Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4145 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ala / 2021-03-27 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W tej firmie powinien już być prokurator i służby zabezpieczyć komputery. Podrabiają dokumenty. Infolinia to fikcja. Pracownicy siedza w domach i nic wam nie odpowiedzą na temat waszej przesyłki. Mają wyznaczony czas obsługi dla dzwoniących. Wszyscy słyszą urząd celny. Na pytanie o adres i kontakt odpowiedz nie wiem, lub Londyn . Ups ma przecież swoich pracowników do odprawy. Monitorowanie paczek jest fałszowane. Wysłałam paczkę prywatną, z prezentami dla małych dzieci. Czekają już 1.5 miesiąca w Anglii. Paczka prywatna idzie na odprawie celnej zbiorczej a oni na info podają czas 2 tygodnie. Nikt nie potrafi odpowiedzieć na pytanie gdzie jest paczka i kiedy dostarczą. Zasłaniają się Brexitem a sami na stronach podają, ze opóżnienie może wynieść 10 dni przy problemach z dokumentami. Zwolnili się z odpowiedzialności finansowej za dostarczenie paczki powołują się na covid. Straciłam pieniądze, czas i jeszcze człowieka denerwuje fakt, że oszust ma się dobrze i czuje się bezkarny. Stres, nerwy i bezsilność. Czujesz się tak jak ktoś by ci pluł w twarz.
    ZaletyBrak
    WadyPodrabianie dokumentów, infolinia to fikcja, praktycznie niema kontaktu z firmą,
  • ~ala / 2021-04-03 07:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wysłana do Anglii 15 lutego.3.04.2021 paczka nie dostarczona. Firma UPS przyjmowała paczki a wysyłki do Anglii ruszyły w tej firmie dopiero 10 marca. Planowana data dostawy 30.03 2021. W nocy przed tą datą zmieniono komunikat, że paczka w magazynie. 31.03.2021 monitoring - paczka w magazynie czeka na dalsze instrukcje. Od tego momentu żadnych nowych wpisów. Telefony na infolinie to farsa. Dwie pracownice podały inne informacje. Jedna, że paczka jest w sortowni, druga agencji celnej. Nikt w niczym nie pomoże . Nie wiadomo gdzie jest paczka . Warunki odzyskania jakiś pieniędzy za paczkę i czas stracony, nerwy , nie pokryje strat. Niekorzystne warunki umowy dla klienta. Korzystanie ze stron internetowych UPS wymusza podpisanie umowy, która ma zapisy na niekorzyść klienta . Możesz wysłać paczkę , ponieść stratę i UPS ściągnie jeszcze należności wynikające z umowy.
    Zaletynie ma
    WadyFałszowanie monitorowania paczki. Brak kontakt z firmą. Nic nie załatwisz. Podawanie fałszywych informacji na infolinii. Niekorzystne zapisy regulaminowe i umowy dla klienta. System wymusza akceptacje , przy logowaniu do róznych funkcji na stronie UPS.
  • ~Ala / 2021-04-04 04:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Trustpilot UK tam jest duzo poszkodowanych przez UPS. Strona 23 porady prawnika . Nie korzystać z aplikacji reklamacji UPS. niekorzystna dla poszkodowanych. Pisemnie powiadamiać i składać pozwy. Na tych stronach Trustpilota informacja o grupie na Fecbook odnośnie pozwu zbiorowego w UK. infolinia w Polsce każe dzwonić do Anglii a to pracownicy w Polsce obsługują infolinię dla Anglików.
    Zaletybrak
    WadyOszustwo
  • ~ala / 2021-04-20 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 65 dniach przesyłka z Polski doszła do adresata w Anglii. 3 tygodnie szarpania z UPS w Polsce i Anglii. Śledzenie nieczytelnych stron monitorowania Polskich i Angielskich. Strony niespójne, zawierają inne informacje. Monitorowanie fałszowane dlatego trzeba zapisywać strony by móc udowodnić swoje racje. Dopiero po napisaniu na helpups@ coś drgnęło/ pismo przed procesowe/. Torpedowanie swoimi odpowiedziami, aż do wyczerpania strony "bota.
    1 dzień przed dostawą status paczki zmieniał się 3 razy. Sprzeczne informacje. Biuro obsługi klienta też wprowadzało w błąd. Prośby o podanie daty i numeru kontaktowego do miejsca gdzie znajduje się paczka bez odpowiedzi. Kurier wiózł paczkę a informacja na stronie monitorowania , że paczka jest jeszcze w puncie wydania. Informacja była tak niejasna, że nie wiadomo czy kurier dostarczy paczkę, czy zostawią w punkcie odbioru.
    Zaletybrak
    WadyStrony monitorowania Polska, Angielska i UPS InfoNotice niespójne. Biuro obsługi klienta daje odpowiedzi niezgodne z stanem rzeczywistym przesyłki. Brak powiadomienia ,że kurier jedzie z paczką . Brak kontaktu z kurierem. Nie podają numerów do urzędu celnego, a cały czas twierdzą, że paczka tam jest. Monitorowanie ma wpisy opóznione o 5-6 godzin.
  • ~Ala / 2021-05-27 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Za każdym razem to samo - czekam w domu w godzinach doręczenia, kurier nie przyjeżdża, a ja dostaje maila "nie mogliśmy zostawić bez twojego podpisu, musisz odebrać w punkcie.. bla bla... Katastrofa.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~alan / 2019-11-27 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, kurier nawet nie zadzwoni o której będzie a ja mam chyba czekać od 8 do 18 w domu...
  • ~Alberto / 2021-06-11 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS - najgorsza firma z którą mi przyszło się kontaktować w spawie paczek. TNT, FEDEX, BBATS z kilkudziesięciu paczek i palet nigdy problemu nie wyło... A w tej firmie paczka stoi w UPS po 3 tygodnie i nie ma gdzie zadzwonić, złożyć reklamacji, infolinia nic nie może i nic nie wie... Tłumaczą że na lotnisku paka wisi na skarbówce celnej... osobiście dowiedziałem się że ona nie została jeszcze oclona, leży w magazynie 3 tygodnie...

    UPS nigdy więcej... to drugi raz taka sama historia że paka albo jest uszkodzona albo zaginęła i 1000$ w plecy...!!!

    NIE POLECAM, NIEODPOWIEDZIALNA FIRMA
    ZaletyZALETY ?? Brak bo zawsze w lokalnych jak i międzynarodowych jakieś cyrki
    Wadytylko WADY
  • ~alcarski / 2021-04-03 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka z UK nr 1Z7683V96830682043
    Przesyłka z UK, za którą zapłaciłem ok. 7100PLN, od 20.02. w Dobra Stryków. Codziennie info "import skan i Twoja paczka jest opóźniona wskutek zakłóceń związanych z Brexitem. Plany dostarczenia zostaną zmodyfikowane jak najszybciej". Jak najszybciej minęło już 41 dni leżakowania i brak reakcji. To jest granda. Przetrzymują moją własność.

    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet.
  • ~aldona / 2022-09-19 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej dziadoska firma. Kurier beznadziejny, nieogarniety,tępy.
  • ~Aleksa / 2022-09-06 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na rynku , niestety internetowy sklep Pandora jest tylko obsługiwany przez UPS .Przestaję tam cokolwiek zamawiać.
    ZaletyŻadnych same wady
    WadySAme
  • ~Aleksander / 2020-07-10 00:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem przesyłkę, miała dojść w 24 godziny, przez ponad 26 godzin oczekiwania nie doszła (chodzi o godziny funkcjonowania UPS) potem patrzę, że niby o 17:15 kurier był i nikogo nie zastał, tak się składa, że około od 16:50 do 18:00 siedziałem przed domem zbierając porzeczki, kurier był oszustem, może mi się uda gdzieś to zgłosić.
    WadyOszustwo
    Nie punktualność
    Wysoka cena za kłamstwo
  • ~Aleksander / 2021-05-06 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier to jest najwiekszy cham nawet ci paczki nie poda tylko położy na ziemi i do auta. A sam czas wysyłki to porażka ''Utworzono etykiete'' i w dupie czekasz tydzien na cos co potrzebujesz na teraz.
  • ~Aleksander / 2021-07-13 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed firmą UPS. Przez 2 miesiące szła przesyłka "EKSPRESOWA" do UK. Paczka totalnie rozwalona jakby nią rzucano setki razi, przejechano walcem itp
    Cały towar uległ zniszczeniu a firma nie chce nawet zwrócić za usługę która według niej została prawidłowo wykonana.
    OSTRZEGAM
    Zaletyzero zalet - totalne nieposzanowanie nie swojej własności.
    zero odpowiedzialności
    Wadyzero zalet - totalne nieposzanowanie nie swojej własności.
    zero odpowiedzialności
  • ~Aleksander z Bydgoszczy / 2021-02-18 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam w domu, na parterze otwarty punkt usługowy gdzie też można zostawić paczkę ( mój dom), a kurier zostawia awizo i zmusza mnie , osobę niepełnosprawną jeździć gdzieś i szukać przesyłki z ameryki. To granda, moja ocena to -1. Kto mi zapłaci za taksówkę i czas jeżdżenia po mieście , bo ponoć paczka jest o ponad kilometr ode mnie. To nie pierwszy raz że kurier UPS ma gdzieś odbiorcę i zamiast starać się doręczyć przesyłkę, to zostawia awizo. Taka firma powinna zbankrutować płacąc odszkodowania i zniknąć z rynku, gdyż wnerwia tylko odbiorców. To zwykłe chamstwo ze strony firmy, które należy tępić.
  • ~Aleksandra / 2019-12-11 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadziwiające standardy obsługi klienta jak na dzisiejsze czasy. Kurier nie kontaktuje się przed dostarczeniem przesyłki, po rzekomej próbie doręczenia, paczka została przekierowana do punktu odbioru. O tym też nie było żadnej informacji, można sobie tylko wejść na stronę i śledzić paczkę. Infolinia tragedia, pani powiedziała mi, że kurier dostarcza paczkę w godzinach 9-19.00, czyli trzeba siedzieć w domu przez 10h, żeby mieć szansę otrzymać przesyłkę.
    Nigdy więcej ni skorzystam z UPS i nie polecam! Jest teraz tyle opcji do wyboru i każda jest lepsza od kuriera UPS.
  • ~Aleksandra / 2019-12-19 23:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier rzekomo podjął próbę doręczenia przesyłki, a faktycznie skłamał, ponieważ o danej godzinie mój mąż był w domu, a nasz domofon jest sprawny. Przed rzekomą próbą doręczenia i po rzekomym niezastaniu nikogo w domu - zero kontaktu telefonicznego. Po 1,5 godziny od momentu rzekomej próby doręczenia - SMS z informacją, że paczka będzie do odbioru w sklepie spożywczym. Zmuszanie kobiety w ciąży bez samochodu do wędrowania zimą po mieście i dźwigania ciężarów po wzięciu pieniędzy za usługę jest zwyczajnie podłe. Ostatecznie po paczkę poszedł mój mąż z moim dowodem osobistym. Takie traktowanie i to tuż przed Bożym Narodzeniem? Sprawa nadaje się do Urzędu Ochrony Konsumenta.
    ZaletyŻadne
    WadyKłamstwo, brak szacunku, niezrealizowanie usługi
  • ~Aleksandra / 2020-02-24 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    jedna wielka tragedia!!!!
    - brak informacji o dostarczeniu paczki
    - brak możliwości kontaktu z kurierem
    - paczka nie dostarczona na czas do acces point
    - paczka przekazana do acces point o bardzo dużą odległość od miejsca zamieszkania gdzie w pobliżu (2 minuty pieszo) jest punkt
    Zaletybrak
    Wady- brak informacji o dostarczeniu paczki
    - brak możliwości kontaktu z kurierem
    - paczka nie dostarczona na czas do acces point
    - paczka przekazana do acces point o bardzo dużą odległość od miejsca zamieszkania gdzie w pobliżu (2 minuty pieszo) jest punkt
  • ~Aleksandra / 2021-07-20 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier cham, bezczelny i oszust, nigdy nie dowozi towaru zawsze komentarz że nikogo nie było w domu, nie dostaje się info o pozostawieniu przesyłki. Dno
  • ~Aleksandra / 2021-09-02 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Kurier miał być w godzinach 9.45-13.45 o 18 przyszedł mail, że termin dostawy został zmieniony na jutro. Jutro pewnie zmienią na poniedziałek. Najgorsza firma. DPD, InPost, nigdy czego takiego nie było
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Aleksandra / 2022-01-31 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam kartę sportową. Nie dotarła do mnie. Kurier ponoć zostawił w skrzynce. Kiedy zadzwoniłam poinformować, że nic takiego do mnie nie dotarła, dowiedziałam się, że nie mogę zgłosić szukania przesyłki, ponieważ nie ja zleciłam jej wysłanie.
    Nie można wysłać e-maila bez rejestracji.
    Zdecydowanie negatywnie oceniam działanie firmy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12730
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8128
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7752
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4145
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4817
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4581
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4030
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3115