Jako Klient to mogę jedynie powiedzieć, że UPS to jedna wielka porażka. Notoryczne błędy w dokumentach. Nie potrafią poprawić danych w systemie. Wiecznie fakturują na dane firmy błędnie. Mimo wielokrotnej interwencji i próśb o zmianę danych w systemach dalej nie stosują się do niczego. Klienci proszą nas aby nie wysyłać im przesyłek UPS ponieważ wiecznie są jakieś problemy. Firma widmo - zgłoszenia przyjmuje automat. Na reklamacje czeka się miesiącami, a mimo to korekty i tak przychodzą z błędami. Nigdy jeszcze nie dodzwoniłem się na infolinie... Brak osoby Opiekuna (koordynatora) która odpowiada za opiekę nad Klientami biznesowymi. Zastanawiam się kto tam pracuje, skoro do prostych próśb nie potrafią skorygować danych na fakturze. Jeden wielki chaos, bałagan, nigdy nikt nic nie wie. Wiecznie trzeba się prosić o przesłanie brakujących dokumentów. Dezorganizacja straszna. Czy tam ktoś panuje nad tym bałaganem......... Never ending story.ZaletyMiły Kurier
WadyKlepanie bzur na fakturach, Faktury korekty odklepane z tymi błędami co oryginał, Bardzo długi czas rozpatrywania reklamacji i oczekiwania, Korekty wysyłane po kilku miesiącach, Reklamacje trwają wiekami....