Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4122 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2019-04-29 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    kompletne dno!!! w czwartek dostalem e-mail z informnacja ze w piatek bedzie paczka wzialem wolne, caly dzien czekalem paczki nie ma, zadzwonilem okazuje sie ze bedzie w poniedzialek, w poniedzialek dzwonie, a oni mowia ze bedzie moze we wtorek.Szkoda nerwów i pieniędzy na te firme sa nienormalni ostatni raz skorzystalem z ich uslug i wszystkim odradzam korzystanie z uslug UPS
    Zaletybrak zalet poza dobrze brzmiaca nazwa
    Wadycena, terminowoc, obsluga i reklamacje....
  • ~Andrzej / 2020-01-15 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się zalogować to strony i zmienić dane adresowe.
  • ~Andrzej / 2020-01-17 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo zapewnienia o dostarczeniu - brak przesyłki. Dziecko na prezent czekało cały dzień...
    W końcu informacja o dostawie w poniedziałek - (miało być w piątek) - bez podania przybliżonego czasu.
    Zdarzyło mi się takie coś - pierwszy raz. Ostrzegam przed tą "FIRMĄ'. Chyba najgorsza w Polsce.
    Nadawcy przesyłek powinni się mocno zastanowić, czy warto.




    WadyKłamcy.
  • ~Andrzej / 2021-03-06 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma UPS nie dostarczyła wysyłki,kurier nie zostawił w skrzynce pocztowej powiadomienia, mimo że zawsze ktoś był i jest pod adresem dostawy. Dział reklamacji zarządał faktury za wysyłkę od sprzedawcy z innego kraju a wiadomo ze ludzie wysyłając listy na poczcie nie biorą faktur. Dział reklamacji UPS unikat zwrotów kosztów stosując spychologie. Przedstawiłem im dowody zakupu z oplaconą wysyłką po prze ebay. Ale z uporem maniaka żądali faktury.
    UPS to totalne dno.
  • ~Andrzej / 2021-06-16 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Jak ta firma jeszcze funkcjonuje to ja nie wiem. Mam nadzieje że zbankrutuje, upadnie i na ich miejsce powstanie kolejna z lepszą obsługą. Jak pracuję na rano to paczkę dostarczają popołudniu i nie ma innej opcji by w innych godzinach dostarczyć a jak pracuję na rano to akurat w tym tyg dostarcza o 9 rano i nie ma opcji innej godziny ustawić. Zapomniałem wszystkim odradzać tej opcji wysyłki. Teraz będę o tym pamiętał. Zapomnieli o tym że zadowolony klient wróci i poleci innym a niezadowolony nie skorzysta już nigdy i będzie odradzał innym.
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~andrzej / 2021-06-25 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma i jej kurierzy to jakaś porażka. Kurier nie przyjechał w wyznaczonym czasie, po dwóch rodzinach po czasie dostaje maila z informacją, że przesyłka dostarczona z podpisem osoby w ogóle mi nie znanej, a ja paczki dalej nie widziałem na oczy. Na szczęście na infolinii powiadomili mnie, że paczka dostarczona jest do punktu odbioru - dobrze, że to było za robiem. Dziękuje łaskawemu kurierowi, że chociaż tam postarał się tą paczkę dostarczyć. Mam nadzieje, że premia wleci... Gorąco nie polecam UPS
    Wadykurierzy, infolinia, która po nieudanej próbie dodzwonienia się rezygnuje z ponownego kontaktu...
  • ~Andrzej / 2021-11-12 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna lipa ta firma UPS…Ten kurier ta bita pała niby 3 razy podjazd robił żeby doręczyć mi pakiet…i jakoś za każdym razem nie zastał nikogo w domu…zero kontaktu…wkurwiłem sie i pojechałem do Opola do firmy w Dups…i sam odebrałem pakiet z bazy…Wyjebalł bym w powietrze tą zjebaną firme…MASAKRA…unikajcie tych kurw!!!
  • ~Andrzej / 2022-02-21 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    wyznaczony drugi termin i paczka nie dociera, chyba zaje........
    Zaletybrak
    Wady2 razy dostarczali zawsze to samo
  • ~Andrzej / 2022-03-22 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma 5 monitów w sprawie nieodebranej przesyłki nic nie pomogło. Absolutnie nie polecam.
  • ~Andrzej / 2022-07-13 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma z UPS jest niesmacznym żartem. Dwa razy korzystałem z ich usług i dwa razy wykonanie usługi zgodnie z zaleceniem przekroczyło możliwości firmy. Pierwszy raz kiedy wysyłałem przesyłkę do syna, przesyłka dotarła do Olsztyna, zamiast Olsztyna Kujawskiego. Syn był na badaniach terenowych z Uczelni i zapomniał ładowarki do laptopa. Reklamacja została przyjęta i ładowarka wróciła do Łodzi, gdzie mieszkamy po 3 tygodniach. Aktualna sytuacja nieco inna. Zamówiłem środki opatrunkowe ze sklepu internetowego zaznaczając opcję, dostarczenia przesyłki przez kuriera pod mój adres domowy. Tymczasem dostaję maila że mogę ją odebrać w UPS ACCESS POINT. Zadzwoniłem na infolinię i Pani starała się mi wmówić, że kurier, trzykrotnie próbował dostarczyć przesyłkę, ale mnie nie zastał. Nie potrafiła mi wytłumaczyć w jaki sposób mogłem wyjść z domu (trzykrotnie) w 5 dobie po operacji wszczepienia endoprotezy, oraz zaproponowała, że przesyłka zostanie do mnie dostarczona w ciągu 7 dni roboczych. W żadnym z przypadków firma nie poczuła się obowiązana do jakiejkolwiek rekompensaty, choćby wysyłki gadżetu reklamowego w rodzaju smyczy lub długopisu, o przeprosinach nie wspominając. Odradzam korzystanie z usług firmy UPS wszystkim, którzy cenią swój czas i pieniądze.
    Zaletybrak
    Wady* niekompetentni kurierzy
    * bardzo słaba obsługa klienta
  • ~Andrzej / 2022-07-20 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero możliwości kontaktu z kurierem, czatbot nie działa.
  • ~Andrzej / 2022-08-12 07:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Od środy czekam na kuriera po odbiór paczki-sprawa pilna narzędzie potrzebne do pracy nie może dotrzeć do odbiorcy!!!!
    Niby w śledzeniu zgłoszenia jest, że przyjęto do realizacji ale jak kuriera nie było tak nie ma!!!
    Po co w ogóle mają taką usługę? Przecież nie działa i jeszcze przysparza sporo nerwów!!!!
    TOTALNIE NIE POLECAM!!!!
  • ~Andrzej / 2022-10-03 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    konsultant z agencji celnej Katarzyna Konowrocka jak dobrze pamiętam pomogła mi w niczym!!!!!
    Zaletybrak
    Wadykolsuntant ma w dupie klienta i narzuca swoja wole nie ma ochoty pomóc chociaż zgłaszałem problem przesyłka nr.1Z63Y1W90433331823
  • ~Andrzej / 2023-01-24 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA, nawet nie ma co poisywać, bo szkoda czasu i nerwow.
  • ~Andrzej / 2023-03-22 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś porażka a pan kurier to powinien gnój na polu widłami rozwalać a nie paczki wozić. Nie po to człowiek bierze wolne w pracy żeby spędzić cały dzień w oknie gapiąc się na przejeżdzające samochody. Kurier sam sobie zmienił termin dostawy. Nigdy więcej nie chce mieć nic wspólnego z tą firmą
    WadyBrak zalet
  • ~Andrzej K. / 2020-08-12 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy kłamią, że próbowali doręczyć, mimo że nawet monitoring nie zarejestrował żadnej osoby, próbójącej się zbliżyć do budynku w tym dniu.
  • ~Andrzej Pol / 2020-11-10 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska (o ile w ogole mozna ich tak nazwac). Brak mozliwosci kontaktu z kurierem. Na stronie okienko doręczenia pokazane jako dany dzień 8:30-12:30. O godzinie 15 spróbowałem się skontaktować z firmą, bo paczka nie dotarła. Dostałem informację, że nie ma możliwości ontaktu z kurierem, ale przekażą informację do oddziału i ktoś sie ze mną skontaktuje - kontakt był, dostałem zapewnienie, że kurier będzie w dniu dzisiejszym przed godziną 19. Oczwiście paczka nie dotarła, kontaktu brak. Żałosne. Całkowicie odradzam UPS.
    ZaletyJakie zalety - same wady
    WadyBrak kontaktu z kurierem, kłamliwe informacje
  • ~Andrzej z Gdańska / 2021-03-12 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    bardzo długie terminy odprawy celnej, paczka lotnicza wysłana 7.02.2021 z Szanghaju jeszcze nie doszła 12.03.2021, małostkowość i złośliwość pracowników Agencji Celnej UPS, próba wyłudzenia nienależnych opłat, błędy i niekompetencja w trakcie odprawy
    Zaletyniestety brak
    Wadybardzo długie terminy odprawy celnej, paczka lotnicza wysłana 7.02.2021 z Szanghaju jeszcze nie doszła 12.03.2021, małostkowość i złośliwość pracowników Agencji Celnej UPS, próba wyłudzenia nienależnych opłat, błędy i niekompetencja w trakcie odprawy
  • ~Andy / 2019-09-10 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej.
    Przez 2 dni z rzędu wiadomość o planowanym dostarczeniu przesyłki zaznaczam ze przez całe 2 dni byłam w domu, kuriera brak.
    Po telefonie na infolinię dowiedziałam się że kurier u mnie był ale niestety nie miałam przy sobie gotówki. Następny telefon od kierownika który poinformował mnie że skontaktował się z kurierem który przyznał że nie było go pod tym adresem ponieważ miał inną paczkę do dostarczenia w innym miejscu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurirem
    Lekceważenie klienta
  • ~Andy / 2022-12-21 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma tragedia paczka szła 5 dni ... I suma summarum kurier nawet nie podjął próby doręczenia pod adres... Odrazu poszła do punktu żebym chciał przesyłkę do punktu to bym zamówił inpostem....
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12640
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8060
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7695
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4122
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4113
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4503
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028