ZaletyŻadnych
strona 53 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- nastepna »
-
~Ola / 2022-08-30 14:34
Zamawiasz paczke do siebie s i tak musisz latać gdzieś do punktów bo kurierowi nie chce się jeździć do klientów. Jednaj po coś jest wybór dostawy do domu a później jak głupi czekasz na paczke u nawet nie zostaniesz poinformowany o jej przybyciu. Gdyby nie to ze sprawdziłam śledzenie paczki po godzinach dostawy, która miała być w tym czasie u mnie to bym nawet nie wiedziała ze dostała -
-
~Edward / 2022-08-30 11:25
Wczoraj miała być dostarczona paczka. Kurier był na terenie osiedla, ale niestety pomylił (?) klatki wejściowe. Nie dotarł. Poinformował swoją Centralę że dzwonił domofonem pod wskazany adres, gdzie w oczekiwaniu na otwarcie drzwi grała melodyjka, ale nikt nie otworzył. Dzwoniliśmy w tym samym dniu na info. z zapytaniem dlaczego paczka nie została dostarczona. Pani po drugiej stronie poinformowała to co przekazał jej kurier. Wywiązała się nieprzyjemna dyskusja. Pani była przekonana o prawdziwości informacji otrzymanej od kuriera. I może by to przeszło gdyby nie fakt, że: na osiedlu - klatki wejściowej do której kurier miał rzekomo dzwonić, chcąc dostarczyć paczkę, melodyjki w oczekiwaniu na otwarcie drzwi nie ma (!) Dziś kurier trafił: z pretensjami, również w obronie Pani z centrali, że z doręczeniem paczki był w dniu wczorajszym, ale nie zastał nikogo. Na moje argumenty zdawał się nie reagować, ale w końcu zgłupiał, gdy go poinformowałem, co przekazał centrali w dniu wczorajszym: o niemożności dostarczenia paczki. Dotarło do niego, że zdradziła go melodyjka z dzwonka pod numer, który dzwonił, No bo niby skąd Pani do której zwracaliśmy się z reklamacją miała by wiedzieć w jakie systemy są zainstalowane dzwonki do drzwi. To jasne: tylko od Pana kuriera- wstyd i chyba żal. Sprawa dotyczy Krakowa osiedla znajdującego się przy ul. Radzikowskiego. Kraków nie życzy sobie takich Kurierów, zarozumiałych i do tego kłamców, chcących wybielić się za wszelką cenę. Centrala, również winna zdawać sobie sprawę, że klienta należy szanować, bo dzięki niemu macie pracę. Ale widać kultura to na dzień dzisiejszy w UPS to "towar" zagubiony. Z próby dodzwonienia się do Centrali UPS, niestety - nie mam technicznej możliwości. Dlatego pisałem. Pozdrawiam. ZaletyEmocje nie pozwalają doszukać się choćby namiastki dobrej strony usługi. Szkoda, że dzień poprzedni nie był dzisiejszym- byłoby miło i opinia o usłudze pozytywna.WadyBrak przyznania się do błędu. Kultura też gdzieś - umknęła? Ten Pan "kurier" nie powinien pracować w usługach. -
~Marian / 2022-08-29 22:25
Dno i 3 metry mułu. Pocztex przy Was, to bogowie kurierki. Życzę Wam jak najszybszego bankructwa ZaletyŻadnychWadyWszystko. Każdy etap podróży przesyłki. -
~ds crew / 2022-08-29 20:30
Je*bać ups, kurier przyjeżdża pod dom, i nagle zawraca zmieniając status przesyłki na błędny adres ZaletyżadneWadywszystko -
~k / 2022-08-27 17:49
Beznadzieja. Klientem może być jedynie Duch Święty, bo jedynie on wie, kiedy przesyłka jest do odbioru. Mamy XXI wiek, a UPS najwyraźniej zatrzymało się ponad dwie dekady wcześniej. Dno. -
~k / 2022-08-27 17:30
Beznadzieja. Klientem może być jedynie Duch Święty, bo jedynie on wie, kiedy przesyłka jest do odbioru. Mamy XXI wiek, a UPS najwyraźniej zatrzymało się ponad dwie dekady wcześniej. Dno. Wadyfirma nie potrzebuje klientów -
~Jan / 2022-08-26 16:20
Kompletny syf, zero kontaktu. Trzeba siedzieć cały dzień i czekać na pana kuriera bo nikt nie wie o co chodzi. Jak chcecie normalnych usług to w innej firmie. Tu strata czasu. ZaletyBrakWadyBeznadziejne uslugi -
~Jolanta / 2022-08-26 14:07
Najgorsza firma kurierska w Rybniku jaka istnieje na rynku . Kurierzy zostawiaja paczkę gdzie im wygodnie !!!!!!!! ZaletyBrakWadySamowolka kurierów -
-
~Piotr / 2022-08-25 17:29
Ilość gwiazdek adekwatna to braku jakiejkolwiek jakości usług! Dno Totalne! Nigdy nie zamawiajcie nic za pośrednictwem tej niby firmy! Oni nie chcą dostarczać Waszych paczek! Totalny zlew klienta. Zero kontaktu! A jak już po kilkudziesięciu minutach „gdzieś” się dodzwonisz to i tak nic konkretnego się nie dowiesz…. Siedź i czekaj na jaśnie zbawcę z Twoją paczką…. Tylko nie przeocz samochodu… bo na pewno nikt nie zadzwoni! Odradzam zdecydowanie , wszystko tylko nie to coś!!! ZaletyBrak zalet!WadySame wady! Zero powiadomień o przesyłce! Brak kontaktu kuriera z odbiorcą! Brak możliwości uzyskania kontaktu do kuriera! Brak możliwości sprawdzenia gdzie znajduje się przesyłka! -
~Szymon / 2022-08-25 16:39
UPS katastrofa. Dostarczanie paczek między 9:00-19:00 i w tyłku maja żaby chociaż powiadomić klienta. Nikt nie podjeżdża tylko w systemie wystawiają ze klienta nie ma. Infolinia kłamie ze dostarcza po czym nic się więcej nie dzieje. Pierwszy i ostatni raz zamówiony towar przez ta firmę.
Z takim podejściem to konkurencja ich szybko wypchnie.ZaletyBrak -
~Manger / 2022-08-25 15:25
Kurierowi nie chciało się podjechać pod podany adres i przywiózł paczkę pod inny budynek oddzielony o 2 ulice. Nie polecam serdecznie. ZaletyBrakWadyKurierowi nie chciało się podjechać pod podany adres. -
~... / 2022-08-24 16:07
Jestem w szoku, że firma funkcjonująca w taki sposób w ogóle istnieje i że są sprzedawcy, którzy z nią współpracują.
-
~Onufry / 2022-08-24 11:50
Ups Ostrołęka kurier nie dostarczył paczki do adresata, Brak powiadomienia o terminie dostarczanie, brak powiadomienia o pozostawieniu pzczki w punkcie, brak awiza, gdyby nie zzainteresowanie o tym gdzie jest paczka leżałaby w punkcie aż zlitowałby się właściciel lokalu i powiadomił o przesyłce. Ludzie!!! są sms-y, maile, telefony a w ostateczności awizo w skrzyne. . podejrzewam, że kurierom latwiej jest zostawić paczki w punkcie niż wozić do adresatów. Mają wyniki i wiekszy przerob. -
~Wojtek / 2022-08-23 21:40
Dostarczono mi uszkodzone dwie paczki, co stwierdziłem przy odbiorze. Kurier odmówił spisania protokołu na miejscu tłumacząc wewnętrznymi procedurami i polecił zgłosić reklamacje telefonicznie i umówić kolejnego kuriera na spisanie szkody :) zadzwoniłem na infolinię i potwierdzono mi tę wersję i przyjęto reklamację do rozpatrzenia i umówiono kuriera na kolejny dzień. Kurier do dzisiaj tj. 23.08 się nie zjawił (mimo wielu interwencji telefonicznych)… także tego :) -
~Marta / 2022-08-23 12:36
Nie polecam tej firmy kurierskiej Nie ma kontaktu do kuriera..paczkę można przekierować w momencie kiedy kurier podejmie próbę doręczenia..co jest kompletnym nieporozumieniem.Nie można zawczasu zmienić adresu dostawy a nie zawsze jest możliwosc zeby odebrac połączenie od kuriera..przynajmniej w moim wypadku ZaletyŻadneWadyJak wyżej -
~Nina / 2022-08-22 17:41
Nie polecam. Najgorsza firma kurierska. Ta sama paczka 2 razy odsyłana. Kurier odnotował,że nie zastał adresata a tymczasem nawet się do nas nie pofatygował. Obsługa klienta odpryskliwa i klamnie. ZaletyBrakWadySame wady -
-
~Majkelos / 2022-08-22 10:07
Caly dzien jestem w domu, po czym dostaje maila, ze paczka skierowana została do punktu UPS i ze mam sobie ja sam odebrac. Dramat, jesli ciezko Wam przyniesc paczke pod wskazany adres to zalecam zmiane branży lub zwolnienie kuriera. To byl moj ostatni raz z UPS. Dno!!!! ZaletyZadnych zalet -
~Ewelina / 2022-08-22 08:41
Nie rozumiem dlaczego firmy korzystają z tego kuriera. Zrezygnowałam z wielu zakupów przez wzgląd na dostawę wyłącznie poprzez ta firmę kurierską. Zero informacji na maila lub sms o terminie dostawy. Kurierzy dla sowje wygody zaznaczają że odbiorca niedostępny gdzie nie ma takiej możliwości -
~tomn83 / 2022-08-21 23:53
Nie polecam od maja do dziś nie są w stanie naprawić łączą. Przysyłają konserwatorów, którzy nic nie potrafią;) ( mistrz świata przy awarii łączą kazał mi dotykać kabla bo w ten sposób UWAGA resetuje przebicia. Problem nie rozwiązany do dziś ZaletyBrakWadyCały czas -
~Ewelina / 2022-08-20 14:36
Najgorszy kurirer. 5 dni dostaje maila ze przyjedzie, nie przyjeżdża. Nie ma gorszego kuriera w tym kraju. Już poczta polska jest lepsza. ZaletybrakWadysame
strona 53 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- nastepna »