogodowe przesyłka nie zostanie doręczona, choć pogoda jest przednia w miejscu przeładunkowym przesyłki, jak i jej odbiorem). A później było tylko gorzej, to jakaś farsa... Zaczęłam drążyć system i bardziej szczegółowe monitorowanie i cóż okazało się, że to nie warunki pogodowe, ale z powodu niezastania adresata przesyłkę przekazano do agendy firmy UPS w mieście i to bez podania żadnego telefonu do kontaktu. Fakty są takie, że wykonałam kilka telefonów do centrali UPS, dalej sklepu, w którym zrobiłam zakupy (materiały eksploatacyjne do odkurzacza renomowanej firmy szwedzkiej" i po rozmowach wiem już, że z mojej strony to jest tzw. orka na ugorze. Jeśli jutro uda mi się jakimś cudem odebrać przesyłkę, to zrobię wszystko, żeby więcej moich kontaktów z firmą UPS nie było, bo moje zdrowie jest więcej warte (zważywszy na mój wiek -67 lat), niż "nowe" z nią doświadczenia. Tak na marginesie firma UPS ma bogatą historię (wiadomości z internetu) i szkoda, że ją niszczy takimi praktykami.
    Zaletyżadnych
    WadyNieliczenie się z klientem, kpienie z nich. Brak profesjonalizmu. W dobie gospodarki rynkowej ta firma nie powinna mieć racji bytu na naszym rynku
  • ~Paulina / 2022-07-06 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    SKANDAL!!! Brak informacji o próbie doręczenia przesyłki i to dwa razy, infolinia automat, czekanie na kuriera pół dnia bo przecież łaskawie nie można zadzwonić ze się przyjedzie o którejś godzinie żeby człowiek był w domu. NIE POLECAM, najgorsza firma kurierska
    ZaletyNie posiada
    WadySame wady
  • ~Rozczarowana / 2022-07-06 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest skandal z kurierem jak i z infolinią, miałam otrzymać paczkę 30 czerwca(piątek),po południu sprawdzam w śledzeniu przesyłki a tam „odbierz przesyłke” ale gdzie to już nie wiadomo,żadnej informacji,w skrzynce pocztowej tez nic nie było.W poniedziałek dzwonie na infolinie i dowiaduje się że jest do odbioru w punkcie,pani podaje mi adres ale ja się nie zgodziłam żeby samej odebrać bo nie po to płace drożej za kuriera żebym teraz sama biegała po mieście za paczkami(były 3 paczki do odbioru) więc pani przekierowała moje przesyłki z powrotem na mój adres i poinformowała że trzeba czekać 2 dni i w środę przyjdzie kurier,czekam cierpiliwie do środy ale dalej status mam „odbierz przesyłkę ” więc na wszelki wypadek dzwonie na infolinie czy na pewno przyjdzie dzisiaj kurier i co się dowiaduje..... że kurier nie wziął paczki i ona ponowi przekierowanie paczki na mój adres i trzeba czekać znowu 2 dni.Przecież to się nie ku..a w głowie nie mieści, nigdy ale to nigdy w życiu nie wybiorę już tej firmy i każdemu będę odradzać
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady
  • ~Odbiorca / 2022-07-06 08:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu do kogokolwiek. Rozmowa z automatem. Monitorowanie przesyłki z opóźnieniem.
    Cały czas status „On the way”. Najgorsza firma kurierska.
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976