Wadykurierzy, infolinia
strona 51 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »
-
~AGKŚ / 2019-05-23 16:50
Podjęto jedną próbę dostarczenia paczki bez żadnego kontaktu telefonicznego ze mną. -
-
~Agn7 / 2022-03-03 13:22
Nigdy więcej. Rzekomo nie zastali mnie w domu (byłam cały czas, nie było ŻADNEJ próby kontaktu ze mną). Przekierowali paczkę do księgarni czynnej do 16:30, gdzie ja pracuję do 17. Brak możliwości kontaktu z kurierem i przekierowania paczki bez założenia konta. To tak beznadziejne, że już będę omijać UPS szerokim łukiem. ZaletyNie maWadyBrak próby dostarczenia pod adres pod którym cały czas byłam -
~agness / 2020-07-26 12:23
Na śledzeniu przesyłki ukazało się, iż paczka będzie doręczona w Poniedziałek, choć kurier zjawił się wcześniej, jak się później okazało. Wszystko by było w porządku, gdyby nie fakt, iż, gdy kurier, jeszcze nie byłam wtedy świadoma, iż to właśnie on, zjawił się pod drzwiami, zasłonił wizjer telefonem, a przy pytaniach ,,kto tam?'', ,,tak?'', nikt nie odpowiadał. Później słychać było szuranie i kolejne pukanie. Dalej nie widać było nikogo, nikt się również nie odzywał. Byłam w domu sama, dlatego ogarnęło mnie nie małe przerażenie. Na temat dostawy nie powiadomiono mnie w żaden sposób. Dopiero, gdy weszłam na śledzenie paczek i trochę poszukałam, bo nie było to od razu widoczne, okazało się, iż paczka już została przekierowana, a do mnie dotarło, że pod moimi drzwiami chował się właśnie kurier, któremu chyba mowę odebrało... Zdecydowanie nie polecam, a kurierzy powinni mieć na uwadze fakt, iż nikt rozsądny nie otworzy drzwi osobnikowi, który milczy i się chowa. -
~Agnieszka / 2018-11-30 20:40
okropna firma!!!paczka idzie do tygodnia!!! I nie wiedzą kiedy będzie....????
obsługa na infolinii nie ma w ogóle ochoty pomoc żeby rozwiązać szybko problem.
porównując firmie DPD zajęło.2 dni na dostarczenie paczki.A zamawiałam tego samego dnia obie przesyłki tylko z różnych sklepów.ZaletyBrak -
~Agnieszka / 2019-08-19 13:04
Nie polecam w 200%!!! Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem.Podjezda pod dom i odjeżdża nie dzwoniąc ani nie czekając ani sekundy.Masakra...... ZaletyBrak -
~Agnieszka / 2019-09-12 13:22
Człowiek czeka cały dzień na przesyłkę, rezygnując przy tym z własnych planów. W zamian otrzymuje awizo, bo kurierowi nie chciało się nawet zadzwonić domofonem. ZaletybrakWadyKurierzy -
~Agnieszka / 2020-02-11 08:01
Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek się spotkałam.Siedząc w domu dostałam dwa powiadomienia jednego smsa na telefon,drugie powiadomienie na maila,że kurier nie zastał mnie w domu.To już drugi raz tak się kurier zachował.Zatrudniają tam obiboków i kłamców. ZaletyBrak zalet w tej firmieWadyKłamstwo kuriera,że nikogo nie zastał domu.
Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem.
Brak powiadomienia o terminie doręczenia.
Brak złożenia skargi na kuriera,bo nie ma gdzie na stronie Ups można tylko złożyć reklamację tylko w przypadku zniszczenia lub zagubienia przesyłki.
-
~Agnieszka / 2020-02-12 17:44
Dramat!!!!!jak taka firmą może w ogóle istnieć w dzisiejszych czasach! zero kontaktu z kurierem, infolinia pożal się Boże(Pani rozmawiając ze mną coś akurat jadła)Jestem meeeega rozczarowana najbardziej tym, że zero przybliżonej informacji o której będzie kurier) na zasadzie czekaj cały dzień -
-
~Agnieszka / 2020-02-20 14:58
Najgorsza firma kurierska. Kurier nie przyjechał po paczkę umówionego dnia, nie odbierał telefonu, zero kontaktu. Przyjechał dnia następnego. Niestety większość rzeczy została uszkodzona,a niektóre nawet zaginęły. Nie polecam. WadyUszkodzenie i zaginięcie rzeczy zawartych w paczce i brak kontaktu z kurierem. -
~Agnieszka / 2020-03-27 18:51
Ta firma to jest curiosum. Kurier nie kontaktuje się z klientem, a gdy tego nie zastaje pod wskazanym adresem odsyła paczkę do nadawcy. Jako powód podaje odmowę przyjęcia.
Jak mniemam przyjął wyjaśnienie sąsiadki tłumaczącej, że jesteśmy w pracy za odmowę. Problem jest tylko taki, że to nie ona była adresatem paczki, więc ani nie miała jej przyjąć (za pobraniem), ani tym bardziej nie mogła za nas odmówić przyjęcia. Powinien podjąć próbę ponownego dostarczenia, a nie odsyłać.
SKANDAL!!!
Czy ktoś ma nad tym jakąś kontrolę? Czy ktoś sprawdził zasadność odesłania? To nie wymaga podpisu?
KTO CHCE Z TAKĄ FIRMĄ WSPÓŁPRACOWAĆ?
Nikt mnie nawet nie poinformował o tym bezprawnym odesłaniu. Sprawdziłam monitorowanie paczki i ze zdziwieniem ujrzałam powód: odmowa przyjęcia. Jestem zmuszona ponowić zamówienie i czekać na kolejną przesyłkę.
W dodatku nie mam możliwości wybrania innego firmy kurierskiej.
ZaletybrakWadymało miejsca, żeby wymienić -
~Agnieszka / 2021-04-20 14:22
Dzień dobry! Dziś zrewidowałam wszystkie swoje wcześniejsze nie zawsze pozytywne opinie o innych przewoźnikach. Straciłam połowę dnia w oczekiwaniu na kuriera ( otrzymałam przedział czasowy, bez możliwości skontaktowania się z nim). Po czym zniecierpliwiona dowiedziałam się na podstawie linku śledzenia, że przesyłka oczekuje na odbiór w punkcie (znacznie oddalonym, inna dzielnica Łodzi) , ponieważ nie zastano adresata. Zadzwoniłam do punktu odbioru, by odesłano zatem przesyłkę do nadawcy, kolejna strata czasu, automat, zadający standardowe pytania, dotyczące usług. Nie jestem w stanie skontaktować się z nikim, chociaż to ja opłaciłam usługę. DPD zawsze podaje nr. tel. kuriera i ponawia próby doręczenia , DHL daje nieskończone możliwości zarządzania przesyłką, odbioru w setkach punktów. Ostrzegam Państwa ( usługa była droższa niż inne i błędnie założyłam, że firma jest niezawodna). Żenada. ZaletyZalet brakWadyBrak kontaktu z kimkolwiek z firmy. Po kilku godzinach oczekiwania w domu dowiaduję się, że moja przesyłka jest w jakimś sklepie zielarskim w innej dzielnicy Łodzi. -
~Agnieszka / 2021-11-04 19:55
We wtorek dostałam maila, że przesyłka będzie u mnie w środę. Dziś czwartek, a przesyłki jak nie było tak nie ma. Na maile też nie odpisują. ZaletyBrakWadyOpóźnienia, ignorowanie klientów -
~Agnieszka / 2021-11-18 17:27
Nigdy nie wysyłajcie nic ups, nie wywiązują się z terminu dostawy, a potem twierdzą że nie gwarantują terminów i reklamacje z automatu rozpatrują negatywnie ZaletyŻadnych zaletWadyNieterminowa dostawa, ignorowanie argumentów w reklamacji -
~Agnieszka / 2021-12-01 15:34
Fatalna firma, fatalna obsługa klienta. Będę wybierała, jeśli to tylko będzie możliwe, innych dostawców i uczulała korzystających (sklepy internetowe, które często są otwarte na takie sugestie), na zmianę firmy kurierskiej.
Oczekiwałam na przesyłkę z zagranicy. Wg informacji na stronie śledzenia, miała dotrzeć 2 grudnia 2021, pod mój adres domowy (taką usługę opłaciłam). Sprawdziłam dzisiaj (1 grudnia), czy coś się nie zmieniło. Okazuje się, że przesyłka została dostarczona w dniu wczorajszym, do odległego o kilka kilometrów sklepu. A ja nie zostałam o tym w jakikolwiek sposób powiadomiona.
Skarżąc się na miejscu na sytuację, dowiedziałam się od obsługi, że została zasypana przesyłkami i nie jestem jedyną, która zgłasza ten problem.
Zadzwoniłam do UPS. Konsultantka, nie słuchając mnie i mówiąc praktycznie bez przerwy równocześnie ze mną, stwierdziła, że powinnam w rozmowie (!) ze sklepem internetowym, przy składaniu zamówienia, uściślać, że chcę dostawę do domu, bo w przeciwnym razie oni mają prawo dostarczać do Pick-upów.
Pomijam, że w pewnym momencie kazała mi poczekać, puściła muzykę i zostałam przełączona do działu nadawania przesyłek. Samo to co powiedziała, jest zwykłą grandą, krętactwem i oszustwem. Przecież zaznaczając w trakcie składania zamówienia punkt "UPS - na adres" (taki a taki), zawieram z nimi bardzo konkretną umowę na bardzo konkretną usługę. Tu nie ma miejsca na interpretacje, które oni, jednostronnie uprawiają.
Bardzo odradzam i zrobię to wszystkimi możliwymi kanałami, ponieważ z tą samą sytuacją mam do czynienia po raz drugi w ciągu kilku miesięcy. -
~Agnieszka / 2022-02-04 09:56
Nie doręczaja paczek . Brak jakiejkolwiek informacji o dniu dostawy . Kurier złodziej . Dziękuję ZaletyBrakWadyZa dużo by pisać -
~Agnieszka / 2022-02-24 13:38
Firma bardzo nierzetelna. Zdecydowanie odradzam korzystania z jej usług. Kurier nie kontaktuje się zz odbiorcą przesyłki, podjął 3 próby doręczenia paczki w godzinach porannych 9-11 wtedy gdy ludzie są w pracy. Nie pozostawił awizo w skrzynce, zero kontaktu. Po 3 dniach przesyłka po prostu wraca do sklepu. Koszmar. -
-
~Agnieszka / 2022-04-23 22:15
Unikajcie tej firmy jak ognia! Zawsze problemy z dostawą. Jeszcze nigdy nie dostarczyli mi paczki, wymówka że niby kurier dzwonił lub zły adres
-
~Agnieszka / 2022-04-28 13:37
Od dwóch dni czekam na paczkę. Cały czas ktoś jest w domu. Żadnego meila ani smsa i nagle okazuje się że paczka leży i czeka w punkcie. To chyba jakieś zarty -
~Agnieszka / 2022-05-22 13:37
Nie polecam korzystania z usług tego kuriera. Byłam w domu, a kurier ani nie zadzwonił do drzwi ani na telefon. Dostałam po czasie maila, że nieudana próba doręczenia przesyłki. Żadnych informacji co stało się z moją paczką i gdzie jest. Po godzinie wiszenia na infolini dowiedziałam się, że paczka jest w punkcie. Gdy tam poszłam kobieta zawzięcie twierdziła, że jej tam nie ma. Więc znowu zadzwoniłam na infolinię i po dwóch dniach sprawdzania okazało się, że niby ona tam jest. Więc poszłam ja odebrac znowu ale znowu jej nie ma..
Paczki od miesiąca nie odebrałam, bo niby jest ale jej nie ma.. Firma się nie wywiązuje z reklamacji.
Odradzam z całego serca..ZaletyNie na żadnychWadyCała masa, można by o tym pisać i pisać -
~Agnieszka / 2022-10-15 10:27
Nie polecam firmy UPS. Paczka którą wysłałam z Polski do Wielkiej Brytanii jechała dwa tygodnie. Nikt nie poinformował mnie , że za używane rzeczy osobiste będzie naliczone cło i podatek w kolosalnej sumie. Teraz paczka wraca do Polski, znów dwa tygodnie. Pomocy w na infolini żadnej. Pracownicy nic nie wiedzą i nie potrafią nic doradzić. Firma UPS jedno wielkie nieporozumienie. ZaletyŻadnych zalet
strona 51 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »