Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4120 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~A. / 2022-12-01 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Działania tej firmy, a raczej ich brak to jawna kpina. Drugi dzień czekam na kuriera - przesyłka ponownie nie została doręczona, bo kurier zaznaczył, że nikogo nie było w domu, a ja drugi dzień jestem cały dzień w domu - domofon działa, dzwonek działa, ale kurier zaznacza, że nikogo nie zastał! To jest parodia firmy kurierskiej! Propozycja biura obsługi klienta w odpowiedzi na moją reklamację - mogę podjechać sobie po przesyłkę do magazynu UPS, ale pan kurier może też kolejny raz spróbować doręczyć przesyłkę jutro!! Pytam jaką kolejną próbę chce podjąć, skoro nie podjął jej już dwukrotnie!!?? To za to się płaci gdy wybiera się dostawę kurierem - za własny stracony czas, najpierw na oczekiwanie na kuriera, a potem na jeżdżenie samemu po mieście, że przesyłkę otrzymać! Skandal!! Gdybym wiedziała, że przesyłkę będzie realizował kurier UPS nie zdecydowałabym się na zakup w sklepie.
    ZaletyBRAK
    WadyNie wystarczy miejsca na opisanie niekompetencji firmy UPS
  • ~A.M. / 2022-12-02 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam wątpliwa przyjemność współpracować jako klient. Zero informacji o nadaniu przesyłki, (nie otrzymałam również numeru paczki), zerowy kontakt kuriera z klientem...paczka bez próby dostarczenia od razu przekazana do punktu. Reklamacja telefoniczna nic nie daje panie wykręcają się, że bez numeru paczki nie są w stanie nic zrobić i zero reakcji na mój argument, że brak informacji o numerze leży po ich stronie...od tygodnia staram się namierzyć opłaconą paczkę i nikt nie jest w stanie mi pomóc... umywają ręce a to ich pseudopolityka i zaniedbanie.
    ZaletyBrak
  • ~A.Z. / 2022-06-07 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma brak słów uszkodzą przesyłkę i nie się nawet nie przyznają żenada szkoda.
    Powinni ich pozamykać
    WadyNie potrafią się przyznać do błędu
  • ~Aa / 2021-06-10 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarczyl przesyłki,po czym napisał że przesyłka się nie powiodła bo nie była zapłacona,wszystko rozumiem ale GP nawet nie było pod moim adresem
    Podane były moje dane i adres więc w czym problem aby przyjechać na podany adres wysiąść z samochodu i przynieść paczkę
    Najgorsza firma kurierska
  • ~AA / 2021-09-17 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka kurierska dociera po tygodniu, zero kontaktu zero wyjaśnień. NIE POLECAM
    WadyJeszcze istnieje.
  • ~Aaa / 2021-12-15 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie zasługują nawet na 1 gwiazdkę. Unikać jak ognia
    WadyWszystkie możliwe od A do Z
  • ~aaa / 2022-02-23 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletny brak szacunku dla klienta. To nie jest firma kurierska tylko dowożąca paczki w pobliże odbiorcy w ciągu tygodnia. Potem zabawa w "znajdź swoja paczkę" sterowana przez maile. Nigdy więcej UPS.
    Zaletyżadnych
    Wadypotężne opóźnienia, niedostarczanie przesyłki pod adres, całkowity brak komunikacji
  • ~Aaa / 2023-10-04 09:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma. Najgorsza na rynku, nie ma porównania. Nigdy już z tego nie skorzystam, jedynie raz mi się zdarzyło przez to, że sprzedający tylko tak sobie chciał wysłać przez allegro. Niestety na swoją niekorzyść bo kurier miał w dupie to dostarczenie i przesyłka mu wróciła. Współczuję, jeżeli ktoś z tego syfu korzysta.
    ZaletyŻadne!!!!
    WadyTylko i wyłącznie wady.
  • ~aaaa / 2020-02-21 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, kurier nawet nie raczył spróbować dostarczyć paczki, zwrócił do nadawcy z informacją, że odbiorca odmówił przyjęcia paczki.
  • ~Aaaaa / 2019-11-16 16:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero jakiegokolwiek kontaktu z kurierem. Paczki zostawiają w losowych punktach, bez żadnej informacji. Dramat!
  • ~AB / 2022-06-08 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Sam fakt, że firma UPS jeszcze funkcjonuje jest absolutnie żenujący. Zamówiłem paczkę z dostawą do domu, w dniu kiedy była rzekoma próba jej dostarczenia kurierowi nie chciało się nawet zadzwonić do drzwi, tylko zostawił awizo. Po zadzwonieniu na obsługę klienta zostałem poinformowany, że dostarczą paczkę jak najszybciej i rzekomo były 2 próby dostarczenia, w dniu, kiedy znowu byłem w domu podczas kiedy kurier 'próbował dostarczyć' przesyłkę. Po rzekomo nieudanych próbach dostarczenia nie dostałem nawet żadnej informacji o jakichkolwiek próbach, widniała tylko informacja na stronie żeby się udać do punktu UPS access point. Po przyjechaniu do punktu dowidziałem się, że przesyłki nie ma i właściciel, który miał przesyłkę przekazać powiedział, że nie ma nawet żadnych informacji o też przesyłce w systemie. Po tej to informacji zadzwonił do wsparcia UPS, żeby się dowiedzieć co się stało z przesyłką i poszedł na zaplecze żeby poczekać na osobę ze wsparcia UPS na oddzwonienie i udzielenie informacji o przesyłce. W międzyczasie kurier UPS wszedł do punktu, zostawił jakąś paczkę na ladzie i wyszedł nie czekając nawet na właściciela, żeby podpisał jakikolwiek dokument o tym, że taką przesyłkę otrzymał. W ciągu tego czasu właściciel ciągle był na zapleczu więc teoretycznie ktokolwiek kto by wszedł w tym momencie do punktu mógłby paczkę wziąć i wyjść z paczką. Nie dość, że UPS opowiada kompletne bajki o jakichkolwiek próbach dostarczenie paczek to jeszcze kurierzy mają kompletnie gdzieś co się dzieje z paczkami i nawet im się nie chce upewnić, że właściciel punktu UPS access point paczkę otrzymał. Odradzam korzystanie z usług tej firmy chyba, że nie będzie żadnej innej opcji - nawet droższa opcja z innej byłaby lepsza, byleby tylko oszczędzić sobie zbędnego stresu i straty czasu.
    ZaletyBrak
    WadyKomunikacja, obsługa klienta
  • ~AB / 2022-06-28 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Widełki godzinowe obowiązują każdego tylko nie kuriera. Już nie wspomnę o tym, że zdobycie numeru do niego graniczy z cudem, można siedzieć i czekać cały dzień, a ostatecznie kurier i tak się nie pojawi. Z całego serca nie polecam.
  • ~abab / 2018-09-06 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłki dostarczane są kiedy kurier ma czas, czyli 2 albo 3 dni po terminie. Na stronie śledzącej przesyłkę wpisują bzdury typu " kurier nie mógł odebrać płatności, nastąpi drugie doręczenie". Nie ma podanego kontaktu do kuriera, ani czasu przyjazdu ( informacja typu :przed końcem dnia) . Trzymajcie się z daleka od tej firmy, zwykła paczka na poczcie szybciej dojdzie.
  • ~abc / 2018-07-30 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wożona kilka dni, bardzo niejasny i nieczytelny przebieg paczki, brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem, na infolinii brak możliwości dowiedzenia się, w jakich godzinach kurier będzie i nr telefonu do kuriera, a zatem CZEKAJ SE PAN CAŁY DZIEŃ! a może jednak zdecyduje się Tobie dzisiaj paczkę dostarczyć, a może nie? A może o 20, co? Nadal jesteś chętny? z Dpd nie ma takich problemów. Dostaje się sms-a witaj dzisiaj próba doręczenia paczki o nr listu przewozowego: tutaj numer, jeśli chcesz wiedzieć więcej skontaktuj się z kurierem pod numerem: podany.
    Kurier może i nie odbierze za pierwszym razem, ale często oddzwania, przyniesie paczkę nawet do piwnicy, nie trzeba koczować cały dzień, żeby się doczekać kuriera. Zatem przy UPS trzeba czekać cały dzień, nic nie można robić, bo może za chwilę kurier przyjechać z paczką, kompletna beznadzieja, że takie firmy jeszcze funkcjonują na rynku....
  • ~Abc / 2022-07-22 08:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat ! Zostawiają przesyłki gdzie popadnie, nie informując o miejscu oczywiście. Przesyłka express, a kurier dzwoni że nie ma czasu bo ma dużo przesyłek... Porażka
  • ~Abcd / 2023-06-06 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jakakolwiek się spotkałam! Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem , czekam na paczkę w godzinach jakie dostaje, ze będzie kurier a kurier przychodzi sobie 2 godziny później bez żadnej informacji ze się spóźni! Czekam na paczkę z Anglii opłacam odprawę celna przez PayPro tak jak proszą w wiadomości mailowej od Ups , chce odebrać paczkę w punkcie UPS i nie mogę bo nie maja zaksięgowanej wpłaty od 7 dni. Potwierdzenie przelewu z banku, które mam i pokazuje przy odbiorze im nie wystarcza!! mam czekać niewiadomo ile na to az znajda błąd dlaczego wpłata nie została zaksięgowana. Jeszcze dostaje informacje , ze mogłam zapłacić przy odbiorze ! To nie rozumiem po co wcześniej firma UPS wysyła maila żeby zapłacić internetowo jak maja taki bałagan w systemie. Brak jakiekolwiek komunikacji nikt nic nie może poradzić , nieodpowiednie osoby na stanowisku , najgorsza firma , nie polecam i odradzam korzystania z ich usług !!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Abdumalik / 2022-06-24 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie próbował się ze mną skontaktować w celu poinformowania mnie, że jest problem z adresem, ale pytali mnie 10 razy i podałem poprawny adres, a teraz mówią mi, że moja przesyłka zostanie dostarczona w poniedziałek nawet dni robocze nie skończone kurier powiedział, że skończył swoją zmianę i nie dostarczy mojej przesyłki. Najgorsza usługa dostawy i najgorsza obsługa klienta, z jakiej kiedykolwiek korzystałem. Zdecydowanie nie polecam tej usługi nawet mojemu wrogowi
  • ~Aber / 2022-11-29 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM!!!!!! OKRADAJĄ PACZKI!!!!! Na 9 wysłanych paczek z UK cztery dotarły uszkodzone i częściowo ROZKRADZIONE przez pracowników magazynu UPS!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyOKRADAJĄ PACZKI!!!!!
  • ~Abraham Kadabraham / 2020-01-28 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dotychczas trzykrotnie wysłano do mnie przesyłki firmą UPS. Za każdym razem kurier nie raczył dostarczyć jej pod wskazany adres tylko zawiózł do Acces Pointu i wysłał kłamliwego SMSa, że nikogo nie zastał. Omijać szerokim łukiem!
    Zaletybrak
    Wadycałokształt działalności
  • ~Abriel / 2018-08-27 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa. Czekałem na kuriera cały dzień, aż w pewnym momencie dostałem informację, że nie zastał mnie w domu i przesyłkę pozostawił w punkcie odbioru. Już abstrahując od tego, że nie słyszałem, żeby dzwonił do drzwi, to nie było również żadnych prób kontaktu telefonicznego.

    Nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12635
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8059
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7694
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4120
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4113
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4696
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4501
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028