Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4156 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2023-04-28 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie kontaktuję się przed dostarczeniem paczki,chociaż wiezie przesyłkę typu obraz.brak informacji co dzieję się z przesyłką brak informacji, że kurier był. Koszmar.Najgorsza firma z którą miałam do czynienia, a zamawiam sporo rzeczy przez internet.
    Nie polecam
  • ~Ania / 2023-08-21 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedziona tą firmą kurierską ponieważ kurier nie zadzwonił do mnie ani nie przyjechał pod wskazany adres tylko dostałam informację o pozostawieniu gdzieś przesyłki w pobliżu
    Nigdy więcej nie wybiorę tej firmy kurierskiej.
  • ~Ania / 2023-09-15 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wodorosty...najgorsza firma kurierska.Że jeszcze ktoś korzysta z jej usług...
    ZaletyNie ma
  • ~Ania / 2024-04-26 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Leniwy kurier zostawił paczkę punkcie odbioru zamiast do mnie, 800m od mojego adresu, pomimo iż zapłaciłam dodatkowo za ekspresową przesyłkę. Zostawił adnotację, że adres jest nie czytelny. No błagam, nie wypisywałam go ręcznie. Nawet nie zadzwonił, nie przesłał sms-a, gdzie jest moja paczka. Zero kontaktu. Sama się zorientowałam sprawdzając pocztę e-mail. Współczuje wszystkim, którzy muszą z nimi współpracować. Dobrze, że firmą u której kupowałam daną rzecz i płaciłam za kuriera zwróciła mi pieniądze za nieuczciwego kuriera. Tak jest nieuczciwe, zero profesjonalizmu. Nie polecam nikomu.
    Zaletynie ma
    Wadytylko
  • ~Ania M / 2023-01-25 07:26
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest kpina a nie firma kurierska. Pisza sobie co chca,przyjezdzaja jak sobie chca, powiadomienia sobie a "kurier" sobie totalny haj lajf a ty sie kliencie denerwuj i wydzwaniaj. Zenada!!! Omijac szerokim lukiem!
  • ~Aniela / 2018-06-16 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej UPS.
    Czekałam na przesyłkę we czwartek. Nagle sms, że nikogo nie było w domu - kłamstwo, byłam. Zapytałam pana z infolini, dlaczego, skoro rzekomo nie zastał mnie w domu, nie zostawił na portierni, ochronie. Cisza......Dlaczego nie zadzwonił - rzekomo akurat telefon się popsuł.Co za pech....klienta nie było w domu, chociaż był, istnienia portierni/ochrony kurier nie odnotował-jest na wprost wejścia do budynku, telefon się zepsuł.
    Ostrzegam wszystkich, ostrzegłam już znajomych i instytucje, z którymi współpracuję- trzymajcie się z dala od UPS. Ta firma daje jedynie gwarancję bardzo nierzetelnej usługi i chamstwo w komunikacji z klientem.
    Przesyłka miała być we czwartek. Dziś jest sobota i wyjeżdżam. Zamówiony produkt był mi potrzebny na wyjazd.
    ZaletyZero
    WadyOszustwo, naciąganie na koszty- usługa nie zrealizowana, pieniądze za usługę jak najbardziej przyjęte, sprawienie trudności.Chamstwo w komunikacji, kłamstwa.
  • ~Aniela / 2021-03-05 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Now polecam .. czekam na paczkę od miesiąca nadana w Pl miała trafić do UK!! Ciagle zbywanie ze paczka zostanie wysłana .. utrudniony kontakt za ogólnie nikt nic nie wie o co chodzi dlaczego paczka z Pl nie wyjechała !!! Dwa razy powiadamiano mnie ze moja przesyłka zostanie dostarczona następnego dnia w podanych godzinach ..!! Ciekawe czy firma zwróci mi pieniądze za dni wolne brane z pracy w oczekiwaniu na kuriera .. od lat zamawiam paczki z Pl różnymi kurierami i zawsze była w 3-4 dni teraz jest dramat !!! Nigdy więcej nie skorzystam z usług firmy UPS i będę wszystkim to odradzać !! Jedynym słowem porażka !!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak dostawy, utrudniony kontakt, nie wiedza pracowników , nie słowność
  • ~Aniela / 2021-12-16 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zawiózł przesyłkę do centrali kłamiąc że przez 2 dni nie zastał nikogo w domu- mąż po operacji w domu bez możliwości wyjścia gdziekolwiek.
  • ~Anita / 2018-08-21 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się napisać komukolwiek negatywnej opinii, ale to co reprezentuje sobą firma UPS to istna kpina. Pracuje w zamiejscowym oddziale firmy i przynajmniej raz tygodniu przesyłamy do Warszawy (500km) koperty lub paczki. Oczywiście z opłatą za stałe zlecenia jak i opłatą za usługę express. W ubiegłym roku dwukrotnie zdarzyło się, że kurier nie odebrał paczki we wskazanym terminie, a opryskliwa pani w OK twierdziła, że kurier był ale nikogo w biurze nie zastał. Podobny zarzut w tym samym tonie usłyszałam od "kierownika", ba doliczono nam nawet opłatę za dwukrotne przybycie kuriera. Dopiero po oświeceniu owego Pana, że biuro jest czynne 11h i ZAWSZE ktoś w nim jest i dodatkowo posiadamy monitoring na którym łatwo można zobaczyć, że żadnego kuriera nie było, otrzymaliśmy przeprosiny i obietnicę poprawy... Dzisiaj, po kolejnym żenującym wystąpieniu Pani z infolinii(próbowałam się dodzwonić cały dzień), która chyba nie wie gdzie pracuje, albo wyjątkowo tej pracy nie lubi, będę wnioskować o zakończenie współpracy. TRAGEDIA
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
  • ~Anita / 2021-07-01 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Otrzymałam powiadomienie że przesyłka będzie doręczona 10:30-14:30. Niestety o 12 dostałam powiadomienie że nikogo kurier nie zastał. Kurier był tak leniwy, że nawet nie przyjechał pod wskazany adres tylko od razu zawiózł paczkę do sklepu- punktu odbioru. Na przesyłkę czekałam w Centrum Medyczny, które czynne jest 6-18.
    To był drugi raz jak skorzystałam z usług UPS. I to mój ostatni raz NIERZETELNA FIRMA. Brak kontaktu, rozmowa tylko z automatem. Omijajcie szerokim. łukiem
    WadyLekceważy klienta
  • ~Anita / 2025-09-04 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    W moim osobistym odczuciu beznadzieja. Brak kontaktu kuriera z odbiorcą i brak takiej możliwości ze strony odbiorcy. W mailu informacja o próbie doręczenia, o której nic mi nie wiadomo ponieważ w domu byłam obecna. Próba rozwiązania problemu telefonicznie i uzyskania jakichkolwiek informacji trwała około 45 minut. Nie polecam i osobiście z własnej inicjatywy nie skorzystam z usług tej firmy.
  • ~Anita / 2025-09-15 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usług UPS. Żadnego kontaktu z kurierem, żadnego awizo, żadnego SMS-a. Nie wiadomo kiedy i gdzie szukać przesyłki.
    ZaletyBrak
    Wady- brak kontaktu z kurierem
    - brak awizo
    - brak wiadomości, że był kurier i gdzie ewentualnie można odebrać przesyłkę
  • ~anja / 2018-12-17 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma koszmar, brak kontaktu z kurierem, panienki z infolinii, mówią co chcą, jedna zaprzecza drugiej.Dostawa do firmy / czyli np.do miejsca pracy klienta/, w której recepcja nie ma możliwości wywołania pracownika, praktycznie niemożliwa bo kurier nie zadzwoni do klienta i nie powie.że jest na dole - jedna opcja dostawy w takiej sytuacji to kurier pier.... rzuca paczkę na podlogę i sam sie podpisuje,ze doręczył.Firma światowa a w Polsce standardy jak w PRL.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~ANKA / 2018-12-13 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wodorosty. Najgorsza firma kurierska w Polsce. Właśnie jestem po rozmowie z konsultantką, która na dzień dobry zaczęła od kłótni ze mną. NIesamowite, bo poprosiłam o pomoc: czekam na paczkę od kilku dni, znalazłam w końcu możliwość śledzenia paczki i tam informacja, że były dwie próby doręczenia i dziś zostanie podjęta ostatnia. Dzwonię więc i pytam, co mam zrobić żeby dziś tę paczkę otrzymać, czy pan kurier mógłby do mnie zadzwonić, czy ja mogę się z nim jakoś umówić. Odpowiedź pani, uwaga: NIE.
    Słucham? NIE. Nie świadczymy takich usług. Nikogo nie było, więc paczka nie jest dostarczona. Pani była wyjątkowo niemiła, jak sądzę ma tyle trudnych rozmów, że nauczyła się po prostu chamstwa, bo inaczej się nie da. Ponad to kultura firmy jest taka: oprócz różnych dziwnych rzeczy, dowiedziałam się, że kliencie mają zawsze pretensję i piszą złe opinie.... czytaj: klient powinien się odczepić, bo się czepia. LUDZIE, MOŻNA TO ZROBIĆ TYLKO W JEDEN SPOSÓB: POWIADOMIĆ FIRMĘ, KTÓRA KORZYSTA Z USŁUG UPS I POWIADOMIĘ ICH JAKI BŁĄD ROBIĄ. TO JEST BIZNES, A NIE ZABAWA. TUTAJ TRZEBA UDERZYĆ, BRAK ZLECEŃ ICH OTRZEŹWI.
    Wciąż nie mogę wyjść z szoku jak zostałam potraktowana. WOW... w dzisiejszych czasach, gdzie biznes stoi na opinii klienta.
    ZaletyBRAK
    WadyTAK WIELE, ŻE CIĘŻKO NAPISAĆ KRÓTKO. NADE WSZYSTKO TRAKTOWANIE KLIENTA JAK ZŁO KONIECZNE!
  • ~Anka / 2019-10-22 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!!!!! Nigdy więcej UPS!!!! Babsko na infolinii tragicznie klepiace wyuczone regułki, zero kontaktu z kurierem, na stronie bałagan, aby zmienić termin dostarczenia paczki trzeba się nagimnastykować. Najgorsza firma kurierska!!!! Odradzam każdemu.
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko!!! Dno, muł i wodorosty!
  • ~Anka / 2019-12-19 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym miała zostać dostarczona paczka. Musiałam wyjść z dzieckiem i po powrocie zapytałam na recepcji budynku czy był kurier. Odpowiedź że nie było nikogo. Po czym 2h później sprawdzam status paczki, a tam że nikogo nie zastali w domu przy próbie doręczenia (10min wcześniej zanim wróciłam) tylko jakim cudem nawet awiza nie zostawił
    ZaletyBrak
    WadyMasakra najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia
  • ~Anka / 2020-02-21 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tą firma to jakiś koszmar. Żadnego kontaktu, zostawi awizo i zero kontaktu. A jak się umawiają nie przyjezdzaja. Jak to możliwe że przy takiej konkurencji w tym kraju funkcjonuje coś takiego....
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~Anka / 2021-05-10 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma UPS najgorsza jaką znam. Kurier zostawia awizo przed blokiem w domofonie zero kontaktu . Po dwóch dniach paczka przekierowna do sąsiadów a kurier znowu nie czyta co piszemy i zostawia przed blokiem na trawniku kolejne awizo . Czy to normalne skąd biorą tych ludzi pracujących z wielkiej laski . Masakra
    ZaletyŻadnych zalet tylko wady zły dobie pracowników i brak kontaktu wy jesteście dla nas w końcu
  • ~Anka / 2023-02-16 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przyjeżdża sobie z samego rana, kiedy człowiek jest w pracy, nie dzwoni, nie pisze, nic. A potem dowiadujesz się ze strony internetowej że byli już dwa razy i szok bo nie wziąłeś urlopu żeby odebrać paczkę. Idioci.
    ZaletyŻadne
    WadyPrzesyłka nie dojdzie
  • ~Anka22 / 2023-05-18 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Aż szkoda słów, zero kontaktu ze strony kuriera, widełki czasu odbioru na cały dzień. Na infolinii dostać się do konsultanta ciężej niż do papieża. MASAKRA
    Zaletybrak
    Wadyups
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12795
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8219
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4934
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171