Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4156 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agata / 2023-10-18 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska.
    Kurier nie dostarcza przesyłki pod adres /mimo wiadomości po czasie że jest dostarczona/tylko musi się odebrać na Rybackiej.Tak miałam wczoraj ,chociaż cały czas byłam pod adresem .
    Dwa tygodnie wcześniej, po otrzymaniu telefonicznej wiadomości od pani z punktu na Rybackiej odebrałam paczkę
    Dostarczoną mi rzekomo w listopadzie tamtego roku
    Brawo dla tej firmy za szybkość
    WadyZero kontaktu z kurierem,bezcelowe oczekiwanie na przesyłkę,która i tak później trzeba odebrać w punkcie
  • ~agata aaaaa / 2021-08-17 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, paczka została uszkodzona / produkt zaginą a mi od 2 dni nikt o tym nie poinformował. Sama musiałam pisać na facebook, bo telefonicznie albo mailowo nie do się z nimi skontaktować. Dopiero P. Ewa z facebook UPS Poland ruszyła sprawę i z wielkim zdziwieniem dzwoni do mnie Pan i informuje że ma złą wiadomość - kurier nie zabrał paczki bo jest uszkodzona i pusta hahaha a skąd ja miałam wiedzieć o tym czekam na dostawę a tu nic zero informacji to jakaś kpina i żenada. Złodzieje zawartości paczek !!!!! A ja teraz nie wiadomo ile będę czekać na zwrot kasy bo powiadomiłam o tym sklep i Pani z obsługi powiedziała że paczka musi z powrotem do nich dodrzeć. Kpina nigdy więcej nie zamówię paczki opłaconej !!!!! Bo gdyby było pobranie to żaden by się nie połakomił i nie ukradł by zawartości mojej paczki !!!!! Nie polecam !!!!
    Zaletyzero zalet
    Wady- uszkodzenie przesyłki
    - zaginięcie zawartości paczki
    - zero informacji
  • ~Agata Alicja / 2019-05-02 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem. Przesylka oddana do sklpu znajdujacego sie dwa osiedla dalej mimo zamowienia pod adres dla osoby niepelnosprawnej-niemobilnej. Trzeba bylo oplacic odbior paczki z punktu oraz dostarczenie do adresata. Taki brak szacunku wobec klienta i osoby niepelnosprawnej jest naprawde karygodny. NIEPOLECAM!
    WadyBRAK KONTAKTU, PRZESYLKI NIE DOSTARCZANE POD ADRES
  • ~Agata Zagraba / 2021-01-26 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłam za dostawę odbierałam sobie sama w punkcie.
    Przesyłka miała być w godzinach od 10:45 do 13:45, 14:40 wyszłam z domu na 20 minut.. Kurier nie zadzwonił na numer telefon, nie poinformował o opóźnieniu ani o tym że jedzie ani o tym że jest a nikt mu nie odbiera domofonu.
    Przesyłka trafiła do punktu 5 km od miejsca gdzie powinna trafić. Kontakt z firmą bardzo ciężki, nie da się dodzwonić, jedynie kto odbiera to sekretarka. Na meile również nie dostałam odpowiedzi a wysłałam ich 4.
    Ogółem bardzo nie polecam, brak informacji, brak kontaktu z firmą i wyłudzanie pieniędzy. Najgorsza firma kurierska, pierwszy raz i ostatni zamawiałam u nich usługę.
  • ~AgataB / 2024-06-19 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramatyczna "firma kurierska", nawet słów mi brakuje żeby opisać jakość ich "usług".
    Przesyłka zagraniczna - paczka jest w kraju docelowym od 17.06 - w trakingu widzę datę dostarczenia do odbiorcy 24.06 (pierwotnie miało być 18.06). Tydzień leżakowania ...? Koszt wysyłki 2 kg paczki - 190 zł. Czas dostawy 18 dni (jak "dobrze" pójdzie). WSTYD!
    Pan na czacie mnie olał!
    Zaletybrak
    Wadyjak w opinii
  • ~Agatha / 2019-09-02 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nadawca zamówił usługę w godz. 9-19. Nie został poinformowany, że w rejonie adresata usługa jest realizowana tylko w godz. 9-11. Mimo prośby o kontakt przed dostarczeniem (popsuty domofon), kurier się nie skontaktował, zostawił awizo w skrzynce na listy, paczkę zostawił w punkcie odbioru.
    Zapłaciłam za dostarczenie paczki do domu. Firma kurierska nie poinformowała ani mnie, ani nadawcy, że może paczkę dostarczyć tylko w godz. 9-11, kiedy nikogo z domowników nie ma teraz w domu. Nie jest rozwiązaniem pozostawienie u sąsiadów albo dowiezienie do biura, bo zapłaciłam za dostarczenie do domu, m.in.żeby nie dźwigać.
    Usługa dno. Obsługa klienta- pani jak nierozgarnięta powtarza w kółko to samo nie słuchając klienta.
    NIE POLECAM.
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji o godzinach pracy, niekompetentna obsługa klienta, nie realizowanie zamówionych usług zgodnie z ustaleniami.
  • ~Agencja Reklamowa / 2022-12-02 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska obok Fedexu. Unikać jak ognia.
    WadyBrak kontaktu z kurierem,
    Brak możliwości zmiany dostawy i zostawienia paczki parcelshopie
    Infolinia tragiczna - żadnych informacji nt paczki
  • ~agiara / 2018-11-30 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia... Czekam na paczkę od 4 dni. Próby doręczenia podobno były, co ciekawe nawet w innym mieście. Brak możliwości kontaktu z kurierem. Robia z ludzi głupków. UPS to jedna wielka ściema. Paczki nadal nie mam więc mam obawy co do jej stanu.
  • ~AGKŚ / 2019-05-23 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Podjęto jedną próbę dostarczenia paczki bez żadnego kontaktu telefonicznego ze mną.
    Wadykurierzy, infolinia
  • ~Agn7 / 2022-03-03 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej. Rzekomo nie zastali mnie w domu (byłam cały czas, nie było ŻADNEJ próby kontaktu ze mną). Przekierowali paczkę do księgarni czynnej do 16:30, gdzie ja pracuję do 17. Brak możliwości kontaktu z kurierem i przekierowania paczki bez założenia konta. To tak beznadziejne, że już będę omijać UPS szerokim łukiem.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak próby dostarczenia pod adres pod którym cały czas byłam
  • ~agness / 2020-07-26 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Na śledzeniu przesyłki ukazało się, iż paczka będzie doręczona w Poniedziałek, choć kurier zjawił się wcześniej, jak się później okazało. Wszystko by było w porządku, gdyby nie fakt, iż, gdy kurier, jeszcze nie byłam wtedy świadoma, iż to właśnie on, zjawił się pod drzwiami, zasłonił wizjer telefonem, a przy pytaniach ,,kto tam?'', ,,tak?'', nikt nie odpowiadał. Później słychać było szuranie i kolejne pukanie. Dalej nie widać było nikogo, nikt się również nie odzywał. Byłam w domu sama, dlatego ogarnęło mnie nie małe przerażenie. Na temat dostawy nie powiadomiono mnie w żaden sposób. Dopiero, gdy weszłam na śledzenie paczek i trochę poszukałam, bo nie było to od razu widoczne, okazało się, iż paczka już została przekierowana, a do mnie dotarło, że pod moimi drzwiami chował się właśnie kurier, któremu chyba mowę odebrało... Zdecydowanie nie polecam, a kurierzy powinni mieć na uwadze fakt, iż nikt rozsądny nie otworzy drzwi osobnikowi, który milczy i się chowa.
  • ~Agnieszka / 2018-11-30 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    okropna firma!!!paczka idzie do tygodnia!!! I nie wiedzą kiedy będzie....????
    obsługa na infolinii nie ma w ogóle ochoty pomoc żeby rozwiązać szybko problem.
    porównując firmie DPD zajęło.2 dni na dostarczenie paczki.A zamawiałam tego samego dnia obie przesyłki tylko z różnych sklepów.
    ZaletyBrak
  • ~Agnieszka / 2019-08-19 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam w 200%!!! Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem.Podjezda pod dom i odjeżdża nie dzwoniąc ani nie czekając ani sekundy.Masakra......
    ZaletyBrak
  • ~Agnieszka / 2019-09-12 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Człowiek czeka cały dzień na przesyłkę, rezygnując przy tym z własnych planów. W zamian otrzymuje awizo, bo kurierowi nie chciało się nawet zadzwonić domofonem.
    Zaletybrak
    WadyKurierzy
  • ~Agnieszka / 2020-02-11 08:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek się spotkałam.Siedząc w domu dostałam dwa powiadomienia jednego smsa na telefon,drugie powiadomienie na maila,że kurier nie zastał mnie w domu.To już drugi raz tak się kurier zachował.Zatrudniają tam obiboków i kłamców.
    ZaletyBrak zalet w tej firmie
    WadyKłamstwo kuriera,że nikogo nie zastał domu.
    Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem.
    Brak powiadomienia o terminie doręczenia.
    Brak złożenia skargi na kuriera,bo nie ma gdzie na stronie Ups można tylko złożyć reklamację tylko w przypadku zniszczenia lub zagubienia przesyłki.

  • ~Agnieszka / 2020-02-12 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!!!!!jak taka firmą może w ogóle istnieć w dzisiejszych czasach! zero kontaktu z kurierem, infolinia pożal się Boże(Pani rozmawiając ze mną coś akurat jadła)Jestem meeeega rozczarowana najbardziej tym, że zero przybliżonej informacji o której będzie kurier) na zasadzie czekaj cały dzień
  • ~Agnieszka / 2020-02-20 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Kurier nie przyjechał po paczkę umówionego dnia, nie odbierał telefonu, zero kontaktu. Przyjechał dnia następnego. Niestety większość rzeczy została uszkodzona,a niektóre nawet zaginęły. Nie polecam.
    WadyUszkodzenie i zaginięcie rzeczy zawartych w paczce i brak kontaktu z kurierem.
  • ~Agnieszka / 2020-03-27 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jest curiosum. Kurier nie kontaktuje się z klientem, a gdy tego nie zastaje pod wskazanym adresem odsyła paczkę do nadawcy. Jako powód podaje odmowę przyjęcia.
    Jak mniemam przyjął wyjaśnienie sąsiadki tłumaczącej, że jesteśmy w pracy za odmowę. Problem jest tylko taki, że to nie ona była adresatem paczki, więc ani nie miała jej przyjąć (za pobraniem), ani tym bardziej nie mogła za nas odmówić przyjęcia. Powinien podjąć próbę ponownego dostarczenia, a nie odsyłać.

    SKANDAL!!!

    Czy ktoś ma nad tym jakąś kontrolę? Czy ktoś sprawdził zasadność odesłania? To nie wymaga podpisu?

    KTO CHCE Z TAKĄ FIRMĄ WSPÓŁPRACOWAĆ?


    Nikt mnie nawet nie poinformował o tym bezprawnym odesłaniu. Sprawdziłam monitorowanie paczki i ze zdziwieniem ujrzałam powód: odmowa przyjęcia. Jestem zmuszona ponowić zamówienie i czekać na kolejną przesyłkę.
    W dodatku nie mam możliwości wybrania innego firmy kurierskiej.


    Zaletybrak
    Wadymało miejsca, żeby wymienić
  • ~Agnieszka / 2021-04-20 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry! Dziś zrewidowałam wszystkie swoje wcześniejsze nie zawsze pozytywne opinie o innych przewoźnikach. Straciłam połowę dnia w oczekiwaniu na kuriera ( otrzymałam przedział czasowy, bez możliwości skontaktowania się z nim). Po czym zniecierpliwiona dowiedziałam się na podstawie linku śledzenia, że przesyłka oczekuje na odbiór w punkcie (znacznie oddalonym, inna dzielnica Łodzi) , ponieważ nie zastano adresata. Zadzwoniłam do punktu odbioru, by odesłano zatem przesyłkę do nadawcy, kolejna strata czasu, automat, zadający standardowe pytania, dotyczące usług. Nie jestem w stanie skontaktować się z nikim, chociaż to ja opłaciłam usługę. DPD zawsze podaje nr. tel. kuriera i ponawia próby doręczenia , DHL daje nieskończone możliwości zarządzania przesyłką, odbioru w setkach punktów. Ostrzegam Państwa ( usługa była droższa niż inne i błędnie założyłam, że firma jest niezawodna). Żenada.
    ZaletyZalet brak
    WadyBrak kontaktu z kimkolwiek z firmy. Po kilku godzinach oczekiwania w domu dowiaduję się, że moja przesyłka jest w jakimś sklepie zielarskim w innej dzielnicy Łodzi.
  • ~Agnieszka / 2021-11-04 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    We wtorek dostałam maila, że przesyłka będzie u mnie w środę. Dziś czwartek, a przesyłki jak nie było tak nie ma. Na maile też nie odpisują.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia, ignorowanie klientów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12795
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8219
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171