ZaletyBrak
strona 47 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- nastepna »
-
~Abcd / 2023-06-06 19:37
Najgorsza firma z jakakolwiek się spotkałam! Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem , czekam na paczkę w godzinach jakie dostaje, ze będzie kurier a kurier przychodzi sobie 2 godziny później bez żadnej informacji ze się spóźni! Czekam na paczkę z Anglii opłacam odprawę celna przez PayPro tak jak proszą w wiadomości mailowej od Ups , chce odebrać paczkę w punkcie UPS i nie mogę bo nie maja zaksięgowanej wpłaty od 7 dni. Potwierdzenie przelewu z banku, które mam i pokazuje przy odbiorze im nie wystarcza!! mam czekać niewiadomo ile na to az znajda błąd dlaczego wpłata nie została zaksięgowana. Jeszcze dostaje informacje , ze mogłam zapłacić przy odbiorze ! To nie rozumiem po co wcześniej firma UPS wysyła maila żeby zapłacić internetowo jak maja taki bałagan w systemie. Brak jakiekolwiek komunikacji nikt nic nie może poradzić , nieodpowiednie osoby na stanowisku , najgorsza firma , nie polecam i odradzam korzystania z ich usług !!!!!! -
-
~Abdumalik / 2022-06-24 17:33
kurier nie próbował się ze mną skontaktować w celu poinformowania mnie, że jest problem z adresem, ale pytali mnie 10 razy i podałem poprawny adres, a teraz mówią mi, że moja przesyłka zostanie dostarczona w poniedziałek nawet dni robocze nie skończone kurier powiedział, że skończył swoją zmianę i nie dostarczy mojej przesyłki. Najgorsza usługa dostawy i najgorsza obsługa klienta, z jakiej kiedykolwiek korzystałem. Zdecydowanie nie polecam tej usługi nawet mojemu wrogowi -
~Aber / 2022-11-29 17:42
ODRADZAM!!!!!! OKRADAJĄ PACZKI!!!!! Na 9 wysłanych paczek z UK cztery dotarły uszkodzone i częściowo ROZKRADZIONE przez pracowników magazynu UPS!!!!! ZaletyBrakWadyOKRADAJĄ PACZKI!!!!! -
~Abraham Kadabraham / 2020-01-28 17:46
Dotychczas trzykrotnie wysłano do mnie przesyłki firmą UPS. Za każdym razem kurier nie raczył dostarczyć jej pod wskazany adres tylko zawiózł do Acces Pointu i wysłał kłamliwego SMSa, że nikogo nie zastał. Omijać szerokim łukiem! ZaletybrakWadycałokształt działalności -
~Abriel / 2018-08-27 16:23
Fatalna obsługa. Czekałem na kuriera cały dzień, aż w pewnym momencie dostałem informację, że nie zastał mnie w domu i przesyłkę pozostawił w punkcie odbioru. Już abstrahując od tego, że nie słyszałem, żeby dzwonił do drzwi, to nie było również żadnych prób kontaktu telefonicznego.
Nie polecam. -
~Abs / 2022-01-12 07:34
Kiedy zamawiam przesyłkę do domu to nie po to, żeby ją odbierać w punkcie. Szczególnie gdy cały dzień siędzę w domu i czekam. Zero telefonu, smsa, informacji gdzie ten punkt i tak dalej. Masakra. ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Achim Witt / 2021-01-22 13:40
UPS Warszawa
To jakiś żart, brak próby nadania oraz kontaktu ze strony kuriera, a na stronie widnieje "nieudana próba doręczenia". Żeby trafić na infolinie trzeba podać 20 cyfrowy kod przesyłki robotowi, który go w końcu nie rozumie i prosi o ponowne nadanie. -
~acocieto / 2019-09-19 13:08
Siedzę w domu i czekam na kuriera a cymbał nawet nie zadzwoni ani nie zapuka do drzwi tylko wiezie od razu do punktu odbioru ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~Across / 2021-06-29 15:59
Kolejny dzień i kolejne "wyjątkowe zdarzenie", które uniemożliwi kurierowi dostarczenia mi paczki. ;) Super! Jak długo mam czekać? Inne firmy dostarczają w moim rejonie zawsze na czas. Niestety,w sklepie, z którego zamawiałem książki, była do wyboru tylko jedna firma...
Nigdy więcej już nie skorzystam z usług UPS! Przez was mi się nawet nie chce tych książek czytać.
Przynajmniej wziąłem za pobraniem - jak nigdy nie dotrze, to nie będę się musiał użerać z nikim o zwrot kasy. A jeśli nastąpi cud i kurier się zjawi, to z przyjemnością mu osobiście nawtykam.ZaletyZa jedyne 11,99 napsują wam nerwów i odechce wam się czekać na zamówienie.WadyWszystko inne. Żenada. -
~AD / 2018-11-02 09:20
Kurier z Żor odebrał paczkę na siebie 31.10 co potwierdziła infolinia i co jest widoczne w linku do monitorowania ...
Czy to się nazywa „kradzież”?
-
~Ada / 2020-07-08 08:22
Tragedia, kurier nawet nie przyjechal a zaznaczył, że nie zastal nikogo w domu.. paczka wróciła i nie wiadomo czy kiedykolwiek ją odbiorę -
~ADA / 2021-07-21 10:37
Bardziej nie solidnej firmy kurierskiej nie widziałam. Osoby pracujące na infolinii powinny przejść szkolenie z obsługi klienta, podczas składania reklamacji Panu na infolinii zabrakło argumentów i się rozłączył żenada!!! Podejmują tylko jedną próbę doręczenia i później tylko odbiór z punktu, brak kontaktu z kurierem. Jeżeli ktoś szuka firmy kurierskiej która rzetelnie dostarczy przesyłkę niech szuka gdzie indziej tu nie znajdzie. -
~Ada / 2021-12-17 11:55
Przesyłka wysłana 9.12, 17.12 nadal nie dostarczona, z UPC nie sposób się skontaktować, nigdy więcej nie zrobię zakupów w firmie korzystającej z usług kurierskich UPC -
~Ada / 2022-06-08 08:09
Zamówiłam paczkę z odbiorem następnego dnia roboczego. Zamówiłam ją w środę, zapłaciłam 62 zł za przesyłkę ekspres a przesyłka nawet w piątek nie przyjechała. Dzwoniłam na obsługę klienta i za każdym razem inna osoba udzielała mi innych informacji. Raz że punkt odbioru był zamknięty i ze była próba dostarczenia paczki. Jest to kłamstwo ponieważ osobiście widziałam punkt otwarty i czekałam na paczkę. Drugi raz że paczka wyjechała już z magazynu, trzeci raz że paczka jednak jeszcze jest na magazynie, każdy mówił co innego i obiecywał co innego.
Kontakt fatalny, usługa nie została wykonana a cena za taka przesyłkę ogromna.
Paczka przyjechała dopiero w poniedziałek o 11:00 - czyli na dzień na który miałabym darmową przesyłkę.
Odradzam i nie polecam.
Tragedia!ZaletyBrakWadyCena
Czas dostawy
Jakoś obsługi klienta -
~Adam / 2018-08-20 13:00
UPS too porażka!! dość często zamawiam przez internet ,a jak widzę UPS to juz się zastanawiam czy warto..2 razy za pośrednictwem tej firmy coś zamówiłem ii oczywiście 2 razy lipa! za pierwszym razem czekałem dość długo .kurier niby był ,ale nikogo nie zastał w domu ,mimo że byłem, kuriera nie widziałem ,nie dzwonił i.t.d. teraz drugi raz ..miał być w piątek ,teraz czas dostarczenia przysyłki jest nie określony ehhh lipa! -
~Adam / 2019-05-10 19:30
Firma żenada. Standard obsługi 00000 . Kłamstwo , oszukiwanie klientów , rozbieżne informacje. Status przesyłek niezgodny z wyświetlaniem. ZaletyBrakWadyWiele -
-
~Adam / 2019-12-30 12:48
Firma totalny absurd. Zamówiona paczka 17tego została wrzucona do punktu odbioru bez wizyty kuriera, bez informacji czy w ogóle się pojawi. Po 3 dniach pojawiła się automatyczna informacja o miejscu zmagazynowania paczki, po tej informacji została odbyta rozmowa telefoniczna z konsultantem który stwierdził że skoro wiemy gdzie jest paczka to sobie możemy odebrać ją własnoręcznie, a na pytanie o zwrot kosztów za kuriera konsultant stwierdził że mamy się kontaktować ze sklepem nadającym paczkę. Absurd, biurokracja, mam nadzieję że ta parafirma splajtuje. ZaletyW tej sytuacji brakWadyNiesumienność, spychologia -
~Adam / 2020-10-14 08:18
Fałszywe informację, że kurier próbował dostarczyć ale nie było odbiorcy to już chyba norma. Najgorsze jest to ,że firma kompletnie nie reaguje na skargi .
Po opiniach widać że jest źle ale nikt nie wyciąga wniosków. Ja osobiście nigdy nie zamówię nic co będzie miało być dostarczone przez UPS. Mam nadzieję że sprzedawcy pójdą po rozum do głowy i zrezygnuje z usług tej firmy kiedy zauważą spadek sprzedaży.ZaletyZadnychWadyBeznadziejna obsluga -
~Adam / 2020-12-14 17:30
Kpina, człowiek czeka cały dzień na kuriera po czym dowiaduje się że podobno była „nieudana próba doręczenia” i trzeba sobie odebrać z access point samemu. Żadnej próby oczywiście nie było, a o kłamstwie człowiek dowiaduje się samemu dopiero jak sprawdzi status przesyłki! Nigdy więcej UPS! -
~Adam / 2021-01-15 09:59
Najgorsza firma kurierska, z jaką miałem do czynienia. Dzwonienie na infolinię to koszmar. Jest to chyba jedyna firma, która nie umożliwia kontaktu z kurierem, więc możemy zapomnieć o umówieniu jakichkolwiek szczegółów lub poznaniu przybliżonej godziny doręczenia. Szczerze nie polecam. Wadyobsługa klienta
strona 47 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- nastepna »