Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Across / 2021-06-29 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny dzień i kolejne "wyjątkowe zdarzenie", które uniemożliwi kurierowi dostarczenia mi paczki. ;) Super! Jak długo mam czekać? Inne firmy dostarczają w moim rejonie zawsze na czas. Niestety,w sklepie, z którego zamawiałem książki, była do wyboru tylko jedna firma...

    Nigdy więcej już nie skorzystam z usług UPS! Przez was mi się nawet nie chce tych książek czytać.

    Przynajmniej wziąłem za pobraniem - jak nigdy nie dotrze, to nie będę się musiał użerać z nikim o zwrot kasy. A jeśli nastąpi cud i kurier się zjawi, to z przyjemnością mu osobiście nawtykam.
    ZaletyZa jedyne 11,99 napsują wam nerwów i odechce wam się czekać na zamówienie.
    WadyWszystko inne. Żenada.
  • ~AD / 2018-11-02 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier z Żor odebrał paczkę na siebie 31.10 co potwierdziła infolinia i co jest widoczne w linku do monitorowania ...
    Czy to się nazywa „kradzież”?
  • ~Ada / 2020-07-08 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, kurier nawet nie przyjechal a zaznaczył, że nie zastal nikogo w domu.. paczka wróciła i nie wiadomo czy kiedykolwiek ją odbiorę
  • ~ADA / 2021-07-21 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardziej nie solidnej firmy kurierskiej nie widziałam. Osoby pracujące na infolinii powinny przejść szkolenie z obsługi klienta, podczas składania reklamacji Panu na infolinii zabrakło argumentów i się rozłączył żenada!!! Podejmują tylko jedną próbę doręczenia i później tylko odbiór z punktu, brak kontaktu z kurierem. Jeżeli ktoś szuka firmy kurierskiej która rzetelnie dostarczy przesyłkę niech szuka gdzie indziej tu nie znajdzie.
  • ~Ada / 2021-12-17 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka wysłana 9.12, 17.12 nadal nie dostarczona, z UPC nie sposób się skontaktować, nigdy więcej nie zrobię zakupów w firmie korzystającej z usług kurierskich UPC
  • ~Ada / 2022-06-08 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam paczkę z odbiorem następnego dnia roboczego. Zamówiłam ją w środę, zapłaciłam 62 zł za przesyłkę ekspres a przesyłka nawet w piątek nie przyjechała. Dzwoniłam na obsługę klienta i za każdym razem inna osoba udzielała mi innych informacji. Raz że punkt odbioru był zamknięty i ze była próba dostarczenia paczki. Jest to kłamstwo ponieważ osobiście widziałam punkt otwarty i czekałam na paczkę. Drugi raz że paczka wyjechała już z magazynu, trzeci raz że paczka jednak jeszcze jest na magazynie, każdy mówił co innego i obiecywał co innego.
    Kontakt fatalny, usługa nie została wykonana a cena za taka przesyłkę ogromna.
    Paczka przyjechała dopiero w poniedziałek o 11:00 - czyli na dzień na który miałabym darmową przesyłkę.
    Odradzam i nie polecam.
    Tragedia!
    ZaletyBrak
    WadyCena
    Czas dostawy
    Jakoś obsługi klienta
  • ~Adam / 2018-08-20 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS too porażka!! dość często zamawiam przez internet ,a jak widzę UPS to juz się zastanawiam czy warto..2 razy za pośrednictwem tej firmy coś zamówiłem ii oczywiście 2 razy lipa! za pierwszym razem czekałem dość długo .kurier niby był ,ale nikogo nie zastał w domu ,mimo że byłem, kuriera nie widziałem ,nie dzwonił i.t.d. teraz drugi raz ..miał być w piątek ,teraz czas dostarczenia przysyłki jest nie określony ehhh lipa!
  • ~Adam / 2019-05-10 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma żenada. Standard obsługi 00000 . Kłamstwo , oszukiwanie klientów , rozbieżne informacje. Status przesyłek niezgodny z wyświetlaniem.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Adam / 2019-12-30 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma totalny absurd. Zamówiona paczka 17tego została wrzucona do punktu odbioru bez wizyty kuriera, bez informacji czy w ogóle się pojawi. Po 3 dniach pojawiła się automatyczna informacja o miejscu zmagazynowania paczki, po tej informacji została odbyta rozmowa telefoniczna z konsultantem który stwierdził że skoro wiemy gdzie jest paczka to sobie możemy odebrać ją własnoręcznie, a na pytanie o zwrot kosztów za kuriera konsultant stwierdził że mamy się kontaktować ze sklepem nadającym paczkę. Absurd, biurokracja, mam nadzieję że ta parafirma splajtuje.
    ZaletyW tej sytuacji brak
    WadyNiesumienność, spychologia
  • ~Adam / 2020-10-14 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Fałszywe informację, że kurier próbował dostarczyć ale nie było odbiorcy to już chyba norma. Najgorsze jest to ,że firma kompletnie nie reaguje na skargi .
    Po opiniach widać że jest źle ale nikt nie wyciąga wniosków. Ja osobiście nigdy nie zamówię nic co będzie miało być dostarczone przez UPS. Mam nadzieję że sprzedawcy pójdą po rozum do głowy i zrezygnuje z usług tej firmy kiedy zauważą spadek sprzedaży.
    ZaletyZadnych
    WadyBeznadziejna obsluga
  • ~Adam / 2020-12-14 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina, człowiek czeka cały dzień na kuriera po czym dowiaduje się że podobno była „nieudana próba doręczenia” i trzeba sobie odebrać z access point samemu. Żadnej próby oczywiście nie było, a o kłamstwie człowiek dowiaduje się samemu dopiero jak sprawdzi status przesyłki! Nigdy więcej UPS!
  • ~Adam / 2021-01-15 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, z jaką miałem do czynienia. Dzwonienie na infolinię to koszmar. Jest to chyba jedyna firma, która nie umożliwia kontaktu z kurierem, więc możemy zapomnieć o umówieniu jakichkolwiek szczegółów lub poznaniu przybliżonej godziny doręczenia. Szczerze nie polecam.
    Wadyobsługa klienta
  • ~Adam / 2021-02-10 08:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako Klient to mogę jedynie powiedzieć, że UPS to jedna wielka porażka. Notoryczne błędy w dokumentach. Nie potrafią poprawić danych w systemie. Wiecznie fakturują na dane firmy błędnie. Mimo wielokrotnej interwencji i próśb o zmianę danych w systemach dalej nie stosują się do niczego. Klienci proszą nas aby nie wysyłać im przesyłek UPS ponieważ wiecznie są jakieś problemy. Firma widmo - zgłoszenia przyjmuje automat. Na reklamacje czeka się miesiącami, a mimo to korekty i tak przychodzą z błędami. Nigdy jeszcze nie dodzwoniłem się na infolinie... Brak osoby Opiekuna (koordynatora) która odpowiada za opiekę nad Klientami biznesowymi. Zastanawiam się kto tam pracuje, skoro do prostych próśb nie potrafią skorygować danych na fakturze. Jeden wielki chaos, bałagan, nigdy nikt nic nie wie. Wiecznie trzeba się prosić o przesłanie brakujących dokumentów. Dezorganizacja straszna. Czy tam ktoś panuje nad tym bałaganem......... Never ending story.
    ZaletyMiły Kurier
    WadyKlepanie bzur na fakturach, Faktury korekty odklepane z tymi błędami co oryginał, Bardzo długi czas rozpatrywania reklamacji i oczekiwania, Korekty wysyłane po kilku miesiącach, Reklamacje trwają wiekami....
  • ~Adam / 2021-03-10 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ups moja paczka 6 tygodni była w dostawie
    ZaletyŻadne
    WadyDługi czas dostawy
  • ~Adam / 2021-06-17 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Paka z Ali, nadana w polowie maja , dziś 17 paczka cały czas w drodze, konsultanci noc nie wiedzą. Każą dzwonić do ich agencji celnej a na podane numery nie idzie się dodzwonić. Na e-maile cisza. Szło DHL 9dni UPS 5-6 tygodni?
    ZaletyŻadnych, konsultant przeprasza ale to za mało..
    WadySame wady
  • ~Adam / 2021-06-30 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza jaką znam firma kurierska ups, Wrzucił przesyłke o wartości 800 zl przez ogrodzenie i pojechal. Dobrze że sąsiedzi zauważyli. Tragedia omijać szerokim łukiem. Reklamacje nie odnoszą skutku.
  • ~Adam / 2021-07-23 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, paczka została porzucona przez kuriera UPS w najbliższym urzędzie pocztowym bez powiadomienia mnie ani poprzez awizo, ani poprzez telefon, ani poprzez smsa, ani poprzez e-mail. Gdyby nie dobra wola samego sprzedawcy, nigdy nie dowiedziałbym się o tym, że przesyłka znalazła się w najbliższym urzędzie pocztowym.
  • ~Adam / 2021-08-27 05:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka doszła na inny adres, na szczęście młody chłopak który dostał moją przesyłkę skontaktował się ze sprzedawcą który z kolei nas skontaktował ze sobą, pisze tu ku przestrodze bo to nie pierwsza taka draka z tą firmą a nie wspomnę że po poprawnym wypełnieniu formularza reklamacji i stracie sporej ilości czasu na koniec otrzymałem komunikat w stylu wszystko ok ale nie możemy przyjąć zgłoszenia, proszę zadzwonić...Zniechęcają ludzi na każdym kroku. Straciłem czas, paliwo ,chłopakowi znaleźne ,czas i nerwy... Z żadną firmą oprócz tej nie miałem takich przebojów. Pewnie zgłoszę sprawę do UOKIKU.
    ZaletyFajnie by było gdyby jakiekolwiek były
    WadyZalet brak, niestety
  • ~adam / 2022-02-06 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    jedna z najgorszych firm kurierskich w Polsce, zdecydowanie nie polecam nie dostarczają paczek naciągając klientów, omijać z daleka
    Zaletybrak jakich kolwiek zalet
    Wadynie dostarczają przesyłek, kurierzy firmy ups to dziadostwo
  • ~Adam / 2022-03-24 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mniej Niż Zero. Niekompetentni. Nie potrafią wywiązać się ze zobowiązań. Fakturowanie to ich słaby punkt. Na infolinii Pani powiedziała, że fakturowaniem zajmują się "INDIE" w związku z czym ona nie ma wpływu.
    Zaletybrak
    Wadywszystko, faktalne fakturowanie. faktury niezgodne z rzeczywistością, pracownicy są inroniczni.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12544
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8013
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7654
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4091
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976