Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4121 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~alan / 2019-11-27 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, kurier nawet nie zadzwoni o której będzie a ja mam chyba czekać od 8 do 18 w domu...
  • ~Alberto / 2021-06-11 23:25
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS - najgorsza firma z którą mi przyszło się kontaktować w spawie paczek. TNT, FEDEX, BBATS z kilkudziesięciu paczek i palet nigdy problemu nie wyło... A w tej firmie paczka stoi w UPS po 3 tygodnie i nie ma gdzie zadzwonić, złożyć reklamacji, infolinia nic nie może i nic nie wie... Tłumaczą że na lotnisku paka wisi na skarbówce celnej... osobiście dowiedziałem się że ona nie została jeszcze oclona, leży w magazynie 3 tygodnie...

    UPS nigdy więcej... to drugi raz taka sama historia że paka albo jest uszkodzona albo zaginęła i 1000$ w plecy...!!!

    NIE POLECAM, NIEODPOWIEDZIALNA FIRMA
    ZaletyZALETY ?? Brak bo zawsze w lokalnych jak i międzynarodowych jakieś cyrki
    Wadytylko WADY
  • ~alcarski / 2021-04-03 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka z UK nr 1Z7683V96830682043
    Przesyłka z UK, za którą zapłaciłem ok. 7100PLN, od 20.02. w Dobra Stryków. Codziennie info "import skan i Twoja paczka jest opóźniona wskutek zakłóceń związanych z Brexitem. Plany dostarczenia zostaną zmodyfikowane jak najszybciej". Jak najszybciej minęło już 41 dni leżakowania i brak reakcji. To jest granda. Przetrzymują moją własność.

    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet.
  • ~aldona / 2022-09-19 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej dziadoska firma. Kurier beznadziejny, nieogarniety,tępy.
  • ~Aleksa / 2022-09-06 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na rynku , niestety internetowy sklep Pandora jest tylko obsługiwany przez UPS .Przestaję tam cokolwiek zamawiać.
    ZaletyŻadnych same wady
    WadySAme
  • ~Aleksander / 2020-07-10 00:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem przesyłkę, miała dojść w 24 godziny, przez ponad 26 godzin oczekiwania nie doszła (chodzi o godziny funkcjonowania UPS) potem patrzę, że niby o 17:15 kurier był i nikogo nie zastał, tak się składa, że około od 16:50 do 18:00 siedziałem przed domem zbierając porzeczki, kurier był oszustem, może mi się uda gdzieś to zgłosić.
    WadyOszustwo
    Nie punktualność
    Wysoka cena za kłamstwo
  • ~Aleksander / 2021-05-06 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier to jest najwiekszy cham nawet ci paczki nie poda tylko położy na ziemi i do auta. A sam czas wysyłki to porażka ''Utworzono etykiete'' i w dupie czekasz tydzien na cos co potrzebujesz na teraz.
  • ~Aleksander / 2021-07-13 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed firmą UPS. Przez 2 miesiące szła przesyłka "EKSPRESOWA" do UK. Paczka totalnie rozwalona jakby nią rzucano setki razi, przejechano walcem itp
    Cały towar uległ zniszczeniu a firma nie chce nawet zwrócić za usługę która według niej została prawidłowo wykonana.
    OSTRZEGAM
    Zaletyzero zalet - totalne nieposzanowanie nie swojej własności.
    zero odpowiedzialności
    Wadyzero zalet - totalne nieposzanowanie nie swojej własności.
    zero odpowiedzialności
  • ~Aleksander z Bydgoszczy / 2021-02-18 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam w domu, na parterze otwarty punkt usługowy gdzie też można zostawić paczkę ( mój dom), a kurier zostawia awizo i zmusza mnie , osobę niepełnosprawną jeździć gdzieś i szukać przesyłki z ameryki. To granda, moja ocena to -1. Kto mi zapłaci za taksówkę i czas jeżdżenia po mieście , bo ponoć paczka jest o ponad kilometr ode mnie. To nie pierwszy raz że kurier UPS ma gdzieś odbiorcę i zamiast starać się doręczyć przesyłkę, to zostawia awizo. Taka firma powinna zbankrutować płacąc odszkodowania i zniknąć z rynku, gdyż wnerwia tylko odbiorców. To zwykłe chamstwo ze strony firmy, które należy tępić.
  • ~Aleksandra / 2019-12-11 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadziwiające standardy obsługi klienta jak na dzisiejsze czasy. Kurier nie kontaktuje się przed dostarczeniem przesyłki, po rzekomej próbie doręczenia, paczka została przekierowana do punktu odbioru. O tym też nie było żadnej informacji, można sobie tylko wejść na stronę i śledzić paczkę. Infolinia tragedia, pani powiedziała mi, że kurier dostarcza paczkę w godzinach 9-19.00, czyli trzeba siedzieć w domu przez 10h, żeby mieć szansę otrzymać przesyłkę.
    Nigdy więcej ni skorzystam z UPS i nie polecam! Jest teraz tyle opcji do wyboru i każda jest lepsza od kuriera UPS.
  • ~Aleksandra / 2019-12-19 23:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier rzekomo podjął próbę doręczenia przesyłki, a faktycznie skłamał, ponieważ o danej godzinie mój mąż był w domu, a nasz domofon jest sprawny. Przed rzekomą próbą doręczenia i po rzekomym niezastaniu nikogo w domu - zero kontaktu telefonicznego. Po 1,5 godziny od momentu rzekomej próby doręczenia - SMS z informacją, że paczka będzie do odbioru w sklepie spożywczym. Zmuszanie kobiety w ciąży bez samochodu do wędrowania zimą po mieście i dźwigania ciężarów po wzięciu pieniędzy za usługę jest zwyczajnie podłe. Ostatecznie po paczkę poszedł mój mąż z moim dowodem osobistym. Takie traktowanie i to tuż przed Bożym Narodzeniem? Sprawa nadaje się do Urzędu Ochrony Konsumenta.
    ZaletyŻadne
    WadyKłamstwo, brak szacunku, niezrealizowanie usługi
  • ~Aleksandra / 2020-02-24 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    jedna wielka tragedia!!!!
    - brak informacji o dostarczeniu paczki
    - brak możliwości kontaktu z kurierem
    - paczka nie dostarczona na czas do acces point
    - paczka przekazana do acces point o bardzo dużą odległość od miejsca zamieszkania gdzie w pobliżu (2 minuty pieszo) jest punkt
    Zaletybrak
    Wady- brak informacji o dostarczeniu paczki
    - brak możliwości kontaktu z kurierem
    - paczka nie dostarczona na czas do acces point
    - paczka przekazana do acces point o bardzo dużą odległość od miejsca zamieszkania gdzie w pobliżu (2 minuty pieszo) jest punkt
  • ~Aleksandra / 2021-07-20 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier cham, bezczelny i oszust, nigdy nie dowozi towaru zawsze komentarz że nikogo nie było w domu, nie dostaje się info o pozostawieniu przesyłki. Dno
  • ~Aleksandra / 2021-09-02 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Kurier miał być w godzinach 9.45-13.45 o 18 przyszedł mail, że termin dostawy został zmieniony na jutro. Jutro pewnie zmienią na poniedziałek. Najgorsza firma. DPD, InPost, nigdy czego takiego nie było
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Aleksandra / 2022-01-31 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam kartę sportową. Nie dotarła do mnie. Kurier ponoć zostawił w skrzynce. Kiedy zadzwoniłam poinformować, że nic takiego do mnie nie dotarła, dowiedziałam się, że nie mogę zgłosić szukania przesyłki, ponieważ nie ja zleciłam jej wysłanie.
    Nie można wysłać e-maila bez rejestracji.
    Zdecydowanie negatywnie oceniam działanie firmy.
  • ~Aleksandra / 2022-07-19 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak telefonu od kuriera w dniu doręczenia. Rzekomo nie było nikogo w domu, co jest kłamstwem. Paczka przekierowana do sklepu oddalonego spory kawałek. Brak profesjonalizmu.
  • ~Aleksandra / 2022-08-12 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam paczkę do domu, kurier nie raczył odebrać telefonu i skierował paczkę do magazynu. Teraz zamiast paczki do domu, jestem zmuszona śledzić swoją paczkę. Nie mam pojęcia czy do mnie dotrze.
    ZaletyŻadne
  • ~Aleksandra / 2022-08-18 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier kłamie i jest leniwy.
    Kolejny raz paczka trafia do punktu odbioru.
    Firma to kpina.
    ZaletyNic
    WadyTotalna porażka
  • ~Aleksandra / 2022-09-27 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety dałam się nabrać na usługi tej pseudo kurierskiej firmy na kuriera czekam 2 dni przesyłka niby odebrana mimo że nadal u mnie w domu ... zdecydowanie nie polecam i odradzam agorancja i lekceważenie klientów
  • ~Aleksandra / 2023-06-17 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, wodorosty i 5 metrów mułu. Totalna żenada. Kurier przychodzi kiedy chce, zupełnie nie w podanych widełkach godzinowych doręczenia. Żadnego kontaktu, że będzie wcześniej-później, oczekują od klienta warowania na paczkę przez cały dzień.
    Brak choćby informacji o numerze telefonu, żeby móc się z kurierem skontaktować i ustalić odbiór przesyłki.
    ZaletyCałkowity brak zalet.
    WadyWszystko. Począwszy od bezmyślnego kuriera, a skończywszy na aroganckim panu z infolinii.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12639
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8060
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7695
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4121
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4113
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4697
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4503
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028