Omijać szerokim łukiem. Jak ta firma jeszcze funkcjonuje to ja nie wiem. Mam nadzieje że zbankrutuje, upadnie i na ich miejsce powstanie kolejna z lepszą obsługą. Jak pracuję na rano to paczkę dostarczają popołudniu i nie ma innej opcji by w innych godzinach dostarczyć a jak pracuję na rano to akurat w tym tyg dostarcza o 9 rano i nie ma opcji innej godziny ustawić. Zapomniałem wszystkim odradzać tej opcji wysyłki. Teraz będę o tym pamiętał. Zapomnieli o tym że zadowolony klient wróci i poleci innym a niezadowolony nie skorzysta już nigdy i będzie odradzał innym.
Zaletybrak
Wadymnóstwo
~andrzej / 2021-06-25 14:02
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma i jej kurierzy to jakaś porażka. Kurier nie przyjechał w wyznaczonym czasie, po dwóch rodzinach po czasie dostaje maila z informacją, że przesyłka dostarczona z podpisem osoby w ogóle mi nie znanej, a ja paczki dalej nie widziałem na oczy. Na szczęście na infolinii powiadomili mnie, że paczka dostarczona jest do punktu odbioru - dobrze, że to było za robiem. Dziękuje łaskawemu kurierowi, że chociaż tam postarał się tą paczkę dostarczyć. Mam nadzieje, że premia wleci... Gorąco nie polecam UPS
Wadykurierzy, infolinia, która po nieudanej próbie dodzwonienia się rezygnuje z ponownego kontaktu...
~Andrzej / 2021-11-12 19:32
Ocena: 1.00 / 5
Totalna lipa ta firma UPS…Ten kurier ta bita pała niby 3 razy podjazd robił żeby doręczyć mi pakiet…i jakoś za każdym razem nie zastał nikogo w domu…zero kontaktu…wkurwiłem sie i pojechałem do Opola do firmy w Dups…i sam odebrałem pakiet z bazy…Wyjebalł bym w powietrze tą zjebaną firme…MASAKRA…unikajcie tych kurw!!!
~Andrzej / 2022-02-21 16:26
Ocena: 1.00 / 5
wyznaczony drugi termin i paczka nie dociera, chyba zaje........
Zaletybrak
Wady2 razy dostarczali zawsze to samo
~Andrzej / 2022-03-22 11:03
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma 5 monitów w sprawie nieodebranej przesyłki nic nie pomogło. Absolutnie nie polecam.
~Andrzej / 2022-07-13 09:46
Ocena: 1.00 / 5
Firma z UPS jest niesmacznym żartem. Dwa razy korzystałem z ich usług i dwa razy wykonanie usługi zgodnie z zaleceniem przekroczyło możliwości firmy. Pierwszy raz kiedy wysyłałem przesyłkę do syna, przesyłka dotarła do Olsztyna, zamiast Olsztyna Kujawskiego. Syn był na badaniach terenowych z Uczelni i zapomniał ładowarki do laptopa. Reklamacja została przyjęta i ładowarka wróciła do Łodzi, gdzie mieszkamy po 3 tygodniach. Aktualna sytuacja nieco inna. Zamówiłem środki opatrunkowe ze sklepu internetowego zaznaczając opcję, dostarczenia przesyłki przez kuriera pod mój adres domowy. Tymczasem dostaję maila że mogę ją odebrać w UPS ACCESS POINT. Zadzwoniłem na infolinię i Pani starała się mi wmówić, że kurier, trzykrotnie próbował dostarczyć przesyłkę, ale mnie nie zastał. Nie potrafiła mi wytłumaczyć w jaki sposób mogłem wyjść z domu (trzykrotnie) w 5 dobie po operacji wszczepienia endoprotezy, oraz zaproponowała, że przesyłka zostanie do mnie dostarczona w ciągu 7 dni roboczych. W żadnym z przypadków firma nie poczuła się obowiązana do jakiejkolwiek rekompensaty, choćby wysyłki gadżetu reklamowego w rodzaju smyczy lub długopisu, o przeprosinach nie wspominając. Odradzam korzystanie z usług firmy UPS wszystkim, którzy cenią swój czas i pieniądze.
Zaletybrak
Wady* niekompetentni kurierzy
* bardzo słaba obsługa klienta
~Andrzej / 2022-07-20 10:10
Ocena: 1.00 / 5
Zero możliwości kontaktu z kurierem, czatbot nie działa.
~Andrzej / 2022-08-12 07:21
Ocena: 1.00 / 5
Od środy czekam na kuriera po odbiór paczki-sprawa pilna narzędzie potrzebne do pracy nie może dotrzeć do odbiorcy!!!!
Niby w śledzeniu zgłoszenia jest, że przyjęto do realizacji ale jak kuriera nie było tak nie ma!!!
Po co w ogóle mają taką usługę? Przecież nie działa i jeszcze przysparza sporo nerwów!!!!
TOTALNIE NIE POLECAM!!!!
~Andrzej / 2022-10-03 20:38
Ocena: 1.00 / 5
konsultant z agencji celnej Katarzyna Konowrocka jak dobrze pamiętam pomogła mi w niczym!!!!!
Zaletybrak
Wadykolsuntant ma w dupie klienta i narzuca swoja wole nie ma ochoty pomóc chociaż zgłaszałem problem przesyłka nr.1Z63Y1W90433331823
~Andrzej / 2023-01-24 14:15
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA, nawet nie ma co poisywać, bo szkoda czasu i nerwow.
~Andrzej / 2023-03-22 17:14
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakaś porażka a pan kurier to powinien gnój na polu widłami rozwalać a nie paczki wozić. Nie po to człowiek bierze wolne w pracy żeby spędzić cały dzień w oknie gapiąc się na przejeżdzające samochody. Kurier sam sobie zmienił termin dostawy. Nigdy więcej nie chce mieć nic wspólnego z tą firmą
WadyBrak zalet
~Andrzej K. / 2020-08-12 10:36
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy kłamią, że próbowali doręczyć, mimo że nawet monitoring nie zarejestrował żadnej osoby, próbójącej się zbliżyć do budynku w tym dniu.
~Andrzej Pol / 2020-11-10 21:07
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska (o ile w ogole mozna ich tak nazwac). Brak mozliwosci kontaktu z kurierem. Na stronie okienko doręczenia pokazane jako dany dzień 8:30-12:30. O godzinie 15 spróbowałem się skontaktować z firmą, bo paczka nie dotarła. Dostałem informację, że nie ma możliwości ontaktu z kurierem, ale przekażą informację do oddziału i ktoś sie ze mną skontaktuje - kontakt był, dostałem zapewnienie, że kurier będzie w dniu dzisiejszym przed godziną 19. Oczwiście paczka nie dotarła, kontaktu brak. Żałosne. Całkowicie odradzam UPS.
ZaletyJakie zalety - same wady
WadyBrak kontaktu z kurierem, kłamliwe informacje
~Andrzej z Gdańska / 2021-03-12 09:42
Ocena: 1.00 / 5
bardzo długie terminy odprawy celnej, paczka lotnicza wysłana 7.02.2021 z Szanghaju jeszcze nie doszła 12.03.2021, małostkowość i złośliwość pracowników Agencji Celnej UPS, próba wyłudzenia nienależnych opłat, błędy i niekompetencja w trakcie odprawy
Zaletyniestety brak
Wadybardzo długie terminy odprawy celnej, paczka lotnicza wysłana 7.02.2021 z Szanghaju jeszcze nie doszła 12.03.2021, małostkowość i złośliwość pracowników Agencji Celnej UPS, próba wyłudzenia nienależnych opłat, błędy i niekompetencja w trakcie odprawy
~Andy / 2019-09-10 13:20
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej.
Przez 2 dni z rzędu wiadomość o planowanym dostarczeniu przesyłki zaznaczam ze przez całe 2 dni byłam w domu, kuriera brak.
Po telefonie na infolinię dowiedziałam się że kurier u mnie był ale niestety nie miałam przy sobie gotówki. Następny telefon od kierownika który poinformował mnie że skontaktował się z kurierem który przyznał że nie było go pod tym adresem ponieważ miał inną paczkę do dostarczenia w innym miejscu.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu z kurirem
Lekceważenie klienta
~Andy / 2022-12-21 16:43
Ocena: 1.00 / 5
Firma tragedia paczka szła 5 dni ... I suma summarum kurier nawet nie podjął próby doręczenia pod adres... Odrazu poszła do punktu żebym chciał przesyłkę do punktu to bym zamówił inpostem....
~Andzia / 2022-05-10 18:24
Ocena: 1.00 / 5
Brak słów!Złodzieje nie firma.paczka z Uk szła 4tygodnie.Dzwoniac na infolinię spędziłam 5h i ciągle brak informacji nikt nic nie wie.3tyg paczka nie mogła wyjechać z Anglii rzekomo byla sprawdzana.po czym utknęła na granicy polskiej.dostalam maila ze zostały doliczone koszty transportu i dodatkowe opłaty w wysokości 670zl gdzie paczka była głównie z używanymi ubraniami i gondola do wozka warta 1000zl max.Nic nie mozna zrobic Pani mnie odsyla co chwile gdzies indziej.Żart po miesiącu gdy paczka dotarła do Pl jeszcze taka niespodzianka.w życiu nikomu nie polecam.omijajcie tą firmę jak najdalej.totalne dno.
ZaletyBrak
WadyCała firma łącznie z obsługą
~Andżelika / 2018-11-30 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska jaka istnieje, mam nadzieję że jak najszybciej zakonczy swoją działalność lub firmy przestaną korzystać z jej usług, takiej ignroacji i bezczelność nie spotka się w żadnej innek firmie kurierskiej więc nieiwem jakim cudem ta jeszcze funkcjonuje
ZaletyŻadnych!
WadyNajwiększa to że taka firma wogole istnieje!
~ane / 2018-08-02 17:25
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam korzystania z usług tej firmy. Sama miałam wątpliwą przyjemność przekonać się o jakości usług świadczonych przez UPS i ich podejściu do klienta.
Paczka za pobraniem wróciła nieodebrana do nadawcy gdyż Pan kurier paczki dostarcza tylko do godziny 12, w tym czasie tak jak większość ludzi w tym kraju jestem w pracy, a teleport nie został jeszcze wymyślony, więc paczki odebrać nie mogłam. To jest wręcz absurdalne aby oczekiwać od klientów, że będą cały dzień czekać na łaskawe dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską.
Kurier zasugerował przekierowanie przesyłki na adres miejsca pracy, ale nie po to zamawiam paczkę do domu żeby się z nią później "bujać" tramwajem do domu przez całe miasto.
Na koniec wspomnę jeszcze o totalnym braku kultury kuriera. Dowiedziałam się jedynie:" że paczka zostanie zwrócona do nadawcy jak jej nie chcę odebrać", " rozmowa ze mną to w sumie strata czasu, bo jest jak jest", " przesyłkę może jeszcze próbować doręczyć przez kolejne dwa dni, ale też tylko do godziny 12". Na koniec Pan się po prostu rozłączył w połowie mojej wypowiedzi.
Zaletybrak
Wady-brak możliwości odbioru przesyłki, usługi kurierskie świadczone do godziny 12 PM to chyba jakaś kpina,
-monitoring przesyłki i możliwość przekierowania pozostawiają wiele do życzenia,
-nieuprzejmi pracownicy,
-brak szacunku do klienta.
~Aneta / 2019-07-12 15:05
Ocena: 1.00 / 5
Karygodna obsługa klienta. Jest wiele firm na rynku zdecydowanie nie polecam rozpoczynac wspolpracy z ta firma.
Pracowalam z innymi frimamy i z nimi zostaje i wpsolpracuje dalej jest to jedyna firma z ktora niestety nie idalo nam sie porozumiec