strona 58 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »
-
~Ania / 2021-10-20 21:20
Zero informacji o probie doręczenia i miejscu pozostawienia przesyłki. Po raz kolejny. -
-
~Ania / 2021-11-04 15:38
Nie polecam!! Kurier zamówiony do pracy, określone godziny (ze względu na prace). Na drugi dzień zmiana godziny i adresu, wszystko super. Dopóki kurier nie raczył pofatygować sie pod inny adres ustalony po porannym telefonie! A niby nie będzie problemu Pani mówiła.. i paczka czeka WadyProblemowy kurier -
~Ania / 2022-03-01 13:50
Dno, 5 razy na infolinie dzwoniłam i za każdym razem dostawałam informacje ,ze jeszcze nie składałam reklamacji.Paczka dostarczona do innego punktu 20km od tego ,który wybrałam.Porażka! Rozmowy powinny być nagrywane..Obsługa to dno ZaletyzeroWadyWszystko -
~Ania / 2022-06-11 10:18
Paczka nie dotarła pod adres, ani do zadeklarowanego Access Point, mimo statusu "dostarczona". Brak nr tel do kuriera, nikt nie odbiera telefonu w centrum pomocy. Cenna paczka zaginęła, reklamację może złożyć tylko nadawca. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z kurierem
Dostarczenie paczki pod zły adres
Dostarczenie paczki w innym terminie niż zadeklarowany
Brak informacji gdzie jest paczka
Brak możliwości skontaktowania się z firmą -
~Ania / 2022-06-29 14:57
Nie polecam. Godziny podane do odbioru nijak mają się do faktycznego przyjścia przesyłki. Można siedzieć w domu cały dzień, a przesyłki brak. Nieszanowanie czasu klienta. Najgorsza firma kurierska jaką znam. ZaletyBrak -
~Ania / 2022-09-02 15:03
Tragedia, zero maila, smsa czy jakiekolwiek innej próby kontaktu. Infolinia informuje, że kurier nie kontaktuje się z odbiorcą. Mam nadzieję że firma upadnie. ZaletyŻadnych -
~Ania / 2023-03-06 11:54
Widzę ze to nie ma znaczenia gdzie...Polska czy Niemcy...tragedia!!! Paczka trzy razy dochodziła, ja trzy razy w domu czekałam i nic..ta firmę powinni zlikwidować bo szkoda pieniędzy na to wydawac!!! -
~Ania / 2023-04-28 13:15
Kurier nie kontaktuję się przed dostarczeniem paczki,chociaż wiezie przesyłkę typu obraz.brak informacji co dzieję się z przesyłką brak informacji, że kurier był. Koszmar.Najgorsza firma z którą miałam do czynienia, a zamawiam sporo rzeczy przez internet.
Nie polecam -
-
~Ania / 2023-08-21 15:28
Jestem zawiedziona tą firmą kurierską ponieważ kurier nie zadzwonił do mnie ani nie przyjechał pod wskazany adres tylko dostałam informację o pozostawieniu gdzieś przesyłki w pobliżu
Nigdy więcej nie wybiorę tej firmy kurierskiej. -
~Ania / 2023-09-15 08:44
Dno i wodorosty...najgorsza firma kurierska.Że jeszcze ktoś korzysta z jej usług... ZaletyNie ma -
~Ania / 2024-04-26 10:53
Leniwy kurier zostawił paczkę punkcie odbioru zamiast do mnie, 800m od mojego adresu, pomimo iż zapłaciłam dodatkowo za ekspresową przesyłkę. Zostawił adnotację, że adres jest nie czytelny. No błagam, nie wypisywałam go ręcznie. Nawet nie zadzwonił, nie przesłał sms-a, gdzie jest moja paczka. Zero kontaktu. Sama się zorientowałam sprawdzając pocztę e-mail. Współczuje wszystkim, którzy muszą z nimi współpracować. Dobrze, że firmą u której kupowałam daną rzecz i płaciłam za kuriera zwróciła mi pieniądze za nieuczciwego kuriera. Tak jest nieuczciwe, zero profesjonalizmu. Nie polecam nikomu. Zaletynie maWadytylko -
~Ania M / 2023-01-25 07:26
To jest kpina a nie firma kurierska. Pisza sobie co chca,przyjezdzaja jak sobie chca, powiadomienia sobie a "kurier" sobie totalny haj lajf a ty sie kliencie denerwuj i wydzwaniaj. Zenada!!! Omijac szerokim lukiem! -
~Aniela / 2018-06-16 10:03
Nigdy więcej UPS.
Czekałam na przesyłkę we czwartek. Nagle sms, że nikogo nie było w domu - kłamstwo, byłam. Zapytałam pana z infolini, dlaczego, skoro rzekomo nie zastał mnie w domu, nie zostawił na portierni, ochronie. Cisza......Dlaczego nie zadzwonił - rzekomo akurat telefon się popsuł.Co za pech....klienta nie było w domu, chociaż był, istnienia portierni/ochrony kurier nie odnotował-jest na wprost wejścia do budynku, telefon się zepsuł.
Ostrzegam wszystkich, ostrzegłam już znajomych i instytucje, z którymi współpracuję- trzymajcie się z dala od UPS. Ta firma daje jedynie gwarancję bardzo nierzetelnej usługi i chamstwo w komunikacji z klientem.
Przesyłka miała być we czwartek. Dziś jest sobota i wyjeżdżam. Zamówiony produkt był mi potrzebny na wyjazd.
ZaletyZeroWadyOszustwo, naciąganie na koszty- usługa nie zrealizowana, pieniądze za usługę jak najbardziej przyjęte, sprawienie trudności.Chamstwo w komunikacji, kłamstwa. -
~Aniela / 2021-03-05 10:47
Now polecam .. czekam na paczkę od miesiąca nadana w Pl miała trafić do UK!! Ciagle zbywanie ze paczka zostanie wysłana .. utrudniony kontakt za ogólnie nikt nic nie wie o co chodzi dlaczego paczka z Pl nie wyjechała !!! Dwa razy powiadamiano mnie ze moja przesyłka zostanie dostarczona następnego dnia w podanych godzinach ..!! Ciekawe czy firma zwróci mi pieniądze za dni wolne brane z pracy w oczekiwaniu na kuriera .. od lat zamawiam paczki z Pl różnymi kurierami i zawsze była w 3-4 dni teraz jest dramat !!! Nigdy więcej nie skorzystam z usług firmy UPS i będę wszystkim to odradzać !! Jedynym słowem porażka !!! ZaletyBrakWadyBrak dostawy, utrudniony kontakt, nie wiedza pracowników , nie słowność -
~Aniela / 2021-12-16 20:46
Kurier zawiózł przesyłkę do centrali kłamiąc że przez 2 dni nie zastał nikogo w domu- mąż po operacji w domu bez możliwości wyjścia gdziekolwiek. -
~Anita / 2018-08-21 17:23
Nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się napisać komukolwiek negatywnej opinii, ale to co reprezentuje sobą firma UPS to istna kpina. Pracuje w zamiejscowym oddziale firmy i przynajmniej raz tygodniu przesyłamy do Warszawy (500km) koperty lub paczki. Oczywiście z opłatą za stałe zlecenia jak i opłatą za usługę express. W ubiegłym roku dwukrotnie zdarzyło się, że kurier nie odebrał paczki we wskazanym terminie, a opryskliwa pani w OK twierdziła, że kurier był ale nikogo w biurze nie zastał. Podobny zarzut w tym samym tonie usłyszałam od "kierownika", ba doliczono nam nawet opłatę za dwukrotne przybycie kuriera. Dopiero po oświeceniu owego Pana, że biuro jest czynne 11h i ZAWSZE ktoś w nim jest i dodatkowo posiadamy monitoring na którym łatwo można zobaczyć, że żadnego kuriera nie było, otrzymaliśmy przeprosiny i obietnicę poprawy... Dzisiaj, po kolejnym żenującym wystąpieniu Pani z infolinii(próbowałam się dodzwonić cały dzień), która chyba nie wie gdzie pracuje, albo wyjątkowo tej pracy nie lubi, będę wnioskować o zakończenie współpracy. TRAGEDIA ZaletybrakWadyjak wyżej -
-
~Anita / 2021-07-01 21:57
Otrzymałam powiadomienie że przesyłka będzie doręczona 10:30-14:30. Niestety o 12 dostałam powiadomienie że nikogo kurier nie zastał. Kurier był tak leniwy, że nawet nie przyjechał pod wskazany adres tylko od razu zawiózł paczkę do sklepu- punktu odbioru. Na przesyłkę czekałam w Centrum Medyczny, które czynne jest 6-18.
To był drugi raz jak skorzystałam z usług UPS. I to mój ostatni raz NIERZETELNA FIRMA. Brak kontaktu, rozmowa tylko z automatem. Omijajcie szerokim. łukiemWadyLekceważy klienta -
~anja / 2018-12-17 18:44
Firma koszmar, brak kontaktu z kurierem, panienki z infolinii, mówią co chcą, jedna zaprzecza drugiej.Dostawa do firmy / czyli np.do miejsca pracy klienta/, w której recepcja nie ma możliwości wywołania pracownika, praktycznie niemożliwa bo kurier nie zadzwoni do klienta i nie powie.że jest na dole - jedna opcja dostawy w takiej sytuacji to kurier pier.... rzuca paczkę na podlogę i sam sie podpisuje,ze doręczył.Firma światowa a w Polsce standardy jak w PRL. ZaletybrakWadysame wady -
~ANKA / 2018-12-13 09:34
Dno i wodorosty. Najgorsza firma kurierska w Polsce. Właśnie jestem po rozmowie z konsultantką, która na dzień dobry zaczęła od kłótni ze mną. NIesamowite, bo poprosiłam o pomoc: czekam na paczkę od kilku dni, znalazłam w końcu możliwość śledzenia paczki i tam informacja, że były dwie próby doręczenia i dziś zostanie podjęta ostatnia. Dzwonię więc i pytam, co mam zrobić żeby dziś tę paczkę otrzymać, czy pan kurier mógłby do mnie zadzwonić, czy ja mogę się z nim jakoś umówić. Odpowiedź pani, uwaga: NIE.
Słucham? NIE. Nie świadczymy takich usług. Nikogo nie było, więc paczka nie jest dostarczona. Pani była wyjątkowo niemiła, jak sądzę ma tyle trudnych rozmów, że nauczyła się po prostu chamstwa, bo inaczej się nie da. Ponad to kultura firmy jest taka: oprócz różnych dziwnych rzeczy, dowiedziałam się, że kliencie mają zawsze pretensję i piszą złe opinie.... czytaj: klient powinien się odczepić, bo się czepia. LUDZIE, MOŻNA TO ZROBIĆ TYLKO W JEDEN SPOSÓB: POWIADOMIĆ FIRMĘ, KTÓRA KORZYSTA Z USŁUG UPS I POWIADOMIĘ ICH JAKI BŁĄD ROBIĄ. TO JEST BIZNES, A NIE ZABAWA. TUTAJ TRZEBA UDERZYĆ, BRAK ZLECEŃ ICH OTRZEŹWI.
Wciąż nie mogę wyjść z szoku jak zostałam potraktowana. WOW... w dzisiejszych czasach, gdzie biznes stoi na opinii klienta.ZaletyBRAKWadyTAK WIELE, ŻE CIĘŻKO NAPISAĆ KRÓTKO. NADE WSZYSTKO TRAKTOWANIE KLIENTA JAK ZŁO KONIECZNE! -
~Anka / 2019-10-22 16:04
Dramat!!!!! Nigdy więcej UPS!!!! Babsko na infolinii tragicznie klepiace wyuczone regułki, zero kontaktu z kurierem, na stronie bałagan, aby zmienić termin dostarczenia paczki trzeba się nagimnastykować. Najgorsza firma kurierska!!!! Odradzam każdemu. ZaletyBrak zaletWadyWszystko!!! Dno, muł i wodorosty!
strona 58 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »