strona 51 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »
-
~Agata Zagraba / 2021-01-26 10:17
Zapłaciłam za dostawę odbierałam sobie sama w punkcie.
Przesyłka miała być w godzinach od 10:45 do 13:45, 14:40 wyszłam z domu na 20 minut.. Kurier nie zadzwonił na numer telefon, nie poinformował o opóźnieniu ani o tym że jedzie ani o tym że jest a nikt mu nie odbiera domofonu.
Przesyłka trafiła do punktu 5 km od miejsca gdzie powinna trafić. Kontakt z firmą bardzo ciężki, nie da się dodzwonić, jedynie kto odbiera to sekretarka. Na meile również nie dostałam odpowiedzi a wysłałam ich 4.
Ogółem bardzo nie polecam, brak informacji, brak kontaktu z firmą i wyłudzanie pieniędzy. Najgorsza firma kurierska, pierwszy raz i ostatni zamawiałam u nich usługę. -
-
~AgataB / 2024-06-19 09:52
Dramatyczna "firma kurierska", nawet słów mi brakuje żeby opisać jakość ich "usług".
Przesyłka zagraniczna - paczka jest w kraju docelowym od 17.06 - w trakingu widzę datę dostarczenia do odbiorcy 24.06 (pierwotnie miało być 18.06). Tydzień leżakowania ...? Koszt wysyłki 2 kg paczki - 190 zł. Czas dostawy 18 dni (jak "dobrze" pójdzie). WSTYD!
Pan na czacie mnie olał!ZaletybrakWadyjak w opinii -
~Agatha / 2019-09-02 13:05
Nadawca zamówił usługę w godz. 9-19. Nie został poinformowany, że w rejonie adresata usługa jest realizowana tylko w godz. 9-11. Mimo prośby o kontakt przed dostarczeniem (popsuty domofon), kurier się nie skontaktował, zostawił awizo w skrzynce na listy, paczkę zostawił w punkcie odbioru.
Zapłaciłam za dostarczenie paczki do domu. Firma kurierska nie poinformowała ani mnie, ani nadawcy, że może paczkę dostarczyć tylko w godz. 9-11, kiedy nikogo z domowników nie ma teraz w domu. Nie jest rozwiązaniem pozostawienie u sąsiadów albo dowiezienie do biura, bo zapłaciłam za dostarczenie do domu, m.in.żeby nie dźwigać.
Usługa dno. Obsługa klienta- pani jak nierozgarnięta powtarza w kółko to samo nie słuchając klienta.
NIE POLECAM.ZaletyBrakWadyBrak informacji o godzinach pracy, niekompetentna obsługa klienta, nie realizowanie zamówionych usług zgodnie z ustaleniami. -
~Agencja Reklamowa / 2022-12-02 09:10
Najgorsza firma kurierska obok Fedexu. Unikać jak ognia. WadyBrak kontaktu z kurierem,
Brak możliwości zmiany dostawy i zostawienia paczki parcelshopie
Infolinia tragiczna - żadnych informacji nt paczki -
~agiara / 2018-11-30 13:42
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia... Czekam na paczkę od 4 dni. Próby doręczenia podobno były, co ciekawe nawet w innym mieście. Brak możliwości kontaktu z kurierem. Robia z ludzi głupków. UPS to jedna wielka ściema. Paczki nadal nie mam więc mam obawy co do jej stanu. -
~AGKŚ / 2019-05-23 16:50
Podjęto jedną próbę dostarczenia paczki bez żadnego kontaktu telefonicznego ze mną. Wadykurierzy, infolinia -
~Agn7 / 2022-03-03 13:22
Nigdy więcej. Rzekomo nie zastali mnie w domu (byłam cały czas, nie było ŻADNEJ próby kontaktu ze mną). Przekierowali paczkę do księgarni czynnej do 16:30, gdzie ja pracuję do 17. Brak możliwości kontaktu z kurierem i przekierowania paczki bez założenia konta. To tak beznadziejne, że już będę omijać UPS szerokim łukiem. ZaletyNie maWadyBrak próby dostarczenia pod adres pod którym cały czas byłam -
~agness / 2020-07-26 12:23
Na śledzeniu przesyłki ukazało się, iż paczka będzie doręczona w Poniedziałek, choć kurier zjawił się wcześniej, jak się później okazało. Wszystko by było w porządku, gdyby nie fakt, iż, gdy kurier, jeszcze nie byłam wtedy świadoma, iż to właśnie on, zjawił się pod drzwiami, zasłonił wizjer telefonem, a przy pytaniach ,,kto tam?'', ,,tak?'', nikt nie odpowiadał. Później słychać było szuranie i kolejne pukanie. Dalej nie widać było nikogo, nikt się również nie odzywał. Byłam w domu sama, dlatego ogarnęło mnie nie małe przerażenie. Na temat dostawy nie powiadomiono mnie w żaden sposób. Dopiero, gdy weszłam na śledzenie paczek i trochę poszukałam, bo nie było to od razu widoczne, okazało się, iż paczka już została przekierowana, a do mnie dotarło, że pod moimi drzwiami chował się właśnie kurier, któremu chyba mowę odebrało... Zdecydowanie nie polecam, a kurierzy powinni mieć na uwadze fakt, iż nikt rozsądny nie otworzy drzwi osobnikowi, który milczy i się chowa. -
-
~Agnieszka / 2018-11-30 20:40
okropna firma!!!paczka idzie do tygodnia!!! I nie wiedzą kiedy będzie....????
obsługa na infolinii nie ma w ogóle ochoty pomoc żeby rozwiązać szybko problem.
porównując firmie DPD zajęło.2 dni na dostarczenie paczki.A zamawiałam tego samego dnia obie przesyłki tylko z różnych sklepów.ZaletyBrak -
~Agnieszka / 2019-08-19 13:04
Nie polecam w 200%!!! Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem.Podjezda pod dom i odjeżdża nie dzwoniąc ani nie czekając ani sekundy.Masakra...... ZaletyBrak -
~Agnieszka / 2019-09-12 13:22
Człowiek czeka cały dzień na przesyłkę, rezygnując przy tym z własnych planów. W zamian otrzymuje awizo, bo kurierowi nie chciało się nawet zadzwonić domofonem. ZaletybrakWadyKurierzy -
~Agnieszka / 2020-02-11 08:01
Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek się spotkałam.Siedząc w domu dostałam dwa powiadomienia jednego smsa na telefon,drugie powiadomienie na maila,że kurier nie zastał mnie w domu.To już drugi raz tak się kurier zachował.Zatrudniają tam obiboków i kłamców. ZaletyBrak zalet w tej firmieWadyKłamstwo kuriera,że nikogo nie zastał domu.
Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem.
Brak powiadomienia o terminie doręczenia.
Brak złożenia skargi na kuriera,bo nie ma gdzie na stronie Ups można tylko złożyć reklamację tylko w przypadku zniszczenia lub zagubienia przesyłki.
-
~Agnieszka / 2020-02-12 17:44
Dramat!!!!!jak taka firmą może w ogóle istnieć w dzisiejszych czasach! zero kontaktu z kurierem, infolinia pożal się Boże(Pani rozmawiając ze mną coś akurat jadła)Jestem meeeega rozczarowana najbardziej tym, że zero przybliżonej informacji o której będzie kurier) na zasadzie czekaj cały dzień -
~Agnieszka / 2020-02-20 14:58
Najgorsza firma kurierska. Kurier nie przyjechał po paczkę umówionego dnia, nie odbierał telefonu, zero kontaktu. Przyjechał dnia następnego. Niestety większość rzeczy została uszkodzona,a niektóre nawet zaginęły. Nie polecam. WadyUszkodzenie i zaginięcie rzeczy zawartych w paczce i brak kontaktu z kurierem. -
~Agnieszka / 2020-03-27 18:51
Ta firma to jest curiosum. Kurier nie kontaktuje się z klientem, a gdy tego nie zastaje pod wskazanym adresem odsyła paczkę do nadawcy. Jako powód podaje odmowę przyjęcia.
Jak mniemam przyjął wyjaśnienie sąsiadki tłumaczącej, że jesteśmy w pracy za odmowę. Problem jest tylko taki, że to nie ona była adresatem paczki, więc ani nie miała jej przyjąć (za pobraniem), ani tym bardziej nie mogła za nas odmówić przyjęcia. Powinien podjąć próbę ponownego dostarczenia, a nie odsyłać.
SKANDAL!!!
Czy ktoś ma nad tym jakąś kontrolę? Czy ktoś sprawdził zasadność odesłania? To nie wymaga podpisu?
KTO CHCE Z TAKĄ FIRMĄ WSPÓŁPRACOWAĆ?
Nikt mnie nawet nie poinformował o tym bezprawnym odesłaniu. Sprawdziłam monitorowanie paczki i ze zdziwieniem ujrzałam powód: odmowa przyjęcia. Jestem zmuszona ponowić zamówienie i czekać na kolejną przesyłkę.
W dodatku nie mam możliwości wybrania innego firmy kurierskiej.
ZaletybrakWadymało miejsca, żeby wymienić -
~Agnieszka / 2021-04-20 14:22
Dzień dobry! Dziś zrewidowałam wszystkie swoje wcześniejsze nie zawsze pozytywne opinie o innych przewoźnikach. Straciłam połowę dnia w oczekiwaniu na kuriera ( otrzymałam przedział czasowy, bez możliwości skontaktowania się z nim). Po czym zniecierpliwiona dowiedziałam się na podstawie linku śledzenia, że przesyłka oczekuje na odbiór w punkcie (znacznie oddalonym, inna dzielnica Łodzi) , ponieważ nie zastano adresata. Zadzwoniłam do punktu odbioru, by odesłano zatem przesyłkę do nadawcy, kolejna strata czasu, automat, zadający standardowe pytania, dotyczące usług. Nie jestem w stanie skontaktować się z nikim, chociaż to ja opłaciłam usługę. DPD zawsze podaje nr. tel. kuriera i ponawia próby doręczenia , DHL daje nieskończone możliwości zarządzania przesyłką, odbioru w setkach punktów. Ostrzegam Państwa ( usługa była droższa niż inne i błędnie założyłam, że firma jest niezawodna). Żenada. ZaletyZalet brakWadyBrak kontaktu z kimkolwiek z firmy. Po kilku godzinach oczekiwania w domu dowiaduję się, że moja przesyłka jest w jakimś sklepie zielarskim w innej dzielnicy Łodzi. -
-
~Agnieszka / 2021-11-04 19:55
We wtorek dostałam maila, że przesyłka będzie u mnie w środę. Dziś czwartek, a przesyłki jak nie było tak nie ma. Na maile też nie odpisują. ZaletyBrakWadyOpóźnienia, ignorowanie klientów -
~Agnieszka / 2021-11-18 17:27
Nigdy nie wysyłajcie nic ups, nie wywiązują się z terminu dostawy, a potem twierdzą że nie gwarantują terminów i reklamacje z automatu rozpatrują negatywnie ZaletyŻadnych zaletWadyNieterminowa dostawa, ignorowanie argumentów w reklamacji -
~Agnieszka / 2021-12-01 15:34
Fatalna firma, fatalna obsługa klienta. Będę wybierała, jeśli to tylko będzie możliwe, innych dostawców i uczulała korzystających (sklepy internetowe, które często są otwarte na takie sugestie), na zmianę firmy kurierskiej.
Oczekiwałam na przesyłkę z zagranicy. Wg informacji na stronie śledzenia, miała dotrzeć 2 grudnia 2021, pod mój adres domowy (taką usługę opłaciłam). Sprawdziłam dzisiaj (1 grudnia), czy coś się nie zmieniło. Okazuje się, że przesyłka została dostarczona w dniu wczorajszym, do odległego o kilka kilometrów sklepu. A ja nie zostałam o tym w jakikolwiek sposób powiadomiona.
Skarżąc się na miejscu na sytuację, dowiedziałam się od obsługi, że została zasypana przesyłkami i nie jestem jedyną, która zgłasza ten problem.
Zadzwoniłam do UPS. Konsultantka, nie słuchając mnie i mówiąc praktycznie bez przerwy równocześnie ze mną, stwierdziła, że powinnam w rozmowie (!) ze sklepem internetowym, przy składaniu zamówienia, uściślać, że chcę dostawę do domu, bo w przeciwnym razie oni mają prawo dostarczać do Pick-upów.
Pomijam, że w pewnym momencie kazała mi poczekać, puściła muzykę i zostałam przełączona do działu nadawania przesyłek. Samo to co powiedziała, jest zwykłą grandą, krętactwem i oszustwem. Przecież zaznaczając w trakcie składania zamówienia punkt "UPS - na adres" (taki a taki), zawieram z nimi bardzo konkretną umowę na bardzo konkretną usługę. Tu nie ma miejsca na interpretacje, które oni, jednostronnie uprawiają.
Bardzo odradzam i zrobię to wszystkimi możliwymi kanałami, ponieważ z tą samą sytuacją mam do czynienia po raz drugi w ciągu kilku miesięcy. -
~Agnieszka / 2022-02-04 09:56
Nie doręczaja paczek . Brak jakiejkolwiek informacji o dniu dostawy . Kurier złodziej . Dziękuję ZaletyBrakWadyZa dużo by pisać
strona 51 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »