strona 50 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »
-
~Aga / 2021-06-23 20:14
Brak kontaktu z kurierem, który ewidentnie nie jest rozliczany ze skuteczności dostarczenia przesyłki, nie zostawia kontaktu ani awizo, nie polecam nikomu -
-
~Aga / 2021-06-29 14:09
Najgorsza firma!!! Ostrzegam wszystkich! Paczkę wysłałam 17 grudnia 2020 roku do Irlandii. Paczka była przetrzymywana w UK, wymagali dokumentów, o których nikt nie informował przy wysyłce. W statusie doręczenia wpisali, ze odbiorca odmówił przyjęcia, jednak paczka nawet nigdy nie dotarła Irlandii, więc nie było okazji na odbiór przesyłki. Kazali odbiorcy dzwonić i potwierdzać, ze chce odebrać paczkę, następnie niekompetentne osoby mówily, ze paczka nawet nie istnieje. Zero kompetentnych ludzi na infolinii, ciagle tylko „gwarantowali”, ze w ciągu24h dadzą jakaś odpowiedź. Nawet nie zliczę ilosci wysłanych e-maili. Nie doczekałam się do tej pory żadnej odpowiedzi. W tym momencie paczki nie mam ani ja, ani odbiorca. Niewiadomo, gdzie jest paczka i nikt nie chce udzielić żadnej informacji. Jednak firma doskonale wiedziała ILE JEST WARTA PACZKA, pomimo ze nie wpisywałam nigdzie jej wartości. Czy to może oznaczać, ze bez mojego pozwolenia, paczka została otwarta? Brak słów. Róbcie tak dalej, a potencjalni klienci zaczną traktować was tak samo. ZaletyŻadne -
~Aga / 2021-09-21 16:57
Mam to samo,po kilku dniach oczekiwania na przesyłkę,skontaktowałam się ze sprzedawcą, co z moim zakupem,okazało się kurier UPS podjął wielokrotnie próbę doręczenia mojej przesylki,ani jednej informacji o tym że będzie taka próba doręczenia paczki w dniu tym i tym,w godz tej i tej,kurde przecież nikt nie siedzi 24/h w oknie i nie pilnuje kuriera,ludzie są w pracy może tak 1 SMS chociaż z inf!!!,żałosne, jestem tak wściekła ,że użyłabym innych słów tutaj,ale nie mogę... -
~Aga / 2021-09-24 01:16
Paczka nie dotarła,odeslana do punktu,żadnej informacji ze kurier podejmie próbę doręczenia w tym i tym dniu ,ludzie pracuja,nie siedzą 24/h w domach(gdyby wysyłali SMS jak to robi ich konkurencja z info kiedy kurier się pojawi,to na pewno ktoś by w domu czekal),nie mogłam nic zrobić z powodu braku jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera!40 zł skasowali,usługi nie wykonali takiego dziadostwa nie widziałam!Dzwoniąc na infolinię słyszę,że numer nie dostępny!Jeden Wielki Syf! WadyZero poszanowania dla klienta -
~Aga / 2022-01-24 10:46
Nigdy nie skorzystam z UPS. Kurier nawet nie raczył dostarczyć paczki do mnie, zawiózł ja od razu do punktu odbioru. Płacę za dostarczenie paczki do domu, a nie za odbiór z Acess Point. Zarządałam by paczkę przywiózł mi kurier do domu, to po półtora tygodnia nadal jej nie ma! Tragedia z tą firmą. W żadnej innej nie mam problemów z paczkami -
~Aga / 2022-08-05 14:06
Myślałam,że tylko ja mam pecha i zamiast paczki do domu muszę odebrać w punkcie. Paczka z zagranicy, 30 kg i tylko sms od kuriera gdzie ja zostawił. Chyba celowo uniemożliwili składanie skarg bo nie nadążyliby z odpowiedziami na nie. ZaletyNie maWadyJedna wielka wada to ta firma. -
~Aga / 2022-09-26 15:54
Tragedia nie firma nigdy więcej nie zamówię tu przesyłki!!! -
~aga / 2024-11-20 13:06
UPS to najgorsza firma kurierska. Nie chce im się paczek wozić tylko zostawiają w punkcie. Unikać jak ognia. -
-
~Agata / 2018-10-26 13:01
Przesyłka miała zostać dostarczona w czwartek "do końca dnia", kurier "podjął próbę" doręczenia w piątek - zadzwonił domofonem, ale nie raczył poczekać na odpowiedź. Brak jakiekolwiek kontaktu z kurierem. Kurier nie podejmuje żadnej próby kontaktu telefonicznej mimo podanego numeru telefonu. Po zgłoszeniu sprawy na centralę dostałam informację, że podejmie próbę w kolejnym dniu.
Podsumowując korzystając z UPSa czekaj cały dzień w domu - nie znasz dnia ani godziny doręczenia przesyłki, co i tak nie gwarantuje Ci, że kurier raczy Ci ją przynieść do mieszkania.
SKANDAL!ZaletybrakWadybrak kontaktu z kurierem
brak chęci doręczenia przesyłki
brak informacji o terminie dostarczenia przesyłki
kurier nie kontaktuje się z odbiorcą -
~Agata / 2019-09-13 14:55
Usługa droga jak na to, ze klient nie dostaje informacji kiedy będzie kurier!!! Kurier nie dzwoni do klienta!!!! W ten sposób dostaje się awizo SMS i trzeba samemu jeździć i odbierać paczkę!!!! Żarty istne sobie z klientów robią!!!!! Żenada ta firma. Nie na 21 wiek!!!! ZaletyNie ma!!!!!!!WadyWszystko najgorsze!!!! -
~Agata / 2021-08-10 08:51
Dzień dobry zamówiłam miesięczny zapas pieluch który trochę waży dlatego dopłaciłam do przesyłki aby kurier dostarczył mi do domu tym bardziej że jestem w ciąży i mam dziecko więc ciężko byłoby mi gdzieś odebrać taka duża pakę. Wyszlam z dzieckiem do sklepu dosłownie na 15 minut i okazało się że po pierwszej próbie doręczenia moja paczka jest do odbioru w kwiaciarni...nie dostałam żadnego telefonu nic żenada... ZaletyBrakWadyWszystko -
~Agata / 2021-12-22 08:34
Tragedia, po raz kolejny rzucają przesyłkę pod drzwi. Paczka leży na śniegu, w deszczu. TRAGEDIA -
~Agata / 2022-03-04 10:37
Szkoda słów.
Oczekiwanie na paczkę prawie tydzień brak informacji o przesyłce. Na infolini codziennie dostaje informację że paczka będzie kolejnego dnia.ZaletyBrakWadyFirmaa jedna wielka pomyłka nie polecam infolinia również. -
~Agata / 2022-03-24 12:58
Firma Katastrofa, która upadła już tak nisko, że chyba niżej się nie da. Nieterminowi, nierzetelni i niedokładni. Reklamacje rozpatrywane po kilkanaście miesięcy. Faktury wystawiają w zależności od humoru. Faktury wystawiają z błędami bez sprawdzenia i zgodności ze stanem faktycznym. Nie można się doprosić dokumentów ani korekt. Urząd Skarbowy powinien się zainteresować ponieważ rozliczenie faktur trwa kilka miesięcy. Ciekawe jak rozliczają i zamykają miesiąc z takimi zaległościami. Pracownicy na infolinii niekompetentni nie potrafią załatwić sprawy od początku do do końca. Wieczna spychologia. Porażka. Firma powinna zostać zamknięta jeśli nie potrafi nią nikt zarządzać. Zarząd kompletnie nie ma pojęcia co robią ich pracownicy. Odradzam. Niezadowolona i Wkurzona Klientka.
#UrządSkarbowy #Urzadskarbowy
Nie pozdrawiam.ZaletyFajny Kurier.WadyNieterminwość, Bałagan w Rozliczeniach i fakturach. Faktury rozliczają kilkanaście miesięcy. Urząd Skarbowy powinien się zainteresować. Wystawiają faktury fikcje na Firmy, które nie istnieją. -
~Agata / 2022-08-19 13:53
Od dwóch tygodni czekam na przesyłkę która jest w magazynie w Strykowie. Jestem nadawcą tej przesyłki i zleciłam jej zwrot. Firma nie zastosowała się do zlecenia. Mimo licznych rozmów i próśb z konsultantami, zgłoszeń mailowych przesyłka utknęła i nikt nie kwapi się do rozwiązania problemu. Gdyby dało się tak ocenę ujemną - taką bym wystawiła. Składam reklamacje i z pewnością pójdę z tym gdzieś „wyżej”z ZaletyBrakWadyNieterminowość, brak prób rozwiązania problemu, niesłowność… Maja same wady! -
~Agata / 2022-12-29 21:12
Jak chcesz miec klopoty i sam latać za paczką to wybierz tego kuriera -
-
~Agata / 2023-02-24 15:54
Dostawa mnie bardzo drogo kosztowała - ponad 200 zł (zamówienie z 3 paczek / łącznie ok 25kg)
Paczki rozbite na różnych kurierów. Jeden nie miał problemu żeby ją donieść do moich drzwi. Kolejny nawet się nie pofatygował i wrzucił zamówienia do punktu odbioru. Pomijając fakt że za taką usługę nie należą się pieniądze skoro równie dobrze mogłabym ZA DARMO ze sklepu odebrać paczki, to punkt odbioru jest praktycznie niedostępny dla osoby pracującej (od 10:00 do 17:30, sobota i niedziela zamknięte!).
Składam reklamację (co nie jest łatwe żeby dostać się do konsultanta)
Proces koszmarny, czekam już drugi dzień aż paczka ruszy z punktu odbioru do magazynu i rozpocznie proces dostawy od nowa. Przewidywany czas to dodatkowe 2-3 dni. Proces miodzio. Oby tym razem nie trafił się leniwy kurier.ZaletyTylko jak trafi się na porządnego człowieka który donosi paczki.Wadyproces dostarczania kuleje, wystarczy że trafi się jedna osoba która idzie na łatwiznę potem jest trudno odebrać paczkę i sprawić żeby dotarła do ciebie szybciej niż 4-5 dni. w dodatku nie masz gwarancji że kurier nie zrobi tego samego i tak mogą się z tobą bawić w ciuciu babkę do trzech razy sztuka. -
~Agata / 2023-10-18 14:52
Najgorsza firma kurierska.
Kurier nie dostarcza przesyłki pod adres /mimo wiadomości po czasie że jest dostarczona/tylko musi się odebrać na Rybackiej.Tak miałam wczoraj ,chociaż cały czas byłam pod adresem .
Dwa tygodnie wcześniej, po otrzymaniu telefonicznej wiadomości od pani z punktu na Rybackiej odebrałam paczkę
Dostarczoną mi rzekomo w listopadzie tamtego roku
Brawo dla tej firmy za szybkośćWadyZero kontaktu z kurierem,bezcelowe oczekiwanie na przesyłkę,która i tak później trzeba odebrać w punkcie -
~agata aaaaa / 2021-08-17 14:55
Nie polecam, paczka została uszkodzona / produkt zaginą a mi od 2 dni nikt o tym nie poinformował. Sama musiałam pisać na facebook, bo telefonicznie albo mailowo nie do się z nimi skontaktować. Dopiero P. Ewa z facebook UPS Poland ruszyła sprawę i z wielkim zdziwieniem dzwoni do mnie Pan i informuje że ma złą wiadomość - kurier nie zabrał paczki bo jest uszkodzona i pusta hahaha a skąd ja miałam wiedzieć o tym czekam na dostawę a tu nic zero informacji to jakaś kpina i żenada. Złodzieje zawartości paczek !!!!! A ja teraz nie wiadomo ile będę czekać na zwrot kasy bo powiadomiłam o tym sklep i Pani z obsługi powiedziała że paczka musi z powrotem do nich dodrzeć. Kpina nigdy więcej nie zamówię paczki opłaconej !!!!! Bo gdyby było pobranie to żaden by się nie połakomił i nie ukradł by zawartości mojej paczki !!!!! Nie polecam !!!! Zaletyzero zaletWady- uszkodzenie przesyłki
- zaginięcie zawartości paczki
- zero informacji -
~Agata Alicja / 2019-05-02 17:53
Brak kontaktu z kurierem. Przesylka oddana do sklpu znajdujacego sie dwa osiedla dalej mimo zamowienia pod adres dla osoby niepelnosprawnej-niemobilnej. Trzeba bylo oplacic odbior paczki z punktu oraz dostarczenie do adresata. Taki brak szacunku wobec klienta i osoby niepelnosprawnej jest naprawde karygodny. NIEPOLECAM! WadyBRAK KONTAKTU, PRZESYLKI NIE DOSTARCZANE POD ADRES
strona 50 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »