Myślałam,że tylko ja mam pecha i zamiast paczki do domu muszę odebrać w punkcie. Paczka z zagranicy, 30 kg i tylko sms od kuriera gdzie ja zostawił. Chyba celowo uniemożliwili składanie skarg bo nie nadążyliby z odpowiedziami na nie.
ZaletyNie ma
WadyJedna wielka wada to ta firma.
~Aga / 2022-09-26 15:54
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia nie firma nigdy więcej nie zamówię tu przesyłki!!!
~aga / 2024-11-20 13:06
Ocena: 1.00 / 5
UPS to najgorsza firma kurierska. Nie chce im się paczek wozić tylko zostawiają w punkcie. Unikać jak ognia.
~Agata / 2018-10-26 13:01
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka miała zostać dostarczona w czwartek "do końca dnia", kurier "podjął próbę" doręczenia w piątek - zadzwonił domofonem, ale nie raczył poczekać na odpowiedź. Brak jakiekolwiek kontaktu z kurierem. Kurier nie podejmuje żadnej próby kontaktu telefonicznej mimo podanego numeru telefonu. Po zgłoszeniu sprawy na centralę dostałam informację, że podejmie próbę w kolejnym dniu.
Podsumowując korzystając z UPSa czekaj cały dzień w domu - nie znasz dnia ani godziny doręczenia przesyłki, co i tak nie gwarantuje Ci, że kurier raczy Ci ją przynieść do mieszkania.
SKANDAL!
Zaletybrak
Wadybrak kontaktu z kurierem
brak chęci doręczenia przesyłki
brak informacji o terminie dostarczenia przesyłki
kurier nie kontaktuje się z odbiorcą
~Agata / 2019-09-13 14:55
Ocena: 1.00 / 5
Usługa droga jak na to, ze klient nie dostaje informacji kiedy będzie kurier!!! Kurier nie dzwoni do klienta!!!! W ten sposób dostaje się awizo SMS i trzeba samemu jeździć i odbierać paczkę!!!! Żarty istne sobie z klientów robią!!!!! Żenada ta firma. Nie na 21 wiek!!!!
ZaletyNie ma!!!!!!!
WadyWszystko najgorsze!!!!
~Agata / 2021-08-10 08:51
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry zamówiłam miesięczny zapas pieluch który trochę waży dlatego dopłaciłam do przesyłki aby kurier dostarczył mi do domu tym bardziej że jestem w ciąży i mam dziecko więc ciężko byłoby mi gdzieś odebrać taka duża pakę. Wyszlam z dzieckiem do sklepu dosłownie na 15 minut i okazało się że po pierwszej próbie doręczenia moja paczka jest do odbioru w kwiaciarni...nie dostałam żadnego telefonu nic żenada...
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Agata / 2021-12-22 08:34
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, po raz kolejny rzucają przesyłkę pod drzwi. Paczka leży na śniegu, w deszczu. TRAGEDIA
~Agata / 2022-03-04 10:37
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda słów.
Oczekiwanie na paczkę prawie tydzień brak informacji o przesyłce. Na infolini codziennie dostaje informację że paczka będzie kolejnego dnia.
ZaletyBrak
WadyFirmaa jedna wielka pomyłka nie polecam infolinia również.
~Agata / 2022-03-24 12:58
Ocena: 1.00 / 5
Firma Katastrofa, która upadła już tak nisko, że chyba niżej się nie da. Nieterminowi, nierzetelni i niedokładni. Reklamacje rozpatrywane po kilkanaście miesięcy. Faktury wystawiają w zależności od humoru. Faktury wystawiają z błędami bez sprawdzenia i zgodności ze stanem faktycznym. Nie można się doprosić dokumentów ani korekt. Urząd Skarbowy powinien się zainteresować ponieważ rozliczenie faktur trwa kilka miesięcy. Ciekawe jak rozliczają i zamykają miesiąc z takimi zaległościami. Pracownicy na infolinii niekompetentni nie potrafią załatwić sprawy od początku do do końca. Wieczna spychologia. Porażka. Firma powinna zostać zamknięta jeśli nie potrafi nią nikt zarządzać. Zarząd kompletnie nie ma pojęcia co robią ich pracownicy. Odradzam. Niezadowolona i Wkurzona Klientka.
#UrządSkarbowy #Urzadskarbowy
Nie pozdrawiam.
ZaletyFajny Kurier.
WadyNieterminwość, Bałagan w Rozliczeniach i fakturach. Faktury rozliczają kilkanaście miesięcy. Urząd Skarbowy powinien się zainteresować. Wystawiają faktury fikcje na Firmy, które nie istnieją.
~Agata / 2022-08-19 13:53
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch tygodni czekam na przesyłkę która jest w magazynie w Strykowie. Jestem nadawcą tej przesyłki i zleciłam jej zwrot. Firma nie zastosowała się do zlecenia. Mimo licznych rozmów i próśb z konsultantami, zgłoszeń mailowych przesyłka utknęła i nikt nie kwapi się do rozwiązania problemu. Gdyby dało się tak ocenę ujemną - taką bym wystawiła. Składam reklamacje i z pewnością pójdę z tym gdzieś „wyżej”z
ZaletyBrak
WadyNieterminowość, brak prób rozwiązania problemu, niesłowność… Maja same wady!
~Agata / 2022-12-29 21:12
Ocena: 1.00 / 5
Jak chcesz miec klopoty i sam latać za paczką to wybierz tego kuriera
~Agata / 2023-02-24 15:54
Ocena: 1.00 / 5
Dostawa mnie bardzo drogo kosztowała - ponad 200 zł (zamówienie z 3 paczek / łącznie ok 25kg)
Paczki rozbite na różnych kurierów. Jeden nie miał problemu żeby ją donieść do moich drzwi. Kolejny nawet się nie pofatygował i wrzucił zamówienia do punktu odbioru. Pomijając fakt że za taką usługę nie należą się pieniądze skoro równie dobrze mogłabym ZA DARMO ze sklepu odebrać paczki, to punkt odbioru jest praktycznie niedostępny dla osoby pracującej (od 10:00 do 17:30, sobota i niedziela zamknięte!).
Składam reklamację (co nie jest łatwe żeby dostać się do konsultanta)
Proces koszmarny, czekam już drugi dzień aż paczka ruszy z punktu odbioru do magazynu i rozpocznie proces dostawy od nowa. Przewidywany czas to dodatkowe 2-3 dni. Proces miodzio. Oby tym razem nie trafił się leniwy kurier.
ZaletyTylko jak trafi się na porządnego człowieka który donosi paczki.
Wadyproces dostarczania kuleje, wystarczy że trafi się jedna osoba która idzie na łatwiznę potem jest trudno odebrać paczkę i sprawić żeby dotarła do ciebie szybciej niż 4-5 dni. w dodatku nie masz gwarancji że kurier nie zrobi tego samego i tak mogą się z tobą bawić w ciuciu babkę do trzech razy sztuka.
~Agata / 2023-10-18 14:52
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska.
Kurier nie dostarcza przesyłki pod adres /mimo wiadomości po czasie że jest dostarczona/tylko musi się odebrać na Rybackiej.Tak miałam wczoraj ,chociaż cały czas byłam pod adresem .
Dwa tygodnie wcześniej, po otrzymaniu telefonicznej wiadomości od pani z punktu na Rybackiej odebrałam paczkę
Dostarczoną mi rzekomo w listopadzie tamtego roku
Brawo dla tej firmy za szybkość
WadyZero kontaktu z kurierem,bezcelowe oczekiwanie na przesyłkę,która i tak później trzeba odebrać w punkcie
~agata aaaaa / 2021-08-17 14:55
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, paczka została uszkodzona / produkt zaginą a mi od 2 dni nikt o tym nie poinformował. Sama musiałam pisać na facebook, bo telefonicznie albo mailowo nie do się z nimi skontaktować. Dopiero P. Ewa z facebook UPS Poland ruszyła sprawę i z wielkim zdziwieniem dzwoni do mnie Pan i informuje że ma złą wiadomość - kurier nie zabrał paczki bo jest uszkodzona i pusta hahaha a skąd ja miałam wiedzieć o tym czekam na dostawę a tu nic zero informacji to jakaś kpina i żenada. Złodzieje zawartości paczek !!!!! A ja teraz nie wiadomo ile będę czekać na zwrot kasy bo powiadomiłam o tym sklep i Pani z obsługi powiedziała że paczka musi z powrotem do nich dodrzeć. Kpina nigdy więcej nie zamówię paczki opłaconej !!!!! Bo gdyby było pobranie to żaden by się nie połakomił i nie ukradł by zawartości mojej paczki !!!!! Nie polecam !!!!
Zaletyzero zalet
Wady- uszkodzenie przesyłki
- zaginięcie zawartości paczki
- zero informacji
~Agata Alicja / 2019-05-02 17:53
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu z kurierem. Przesylka oddana do sklpu znajdujacego sie dwa osiedla dalej mimo zamowienia pod adres dla osoby niepelnosprawnej-niemobilnej. Trzeba bylo oplacic odbior paczki z punktu oraz dostarczenie do adresata. Taki brak szacunku wobec klienta i osoby niepelnosprawnej jest naprawde karygodny. NIEPOLECAM!
WadyBRAK KONTAKTU, PRZESYLKI NIE DOSTARCZANE POD ADRES
~Agata Zagraba / 2021-01-26 10:17
Ocena: 1.00 / 5
Zapłaciłam za dostawę odbierałam sobie sama w punkcie.
Przesyłka miała być w godzinach od 10:45 do 13:45, 14:40 wyszłam z domu na 20 minut.. Kurier nie zadzwonił na numer telefon, nie poinformował o opóźnieniu ani o tym że jedzie ani o tym że jest a nikt mu nie odbiera domofonu.
Przesyłka trafiła do punktu 5 km od miejsca gdzie powinna trafić. Kontakt z firmą bardzo ciężki, nie da się dodzwonić, jedynie kto odbiera to sekretarka. Na meile również nie dostałam odpowiedzi a wysłałam ich 4.
Ogółem bardzo nie polecam, brak informacji, brak kontaktu z firmą i wyłudzanie pieniędzy. Najgorsza firma kurierska, pierwszy raz i ostatni zamawiałam u nich usługę.
~AgataB / 2024-06-19 09:52
Ocena: 1.00 / 5
Dramatyczna "firma kurierska", nawet słów mi brakuje żeby opisać jakość ich "usług".
Przesyłka zagraniczna - paczka jest w kraju docelowym od 17.06 - w trakingu widzę datę dostarczenia do odbiorcy 24.06 (pierwotnie miało być 18.06). Tydzień leżakowania ...? Koszt wysyłki 2 kg paczki - 190 zł. Czas dostawy 18 dni (jak "dobrze" pójdzie). WSTYD!
Pan na czacie mnie olał!
Zaletybrak
Wadyjak w opinii
~Agatha / 2019-09-02 13:05
Ocena: 1.00 / 5
Nadawca zamówił usługę w godz. 9-19. Nie został poinformowany, że w rejonie adresata usługa jest realizowana tylko w godz. 9-11. Mimo prośby o kontakt przed dostarczeniem (popsuty domofon), kurier się nie skontaktował, zostawił awizo w skrzynce na listy, paczkę zostawił w punkcie odbioru.
Zapłaciłam za dostarczenie paczki do domu. Firma kurierska nie poinformowała ani mnie, ani nadawcy, że może paczkę dostarczyć tylko w godz. 9-11, kiedy nikogo z domowników nie ma teraz w domu. Nie jest rozwiązaniem pozostawienie u sąsiadów albo dowiezienie do biura, bo zapłaciłam za dostarczenie do domu, m.in.żeby nie dźwigać.
Usługa dno. Obsługa klienta- pani jak nierozgarnięta powtarza w kółko to samo nie słuchając klienta.
NIE POLECAM.
ZaletyBrak
WadyBrak informacji o godzinach pracy, niekompetentna obsługa klienta, nie realizowanie zamówionych usług zgodnie z ustaleniami.
~Agencja Reklamowa / 2022-12-02 09:10
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska obok Fedexu. Unikać jak ognia.
WadyBrak kontaktu z kurierem,
Brak możliwości zmiany dostawy i zostawienia paczki parcelshopie
Infolinia tragiczna - żadnych informacji nt paczki
~agiara / 2018-11-30 13:42
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia... Czekam na paczkę od 4 dni. Próby doręczenia podobno były, co ciekawe nawet w innym mieście. Brak możliwości kontaktu z kurierem. Robia z ludzi głupków. UPS to jedna wielka ściema. Paczki nadal nie mam więc mam obawy co do jej stanu.